vakavaa zättiriippuvuutta ole,jos puol tuntia ennen kirjaston avautumista kuolaa oven takana nenä lasiin liimaantuneena ja kädet täristen että pääsee koneelle..?*hyvä olla taas*Myisköhän munuaisen tai jotain,että sais oman koneen...ja saddana kun laskujakin pukkaa luukusta nopeammin,kuin kerkiää paperinkeruuseen(huom!)kantaa.äyh.Vai työntäskö ne naapurin postiluukusta?Jos se vahingossa maksas ne...
Ei kait se mitään...
19
527
Vastaukset
..aika vakavaa riiippuvuutta jos ihan rehellisii ollaan.. jos meinaat myydä jotain itsestäsi.. en suosittele..
nimim. sielunsa paholaiselle kopasta kaljaa myynyt..- AROSUSI-09
ei o ku alkoholin raunioittama ruumis...köh...en nyt tosissani sitä maksan myyntiä:P
AROSUSI-09 kirjoitti:
ei o ku alkoholin raunioittama ruumis...köh...en nyt tosissani sitä maksan myyntiä:P
..sitä maksaa ei varsinkaan.. kuka siitäkin käytetystä maksasta maksaa yhtään mitään?.. sitä paitsi saatat vielä tarvita sitä..
- AROSUSI-09
pervokki kirjoitti:
..sitä maksaa ei varsinkaan.. kuka siitäkin käytetystä maksasta maksaa yhtään mitään?.. sitä paitsi saatat vielä tarvita sitä..
onhan toi mammakin vielä myymättä,eli älkäämme menkö asioiden edelle...
kirjastos rupee sulta ikkunan pesun laskuttamaan.....:))) mie sain tän mun ropposen ilmaseks mut se oliki sukulainen... käytettyjä katsii kyl kysellä.....
- AROSUSI-09
mä olen kilttien kirjastotätien ikioma tietokonenörtti:P Käytettyä joo ajattelin ens alkuun...Hämeentiellä on yks mesta,jonka ikkunasta jo vähän katselin...Näytön pitää ehdottomasti olla sellanen 80-luvun(?) hehtaarilaatikko...*kuola valuu taas*
AROSUSI-09 kirjoitti:
mä olen kilttien kirjastotätien ikioma tietokonenörtti:P Käytettyä joo ajattelin ens alkuun...Hämeentiellä on yks mesta,jonka ikkunasta jo vähän katselin...Näytön pitää ehdottomasti olla sellanen 80-luvun(?) hehtaarilaatikko...*kuola valuu taas*
herran jestas sen kirjaston koneen päälle.... Mulla on pien tää näyttö....*joutuu tihrustaan ja nenä kii ruudus...*=8))))))
- AROSUSI-09
BBrunetti kirjoitti:
herran jestas sen kirjaston koneen päälle.... Mulla on pien tää näyttö....*joutuu tihrustaan ja nenä kii ruudus...*=8))))))
ettei koneelle roisku.nou hätä.nii onk sulla joku kännytietsikka tai siis sellainen...juttu.piru kun yhtään tunne tätä tietokoneterminologiaa...
AROSUSI-09 kirjoitti:
ettei koneelle roisku.nou hätä.nii onk sulla joku kännytietsikka tai siis sellainen...juttu.piru kun yhtään tunne tätä tietokoneterminologiaa...
pöytämalli mikä lie mut ei mikään kannettava... pitäis hakea ex appiukko kokelaalta isompi näyttö mut en oo vaan jaksanut.... mulla nääs tää näkö ei ole mikään maailman paras...(vaikkei rillit nyt ihan pullon pohjatkaan):)))))
- AROSUSI-09
BBrunetti kirjoitti:
pöytämalli mikä lie mut ei mikään kannettava... pitäis hakea ex appiukko kokelaalta isompi näyttö mut en oo vaan jaksanut.... mulla nääs tää näkö ei ole mikään maailman paras...(vaikkei rillit nyt ihan pullon pohjatkaan):)))))
multa rillit katos...muttei onneks tätä haittaa...pulloista ja pohjista tuli mieleen...kyl ne on jotain kasarikautta ne hehtaarilootat...hekumallisia möykkyjä...uhhuh.pitää käydä tupakilla.palaamme astialle...
AROSUSI-09 kirjoitti:
multa rillit katos...muttei onneks tätä haittaa...pulloista ja pohjista tuli mieleen...kyl ne on jotain kasarikautta ne hehtaarilootat...hekumallisia möykkyjä...uhhuh.pitää käydä tupakilla.palaamme astialle...
tauko juup paikallaan....:))
- leidi
samat oireet mulla paitsi etten oo kirjastossa :) Ja laskuilla voi vaikka lämmittää saunan ! :))
- AROSUSI-09
mutta jos lämmittäs naapurin kämpän niillä:)
- leidi
AROSUSI-09 kirjoitti:
mutta jos lämmittäs naapurin kämpän niillä:)
naapurikin siitä tykkäis kun nää ilmatki kylmeni.. :) hih hih !
- AROSUSI-09
leidi kirjoitti:
naapurikin siitä tykkäis kun nää ilmatki kylmeni.. :) hih hih !
hk-n sinistä,mäyräkoira ja sit lauletaan haikeita lauluja velallisten vaikeuksista ja kirotaan hallitusta.juu nou.
- leidi
AROSUSI-09 kirjoitti:
hk-n sinistä,mäyräkoira ja sit lauletaan haikeita lauluja velallisten vaikeuksista ja kirotaan hallitusta.juu nou.
ja nuotio varmaan rätisee olkkaris paremmin ku tuol ulkona. Ja te siel piirissä.. voi ku kaihoisaa.. Mut älä polta näppejäs notskilla !!! Hyvää päivän jatkoa sulle ! Mä meen..
- welhotar53
hattuun,mä harvoin tänne kuekin.
- AROSUSI-09
rauhottumaan...
- _mie33_
Samanlainen onkelma noiden laskujen kanssa, muuten olenkin niin onnekkaassa asemassa, et on uus oma kone!!!! Mä laitan laskut roskiin ja odotan karhuja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931462
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138923- 85892
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?57883- 53806
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t255693Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10690Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä334664Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58654Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74626