mun mielestä vähä yli 20-kymppiselle oli tosi hyvä saavutus olla viiden parhaan joukos. jännä kuinka kaikki kotoa katselijat jaksaa ainaa vaan jankuttaa että v*tun pitkämäki minkä teit mee kotiis opettelemaan keihäänheittoo!! helooou!! jos vaikka menisitte ite heittään ku kerran on varaa mollata muita tollai! terohan tiesi itekki että olis pystyny parempaan mut eilen niinpäin. ja tero on vielä niin nuori että arvokisoja tulee eteen vielä moniamonia.ja mä haluun vielä korostaa et neljäs ei todellakaan oo huono!
pitkämäki
4
435
Vastaukset
- eskonsaun
Ehkä 4. ei ole huono saavutus, mutta hän vielä itsekkin lupasi olla kolmen parhaan joukossa!
- .............................
Eskonsaun! Se oli hänen tavotteensa! Hän ei luvannut mitään. Sen sijaan kansalaiset vouhottivat kultamitallista!
- RUNKKARI!
ei voi saatana suomes olla ton lapsellisimpia ihmisiä joilla on tollaset ajattelutavat. ei helvetti.
nurmon urheilija.
- kirjoittaja
niin! ja mulla tuli mieleen et ärsyttävää tuommoinen käytös jotka ei ees seuraa hirviänä nii valitetaan et ihan ******** ku ei pärjää....
ja muutenki..pitkämäki ottaa vähintään mitalin Göteborista!! mä oon huomannu et tero on tosi fiksu poika ja tosi komee!!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san281684Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621147- 501130
Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661107Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731029Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182960Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58955Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153942- 91899
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu114888