mun mielestä vähä yli 20-kymppiselle oli tosi hyvä saavutus olla viiden parhaan joukos. jännä kuinka kaikki kotoa katselijat jaksaa ainaa vaan jankuttaa että v*tun pitkämäki minkä teit mee kotiis opettelemaan keihäänheittoo!! helooou!! jos vaikka menisitte ite heittään ku kerran on varaa mollata muita tollai! terohan tiesi itekki että olis pystyny parempaan mut eilen niinpäin. ja tero on vielä niin nuori että arvokisoja tulee eteen vielä moniamonia.ja mä haluun vielä korostaa et neljäs ei todellakaan oo huono!
pitkämäki
4
350
Vastaukset
- eskonsaun
Ehkä 4. ei ole huono saavutus, mutta hän vielä itsekkin lupasi olla kolmen parhaan joukossa!
- .............................
Eskonsaun! Se oli hänen tavotteensa! Hän ei luvannut mitään. Sen sijaan kansalaiset vouhottivat kultamitallista!
- RUNKKARI!
ei voi saatana suomes olla ton lapsellisimpia ihmisiä joilla on tollaset ajattelutavat. ei helvetti.
nurmon urheilija.
- kirjoittaja
niin! ja mulla tuli mieleen et ärsyttävää tuommoinen käytös jotka ei ees seuraa hirviänä nii valitetaan et ihan ******** ku ei pärjää....
ja muutenki..pitkämäki ottaa vähintään mitalin Göteborista!! mä oon huomannu et tero on tosi fiksu poika ja tosi komee!!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801887
- 1241590
- 1241115
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161041- 351036
- 78933
- 52886
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78862- 4828