Historian opettaja Liisa Kossilalla

On varmaan IVALON SUURIMMAT HAUTAJAISET!
Jos hänen Ivalon kirkossa siunataan niin ovet pitää jättää auki ja tehdä talkoilla LISÄ PENKKEJÄ PIHALLE!

Olisin toki AINOANA REHELLISENÄ KOSSILAN OPPILAANA VOINUT MENNÄ KUNNIATTOMANA SUOMI 100vuotta Vanhempana Panostajana sekä ENKELINÄ mennä siunaustilaisuuteen sekä LAUSUA PIENEN VÄRSSYN KOSSILAN MUISTOKSI!

Ei tarvis, kuin sanoa : Minä kunniaton olen se VITOSEN oppilas sekä sinun murheen kryyni. Kaikki toiset sinun oppilaista ovat KUNNIALLISIA 10 OPPILAITA USKO TAI ÄLÄ!
2<50
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Kukaan meistä EI OLE koskaan edes tavannut Liisa Kossilan omaisia, koska hän oli NAINEN joka piti YKSITYISELÄMÄSTÄÄN HUOLTA!
Kukaan EI TIEDÄ MITÄ Liisa Kossila on kirjoittanut oppilaidensa ja muiden kyläläisten käytöksestä!

Minä kunniaton Holo olen ONNELLINEN, että olen loukannut kunnioita ja tunnustanut samalla, että EN OLE OLLUT EDES PERUSKOULUSSA HUIPPU OPPILAITA!

Kossila oli opettajia joka oli tullut VANHAN LAIN AIKAAN JOLLOIN INARIN KUNTAAN EI PÄÄSSYT KUKA VAAN TÖIHIN!
Täällä on tutkittu ihmisten RIKOSREKISTERITKIN TUOHON AIKAAN!

Alkoholistit pistettiin Kossilan aikaan vielä VANKILAAN!

Keski-koulu vastas LUKIOTA tuohon aikaan, kun Kossila on tullut Ivaloon opettajaksi!
Lyseo on ollut yliopisto/korkeakoulu tuohon aikaan!

Äänestä
  • 26 miljoonaa EUROA MAKSANUT KAARTEEN UUSI KULTTUURI- JA KOULUKESKUS ON PASKOTTU TÄYSIN FB KUNNIOILLA!

Minä kunniaton Holo ja minun omat LAPSET EI OLLA IKINÄ EDES KÄYTY KOKO RAKENNUKSESSA SISÄLLÄ EIKÄ TODELLAKAAN OLLA EDES MENOSSA SINNE!

Meillä ei ole vara käydä noin kalliissa rakennuksessa, koska se maksaa 5000 euroa/henkilö meille!

Konkurssin teki sekin firma ja PERÄVALOT, kun katoaa TAKUUN ANTOVAT!

Eli oli kunniallista toimintaa ja tuota KOULUA EI OLIS TARVINNUT MAKSAA, koska SE ON TÖRKEÄ KUNNIAN LOUKKAUS KOKO RAKENNUS!

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

On varmaan IVALON SUURIMMAT HAUTAJAISET!
Jos hänen Ivalon kirkossa siunataan niin ovet pitää jättää auki ja tehdä talkoilla LISÄ PENKKEJÄ PIHALLE!

Olisin toki AINOANA REHELLISENÄ KOSSILAN OPPILAANA VOINUT MENNÄ KUNNIATTOMANA SUOMI 100vuotta Vanhempana Panostajana sekä ENKELINÄ mennä siunaustilaisuuteen sekä LAUSUA PIENEN VÄRSSYN KOSSILAN MUISTOKSI!

Ei tarvis, kuin sanoa : Minä kunniaton olen se VITOSEN oppilas sekä sinun murheen kryyni. Kaikki toiset sinun oppilaista ovat KUNNIALLISIA 10 OPPILAITA USKO TAI ÄLÄ!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu