Elikkä mikä merkki Reilunkaupan banaaneissa pitäisi olla? Itse katsoin tulla lähikaupassa niin oko(vai oke)-merkki niissä oli...
Vastaukset 3
- Pertti
Oke on reilunkaupan banaani.
- Suora apu tärkeämpää
Reilunkaupan banaanit ovat monasti vielä kohtuuhintaisia, mutta esimerkiksi kahvi on ylihinnoiteltua.
Esimerkiksi oma kummilapsi kehitysmaassa tai esim. kaivo- ja naisten yrittäjyysprojektien suora tukeminen eri järjestöjen kautta on huomattavasti tehokkaampaa kehitysapua.
Reilukauppa saattaa pahimmillaan eriarvoistaa yhä enemmän riarvoisia, ja kaikista köyhimmät muunmuassa kahvinopoimijat jäävät useimmiten kokonaan eilunkaupan ulkopuolelle. Myös välikulut ovat huomattavat.
Mutta jos ei osaa tai halua auttaa Unisefin, Punaisen ristin, Planin ym. kautta niin sitten harrastamaan reilua kauppaa..- reiluksi
Arkielämä pitäisi saada oikeudenmukaiseksi. Siksi Reilu kauppa on iso askel oikeaan suuntaan. Toki kaikki kauppahan pitäisi saada reiluksi. Pienestä muutos on aloitettava. Ruokaa syömme joka päivä. Jos ostan kehitysmaatuotteita, niin pyrin aina ostamaan reilun kaupan tuotteita.
Suora kummilapsiapu on ihan hyvä. Mutta nämä liikkuvat eri sfääreissä. Toimitaan laajalla rintamalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571470Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 65791
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus62710- 46675
- 52670
- 76576
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568