Olisko kellään rosson salaatinkastikkeen ohjetta?
En meinaan löytäny googlesta...
Rosson salaatinkastike
4
5789
Vastaukset
- kysy Rossosta
saatanan idiootti?
- jop
Yritysten reseptit kuuluvat salassapitovelvollisten asioiden piiriin, ajattele jos saat jotain maittavaa ja hyvää tuotetta jostain ruokapaikasta, ravintolasta tai kaupasta, niin vain googletat ja kaikki saisivat kyseessä olevan tuotteen reseptin kotitietokoneelle, EI! todellakaan asiat toimi niin. Laki määrää mitä pitää ilmoittaa tuoteselosteissa, mutta et koskaan saa minkään teollisen alkuperäisreseptiä keneltäkään ja koskaan, reseptejä jotka on tarkoitettu yleiseen käyttöön on google täynnä, niistä löytyy varmasti kaikille mukavia ja herkullisia ohjeita.
- elmo
ainakin meidän paikallisesta Rossosta, ne ovat pyyneet kotiin mukaan näitä kastikkeita. Pullo maksoi jonkin muutaman kympin silloin aikanaan. Samoin olen ostanut sieltä mukaan maustevoi nappeja. Olivat ainoita mitä nirso lapseni suostui syömään. Kastiketta patongin kanssa ja maustevoita jauhelihapihvien päällä.
- Anonyymi
Eipä löydy näin 17- vuotta myöhemminkään :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841729Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721605Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2901389Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1701309- 57915
- 48891
- 66884
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66873Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40861Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838