miksi minä valkoisena miehenä en saa eläkettä heti sen jälkeen automaattisesti kun lapsilisien maksu loppu, kuten meidän romanit ? Perustuuko tämä johonkin lakiin ? Onko romaanit jossakin todettu kyvyttömiksi töihin jo syntyessään jotta heille pitää maksaa eläketttä alusta loppuun ?
Suomi on todella rasistinen paikka valkoista ihmistä kohtaan!
Miksi meitä sorretaan
4
268
Vastaukset
syrjintä olekin inhottavaa?
- Folio Mulder
Kerroit yhden esimerkin ja lista voisi jatkaa vaikka kuinka ja mikä hulluinta monikulttuurihyysäripolitiikot ja medianväki tekevät yhteistyötä siinä, että omia soretaan ja mamupiruja sekä mustalaisia lellitään kuin pieniä lapsia.
- Anachrós
Niisk, nyyh, suruttaako pikku rassuparkaa, että media ei lellikään häntä, vaan muun värisiä, ihan tyhmiä ihmisiä! Niistä nenäsi ja halaa pehmoleluasi, kyllä kaikki kääntyy vielä parhain päin.
- imee
Anachrós kirjoitti:
Niisk, nyyh, suruttaako pikku rassuparkaa, että media ei lellikään häntä, vaan muun värisiä, ihan tyhmiä ihmisiä! Niistä nenäsi ja halaa pehmoleluasi, kyllä kaikki kääntyy vielä parhain päin.
taidat olla tummaihoinen tai joku muu sellane? maksoiko sossu sulle ton koneen ja netin? :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261750
- 1051225
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381091- 49999
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni54900- 130900
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v240868Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?73757Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu55739Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla178739