Suomalaiset muslimimiehet

rulettaa!

Vai oletteko koskaan kuulleet mitään huonoa sanottavaa heistä?Epäilen.Jyräävät monet alkuperäiset mennen tullen.Ottakaa oppia alkuperäiset!!!

20

2126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ota oppia

ota sinä oppia näiltä älyn helmiltä.

• torttuaivo

on sen saanut selvitettyä?Ei mistään.Oletat vaan.

• Ranyaa

• Löytää

• Ranyaaa
        Löytää kirjoitti:

kyseisen lehtijutun kokonaan luettavaksi?

Sinne vain penkomaan. ;o)

• ota oppia
        torttuaivo kirjoitti:

on sen saanut selvitettyä?Ei mistään.Oletat vaan.

Hei pönttö!
        olet itse tällainen käännynnäinen etkä näe malkaa
        omassa silmässä.
        Karim lähinna kaipaa huumevieroitushoitoa.

• pimppin

• Tepponen

• minerva

• Ranyaa
        minerva kirjoitti:

sinusta ole tulossa muslimi (muistelen aikaisempia kriittisiä kirjoituksiasi ja nykyistä tilannettasi =)

*kovasti huolissaan*

Enpä laittaisi senttejä likoon sen puolesta. ;o)

Kriittisyys ei ole kadonnut minnekään, vaan pikkuisen ehkä särmikkyys loiventunut.

Taitaa myös nyk. 'sulhoehdokas' joutaa kohtapuoliin
        vaihtoon. Ahistaa...

• Isänmaallinen

Suomalaisia miehiä jotka ovat "kääntyneet"muslimeiksi on noin 150kpl...siinä sinulla on hyvä valita.Yleensä olleet ennen kommunisteja tai vastaavaa.Onnea matkaan!

• suomalainen

oma mieheni on palannut islamiin, ja hän on Suomalainen, eikä ole koskaan kuulunut mihinkään puolueeseen. Tavallinen duunari on ollut ja sitä on vieläkin. Aina ovat mukavaksi ja ystävälliseksi kehuneet ja samanlaisena on pysynyt. Hieman syvällisemmin keskustelee asioista nykyään ja asioiden tärkeysjärjestys on muuttunut, vaan sama rakas muuten, niinkuin ennenkin.Islamiin paluusta oli iloa koko perheelle, paremmin sujuu asiat nyt, vaikka aina ne on muutenkin hyvin sujuneet.

• Ranyaa
        suomalainen kirjoitti:

oma mieheni on palannut islamiin, ja hän on Suomalainen, eikä ole koskaan kuulunut mihinkään puolueeseen. Tavallinen duunari on ollut ja sitä on vieläkin. Aina ovat mukavaksi ja ystävälliseksi kehuneet ja samanlaisena on pysynyt. Hieman syvällisemmin keskustelee asioista nykyään ja asioiden tärkeysjärjestys on muuttunut, vaan sama rakas muuten, niinkuin ennenkin.Islamiin paluusta oli iloa koko perheelle, paremmin sujuu asiat nyt, vaikka aina ne on muutenkin hyvin sujuneet.

Olitko itse muslimi jo ennen kuin miehesi kääntyi islamiin?

• ota oppia
        suomalainen kirjoitti:

islamin röyhkeästä ja ylimielisestä asenteesta muita kohtaan sanat "palannut islamiin".

Itse en koskaan voi sinne "palata " kun en ole lähtenytkään sieltä.

Luojan kiitos!

• mistä lähteestä tuo luku on peräisin?

• suomalainen
        Ranyaa kirjoitti:

Olitko itse muslimi jo ennen kuin miehesi kääntyi islamiin?

miksi kysyt, eihän sillä ole mitään merkitystä, koska ei kukaan järkevä ihminen vaihda uskontoa toisen ihmisen takia, sehän olisi tekopyhyyttä.
        (ja tuskin pysyvää)
        Mies ei palannut minun takia, enkä minä miehen takia.

• Ranyaa
        suomalainen kirjoitti:

miksi kysyt, eihän sillä ole mitään merkitystä, koska ei kukaan järkevä ihminen vaihda uskontoa toisen ihmisen takia, sehän olisi tekopyhyyttä.
        (ja tuskin pysyvää)
        Mies ei palannut minun takia, enkä minä miehen takia.

Entä mitäpä, jos miehesi ei olisikaan ryhtynyt kumartelemaan Mekkaan päin?

• suomalainen
        Ranyaa kirjoitti:

Entä mitäpä, jos miehesi ei olisikaan ryhtynyt kumartelemaan Mekkaan päin?

itse muslimina en tietenkään olisi jatkanut elämääni hänen kanssaan, Miksi olisin miehen kanssa jos hän ei voisi rakastaa minua Allahin vuoksi,sillä maallinen rakkaushan on turhaa. Mieshän saisi minut pitää vaikka en olisikaan muslimi.Kyllä mieheltä vaaditaan enemmän, mutta siksi mies saakin enemmän, jos nyt tajuat mitä tarkoitan.

• Ranyaa
        suomalainen kirjoitti:

itse muslimina en tietenkään olisi jatkanut elämääni hänen kanssaan, Miksi olisin miehen kanssa jos hän ei voisi rakastaa minua Allahin vuoksi,sillä maallinen rakkaushan on turhaa. Mieshän saisi minut pitää vaikka en olisikaan muslimi.Kyllä mieheltä vaaditaan enemmän, mutta siksi mies saakin enemmän, jos nyt tajuat mitä tarkoitan.

No comment.

• rehellisen liiketoiminnan y...

Ainakin on sanottava, että muutama xxxxxxah- ja xxxxxxim -nimiset ovat osoittautuneet aika ketuiksi. Turhaan on juutalaisia syytetty ahneudesta, jos nämä unohdetaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      411
      9021
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      189
      3560
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      20
      2013
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      81
      1246
    5. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1095
    6. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1090
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      64
      1051
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      1045
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      1013
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65