Mieluummin muualle

f...

Miksi Turkki on rantamatkailumaana epäilyttävä?!
Painavasti kertomina syinä eräskin tyttönen sanoi ettei lähtis vaikka ilmaiseksi pääsisi.
Syinä ravintoloiden ym. yltiömainostus, naisten törkeä silmäily ja huuteleminen, sekä korostunut yliuskonnollisuus inhottaa, ympäristö olisi muuten ok.
Onko havainnoissa perää.

16

1816

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitäs

sitten täällä huutelet jos ei kiinnosta. Turkki ihan jees lomakohde, jos ei kiinnosta niin mene muille sivuille!

• muihin

taatusti muihin maihin.kolme kertaa turkissa riitti näkemään sen maan menon.ei kiitos enää koskaan.

• Pia
        muihin kirjoitti:

taatusti muihin maihin.kolme kertaa turkissa riitti näkemään sen maan menon.ei kiitos enää koskaan.

ottaa liian vakavasti turkkilaiset miesten huutelut. ei niistä kannata välittää, jos ne häiritsee.

Itselle tuli ainakin hyvä mieli kun melkein kaikki miehet katseli ja huuteli perään, koska yleisimmät lauseet oli vain että Mitä kuuluu..ketä ne häiritsee.ei ainakaan minua.
        tottakai paikalliset miehet on innoissaan naisturisteista koska ei siellä paljon paikallisia naisia/tyttöjä näe.

kannattaa vaan ottaa kommentit huumorilla ja lomailla hyvillä mielin!

• Kaunis
        Pia kirjoitti:

ottaa liian vakavasti turkkilaiset miesten huutelut. ei niistä kannata välittää, jos ne häiritsee.

Itselle tuli ainakin hyvä mieli kun melkein kaikki miehet katseli ja huuteli perään, koska yleisimmät lauseet oli vain että Mitä kuuluu..ketä ne häiritsee.ei ainakaan minua.
        tottakai paikalliset miehet on innoissaan naisturisteista koska ei siellä paljon paikallisia naisia/tyttöjä näe.

Ei kai kukaan niitä huuteluja vakavasti ota, mutta kuitenkin lomailen mieluummin esim. Kreikassa missä miehet osaavat käyttäytyä, eli eivät tuijota kadulla ja huutele perään. Tietenkin jos ei Suomessa ole tottunut saamaan huomiota niin kai se jotenkin hivelee kun miehet käyvät kuumina. Kaikki eivät vain tällaista huomiota halua vaan se tuntuu ahdistavalta, etenkin kun huomaa että naista ei siellä pidetä edes ihmisenä, ei ainakaan turistinaisia. Myös "pakko"myyminen ja hirveät kiskurihinnat kaupoissa ja ravintoloissa tekevät Turkista vähemmän miellyttävän kohteen. Ostan mieluummin valmiiksihinnoteltuja tuotteita joita kukaan ei minulle tyrkytä ja jotka ovat hyvänlaatuisia. Kreikassa saan aina rauhassa katsella kaupoissa, kukaan ei häiritse ja hinnasta ei tarvitse kinata. Eikä tarvitse aina miettiä kuka seuraavaksi yrittää kusettaa ja missä asiassa. Ihmiset ovat kreikassa oikeasti ystävällisiä. Turkissa kaiken pilaa ehkä uskonnosta johtuva länsimaalaisten/turistien halveksunta ja rahan/p..llunhimo. En mene sinne enää koskaan.

• hms..
        Kaunis kirjoitti:

Ei kai kukaan niitä huuteluja vakavasti ota, mutta kuitenkin lomailen mieluummin esim. Kreikassa missä miehet osaavat käyttäytyä, eli eivät tuijota kadulla ja huutele perään. Tietenkin jos ei Suomessa ole tottunut saamaan huomiota niin kai se jotenkin hivelee kun miehet käyvät kuumina. Kaikki eivät vain tällaista huomiota halua vaan se tuntuu ahdistavalta, etenkin kun huomaa että naista ei siellä pidetä edes ihmisenä, ei ainakaan turistinaisia. Myös "pakko"myyminen ja hirveät kiskurihinnat kaupoissa ja ravintoloissa tekevät Turkista vähemmän miellyttävän kohteen. Ostan mieluummin valmiiksihinnoteltuja tuotteita joita kukaan ei minulle tyrkytä ja jotka ovat hyvänlaatuisia. Kreikassa saan aina rauhassa katsella kaupoissa, kukaan ei häiritse ja hinnasta ei tarvitse kinata. Eikä tarvitse aina miettiä kuka seuraavaksi yrittää kusettaa ja missä asiassa. Ihmiset ovat kreikassa oikeasti ystävällisiä. Turkissa kaiken pilaa ehkä uskonnosta johtuva länsimaalaisten/turistien halveksunta ja rahan/p..llunhimo. En mene sinne enää koskaan.

Täällä palstalla teet jos ei kiinnosta? ennen tämäkin palsta oli mukava lukea,mutta nyt jokatoinen viesti on turkkia haukkuva. sille voisi järjestää oman palstan jotta turkista kiinnostuneet voisivat keskustella rauhassa!

Itse olen lomaillut turkissa muutamia kertoja, ja aivan varmasti palaan takaisin.en ole kertaakaan mennyt sinne seksin takia,uusia tuttavia olen kyllä saanut.aivan mahtavia ihmisiä kun heihin tutustuu.enkä nyt tarkoita jotain rantapoikaa joka iskee jokatoista naista,tosin hekin voivat olla mukavia. kun palasin 2 vk lomalta suomeen niin kyllä huomasi ihmisten erilaisuuden, kaikki ovat kireitä,naama rutussa kävelevät kaduilla.Ilmankos on niin paljon masennusta ym.. Vähän iloisempaa asennetta itseään ja muita kohtaan niin ilmapiiri olisi huomattavasti parempi. Toki turkissa on huonot puolet, niinkuin kaikkialla! jokainen tykkää eri asioista,mutta tarviiko sitä täällä huutaa että vihaa maata! en itsekään mene kreikka palstalle kertomaan kuinka inhoan paikkaa...

Hyvää syksyn alkua kaikille turkki"faneille" ja hyvää odotusta seuraavaan matkaan...:)

• ihmettä
        Pia kirjoitti:

Vai ei paikallisia tyttöjä näe?Laput silmillä olet ilmeisesti kulkenut.Hotelleissa on töissä naisia ja heitä näkee kadulla ihan samallatavalla kuin täällä suomessa kulkee naiset ulkona

• hms...
        ihmettä kirjoitti:

Vai ei paikallisia tyttöjä näe?Laput silmillä olet ilmeisesti kulkenut.Hotelleissa on töissä naisia ja heitä näkee kadulla ihan samallatavalla kuin täällä suomessa kulkee naiset ulkona

tarkoittaako se aina jos sanoo että on tutustuneet paikallisiin että on tutustunut rantapoikiin?? eikö siellä muita ole..itse tutustuin aivan muualla työskenteleviin ihmisiin ja aivan mahtavia typpejä.eivät todellakaan eläneet muiden rahoilla.tekivät 12-14 tuntista päivää töissä,ja baarissa ei puhettakaan että olisin heille edes tarjonnut juotavia.päinvastoin loukkaantuivat kun halusin tarjota yhden paukun kiitoksena. onhan täällä suomessa yhtälailla lipeviä miehiä aian kuin turkissa.
        Tottakai turkissa on yhtälailla asioita huonosti ja saa niistä puhua mutta kun tämä palsta on nykyään täynnä kirjoituksia"turkki on paska maa, en mene koskaan vihaan paikkaa". asialliset ja asiantuntevat kommentit ovat ok.

• hms... kirjoitti:

tarkoittaako se aina jos sanoo että on tutustuneet paikallisiin että on tutustunut rantapoikiin?? eikö siellä muita ole..itse tutustuin aivan muualla työskenteleviin ihmisiin ja aivan mahtavia typpejä.eivät todellakaan eläneet muiden rahoilla.tekivät 12-14 tuntista päivää töissä,ja baarissa ei puhettakaan että olisin heille edes tarjonnut juotavia.päinvastoin loukkaantuivat kun halusin tarjota yhden paukun kiitoksena. onhan täällä suomessa yhtälailla lipeviä miehiä aian kuin turkissa.
        Tottakai turkissa on yhtälailla asioita huonosti ja saa niistä puhua mutta kun tämä palsta on nykyään täynnä kirjoituksia"turkki on paska maa, en mene koskaan vihaan paikkaa". asialliset ja asiantuntevat kommentit ovat ok.

ja tuosta uskonnosta: se ei näy juuri mitenkään mitä nyt rukouskutsut kuuluvat kaupungilla.

• emma
        karvapää kirjoitti:

ja tuosta uskonnosta: se ei näy juuri mitenkään mitä nyt rukouskutsut kuuluvat kaupungilla.

on siellä muitakin kun rantapoikia, vaikka ei ilmeisesti sun mielestä!(kaunis)..

turkkilaiset miehet osaa onneksi nauttia elämästä ja pitää hauskaa ilman alkoholia(joka ei kuulu niiden uskontoon) toisin kuin suomalaiset miehet! niiden täytyy olla 3 promillen humalassa, että ne uskaltaa tulla juttelemaan, ja silloin ne jutut on mitä on!

• urheilija
        emma kirjoitti:

on siellä muitakin kun rantapoikia, vaikka ei ilmeisesti sun mielestä!(kaunis)..

turkkilaiset miehet osaa onneksi nauttia elämästä ja pitää hauskaa ilman alkoholia(joka ei kuulu niiden uskontoon) toisin kuin suomalaiset miehet! niiden täytyy olla 3 promillen humalassa, että ne uskaltaa tulla juttelemaan, ja silloin ne jutut on mitä on!

No jos sulla on niin heikko itsetuntoja ja et itse uskalla mennä juttelemaan tasa-arvon aikana. Voihan se olla ettei suomalaiset miehet noteraa sua niin joudut tyytymään Turkkilaisiin. Itse en juuri dokaile eli perseelleen meni tuo sinun Sterotypiasi. Sen takia katkeruuttasi haukut suomalaisia kun eivät tule juttelemaan kanssasi siis. Sitten kehut Turkkilaisia miehiä koska niillähän ei ole tasovaatikmuksia naisten suhteen tunnetusti ja asioivat kaikkien kaksi jalkaisista tikapuihn saakka.

• emma
        urheilija kirjoitti:

No jos sulla on niin heikko itsetuntoja ja et itse uskalla mennä juttelemaan tasa-arvon aikana. Voihan se olla ettei suomalaiset miehet noteraa sua niin joudut tyytymään Turkkilaisiin. Itse en juuri dokaile eli perseelleen meni tuo sinun Sterotypiasi. Sen takia katkeruuttasi haukut suomalaisia kun eivät tule juttelemaan kanssasi siis. Sitten kehut Turkkilaisia miehiä koska niillähän ei ole tasovaatikmuksia naisten suhteen tunnetusti ja asioivat kaikkien kaksi jalkaisista tikapuihn saakka.

kuvittelet nyt pikkasen omias !! mutt mulle se on kyllä ihan sama mitä sä ajattelet. sanoin nyt vain oman mielipiteeni!

ja kyllä mua suomalaiset miehetkin kattelee, ei se siitä johdu. kai niistä ulkomaalasista saa muutenkin tykätä.
        niissä nyt vaan on sitä jotain.

• Kaunis
        emma kirjoitti:

Anteeksi erehdyin! Ne eivät tietenkään ole rantapoikia vaan BAARIpoikia! Ihan ERI asia tietenkin, tsori vielä!

• mym
        Kaunis kirjoitti:

Anteeksi erehdyin! Ne eivät tietenkään ole rantapoikia vaan BAARIpoikia! Ihan ERI asia tietenkin, tsori vielä!

Tuntuu olevan huono itsetunto aika monella joka täällä pyörii vai miksi pitää vetää herne nenään jos joku haluaa matkustaa Turkkiin tai päinvastoin. Ihan sama mihin joku teistä matkustaa, harvaan teistä toivoisin tosin törmääväni Turkissa. Suurimmalla osalla näyttää se Turkki tietous ja kokemukset rajoittuvan Alanyan rantakatuun joten kannattaa pitää suu supussa arvostellessaan maan kansaa ja elämää.

• mitä?

Missäköhän rantakohteessa on korostunutta yliuskonnollisuutta? (hassusti ilmaistu, mutta niin aloittaja sen ilmaisi). Olen matkustanut Turkissa lähes 10 vuotta ja myös muualla kuin turistikohteissa, enkä ikinä missään ole törmännyt "yliuskonnollisuuteen". Minareetien rukouskutsut kuuluvat ja kerran olen nähnyt miten rukoilivat kadulla moskeijan edessä, kun moskeijaan ei mahtunut, siinä kaikki. Oletteko muut törmänneet lomallanne islamin uskoon oikein tosissaan? Kiinnostaa ihan aidosti!

• mym

turkkilaiset ovat maallistuneita aika pitkälle uskossaan, toki eroja on aika lailla mutta maaseutujen ja erit. turistirysien välillä. Itse en ole missään päin Turkkia törmännyt yliuskonnollisuuteen tai millään lailla vihamieliseen suhtautumiseen "vääräuskoista" kohtaan. muutama kolkka tullut koluttua viimeisten 9 vuoden aikana maassa asuessani. on sääli että mielikuva Turkista on niin rajoittunut, toisaalta ihan hyvä. Monet seudut pysyvät turistien koskemattomissa mahdollisimman kauan.

• miles

Matkustan ympäri maailmaa, laukussa leipää ja piimää vaan. Jos mua hiukkasen onnistaa niin uuden ystävän saan. Kun sanon päivää, hän sanoo........ matkustelkaa hyvät ihmiset ja nauttikaa matkoistanne missä sitten käyttekin. Toi alku on lastenlaulusta ja jatkuu sitten sen mukaan missä kulloinkin ollaan. Hyvää matkaa, tuskinpa Turkki on huono maa matkustella. Erilainen, koska itä ja länsi kohtaavat.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      404
      8819
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      172
      3208
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      17
      1684
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      76
      1118
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1058
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1045
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      63
      988
    8. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      963
    9. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      78
      957
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65
      910
    Aihe