AVARUUSALUS AVARUUTEEN MINKÄ SISÄLTÄ TULISI TASAISESTI VETTÄ ULKOPUOLELLE MUODOSTAEN NÄIN JÄÄKERROKSEN MIKÄ ON TÄYDELLINEN SUOJA AVARUUTEN SÄTEILYLLE. TOIMII MYÖS VESIVARASTONA JA JOPA HAPPIVARASTONA. JÄÄN JA ALUKSEN VÄLIIN VOI PORATA REIÄN MIHIN VOI LASKEA ULOSTEET JA KUSET KUTEN PUTKISTOISSA KONSANAAN.
TARPEEKSI PYÖREÄ JA ISO JÄÄKERROS HEIKENT'ÄÄ MYÖS PAINOTTOMUUTTA.
ALUKSEEN VOI TOIMITTAA VEDEN USEAMPAAN OTTESEEN TOISILLA ALUKSILLA JOS TEKNIIKKA EI RIITTÄ KERRALLA SAAMAAN ALUSTA YLÖS.
EI KESTÄ KIITTÄÄ. NYT ON 8.10.2026. LASKEN AIKAA KAUANKO KESTÄÄ KUNNES JOKU VOHKII NOBELIN ARVOISEN TEOREETTISEN KEKSINTÖNI
TARPEEKSI PYÖREÄ JA ISO JÄÄKERROS HEIKENT'ÄÄ MYÖS PAINOTTOMUUTTA.
ALUKSEEN VOI TOIMITTAA VEDEN USEAMPAAN OTTESEEN TOISILLA ALUKSILLA JOS TEKNIIKKA EI RIITTÄ KERRALLA SAAMAAN ALUSTA YLÖS.
EI KESTÄ KIITTÄÄ. NYT ON 8.10.2026. LASKEN AIKAA KAUANKO KESTÄÄ KUNNES JOKU VOHKII NOBELIN ARVOISEN TEOREETTISEN KEKSINTÖNI
Vastaukset 15
Vanhimmat
Juttele vähän tekoälyn kanssa ajatuksestasi ja kehittele sitä eteenpäin.
Onko se jääkerros mikä peittää maan ylimpiä osia. Onko se joku jääkerros.
Korkeat vuoret on usein jäiden peitossa mutta ei ilmakehässä ole mitään jääkerrosta
Doha Sylvia sul dynamiitti kelju k kojootti maan vähä poika . (Tie-kiitäjä) ei missään suluissa tietokoneen mitään .mä taika vihaa tavu hällä väliä. Perustin numerot liero tai kun huominen yritti jäät. Halli silmä vä. Peliä vamppyyri. Joku siinä on väärin keittiö tilket tellost .
Jäi päätös perusteellisesti sukkaan.
Meikä viheltelemäni ennätys pitkä matka olet tehnyt. Se liikkuu nopeammin kuin me minkä.
Seurakunta voi mä olen naisissa älä ota vähän aja jaa HUS mestas Halme oy kato noh se totta kysy musta näkynyt? Ei peri labyrintti mikä papyrys unia tyhmistä tempuista.
Se olikin tyhmä temppu mittaava.
Ei peri (alkio).
Paljon viestejä tässä ketjussa joita en ymmärrä ollenkaan.
Loistavaa, Joko teit patenttihakemuksen?
Katto vain selviä kylmä materia . Enkeli kieli kuka kille palailija kumpi keiju laitat pelaat jae nuotta.
Vetoa jacky
-&3&29&42&1&12&9.
EI MENYT JAKELUUN. AVARUUDESSA ON TAPPOKYLMÄÄ. KUN ALUKSEN ULKOPUOLELLE RUISKUTTA VETTÄ, SE JÄÄTY ETI KIINNI SIIHEN.