Lukekaas tämän "suomitytön juttuja.
Sanoo yhdessä lauseessa että on kielimuuri
Toisessa että on "kaukorakkauteena " yhteydssä päivittäin.
Just joo
"suomityttö85"valehtelee.
5
696
Vastaukset
- Jhkasfdök
Taitaa trollit pyöritellä tätä palstaa miten huvittaa.
- sekään
Minullakin on "kielimuuri" mieheni kanssa, ja olen silti hänen kanssaan yhteydessä päivittäin. Homma hoituu sillä vähällä englannilla jonka hän osaa. Kasvokkain puhuminen on valtavan paljon helpompaa, ja puhelimessa puhuminen on yhtä väärinymmärrystä toisensa perään, mutta yhteyttä pidetään silti. Tärkeät asiat laitetaan tekstiviestein tai kirjeessä jolloin niitä on aikaa tulkata jotta asiat hoituvat.
Hankalaa se on, ei suinkaan mahdotonta. - tekstiviestein
sekään kirjoitti:
Minullakin on "kielimuuri" mieheni kanssa, ja olen silti hänen kanssaan yhteydessä päivittäin. Homma hoituu sillä vähällä englannilla jonka hän osaa. Kasvokkain puhuminen on valtavan paljon helpompaa, ja puhelimessa puhuminen on yhtä väärinymmärrystä toisensa perään, mutta yhteyttä pidetään silti. Tärkeät asiat laitetaan tekstiviestein tai kirjeessä jolloin niitä on aikaa tulkata jotta asiat hoituvat.
Hankalaa se on, ei suinkaan mahdotonta.miehesi kanssa?
Onko kysymyksessä siis joku kaukoavioiitto?
Itse opiskelin mieheni äidinkielen ennen avioitumistamme, niin ettei aivan pantomiimiksi mennyt.
- maikki
Siis kumpi ei osaa kielia,nykyaanhan kaikki puhuvat englantia,mutta jos on joku kreikan rantojen taroilija,ei miehella paljon ole koulutusta takana,hyva jos on lukutaitoinen,ei kukaan keskiverto muslimiperhe laheta poikaansa rantojen hurmuksi,savimajoista kyllakin.Tytto itsekin on liian nuori,opiskelisi ensin ja hankkisi ammatin itselleen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4119021Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893560- 202013
- 811246
- 271095
- 751090
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641051Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791045- 551013
- 65950