Osaako kukaan kertoa kyseisen patukan (Yankee Bar) valmistajaa? Olen yrittänyt googlettaa, mutta tuloksetta. Onko muitakin jotka vannovat tämän patukan nimeen?!
Yankee
7
1901
Vastaukset
- Kotikulinaristi
Jos jotain pitäis veikata niin sanoisin, että Nestle. Eikös tätä patukkaa saa vieläkin?
- maij
Maahantuoja on muistaakseni Alfmix Oy ja hämärästi muistelen että maahantuonti olisi lopetettu. Tuolta voit kuitenkin tarkistaa.
- Minä
Sitä kakkua, maistuu aivan samalta muuten... On myynnissä S-marketeissa. Suosittelen kokeilemaan, jos ei itse patukkaa löydy
- namunarkkari
Eihän tuota tartte ulukomailta alkaa tilaamaan. Oon ite löytäny tätä tämmösestä 4000 asukkaan kyläpahasen Sparista
- Anonyymi
Yankie- patukka on tanskalaisen Toms- firman tuote ja Alfmix toimii maahantuojana, tarkistin äsken hakupalvelusta. Toms tekee myös Bonbon karkkeja.
Yankie on kyllä hyvä patukka. Ei ihan niin makea kuin Mars, mutta sisällöltään samankaltainen. Mielestäni Yankie on kuin Marsin ja Milky Wayn yhdistelmä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671262- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että342729- 116680
- 52670
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76592
- 56584