Koska
3
315
Vastaukset
- muslimikeskittymä
Rovanniemellä kuulemma Suomalainen kääntynyt muslimiksi.Tuskin mitään saa aikaan
- Karim
...mutta minun vihollisiani näyttävät olevan ennen kaikkea jotkut tietyt muslimit tulkintoineen. Niiden kohdalla yritän saada jotain aikaan.
Tilanne tosin tuntuu pelottavasti muistuttavan hyvin paljon Jeesuksen sekoiluja jääräpäisten juutalaisten keskuudessa, jotka olivat niin sokeita tulkinnoissaan että "sokea taluttaa toista sokeaa kaivoon" on äärimmäisen hyvä kuvaus. Nyt tosin urakka taitaa olla vähintään tuhat kertaa suurempaa, kun muslimeitakin ja näitä "oppineita" laukomassa ääliömäisyyksiään on HIEMAN enemmän. Onneksi on internet ja Euroopan muslimi-vähemmistö, muuten ei olisi toivoakaan.
nehäädettiin pois moskeijasta. mitä se kertoo? lisäksi nämä terroristinalut oli nuoria, niihin aina helpommin uppoaa kaikenlainen propaganda. sen huomaa täälläkin ja rasisti-palstalla, kiihkoilua...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4048819Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1723208- 171684
- 761118
- 761058
- 271045
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta63988- 55963
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss78957- 65910