NYT arkaluonoinen/intiimi/henkilökohtainen kysymys sinulle:
Oletko syntynyt -50-60-70,vaiko 80-luvulla;=)))
Man-of-Man
49
1104
Vastaukset
- rahtari1
luvulla että semmonen tapaus mutta loppupuolella
- Doe-01
mielenkiintoista aikaa se 50-luvun loppu..silloin on moni nykyinen huuhailijakin syntynyt...:)))
- AMR-52
Doe-01 kirjoitti:
mielenkiintoista aikaa se 50-luvun loppu..silloin on moni nykyinen huuhailijakin syntynyt...:)))
...kai vaan 1800 luvulla....)))))
- rahtari1
Doe-01 kirjoitti:
vastakysymyksen,doe milläs vuosikymmenel sinä oot syntyny
- AMR-52
...oon syntynyt silloin,ku Paasikivi oli pressana viel 3vuotta syntymäni jälkeen
- Doe-01
rahtari1 kirjoitti:
vastakysymyksen,doe milläs vuosikymmenel sinä oot syntyny
Kysyt siis syntymävuosikymmentäni?vastaan siihen,että jo vuosikymmeniä sitten;=))
- rahtari1
Doe-01 kirjoitti:
Kysyt siis syntymävuosikymmentäni?vastaan siihen,että jo vuosikymmeniä sitten;=))
mun nyt pitäs sit saada jotain selville,mut hommaa sä kuule se sun tuttus tarja turunen2 meille laulaa
- Doe-01
rahtari1 kirjoitti:
mun nyt pitäs sit saada jotain selville,mut hommaa sä kuule se sun tuttus tarja turunen2 meille laulaa
Kekkonen oli pressana syntymävuotenani,ja olen sen aiemminkin hh:lla kertonut.Mutta se tarja kakkonen onkin jo vähän vaikeampi pala,jollei itse suostu.
Enkä puhu Tarja H:sta. - AMR-52
Doe-01 kirjoitti:
Kekkonen oli pressana syntymävuotenani,ja olen sen aiemminkin hh:lla kertonut.Mutta se tarja kakkonen onkin jo vähän vaikeampi pala,jollei itse suostu.
Enkä puhu Tarja H:sta....sie oot -56 poikii..?
- rahtari1 evk
Doe-01 kirjoitti:
Enkä puhu Tarja H:sta.mä oon selvästi viisaampi,joo ei mitään tarja hootaeli halosta
- rahtari1 evk
AMR-52 kirjoitti:
...sie oot -56 poikii..?
ainakin 56 poikkii
- nylkkäri
AMR-52 kirjoitti:
...oon syntynyt silloin,ku Paasikivi oli pressana viel 3vuotta syntymäni jälkeen
oli pressa kun nylkky näki päivänvalon.
Olen ylpeä siitä,että olen elänyt
tuon kultaisen 60-luvun.
Kyllä se on niin että sen jälkeen
ei ole keksitty mitään uutta
koska meidän ikäluokka on kaiken jo
keksinyt. Eipä kuussakaan ole sen jälkeen
käyty. Tämä on henkilökohtainen
mielipiteeni enkä keskustele asiasta
enempää. - nylkkäri
nylkkäri kirjoitti:
tuon kultaisen 60-luvun.
enempää.puhun kultaisesta 60-luvusta
syntynyt olen kuitenkin
viiskyt-luvulla . - AMR-52
nylkkäri kirjoitti:
tuon kultaisen 60-luvun.
enempää....kuussa käynti on vähän arveluttava juttu.
nehän ovat voineet pomppia jossain Mojaven
autiomaas piilotetuilla kengurukepeillä,ja väittävät kirkkain silmin ,jotta kuussa käytiin.
mie kyl epäilen koko kuussa käyntii....)))) - Doe-01
rahtari1 evk kirjoitti:
ainakin 56 poikkii
mitä mulle 1956 merkitsee.............tai kysyppä SY:ltä...mutta en piruuttanikaan myönnä;)))))
- rahtari1 evk
Doe-01 kirjoitti:
mitä mulle 1956 merkitsee.............tai kysyppä SY:ltä...mutta en piruuttanikaan myönnä;)))))
kysyy SY:LTÄsitten ku et kerro mut kekkonen tuli sillon pressaks tai sit se liittyy SY:HYN
- Doe-01
AMR-52 kirjoitti:
...kuussa käynti on vähän arveluttava juttu.
nehän ovat voineet pomppia jossain Mojaven
autiomaas piilotetuilla kengurukepeillä,ja väittävät kirkkain silmin ,jotta kuussa käytiin.
mie kyl epäilen koko kuussa käyntii....))))kyseessä on se kuuluisa Area-51..porukka ulkoavaruudesta on tuonut ne kuufilmit..
Totuus on tuolla ulkona,sanoi Fox Mulder jo aikoinaan..;)) - Doe-01
rahtari1 evk kirjoitti:
kysyy SY:LTÄsitten ku et kerro mut kekkonen tuli sillon pressaks tai sit se liittyy SY:HYN
mun syntymävuoteeni.Taidanpa laittaa sen galleriasivulleni vielä tänä iltana..
- rahtari1evk
Doe-01 kirjoitti:
mun syntymävuoteeni.Taidanpa laittaa sen galleriasivulleni vielä tänä iltana..
ollaan synnytty samana vuonna
- Sydän.Ystävä
rahtari1evk kirjoitti:
ollaan synnytty samana vuonna
hyvä vuosi syntyä sekin ;))
Mitens työ maittaa? :) - AMR-52
Sydän.Ystävä kirjoitti:
hyvä vuosi syntyä sekin ;))
Mitens työ maittaa? :).työ ootta nuorisoa miu vanhuksen,mutta nuorekkaan jätkän rinnal...))) 5 pressaa on jo
miun aikan töpeksint tuol etelärannas. Kekkonen ol sentään jonkinmoinen ukko,kiipes palmuunkin jossain afrikas. tää sauli taas syyllistyi sonerajupakkaan thaimaassa,kiipes salakuuntelemaan puhelintolppaan,mitä sielt kuuluu...)))))) - Doe-01
rahtari1 evk kirjoitti:
mä oon selvästi viisaampi,joo ei mitään tarja hootaeli halosta
halonen sai halosta ja mononen monosta.
- Sydän.Ystävä
AMR-52 kirjoitti:
.työ ootta nuorisoa miu vanhuksen,mutta nuorekkaan jätkän rinnal...))) 5 pressaa on jo
miun aikan töpeksint tuol etelärannas. Kekkonen ol sentään jonkinmoinen ukko,kiipes palmuunkin jossain afrikas. tää sauli taas syyllistyi sonerajupakkaan thaimaassa,kiipes salakuuntelemaan puhelintolppaan,mitä sielt kuuluu...))))))et ole kuin,kymmenen vuotta vanhempi mua ;))
On muuten hyvä, että tuntee itsensä nuoreksi...koskaan ei pidä alkaa olla vanha..ei ainakaan ennen 70! ;))oletko samaa mieltä? - AMR-52
Sydän.Ystävä kirjoitti:
et ole kuin,kymmenen vuotta vanhempi mua ;))
On muuten hyvä, että tuntee itsensä nuoreksi...koskaan ei pidä alkaa olla vanha..ei ainakaan ennen 70! ;))oletko samaa mieltä?..muuta samaa mieltä. ne vuodethan on vain numeroita. iloinen ,positiivinen ja terveet
elämäntavat pitävät nuorena pitkään. sairaudenkin kestää paremmin,kun ei pidä aina peukaloa valtimolla,ja istu kiikkustuolissa.ikävistäkin asioista löytyy jotain,mikä piristää. toisaalta,on asioita,joille ei mitään voi,siis miksi murehtia niitä,koska siitä ei ole mitään hyötyä.ei ne murehtimalla miksikään muutu. - Sydän.Ystävä
AMR-52 kirjoitti:
..muuta samaa mieltä. ne vuodethan on vain numeroita. iloinen ,positiivinen ja terveet
elämäntavat pitävät nuorena pitkään. sairaudenkin kestää paremmin,kun ei pidä aina peukaloa valtimolla,ja istu kiikkustuolissa.ikävistäkin asioista löytyy jotain,mikä piristää. toisaalta,on asioita,joille ei mitään voi,siis miksi murehtia niitä,koska siitä ei ole mitään hyötyä.ei ne murehtimalla miksikään muutu.taitaa siihen mennä...kiikkustuoliin,lekuri kielsi nimittäin,etten sais tehdä mitään,en ruokaakaan!!!! Ja minä,joka olen tottunut kovaan työhön koko ikäni,miten se onnistuu :(((((
Ei kai ne muutu murehtimalla,vaan et voi mitään että välistä potuttaa ja kunnolla! - Doe-01 evk
Sydän.Ystävä kirjoitti:
taitaa siihen mennä...kiikkustuoliin,lekuri kielsi nimittäin,etten sais tehdä mitään,en ruokaakaan!!!! Ja minä,joka olen tottunut kovaan työhön koko ikäni,miten se onnistuu :(((((
Ei kai ne muutu murehtimalla,vaan et voi mitään että välistä potuttaa ja kunnolla!niin kauan,kuin minun kanssani olet,heitä kiikkutuolihaaveet seinään:)!
- AMR-52
Sydän.Ystävä kirjoitti:
taitaa siihen mennä...kiikkustuoliin,lekuri kielsi nimittäin,etten sais tehdä mitään,en ruokaakaan!!!! Ja minä,joka olen tottunut kovaan työhön koko ikäni,miten se onnistuu :(((((
Ei kai ne muutu murehtimalla,vaan et voi mitään että välistä potuttaa ja kunnolla!...sairaus masentaa,ihmismieli on sellainen. miekin voin kertoo,et syön mieliala-lääkkeitä
30mm/vrk.kyl niist apua on,ei tule semmosii äkillisii mielialan vaihteluita. ennen niitä sain välil sellasii raivareita,jotta isäntäkin karkasi sontaluukusta pihalle. ja töissä mie tien siten,miten parhaaksi näen,eli mahollisimman vähällä vaivalla teen työt. sanokoon isäntäväki mitä tykkää,pääasia et työt tulee kunnol tehtyy. eikä ne siit oo nokkiisa ottaneet,oon menny uudelleen samaan paikkaan.en arvaa täällä kysyy,mikä sinua vaivaa.mut tuolt profiilista löydät mun sp. osoitteen, siel on 2profiilii härkä52 ja antza 50 - Sydän.Ystävä
AMR-52 kirjoitti:
..muuta samaa mieltä. ne vuodethan on vain numeroita. iloinen ,positiivinen ja terveet
elämäntavat pitävät nuorena pitkään. sairaudenkin kestää paremmin,kun ei pidä aina peukaloa valtimolla,ja istu kiikkustuolissa.ikävistäkin asioista löytyy jotain,mikä piristää. toisaalta,on asioita,joille ei mitään voi,siis miksi murehtia niitä,koska siitä ei ole mitään hyötyä.ei ne murehtimalla miksikään muutu.että saat tehdä työtä,mistä tykkäät! Luulisin ainakin niin :))
Mutta muista,että eläimetkin vaistoavat,millä mielellä hoitaja on....voi vaikka saada kaviosta,jos ei miellytä ;)))
- Sydän.Ystävä
mun syntymävuoteni? ;))
Taidat olla hieman vanhempi ;))- Doe-01
Olen sinua melko tarkkaan 7 vuotta ja 2 kk.vanhempi;=)))Joko joit iltakahvit?http://www.riemurasia.net/jylppy/displayimage.php?album=5&pos=298
- Sydän.Ystävä
Doe-01 kirjoitti:
Olen sinua melko tarkkaan 7 vuotta ja 2 kk.vanhempi;=)))Joko joit iltakahvit?http://www.riemurasia.net/jylppy/displayimage.php?album=5&pos=298
Ei passaa enää kahvetta juoda,menee muuten yöunet ;))
Aamulla aikanen lähtö edessä :)
Muuten ...oliko hyvää pizzaa??? - Doe-01
Sydän.Ystävä kirjoitti:
Ei passaa enää kahvetta juoda,menee muuten yöunet ;))
Aamulla aikanen lähtö edessä :)
Muuten ...oliko hyvää pizzaa???vielä maistanutkaan..on vielä pakkasessa matkan jäljiltä..otan osan sulamaan aamuksi..ja sitten kahvin kanssa..Nam!:=))
- Sydän.Ystävä
Doe-01 kirjoitti:
vielä maistanutkaan..on vielä pakkasessa matkan jäljiltä..otan osan sulamaan aamuksi..ja sitten kahvin kanssa..Nam!:=))
arvelin, että olet vähintään mahataudin saanut niistä,kun et ole maininnut mitään ;))
Lämmitä niitä ensin,on parempia :)) - Doe-01
Sydän.Ystävä kirjoitti:
arvelin, että olet vähintään mahataudin saanut niistä,kun et ole maininnut mitään ;))
Lämmitä niitä ensin,on parempia :))pari minuuttia mikrossa,ja sitten ajattelin ottaa jälkkäriksi tiikerikakkua?Ei kai maut mene sekaisin;))?
Laitanko päälle vattu- mansikka- vaiko lakkahilloa? - Sydän.Ystävä
Doe-01 kirjoitti:
pari minuuttia mikrossa,ja sitten ajattelin ottaa jälkkäriksi tiikerikakkua?Ei kai maut mene sekaisin;))?
Laitanko päälle vattu- mansikka- vaiko lakkahilloa?mustikkaa ;))
Ei mene,ensin suolasta ja sit makiaa,niin se olla pittää ;))
Jokos saunas kävit? - Doe-01
Sydän.Ystävä kirjoitti:
mustikkaa ;))
Ei mene,ensin suolasta ja sit makiaa,niin se olla pittää ;))
Jokos saunas kävit?tarkoitin,mutta vatsassahan ne menee kuitenkin sekaisin,vai epäiletkö;)))?Laitoin just lämpiämään.Tuutko pitämään kii,etten putoa kiukaalle?
Nalle on pikkkusen kännissä;p - Sydän.Ystävä
Doe-01 kirjoitti:
tarkoitin,mutta vatsassahan ne menee kuitenkin sekaisin,vai epäiletkö;)))?Laitoin just lämpiämään.Tuutko pitämään kii,etten putoa kiukaalle?
Nalle on pikkkusen kännissä;pNyt olet varovainen siellä saunassa :(
Ei ollut tarkoitus,että kerralla maistelet sen viinipullon ;) - Doe-01
Sydän.Ystävä kirjoitti:
Nyt olet varovainen siellä saunassa :(
Ei ollut tarkoitus,että kerralla maistelet sen viinipullon ;)muutaman kaljapullon vaan:(Ja tähän iltaan se taas loppuu:))Siitä viinipullosta on vielä neljännes tallessa.
Sorry... - Sydän.Ystävä
Doe-01 kirjoitti:
muutaman kaljapullon vaan:(Ja tähän iltaan se taas loppuu:))Siitä viinipullosta on vielä neljännes tallessa.
Sorry...kunnon löylyt nyt ja palaillaan myöhemmin asiaan ;))
- Doe-01 evk
Sydän.Ystävä kirjoitti:
kunnon löylyt nyt ja palaillaan myöhemmin asiaan ;))
pesemään "selkäni"hunajashampoolla;=)
- sinä
Doe-01 kirjoitti:
tarkoitin,mutta vatsassahan ne menee kuitenkin sekaisin,vai epäiletkö;)))?Laitoin just lämpiämään.Tuutko pitämään kii,etten putoa kiukaalle?
Nalle on pikkkusen kännissä;pdokaat vaikka sy ei siitä pidä miks?:(
- Doe-01
sinä kirjoitti:
dokaat vaikka sy ei siitä pidä miks?:(
vaan sillointällöin,kuten kaikki muutkin.You Understand?
- Sydän.Ystävä
Doe-01 evk kirjoitti:
pesemään "selkäni"hunajashampoolla;=)
lämmitä? ;))
Munkin pitäs lähtee vielä uimaan,tekis hyvää kolottaville nivelille :) - Doe-01
Sydän.Ystävä kirjoitti:
lämmitä? ;))
Munkin pitäs lähtee vielä uimaan,tekis hyvää kolottaville nivelille :)ja meen vielä toisenkin kerran:)
Ja lopuksi näin suoraan suomeksi sanoen:Älähän palelluta pimpsaasi siellä kylmässä vedessä.Tai muuten se alkaa aivasteleen;))) - Sydän.Ystävä
Doe-01 kirjoitti:
ja meen vielä toisenkin kerran:)
Ja lopuksi näin suoraan suomeksi sanoen:Älähän palelluta pimpsaasi siellä kylmässä vedessä.Tai muuten se alkaa aivasteleen;)))Mees lämpimään nyt :)
- Laajakaistapää
..Doe noin rumasti sano,kyllä SY tykkää siusta valtavasti,oon huomannut. ei SY varmaan tosissaan ollut, kun tuon sanoi. ja luulen et sie tykkäät SY:stä vähintään yhtä paljon...)))))
- Doe-01
Tarkoitin vain sitä,kun SY tulee ihmisten ilmoille,on paljon muuita harrastuksia,kuin metsäkämpässä keinutuolissa kiikkuminen.Tiedät sen,että mä annan SY:lle kaikkeni,mitä mulla on.
- varatartsan
olen. :o|
>Oletko syntynyt -50-60-70,vaiko 80-luvulla;=)))<
- olen, jollain noista - tämän kummempaa vastausta et(te) saa.
Terveisin, MM.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu513746- 1382543
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182521Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151983- 161446
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731347- 1061334
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1531053- 931027
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon21988