Että olen vain sen tiedon varassa mitä minulle IRL kerrot. Joko kasvokkain tavatessa tai somepäivityksissäsi. Minulle sinä olet tasan tarkkaan se mies. Kaikki, mitä täältä luen, on vain arvailua ja siksi jää. En stalkkaa sinua (enää) missään, ja luotan vain siihen, mitä sinä minulle kerrot. En tiedä susta enempää kuin joku muu satunnainen some-seuraaja. Etkä sinäkään minusta. Siksi toivon, ettet oleta minun olevan ajatusten lukija. En myöskään kysele sinusta yhteisiltä ystäviltä, en puhu sinusta muille, koska nyt kun emme ole säännöllisesti tekemisissä, se olisi outoa.Olen melkoisen jalat maassa- ihminen, vaikkei aina siltä ehkä vaikuta.
Toivon, että muistat tämän seuraavan kerran, kun kohtaamme. Ehkä silloin pääsisimme hieman lähemmäs toisiamme. Jos sitä siis haluaisit.
Mn
Toivon, että muistat tämän seuraavan kerran, kun kohtaamme. Ehkä silloin pääsisimme hieman lähemmäs toisiamme. Jos sitä siis haluaisit.
Mn
Vastaukset 9
Vanhimmat
Jos sinä käyttäytyisit samalla tavalla kuin viimeksi ja minä käyttäytyisin samalla tavalla kuin sinä, pääsisimme lähemmäs toisiamme.
En tiedä, miten käyttäydyin sinun silmissäsi, mutta yritän käyttäytyä kuten viimeksi. Olin mielestäni oma itseni. Sinusta en tiedä, olitko sinä.
Ap
Olin varmaankin loukkaantunut, vaikka siihen ei pitäisi olla mitään syytä. Tunteet herkistää herkkää miestä.
Mistä olit loukkaantunut? Etten tullut juttelemaan? Se tuntui vaikealta, kun et antanut mitään sellaista merkkiä, että se olisi toivottavaa. Ilmeesi oli torjuva.
Ap
Satunnaiset kohtaamiset ovat aina minulle vaikeita. Luonteessani on joku hiomaton särmä, minun pitää olla varma asioista. Jos mitkä tahansa asiat ovat kanssani sovittuja, varmasti teen niin kuin sovitaan. Satunnaisissa kohtaamisissa alan aina analysoimaan tilannetta ja ajattelemaan jopa negatiivisesti, ehkei hän nainen ole täällä minuun tutustumistani varten.
Faktahan oli, että olin siellä muistakin syistä. Viettämässä harvinaista sosiaalista hetkeä. Olen ollut jumissa kotona olosuhteiden pakosta lähes koko syksyn. Harvinaisista vapaahetkistä olen siksi nauttinut täysin siemauksin. En edes olettanut sinun olevan siellä, ajattelin että olet ystäväsi kanssa. Ilahduin, kuin näin sinut, mutta sitten petyin, kun en saanutkaan kontaktia. Mun on taas erittäin vaikea sopia tapaamista kanssasi, monestakin syystä. Minulla on tunne, että minun jokaista liikettäni sinun suuntaasi katsotaan nyt suurennuslasilla ja siitä keskustellaan lähipiirissäsi. Kaikki mahdollisimman julkinen ja sattumalta tapahtuva tuntuu helpommalta.
Minulla ei ole sinänsä irl-lähikavereita, joiden kanssa keskustella, mutta sen on selvää että jossain jutellaan varmasti jos olen jonkun seurassakin, vaikka en ole koskaan pyytänyt keneltäkään sellaista huomion osoitusta. Itse kuitenkin koen ympäristöni juuri nyt hieman ahdistavana ja itselleni tekisi hyvää hengittää vapaammin välillä muuallakin.
Eikä sitä lopeteta.
En ole tehnyt muita aloituksia aikoihin, ainoastaan lukenut ja vastaillut satunnaisesti täällä. Nyt muihin puuhiin. Yritän löytää tän aloituksen myöhemmin, jos siihen on tullut lisää vastauksia. Edelleen aloituksen ajatus pätee. En luota täällä mihinkään, ainoastaan arvailen.
Ap