ystävät hyvät

yksitypy

Olen ollut huuhaalla n. puolitoista vuotta.
Täällä on ollut tosi kiva olla.
Mutta nyt tämän muutaman kuukauden ajan täällä on tilanne mennyt vähän huonommalle mallille.
Olen pohtinut, mistä se vois johtua.
Ensinnäkin uusia kasvoja tullut paljon ja tietenkin sen myötä eri luontoisia ihmisiä. Ja minkä olen huomannut ehkä yhä nuorenpaa porukkaa.
Ehkä me "vanhat" köpöt emme jaksaneet riidellä mistään :=))))
Ja lohdutukseksi kuitenkin, että täällä palstalla ehkä aika vähän mistään riidellään kun vertaa johonkin toisiin palstoihin.
Mutta... yksi asia, josta jo yhdesti mainitsin on muuttunut täällä. Tänne on muodostunut "oma jengi" jotka kirjoittelee toisilleen myös omia henkilökohtaisia maileja. Ja varsinkin nämä naiset vetävät"yhtä köyttä" keskenään. Sitä ei voi olla huomaamatta, kun näitä juttuja lukee. Vaikka itse olen nainen, niin naisvaltaisella alalla olleena tiedän mihin naiset keskenään pystyy. Eikä useinkaan kovin positiivisiin juttuihin :=(((
No Ok.
Nyt joku sanoo, että mitä se kenellekkään kuuluu, jos niitä maileja lähettääkin. Ei kuulukaan. Mutta jos kuitenkin jokainen pitäis ne omat henkilökohtaiset mailijuttunsa ominaan, eivätkä sekoittais niitä tänne huuhaalle. Ehkä näin olisi paras.
Ennen ei esiintynyt lainkaan tällaista "jengiytymistä" ja mitään eripuraa ei tullut.
Paisti tietenkin tämä savonpysäyttäjä ja mikä jengi se nyt oli ,olivat asia erikseen :=))))
Heidän annettiin rauhassa sekoilla.
Tästä kirjoituksesta typy saa varmaan pyyhkeitä, mutta ei se mitään. Tykkään sanoa asioista niinkuin ajattelen. Enkä nyt henkilökohtaisesti tässä ketään syyttele. Mutta toivon, että muutkin pysähtyis ajattelemaan miksi täällä on nykyään tätä epäsopua. Jostainhan se johtuu???

Ja miehille tiedoksi: Sanotaan, että työpaikoilla jossa on miehiä paljon, naiset pysyvät aisoissa.
Nyt teille työmaata laittaa huuhaa järjestykseen .
Uskon että onnistutte :=)))))

Hyviä ja parempia huuhaahetkiä vaan jokaiselle :=)))

68

2037

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rahtari1

huuhaahan mukaan,älä nyt noin vakavasti tätä ota,kyllä sä sekaan mahdut

• yksitypy

otakaan näitä juttuja tosissaan, mutta jotkut ottavat näköjään. Esim. sinä :=))
        Kiitos vaan rahtari tervetulotoivotuksista huuhaalle, mutta ehkä olen kauemmin täällä ollukin kuin sinä ja aina olen sekaan mahtunut :=)))) Ja kumma kyllä. En ole myöskään tällaisia ilkeämielisiä kommentteja ennen saanut.

• rahtari1
        yksitypy kirjoitti:

otakaan näitä juttuja tosissaan, mutta jotkut ottavat näköjään. Esim. sinä :=))
        Kiitos vaan rahtari tervetulotoivotuksista huuhaalle, mutta ehkä olen kauemmin täällä ollukin kuin sinä ja aina olen sekaan mahtunut :=)))) Ja kumma kyllä. En ole myöskään tällaisia ilkeämielisiä kommentteja ennen saanut.

kyllähän mä tiedän et sä oot ollu tääl tosi kauan,mähän oon ihan keltanokka suhun mut ollaan ystäviä

• yksitypy
        rahtari1 kirjoitti:

kyllähän mä tiedän et sä oot ollu tääl tosi kauan,mähän oon ihan keltanokka suhun mut ollaan ystäviä

ystäviä ilman muuta. Haluan olla sitä kaikkien kanssa. Riitojakin saa olla, mutta ne täytyy unohtaa eikä ne saa jäädä kaivertamaan ketään :=))))
        Reilu peli kaikin puolin elämässä on valttia :=)))

• Doe-01
        yksitypy kirjoitti:

ystäviä ilman muuta. Haluan olla sitä kaikkien kanssa. Riitojakin saa olla, mutta ne täytyy unohtaa eikä ne saa jäädä kaivertamaan ketään :=))))
        Reilu peli kaikin puolin elämässä on valttia :=)))

typy.Pidä vain sama linja kuin silloin,kun kyykytit kummelin mennen tullen:))

Kyllä sinussa sitä poweria piisaa;))

• yksitypy
        Doe-01 kirjoitti:

typy.Pidä vain sama linja kuin silloin,kun kyykytit kummelin mennen tullen:))

Kyllä sinussa sitä poweria piisaa;))

ole masentuneita nyt olleet jotkut muut kuin minä ??? Tulin iltapäivällä koneen ääreen ja ihmettelin, kun oli vaikka millaista kirjoitusta tullut.
        Minä olen kuule Doe rauhaa rakastava ihminen ja toivoisin että muillakin olis kivaa elää :=))))
        No... ehkä liian taipuvainen sekaantumaan toisten riitoihin. Mutta kun sekaannun niihin, niin teen sen kyllä sovittelun merkeissä :=)))

• Doe-01
        yksitypy kirjoitti:

ole masentuneita nyt olleet jotkut muut kuin minä ??? Tulin iltapäivällä koneen ääreen ja ihmettelin, kun oli vaikka millaista kirjoitusta tullut.
        Minä olen kuule Doe rauhaa rakastava ihminen ja toivoisin että muillakin olis kivaa elää :=))))
        No... ehkä liian taipuvainen sekaantumaan toisten riitoihin. Mutta kun sekaannun niihin, niin teen sen kyllä sovittelun merkeissä :=)))

näköjään ollut eripuraa muutamien nikkien kesken..ja juuri siksi minäkin linkittelen noita vanhoja huuhaajuttuja ilmapiirin kohentamiseksi:))

• ystäväsi

todella oikeassa tossa tarinassa;=)En vaan voi tajuu tätä porukkaa mikä ihmisen tekee sellaiseksi et pitää kiusaa toisia ihmisiä esim.täällä huuhaalla olet varmaan huomannut samaa kun täällä olet ollut jo aikakauan niinkuin mä joka viellä kauemmin.Mut onneksi täällä viellä mukavia ihmisiä joiden kanssa voi jutella kaikee kivaa.Mut hyvää päivänjatkoo sinulle ja käydäänkö taas joskus kahvilla kapakassa;=)))

• yksitypy

vai kauemmin vielä kun minä?? Taidat ollakin sitten jo aika vanha :=))))
        Onhan täällä mukavia ihmisiä paljonkin. Tulehan sinäkin "vanha" sieltä esiin :=))) Ja hyvää päivänjatkoa.

• Doe-01

Pikaista paranemista ja hyvää alkavaa viikkoa sinulle.Nykyajan lääketiede pystyy aika paljoon:=))

• yksitypy
        Doe-01 kirjoitti:

Pikaista paranemista ja hyvää alkavaa viikkoa sinulle.Nykyajan lääketiede pystyy aika paljoon:=))

sairas mielestäsi? Vai mitä Doe tarkoitit? Nyt en ymmärtänyt???

• Doe-01
        yksitypy kirjoitti:

sairas mielestäsi? Vai mitä Doe tarkoitit? Nyt en ymmärtänyt???

tuolle Ystäväsi-nikille,koska tiedän,kuka hän on.

• yksitypy
        Doe-01 kirjoitti:

tuolle Ystäväsi-nikille,koska tiedän,kuka hän on.

katsoin väärin. Siis tiedät kuka hän on??
        Täytyypä alkaa funtsimaan :=)))

• ystäväsi_2
        yksitypy kirjoitti:

katsoin väärin. Siis tiedät kuka hän on??
        Täytyypä alkaa funtsimaan :=)))

Älähän enää funtsi pitäis sinun tietää kun minäkin arvasin heti.

• Japanipeewo

Pidän matalaa profiilia.

• poju

Tää kipparisi jonka kanssa olet aina silloin tällöin välillä??? Anteeksi kun olen utelias.

• yksitypy

kuulunut mitään. Eikös hän huuhalla kirjoittanut, että menee sairaalaan tutkimuksiin.
        Tässä mietinkin eilen, että miten hänen vointinsa on, kun ei ole täällä näkynyt. Ai.. miten olen silloin tällöin välillä?? Sinulle on muodostunut nyt ihan väärä kuva tuttavuudestamme :=((( Voit kysyä muutakin jos haluat tietää :=))))

:=))))) Nyt huomasin vasta että kysyit Kipparisi :=))) Kyllähän hänet voisin vaikka kipparinani pitää. Sen verran kivan tuntoinen kaveri ainakin täällä huuhaalla.

• poju
        yksitypy kirjoitti:

kuulunut mitään. Eikös hän huuhalla kirjoittanut, että menee sairaalaan tutkimuksiin.
        Tässä mietinkin eilen, että miten hänen vointinsa on, kun ei ole täällä näkynyt. Ai.. miten olen silloin tällöin välillä?? Sinulle on muodostunut nyt ihan väärä kuva tuttavuudestamme :=((( Voit kysyä muutakin jos haluat tietää :=))))

:=))))) Nyt huomasin vasta että kysyit Kipparisi :=))) Kyllähän hänet voisin vaikka kipparinani pitää. Sen verran kivan tuntoinen kaveri ainakin täällä huuhaalla.

Olen seurannut sua vuoden ajan näitä ilokadun toimintaasi ja muita.

• yksitypy
        poju kirjoitti:

Olen seurannut sua vuoden ajan näitä ilokadun toimintaasi ja muita.

tiedät minusta ihan liikaa :=)))
        Ettet sinäkin käynyt siellä asiakkaana?
        Tuo poju tuntuis aika tutulta nikiltä :=)))

• poju
        yksitypy kirjoitti:

tiedät minusta ihan liikaa :=)))
        Ettet sinäkin käynyt siellä asiakkaana?
        Tuo poju tuntuis aika tutulta nikiltä :=)))

Sain sulta semmoista palvelua, olin tyytyväinen kiitos! Juu tuttu nikki mutta pistin ensimmäisen sanan pois. Nyt tiiät varmasti.

• yksitypy
        poju kirjoitti:

Sain sulta semmoista palvelua, olin tyytyväinen kiitos! Juu tuttu nikki mutta pistin ensimmäisen sanan pois. Nyt tiiät varmasti.

Nyt muistan. Mitä sinulle kuuluu? Jätit sitten minutkin sen lopettamani ilotalon myötä :=(((
        Et kai vaan ole löytänyt uutta ilotaloa? :=))

• poju
        yksitypy kirjoitti:

Nyt muistan. Mitä sinulle kuuluu? Jätit sitten minutkin sen lopettamani ilotalon myötä :=(((
        Et kai vaan ole löytänyt uutta ilotaloa? :=))

En ole jättänyt sua mutta olis tarkoitus mennä sun luo taas, olenko tervetullut :=)? Sulla on sellainen, että en voi olla tulematta.

• yksitypy
        poju kirjoitti:

En ole jättänyt sua mutta olis tarkoitus mennä sun luo taas, olenko tervetullut :=)? Sulla on sellainen, että en voi olla tulematta.

vähän. Ei sitä kaikkea saa ääneen sanoa :=)))
        No.. tulehan vaan. Alan tässä valmistautuun sua varten. Moneltako olet täällä? :=)))

• poju
        yksitypy kirjoitti:

vähän. Ei sitä kaikkea saa ääneen sanoa :=)))
        No.. tulehan vaan. Alan tässä valmistautuun sua varten. Moneltako olet täällä? :=)))

sovitaanko sitten niin, että tulen nyt näillä näkymillä nyt, siehän olet siellä joen toisella minä täällä:=))). Nyt kieleni alkoi kostuttaa.

• yksitypy
        poju kirjoitti:

sovitaanko sitten niin, että tulen nyt näillä näkymillä nyt, siehän olet siellä joen toisella minä täällä:=))). Nyt kieleni alkoi kostuttaa.

sinä sitten joen toiselta puolen?
        Älä kuitenkaan uimalla tule. Siellä on monta siltaa jota pitkin tänne puolelle pääset :=)))

• poju
        yksitypy kirjoitti:

sinä sitten joen toiselta puolen?
        Älä kuitenkaan uimalla tule. Siellä on monta siltaa jota pitkin tänne puolelle pääset :=)))

Kerroin sulle aikaisemmin asun tällä puolella, etkö muista? aina olen kulkenut autolla suhun.

• yksitypy
        poju kirjoitti:

Kerroin sulle aikaisemmin asun tällä puolella, etkö muista? aina olen kulkenut autolla suhun.

se olikin :=)))
        Tuletko nytkin autolla muhun? Älä kovin suurella nopeudella. Hiljaa hyvä tulee :=))

• poju
        yksitypy kirjoitti:

se olikin :=)))
        Tuletko nytkin autolla muhun? Älä kovin suurella nopeudella. Hiljaa hyvä tulee :=))

Kävin äsken just suihkussa, olen ihanan raikas. Nähdään nyt:=)))))))))))

• yksitypy
        poju kirjoitti:

Kävin äsken just suihkussa, olen ihanan raikas. Nähdään nyt:=)))))))))))

sinua varten. Kait osoitteen muistat?
        Yritän tässä vähän äkkiä järjestellä paikkoja :=)))

• poju
        yksitypy kirjoitti:

sinua varten. Kait osoitteen muistat?
        Yritän tässä vähän äkkiä järjestellä paikkoja :=)))

meidän kesken salaisuudeksi, muut eivät kuule :=)))). ===0 >

• yksitypy
        poju kirjoitti:

meidän kesken salaisuudeksi, muut eivät kuule :=)))). ===0 >

kukapa se nyt kuulisi? Minuun kyllä voit luottaa.
        Mutta voiko sinuun? :=)))
        Varsinkaan et sitten huomenna kenellekään sano, kuin mukavaa meillä oli. Minä en kyllä kerro kenellekään vaikka mieli kuin tekis :=)))

• poju
        yksitypy kirjoitti:

kukapa se nyt kuulisi? Minuun kyllä voit luottaa.
        Mutta voiko sinuun? :=)))
        Varsinkaan et sitten huomenna kenellekään sano, kuin mukavaa meillä oli. Minä en kyllä kerro kenellekään vaikka mieli kuin tekis :=)))

Minuun voit luottaa aidosti! Kivaa on. En minäkään kerro muille. :=))) ))) )))

• yksitypy
        poju kirjoitti:

Minuun voit luottaa aidosti! Kivaa on. En minäkään kerro muille. :=))) ))) )))

tuo sun nauru meni niin leveeks, ettet vaan sittenkin kerro kavereilles? :=)))
        Eikö miehillä ole joskus tapana kertoa kavereille millainen nainen on ollut? :=))))
        Mutta pois se meistä naisista :=)))

• nylkkäri

tule minkäänlaista juttua pääni on tyhjä kuin vapahtajan hauta pääsiäisaamuna. Palstaa en jätä enkä ystäviäni.

• yksitypy

Eihän tässä nyt palstaa kukaan ole jättämässä :=)))
        Eikä sitä nyt niin kummosta juttua tarvi heittääkään. Väliin on pää tyhjä itse kelläkin :=))

• Otso

ole semmoinen "vapaan kirjoittelun palsta". Kyllä riitelyyn tarvii aina vähintään kaksi, vai mitä? Eihän sitä ole pakko lähteä mukaan riitelyyn.. Ja joku voi kokea tyydytystä toisten ärsytyksestä ja kokeekin, mutta eihän niihin ole pakko vastata ja jos ei pinna kestä niin sulkee koneen.. Joillakin tuntuu olevan aina tarve arvostella toisia tavalla tai toisella..
      Ja ak..siis naiset olkaapas kunnolla ja mon..siis olkaapas kiltisti.

• yksitypy

Otso :=))
        Jos sinä alkaisit huuhaan rauhanlähettilääksi.
        Uskoisin että meillä naisilla ei olis mitään sitä vastaan :=))))

• ei vaki

Joskus käyn täällä lukemassa ja sen havainnon olen tehnyt, että sinä haluat olla aina suuna päänä ja jos se ei onnistu niin olet muita "parempi".

En ole kenenkään muun havainnut mielistelevän sefua kuin sinun.

Juttusi ovat välillä todella törkeitä ja loukkaavia, mutta et sitä itse huomaa. Toisia arvostelet hyvin herkästi.

Huomiota haluat aina ja jos et sitä saa niin heti tulee syytösaloituksia, ei ole tämä ensimmäinen.

• yksitypy

naisystäväni :=)))
        Kiitos kommentistasi. Yritän tästä lähtien parantaa tapani.Mutta voisitko laittaa tähän yhden kirjoittamani törkeyksen ja loukkauksen?? Syyttää ei saa ilman todisteita. Jään sitä odottelmaan :=)))
        Ja en mielistele sefua sen kummemmin kuin muitakaan miehiä. Miehistä kyllä tykkään, enkä voi sille mitään :=))
        Vaikka tunnen kyllä sefua kohtaan tiettyä sympatiaa, koska tuntuu ihan symppis tyypiltä :=)))

• Otso
        yksitypy kirjoitti:

naisystäväni :=)))
        Kiitos kommentistasi. Yritän tästä lähtien parantaa tapani.Mutta voisitko laittaa tähän yhden kirjoittamani törkeyksen ja loukkauksen?? Syyttää ei saa ilman todisteita. Jään sitä odottelmaan :=)))
        Ja en mielistele sefua sen kummemmin kuin muitakaan miehiä. Miehistä kyllä tykkään, enkä voi sille mitään :=))
        Vaikka tunnen kyllä sefua kohtaan tiettyä sympatiaa, koska tuntuu ihan symppis tyypiltä :=)))

Kiva kun kirjoitat tänne! Muista et kaikilla oikeus mielipiteisiin ja jokainenhan meistä tulkitsee asioita aina omalla tavallaan...Minun mielestä sinun ei tarvi parantaa tapojasi.. Ihan ovat hyvät: Haarukka vasemmassa ja veitsi oikeassa.

• yksitypy
        Otso kirjoitti:

Kiva kun kirjoitat tänne! Muista et kaikilla oikeus mielipiteisiin ja jokainenhan meistä tulkitsee asioita aina omalla tavallaan...Minun mielestä sinun ei tarvi parantaa tapojasi.. Ihan ovat hyvät: Haarukka vasemmassa ja veitsi oikeassa.

sitä tavoistaan pääsee. Oikeassa olet. Vaikka ainahan itseään voi yrittää muuttaa parempaan suuntaan :=))))
        Tuo tulkintajuttu onkin se yks ongelma. Joku toinen voi tulkita saman asian loukkauksena ja joku toinen taas mielipiteenä jne..
        Mutta ei siitä sen enempää.
        Ja enemmän kyllä pudottelisin veitsiä lattialle. Tiedätkö miksi? :=)))

• Otso
        yksitypy kirjoitti:

sitä tavoistaan pääsee. Oikeassa olet. Vaikka ainahan itseään voi yrittää muuttaa parempaan suuntaan :=))))
        Tuo tulkintajuttu onkin se yks ongelma. Joku toinen voi tulkita saman asian loukkauksena ja joku toinen taas mielipiteenä jne..
        Mutta ei siitä sen enempää.
        Ja enemmän kyllä pudottelisin veitsiä lattialle. Tiedätkö miksi? :=)))

En tiedä miksi pudottelisit?

• yksitypy
        Otso kirjoitti:

En tiedä miksi pudottelisit?

pudottaa lattialle (se täytyy kyllä tapahtua vahingossa) niin tietää miesvieraita :=)))
        Usein kyllä vähän yritän liikaa, että se veitsi tipahtais :=))

• E.O.Hääppönen

Onko jossain taas mättäitä? Mitä on tapahtunut?

• yksitypy

En jaksanut sulle eilen illalla sitä iltasatua kertoa :=((( Mutta taisit kyllä nukahtaa ilman satuakin ihan hyvin :=)))

• E.O.Hääppönen
        yksitypy kirjoitti:

En jaksanut sulle eilen illalla sitä iltasatua kertoa :=((( Mutta taisit kyllä nukahtaa ilman satuakin ihan hyvin :=)))

Odottelin kyllä aika myöhään, muttei vaan satua kuulunut. Mites tänä iltana?

• yksitypy
        E.O.Hääppönen kirjoitti:

Odottelin kyllä aika myöhään, muttei vaan satua kuulunut. Mites tänä iltana?

pitäis käydä sitten ulkona hakemassa taas uusia virikkeitä... Mutta kyllähän niitä täältä sisäseinienkin sisältä löytyy. Eli jos on satu tullakseen, niin se tulee, mutta ei väkisin :=)))))
        Mutta jos sinä kertoisit tänä iltana minulle vuorostaan sadun? Olis tasapuolista :=)))

• E.O.Hääppönen
        yksitypy kirjoitti:

pitäis käydä sitten ulkona hakemassa taas uusia virikkeitä... Mutta kyllähän niitä täältä sisäseinienkin sisältä löytyy. Eli jos on satu tullakseen, niin se tulee, mutta ei väkisin :=)))))
        Mutta jos sinä kertoisit tänä iltana minulle vuorostaan sadun? Olis tasapuolista :=)))

Olen nimittäin kahden vaiheilla. Lähtisinkö lavatansseihin vai jäisinkö illaksi koneen ääreen?

*yx,kax,kol,yx,kax,kol (harjoittelee valssin askeleita)*

• yksitypy
        E.O.Hääppönen kirjoitti:

Olen nimittäin kahden vaiheilla. Lähtisinkö lavatansseihin vai jäisinkö illaksi koneen ääreen?

*yx,kax,kol,yx,kax,kol (harjoittelee valssin askeleita)*

mietittävää onkin. Mutta luulen että olet menossa lavalle, kun noin kovasti niitä askeleita harjoittelet :=)))) Olinko oikeassa? :=)))

• E.O.Hääppönen
        yksitypy kirjoitti:

mietittävää onkin. Mutta luulen että olet menossa lavalle, kun noin kovasti niitä askeleita harjoittelet :=)))) Olinko oikeassa? :=)))

Saas nähdä miten käy.

*kiillottaa samalla tanssikenkiä*

• yksitypy
        E.O.Hääppönen kirjoitti:

Saas nähdä miten käy.

*kiillottaa samalla tanssikenkiä*

sulla on jo selvät sävelet. Minähän arvasin.
        Veri vetää lavalle, mutta niinhän sen täytyy ollakin :=)))

• poju

kertoo kokemuksista miehille, olet huolletta vaan :=I. Pidän suuni kiinni tästä meidän välisestä. :=)))))

• yksitypy

kun tulit :=))) Tässäpäs sinulle ensin shamppanjaa tervetuliaiseks *ojentaa pikarin*
        Mutta... olet jo ottanut jotain. Sinähän horjut. Ja vielä autolla tulit :=(((

• poju
        yksitypy kirjoitti:

kun tulit :=))) Tässäpäs sinulle ensin shamppanjaa tervetuliaiseks *ojentaa pikarin*
        Mutta... olet jo ottanut jotain. Sinähän horjut. Ja vielä autolla tulit :=(((

*kiitos* :=III onpas hyvää, äläs välitä siitä, ei poliisia näy siinä nelostien varrella, tää eka kerta tällä tavalla. Niin miten mä? :=)))) )

• yksitypy
        poju kirjoitti:

*kiitos* :=III onpas hyvää, äläs välitä siitä, ei poliisia näy siinä nelostien varrella, tää eka kerta tällä tavalla. Niin miten mä? :=)))) )

uskoiskohan tuota. No varmaan jännitit kun tulit tänne. Poliiseilla on kyllä jo lomat loppuneet kun on elokuu, mutta hyvä tuuri ettet kärynnyt.
        Tuus niin mennään tänne terassille vähän istumaan.
        Haluatko jotain syötävää ja palan painikkeeksi punaviiniä. Mulla olis yks Alabali-pullo tuolla meitä varten :=)))

• poju
        yksitypy kirjoitti:

uskoiskohan tuota. No varmaan jännitit kun tulit tänne. Poliiseilla on kyllä jo lomat loppuneet kun on elokuu, mutta hyvä tuuri ettet kärynnyt.
        Tuus niin mennään tänne terassille vähän istumaan.
        Haluatko jotain syötävää ja palan painikkeeksi punaviiniä. Mulla olis yks Alabali-pullo tuolla meitä varten :=)))

Mennään sinne terasille, kyllä :=)) se viini sopii ja käy mitä sulla on jääkaapissa on! :=)))) nyt näkyy aurinko paistavan komeasti:=)))))))). On sul komia leninki :=)) )) .

• yksitypy
        poju kirjoitti:

Mennään sinne terasille, kyllä :=)) se viini sopii ja käy mitä sulla on jääkaapissa on! :=)))) nyt näkyy aurinko paistavan komeasti:=)))))))). On sul komia leninki :=)) )) .

*nolostuu* Tään ostin kymmenen vuotta sitten alennusmyynnistä.
        On tullut uudelleen muotiin :=))) Sinullakin hieno puku.
        Tuo kravatti sopii hyvin sun paidan väriin :=)))
        No oleppa hyvä. Tässä minun ihan itse ostamaani salaattia ja grillaan sinulle oikein kunnon makkaraa, joka ei olekaan mitään kevytmakkaraa :=)))
        Hups.. Vähän humahti, kun en tätä kaasugrilliä ole tottunut käyttämään. Hitsi... paloikohan ne makkarat? Katso sinä.

• poju
        yksitypy kirjoitti:

*nolostuu* Tään ostin kymmenen vuotta sitten alennusmyynnistä.
        On tullut uudelleen muotiin :=))) Sinullakin hieno puku.
        Tuo kravatti sopii hyvin sun paidan väriin :=)))
        No oleppa hyvä. Tässä minun ihan itse ostamaani salaattia ja grillaan sinulle oikein kunnon makkaraa, joka ei olekaan mitään kevytmakkaraa :=)))
        Hups.. Vähän humahti, kun en tätä kaasugrilliä ole tottunut käyttämään. Hitsi... paloikohan ne makkarat? Katso sinä.

on hyvää viinivuosikertaa! :0))). Makkarat nyt sopivasti kypsät, mä otan ne. * vähän lensin itse pyllylleen:=((* samalla * nolostun :=I* kun repesi takapuoleni housuni, onneksi makkarat on käsissäni. Joko nyt :=))))) syödään?

• yksitypy
        poju kirjoitti:

on hyvää viinivuosikertaa! :0))). Makkarat nyt sopivasti kypsät, mä otan ne. * vähän lensin itse pyllylleen:=((* samalla * nolostun :=I* kun repesi takapuoleni housuni, onneksi makkarat on käsissäni. Joko nyt :=))))) syödään?

enää ryypyäkään! Menee meidän romattinen ilta ihan pilalle. Katso nyt! Mun läninki on ihan sinapissa.
        Istus nyt *nostaa pojun tuolille*. Syös nyt vähän sitä makkaraa, että selviydyt. Minä korjaan ne sun housus huomenna. *ajattelee, onko tuosta miehestä enää mihinkään ens yönä. Ja minä kun halpahallista ostin sen ihanan pitsisen yöasunkin*
        No niin. Joko olo vähän parempi?

• poju
        yksitypy kirjoitti:

enää ryypyäkään! Menee meidän romattinen ilta ihan pilalle. Katso nyt! Mun läninki on ihan sinapissa.
        Istus nyt *nostaa pojun tuolille*. Syös nyt vähän sitä makkaraa, että selviydyt. Minä korjaan ne sun housus huomenna. *ajattelee, onko tuosta miehestä enää mihinkään ens yönä. Ja minä kun halpahallista ostin sen ihanan pitsisen yöasunkin*

Voi kun meni läninkiäsi likaiseksi :=(((. Mennäänkö sänkyy? :=I.

Nyt pitää mennä pois! sorry typyseni :=))))

• yksitypy
        yksitypy kirjoitti:

siihen nyt sammuit. Näkisitpä ittes nyt *hakee kameran ja ottaa kuvan* No niin lähdetääpä nyt sinne autoon. *ottaa kainalosta kiinni ja raahaa pojun autoon*. Nyt sitten lähdet täältä kun heräät ja ovea en sulle enää aukaise. Meni mun vaivalla Lidlestä ostettu salaatti ja makkara ihan hukkaan. Tähän kait minun on tyytyminen *ottaa makkarasta haukut ja viskaa röyhelöisen yöasun menemään. Laittaa tutun flanellisen yöpaiadan ja menee sänkyyn*
        Hyvästi romanttinen ilta!!

• yksitypy
        poju kirjoitti:

Voi kun meni läninkiäsi likaiseksi :=(((. Mennäänkö sänkyy? :=I.

Nyt pitää mennä pois! sorry typyseni :=))))

mee sitten vaan. Laitoinkin sut jo autoon nukkumaan :=)))

• yksitypy
        yksitypy kirjoitti:

siihen nyt sammuit. Näkisitpä ittes nyt *hakee kameran ja ottaa kuvan* No niin lähdetääpä nyt sinne autoon. *ottaa kainalosta kiinni ja raahaa pojun autoon*. Nyt sitten lähdet täältä kun heräät ja ovea en sulle enää aukaise. Meni mun vaivalla Lidlestä ostettu salaatti ja makkara ihan hukkaan. Tähän kait minun on tyytyminen *ottaa makkarasta haukut ja viskaa röyhelöisen yöasun menemään. Laittaa tutun flanellisen yöpaiadan ja menee sänkyyn*
        Hyvästi romanttinen ilta!!

se mun punkkupullo oli mun ystävältä saatu lahja.
        Sain sen vuonna 2000. Millenuim- viiniä. Senkin avasin vain sinua varten. Kyllä olen syvästi pettynyt :=((((

• marjuska

kivaa voi niitä aikoja entisiä ;(

• yksitypy

sinä olet vielä kauemmin ollut täällä kuin minä.
        Mutta yritetään tehdä vielä uus läpimurto :=)))))

• >Tästä kirjoituksesta typy saa varmaan pyyhkeitä, mutta ei se mitään. Tykkään sanoa asioista niinkuin ajattelen. Enkä nyt henkilökohtaisesti tässä ketään syyttele. Mutta toivon, että muutkin pysähtyis ajattelemaan miksi täällä on nykyään tätä epäsopua. Jostainhan se johtuu???<

- pyyhkeitä et saa ainakaan minulta

- suorapuheisuus kunniaan, EI riita ja muu epäsopu, jota olen itsekin havainnut palstalla viime aikoina!

- repiminen on tunnetusti helpompaa kuin rakentaminen, jotan ei revitä päreiksi huuhaata, eihän? Ymmärrän 100%:sti sen, mitä Marjuska tarkoittaa sanoessaan "enää ei ole hauskaa niinkuin ennen". Olisi se kiva kieriä lattialla ja nauraa itsekseen näitä huuhaalaisten crazyjuttuja - kyllä se mahdollista on, vai mitä?

Posketonta huuhaajatkoa kaikille, t. MM.

• yksitypy

Joskus tätä omaa luonnettaan miettiikin, et en ole monestikaan elämässäni antanut kekenkään vaikuttaa mielipiteisiini. Siis en ole lähtenyt ketään "nuoleskelemaan" vaan sanonut mitä itse asioista ajattelen. No siitä on seurannut, että saan monet luonteellani inhoamaan itseäni, mutta on minulla sitten suuri joukko hyviä ystäviä, jotka tietävät luonteeni ja pitävät arvossa sitä etten esim. lähde mihinkään juoruiluihin mukaan, joka on naisten keskuudessa niin yleistä. Vaan jos minulla on jotain sanottavaa jollekin, sanon sen suoraan henkilölle itselle. Näin asiat saadaan parhaiten selvitettyä ilman välikäsiä. Ja omatunto siltä kohden on puhdas.

Sain eilen moitteen, että nuoleskelen sefua :=)))
        Mietin vaan, että mitähän henkilö sillä tarkoitti??
        Ei voinut ilmeisesti tarkoitaa kun sitä, että et poistaisi minun viestejäni huuhaalta niin herkästi. Tai mitähän muuta hän sillä tarkoitti.

Muuten, muistan alkuajan kun tänne huuhaalle tulin, niin muutaman kerran poistit jotain juttuja, mutta en ihmettele, kun muistaa juttujen sisällön :=)))

Mutta palaan huomenna asiaan :=)))))
        Muistan kyllä :=))))

• yksitypy kirjoitti:

Joskus tätä omaa luonnettaan miettiikin, et en ole monestikaan elämässäni antanut kekenkään vaikuttaa mielipiteisiini. Siis en ole lähtenyt ketään "nuoleskelemaan" vaan sanonut mitä itse asioista ajattelen. No siitä on seurannut, että saan monet luonteellani inhoamaan itseäni, mutta on minulla sitten suuri joukko hyviä ystäviä, jotka tietävät luonteeni ja pitävät arvossa sitä etten esim. lähde mihinkään juoruiluihin mukaan, joka on naisten keskuudessa niin yleistä. Vaan jos minulla on jotain sanottavaa jollekin, sanon sen suoraan henkilölle itselle. Näin asiat saadaan parhaiten selvitettyä ilman välikäsiä. Ja omatunto siltä kohden on puhdas.

Sain eilen moitteen, että nuoleskelen sefua :=)))
        Mietin vaan, että mitähän henkilö sillä tarkoitti??
        Ei voinut ilmeisesti tarkoitaa kun sitä, että et poistaisi minun viestejäni huuhaalta niin herkästi. Tai mitähän muuta hän sillä tarkoitti.

Muuten, muistan alkuajan kun tänne huuhaalle tulin, niin muutaman kerran poistit jotain juttuja, mutta en ihmettele, kun muistaa juttujen sisällön :=)))

Mutta palaan huomenna asiaan :=)))))
        Muistan kyllä :=))))

Pakko vastata: tuo luonteesi kuvaus oli ihan kuin itse olen - en nuoleskele minäkään ketään, ja edessäpäin sanon, jos on sanottavaa. Ilmeisesti sitten "leijonaluonne" (horoskooppisellainen!) on tuollainen.......

Nuo "moitteet" - joltain pikkusielulta - voi jättää tylyn kylmästi omaan arvoonsa. Piste!

Kyllä kait omasta suorapuheisuudestaan saa kuulla sitä sun tätä - mutta mutta: jos omatunto on puhdas siltä osin, niin eipä muiden puheista kannata silloin välittää!

Tämä tällä kertaa, t. MM.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      125
      2048
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      22
      1420
    3. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1151
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      11
      1069
    5. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      10
      1017
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      87
      928
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      80
      809
    8. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      787
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      16
      731
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      107
      671
    Aihe