Eniten rekisteröityjä nimimerkkejä näkyis löytyvän Huuhaa-osastolta... Miksi?
Keitä olette? Esittelisittekö itsenne? Heräsi mielenkiinto.
Ystävällisin terveisin:
Helli Barman
Huuhaasakkia
7
391
Vastaukset
- luke67
ku kirjotellaan.
Reilusti nikillä, eikä salaa nikittömänä.
Pystyy sit vastaan sanomisistaan.
Kato galleria sivulta.- H.Bee.
En oo näitä chatti-ihmisii vai mitä ne on.
Olis hauska kyllä nähdä, minkä näköinen tyyppi mitäkin kertoilee.
- Mutteri
Olen iältäni ikähaitarissa 7-100v,mutta enimmäkseen siitä keskivaiheilta.
Sukupuoleni: kahdesta sukupuolesta se toinen.
Työni: teen jotain muuta kuin olen netissä.
Aviosuhteeni:Puolisoni tavoitan sillon kun tarvista ilmenee,ei siis yleensä virka-aikana kotioloissa.
Lapsia:on,joskaan eivät edes aina halua olla tavoitettavissa.
Ystävät:on,ja vietämme aikaa yhdessä kun siltä tuntuu,ja pirun hauskaa joka kerta.Yleensä taloyhtiömme piha-alueella,grillaillen ja pikku snapseja nauttien.
Sukulaisia:on,niin vielä elossa olevia,kuin jo manan majoille muuttaneita.
Harrastuksia:on.Katso kohta ystävät ja siihen vielä lisättynä ristikot,käsityöt,ulkoilu ja siihen vielä kaikenlaista mietiskelyä, netissä surffailu,ei kuitenkaan aktiivisesti.
Unohtuikohan joku?Ai niin:inhoan ihmisiä jotka juoruavat ja puhuvat skeidaa toisista selän takana,ja myös niitä,jotka eivät osaa arvostaa toista ihmistä sellaisena kuin he ovat!
Rakastan:kyllä,ja nimeomaan heitä,ketkä ovat lahimmäisiäni.Myöskin pidän ihmisistä joiden kanssa olen tekemisissä arkielämässäni.
Nikkini nimi:jokainen pulttihan tarvitsee mutterin.
Loput saa kysyjä itse päätellä,jos tuntuu että jotain jäi uupumaan.- Ned Flanders
Osaisitko arvostaa hmistä, joka surmaisi järjettömän raa´alla tavalla lähimmäisesi. Eikä osoittaisi minkään valtakunnan katumusta.
Inhoisitko itseäsi, jos et osaisi arvostaa häntä?
No, parempi taitaa olla viettää aikaa ystävien kanssa miettimättä moisia. - Mutteri
Ned Flanders kirjoitti:
Osaisitko arvostaa hmistä, joka surmaisi järjettömän raa´alla tavalla lähimmäisesi. Eikä osoittaisi minkään valtakunnan katumusta.
Inhoisitko itseäsi, jos et osaisi arvostaa häntä?
No, parempi taitaa olla viettää aikaa ystävien kanssa miettimättä moisia.kaikenlaisia rikoksentekijöitä,sen laadusta riippumatta!!!Miksipä tulitkaan kysyneeksi tätä?Itselläni ei käynyt mielessäkään,koska ystävä-ja tuttavapiiriini ei kuulu (tietääkseni) ketään jolla on rikollinen tausta.Siitä syystä kaiketi se jäi kokonaan asian ulkopuolelle.Vaikka rikos olisi sovitettukin tuomiolla,sitä ei saa tekemättömäksi,ja katumushan voi olla tekijällä vain asioiden kultaamista.En osaa sanoa enempää,koska en tunne henkilötasolla ketään tuomiolla asiasta ollutta.Katsantokantani perustuu näin ollen siihen,että en todellakaan ole joutunu nokatustan asian kanssa.Lähimmäiseni surmaamista en kylläkään voisi ikinä antaa anteeksi,enkä arvostaa edes palaneen tulitikun vartaa(tuhkakasaa)ihmistä,joka sen teki.
..löytyy profiilistani.. lyhyesti.. kertoo aika paljon..
- raikas
en ole (vielä) rekisteröitynyt, kun olen uusi täällä, tutustun vasta. Kivaa porukkaa näytää olevan, ei mitään tiukkapipoista sakkia ei turhantärkeää eikä liian vakavaa!
Esittelen hieman: tummatukka-nainen vm-68, naimisissa, lapsia on, töissäkäyvä (joskus jopa -oleva), kaikki hyvin. :D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931462
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138923- 85892
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?57883- 53806
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t255693Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10690Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä334664Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58654Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74626