Ajoin autoni aamulla ulos katoksesta ja huomasin heti tuulilasissa kissan jälkiä. Ulos, ja jälkiä koko katto täynnä samoin konepelti. Konepellissä syvä ainakin 30 cm pitkä naarmu kissan kynsistä. Kissa on paritalossa asuvan naapurin kissa. Kulkee koko ajan pihallani. Korjaus maksaa rutosti. Mitä on tehtävissä?
Kissa naarmutti
8
734
Vastaukset
- paljon
mitään, mikäli kissan omistaja ei suostu korvaamaan.
Riippuu tietysti kaupungin/kunnan järjestys säännöistä. Mikäli säännöissä sanotaan, että kissan tulee olla kytketty / vain omalla tontilla, tällöin kissan omistaja joutuu korvaamaan.
Tässä yksi tapaus.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=115&conference=4500000000000228&posting=22000000009719102 - huoh
Laita ens yöks auton katolle sheba kissanruokaa, johon on lisättynä rutkasti rotanmyrkkyä..ongelma poistuu!
- vaan parempaa
tuo olis ääliömäisin teko! Kissa kummittelisi lopunikääsi kaikissa autoissa, ja kaikki maailman kissat tulisivat kostamaan naapurinkissan kuoleman sinulle mihin ikinä menisitkään!
- tokenee
vaan parempaa kirjoitti:
tuo olis ääliömäisin teko! Kissa kummittelisi lopunikääsi kaikissa autoissa, ja kaikki maailman kissat tulisivat kostamaan naapurinkissan kuoleman sinulle mihin ikinä menisitkään!
Laita jotakin kissan inhoamaa (sitruuna, mäntysuopa, ) voimakkaasti tuoksuvaa ainetta pihasi ja erityisesti autokatoksen nurkkiin muutaman päivän ajan. Katti oppii kyllä kunnioittamaan sinua, ymmärtää väistää. Naapurisopu säilyy eikä sekään naapuri enään tule kummittelemaan uniisi!
- Keksijä.
Laita loukku eläimelle ja houkuttimeksi kissanruokaa. Saalistuksen jälkeen voit esittää vahingonkorvausvaatimuksen omistajalle. Kissan voi myös tappaa vahingontekijänä. Eläinten omistajat ovat kyllä tietosia että eläimet on pidettävä kytkettynä taajama-alueella ulkona liikuttaessa.
- Antti Puuhaara
Ettei vaan olisi nyt käynyt niin kuin minulla joskus kauan kauan sitten. Minulla oli samanlainen tapaus jossa kissa syytettiin , siis itsekin syytin kissaa. Kun kissa oli poistettu kuviosta niin naarmuttaminen jatkui edelleen. EI AUTTANUT kuin jäädä kytikselle muutamaksi yöksi niin selvisi karu totuus. Eräs puruaivo naapurustosta halusi kostaa minulle ja lavasti toisen naapurin kissan syylliseksi. Että tällainen tapaus miulla.
- tuntuu
Antti Puuhaara kirjoitti:
Ettei vaan olisi nyt käynyt niin kuin minulla joskus kauan kauan sitten. Minulla oli samanlainen tapaus jossa kissa syytettiin , siis itsekin syytin kissaa. Kun kissa oli poistettu kuviosta niin naarmuttaminen jatkui edelleen. EI AUTTANUT kuin jäädä kytikselle muutamaksi yöksi niin selvisi karu totuus. Eräs puruaivo naapurustosta halusi kostaa minulle ja lavasti toisen naapurin kissan syylliseksi. Että tällainen tapaus miulla.
Meillä on iät ja ajat kissat istuneet auton konepellillä ja koskaan eivät ole naarmuttaneet autoa. En tiedä onko sitten toisten kissat erilaisia.
nyt pari naarmua autossa haittaa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4048819Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1723208- 171684
- 761118
- 761058
- 271045
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta63988- 55963
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss78957- 65910