www.kansallissosialismi.com/foorumi
Tuonne kaikki yltiösuvaitsevaiset väittelemään!
Ensin kannattaa tosin lukea säännöt, ettei tule nopeaa lähtöä.
www.kansallissosialismi.com
7
1496
Vastaukset
kun vastakkaisia mielipiteitä ei hyväksytä...
- ---
|kun vastakkaisia mielipiteitä ei hyväksytä...|
Foorumilta löytyy "vastaväitteet" -osio, johon voi, kuten nimi kertonee, kirjoitella vastaväitteitä yms. Käy rohkeasti kokeilemassa, pystytkö argumentoimaan nämä "natsit" kumoon. Jos kirjoitat asiallisesti, et takuulla joudu minkäänlaisen solvauksen kohteeksi.
- Maukka
pieniä skinheadeja jotka eivät tajua mistään mitään... ei mitään uutta auringon alla
- on syöpäpesäke
yhteiskunnassa minkä kanssa teidän lapsukaisten ei kannata leikkiä.
- keskustelua?
Kokemusteni mukaan rassut eivät pysty asialliseen keskusteluun, saati väittelyyn! Minä ainakaan en viitsi vaivautua kyseiselle foorumille aikaani tuhlaamaan. Molottakoot keskenään.
- Otto Ville
Anti-rasistit eivät edes osaa keskustella vaan alkavat herjaamaan kun eivät pysty tarjoamaan mitään muuta.
- Anachrós
Otto Ville kirjoitti:
Anti-rasistit eivät edes osaa keskustella vaan alkavat herjaamaan kun eivät pysty tarjoamaan mitään muuta.
"Anti-rasistit eivät edes osaa keskustella vaan alkavat herjaamaan kun eivät pysty tarjoamaan mitään muuta."
Hassua, juuri tuollainen kokemus minulla on rasisteista. Anti-rasistit sen sijaan useinkin tarjoavat perusteluja käsitykselleen tieteen, etiikan ja järjen keinoin. Rasistit eivät yleensä hyödynnä argumenteissaan mitään näistä, vaan alentuvat nimittelyyn ja aggressiiviseen uhoamiseen.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4119021Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893560- 202013
- 811246
- 271095
- 751090
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641051Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791045- 551013
- 65950