olin Yöhön :=(((
Olihan pojilla savut ja muut tehosteet lavalla hienoja, mutta ei jotenkin sytyttänyt nyt minua ainakaan.
Odottelin että Joutsenlaulu olis tullut, mutta eiväthän ne voi sitä esittää, kun se on Hakulisen kappale. Tuli kuitenkin rakkaus on lumivalkoinen :=)))
Paikka oli kyllä kuin pistetty täynnä.
Parasta reisussa oli käydä rantasaunassa yöllä lavalta tulon jälkeen ja käydä yöuinnilla :=)))))
Vähän pettynyt
22
595
Vastaukset
- Ben_Sjatkel
pettymään. Mutta toisaalta...ethän olis tiennyt että pettyisit jos et olisi mennyt.
Niihän se aina on jos ei tee mitään niin ei tiedä pettyisikö vai ei.. Pettyminen on aina tavallisinta mitä saa kokea jos tekee jotain..
Ymmärsitkös...?
Bengt- yksitypy
Mutta en siitä niin pettynyt ollut, että yöuneni olisin menettänyt :=)))
Mutta menetinkö sittenkin, kun aamu 4:ltä menin vasta nukkumaan enkä enää oikein saanut unta :=)))))
- perskuti
Että ei odotus ja itse tapahtuma pidä yhtä,muuta se että pääsit yölliselle uinti/sauna- reissulle,...se on varmaan hieno kokemus!
Oliko vesi märkää?:=))
Piti kysyä, oliko vesi lämmintä?- yksitypy
vaan kuin lämmintä vesi oli ilmaan verrattuna.
Oli tosi kylmä yö. Liekkö tämän kesän kylmin yö ollut viime yö ainakin kainuussa.
Olisitpa Perskuti nähnyt kun me kuusi naista oltiin alasti yöuinnilla :=))))))) - perskuti
yksitypy kirjoitti:
Oli tosi kylmä yö. Liekkö tämän kesän kylmin yö ollut viime yö ainakin kainuussa.
Olisitpa Perskuti nähnyt kun me kuusi naista oltiin alasti yöuinnilla :=)))))))Jos on samoilla rannoilla muita matkalaisia, niin ovat varmaan heränneet naisten kikatukseen:=))
Täyty tuohon alkuun laittaa jotain negatiivita, kun niin paljon harmittaa etten ollut mukana. - AMR-52
yksitypy kirjoitti:
Olisitpa Perskuti nähnyt kun me kuusi naista oltiin alasti yöuinnilla :=)))))))..olin siel rantavahtina....´))))) et ei miu typy huku..))))))
- yksitypy
perskuti kirjoitti:
Jos on samoilla rannoilla muita matkalaisia, niin ovat varmaan heränneet naisten kikatukseen:=))
Täyty tuohon alkuun laittaa jotain negatiivita, kun niin paljon harmittaa etten ollut mukana.ei käynyt tosiaan edes mielessämme :=))))
Ikäjakautuma oli 30v.-55v. Oli kaiken näköistä vartaloa. Hoikkaa, normaalia ja hieman pyöreää :=)))
Mutta hauskaa meillä oli. Ja näköjään voit kuvitella mikä kikatus kävi :=))) - yksitypy
AMR-52 kirjoitti:
..olin siel rantavahtina....´))))) et ei miu typy huku..))))))
oli sellainen tunne, että joku siellä pensaassa vartioi :=)))
Sinäkö se Antza olitkin? Etpä uskaltanut tulla esiin, kun niin paljon naisvartaloiden kirjoa oli.
Mehän oltais keksitty sulle vaikka mitä käyttöä :=)))) - perskuti
yksitypy kirjoitti:
ei käynyt tosiaan edes mielessämme :=))))
Ikäjakautuma oli 30v.-55v. Oli kaiken näköistä vartaloa. Hoikkaa, normaalia ja hieman pyöreää :=)))
Mutta hauskaa meillä oli. Ja näköjään voit kuvitella mikä kikatus kävi :=)))Onko yksitypyllä "punkkukattaus" menossa kun kirjoitukset tulee niin harvakseen:DDD
- yksitypy
perskuti kirjoitti:
Onko yksitypyllä "punkkukattaus" menossa kun kirjoitukset tulee niin harvakseen:DDD
autolla viemässä pojalle bensaa, kun siltä oli loppunut bensiini omastaan ja jäänyt tielle.
Mutta nyt tässä istun kuin tatti, kunnes käyn nukkumaan :=))))
Ei punkkua, eikä muitakaan alkomahoolituotteita vähään aikaan. Kohtuus kaikessa :=))))) - perskuti
yksitypy kirjoitti:
autolla viemässä pojalle bensaa, kun siltä oli loppunut bensiini omastaan ja jäänyt tielle.
Mutta nyt tässä istun kuin tatti, kunnes käyn nukkumaan :=))))
Ei punkkua, eikä muitakaan alkomahoolituotteita vähään aikaan. Kohtuus kaikessa :=)))))Pari lasillista hyvää viiniä otta, vaikka illan piristykseksi,..vai onko yksitypy niin ehdoton,että ei tippaakaan?
- yksitypy
perskuti kirjoitti:
Pari lasillista hyvää viiniä otta, vaikka illan piristykseksi,..vai onko yksitypy niin ehdoton,että ei tippaakaan?
missään :=)))
Mutta ei ollut nyt punkkua yhtään kotona, enkä jaksanut käydä ostamassa. Ruoan kans tossa iltapäivällä join yhden oluen.
Pukkuahan voi ottaa vaikka joka päivä sen pari lasia. Sehän on terveellistä. :=))))
Entäs miten Perskuti? Onko punkkulasi kädessä?
Sinä olit näköjään käynyt myös aidan takana. Hyi sinua. - perskuti
yksitypy kirjoitti:
missään :=)))
Mutta ei ollut nyt punkkua yhtään kotona, enkä jaksanut käydä ostamassa. Ruoan kans tossa iltapäivällä join yhden oluen.
Pukkuahan voi ottaa vaikka joka päivä sen pari lasia. Sehän on terveellistä. :=))))
Entäs miten Perskuti? Onko punkkulasi kädessä?
Sinä olit näköjään käynyt myös aidan takana. Hyi sinua.Just kun luin kirjoitustasi niin otin tuota loistavaa juomaa,...meinas lasi pudota kädästä ja vilkaisin ympärilleni varmuuden vouksi:=))
Täytyyhän sitä välillä "kävästä", niin tietää kuinka muualla menee ja viellä kun yksitypy on reissulla, niin sekin viellä,..täytyyhän ikäväänsä jotain toimintaa olla:O)) - yksitypy
perskuti kirjoitti:
Just kun luin kirjoitustasi niin otin tuota loistavaa juomaa,...meinas lasi pudota kädästä ja vilkaisin ympärilleni varmuuden vouksi:=))
Täytyyhän sitä välillä "kävästä", niin tietää kuinka muualla menee ja viellä kun yksitypy on reissulla, niin sekin viellä,..täytyyhän ikäväänsä jotain toimintaa olla:O))on sitä intuitiota :=))
Näen koko ajan mitä teet. Katsele vaan tarkemmin sinne selkäs taa :=)))
Oliko sulla ihan ikävä mua, kun olin poissa?
Jaa.. Sanot vaan :=((( - perskuti
perskuti kirjoitti:
Just kun luin kirjoitustasi niin otin tuota loistavaa juomaa,...meinas lasi pudota kädästä ja vilkaisin ympärilleni varmuuden vouksi:=))
Täytyyhän sitä välillä "kävästä", niin tietää kuinka muualla menee ja viellä kun yksitypy on reissulla, niin sekin viellä,..täytyyhän ikäväänsä jotain toimintaa olla:O))Menenpä koneelta pois vähäksi aikaa, tulen mahdollisesti takaisin.
Tämä kaikille huuhaalaisille tiedoksi...
No lopettakaa tuo taputtaminen,..ei esitys kokonaan ole päättyny:=))
Minähän sanoin tulevani takaisin,...nooo,..kuka siellä itkua vääntää:=)) - yksitypy
perskuti kirjoitti:
Menenpä koneelta pois vähäksi aikaa, tulen mahdollisesti takaisin.
Tämä kaikille huuhaalaisille tiedoksi...
No lopettakaa tuo taputtaminen,..ei esitys kokonaan ole päättyny:=))
Minähän sanoin tulevani takaisin,...nooo,..kuka siellä itkua vääntää:=))ja sitten kun kello käy puolta yötä, tulet takaisin.
Et nyt ois vielä mennyt, kun alkuun jutustelussa vasta oltiin pääsemässä :=((( minä nyt ainakin itken :=(((
Mutta mene sitten. Tämä typy alkaa kohta kaipaileen sänkyä, kun viime yönä en paljon ehtinyt nukkua :=)))) - perskuti
yksitypy kirjoitti:
on sitä intuitiota :=))
Näen koko ajan mitä teet. Katsele vaan tarkemmin sinne selkäs taa :=)))
Oliko sulla ihan ikävä mua, kun olin poissa?
Jaa.. Sanot vaan :=(((intuitiosi tiedän,..jos olet selän takana, niin rapsuta vähän siintä vasemman lapaluun kohdalta, siintä vähän kutiaa:=))
> oliko minulla ikävä<
Kuinka voit edes kysyä,..ei unta ennen klo neljää, aamulla ei mikään maistunu,..iltapäivällä ei mitään....Sitten avasin punkkupullon:=))
Nyt on suupielet ylöspäin,..Sinä olet siinä:=)) - perskuti
yksitypy kirjoitti:
ja sitten kun kello käy puolta yötä, tulet takaisin.
Et nyt ois vielä mennyt, kun alkuun jutustelussa vasta oltiin pääsemässä :=((( minä nyt ainakin itken :=(((
Mutta mene sitten. Tämä typy alkaa kohta kaipaileen sänkyä, kun viime yönä en paljon ehtinyt nukkua :=))))Jaksetaan sitten huomenna paremmin..:O))
- yksitypy
perskuti kirjoitti:
intuitiosi tiedän,..jos olet selän takana, niin rapsuta vähän siintä vasemman lapaluun kohdalta, siintä vähän kutiaa:=))
> oliko minulla ikävä<
Kuinka voit edes kysyä,..ei unta ennen klo neljää, aamulla ei mikään maistunu,..iltapäivällä ei mitään....Sitten avasin punkkupullon:=))
Nyt on suupielet ylöspäin,..Sinä olet siinä:=))rapsutus? Sinulla on näköjään muutama luomi selässä.
:=)))
Sinäkinkö valvoit neljään saakka? Meillä taitaa olla samat kujeet :=)))
Mutta kyllä sitä sydänsuruihinkin täytyy yrittää syödä. Minäkin olen syönyt taas sitä ihanaa itsesavustettua lohta.
Voisitko lipittää sitä punkkua vähän hiljaisenpaan tahtiin. Sulla on näköjään mennyt jo päähän se. Eikös se pari lasia ollut soveliasta? :=)))) - yksitypy
perskuti kirjoitti:
Jaksetaan sitten huomenna paremmin..:O))
tulitki takaisin :=)))
Mutta menen kuitenkin kötjölleen jo.
Aamulla saa sitten herätä taas virkeänä uuteen aamuun ja uusiin elämän seikkailuihin :=)))
Hyvät yöt sinulle ja lopeta heti se punkun lipitys tai...... :=)))))))))))
>Olihan pojilla savut ja muut tehosteet lavalla hienoja, mutta ei jotenkin sytyttänyt nyt minua ainakaan.<
- ei meikäläistäkään tehosteet sytytä, koska musiikistahan on kysymys
>Paikka oli kyllä kuin pistetty täynnä.<
- eli Agentsien Esa Pulliaista (ketäs muuta!!!) lainatakseni: "Täällähän on väkeä kuin Mitsubishin korjaamolla............."
Tällaista tuli mieleen, t. MM.- yksitypy
niin, että parhaat musiikkinautinnot kokee jossain pienemmässä paikassa. Jossa ei ole tehosteita liikaa ja kuulee laulun sanat ja ja eri intrumenttien äänet hyvin :=))))
Sellaisessa tapahtumassa on sitä tunnelmaa :=)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022296- 1151781
- 881439
- 1331397
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741238Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511057
- 36982
- 33834