Ajattelin tulla morjestamaan tälläkin puolella! Tuosta linkistä saatte kaikki tasapuolisesti terveiset. I like you!! =)
http://kni.prz.rzeszow.pl/~peu/likeu.swf
Pöö...;)
24
891
Vastaukset
- Sydän.Ystävä
Ihana oli,kiitos samoin sinulle ;))
- LonesomeMan
Jep! Piristystä alkavaan iltaan!!!!
- Sydän.Ystävä
LonesomeMan kirjoitti:
Jep! Piristystä alkavaan iltaan!!!!
Sitä ehkä tarvitaankin ;))
- miukuli22
I lo-lo-lo-lo-love that
I like you too!!- LonesomeMan
Nyt legendaarinen kysymys!! Käytkö usein täällä..... =))
- miukuli22
LonesomeMan kirjoitti:
Nyt legendaarinen kysymys!! Käytkö usein täällä..... =))
Täällä seilailen yleensä joka ilta ja viikonloppuisin silloin tällöin päivälläkin.
- LonesomeMan
miukuli22 kirjoitti:
Täällä seilailen yleensä joka ilta ja viikonloppuisin silloin tällöin päivälläkin.
Oon mä huomannut kunhan heitin... ;)
- miukuli22
LonesomeMan kirjoitti:
Oon mä huomannut kunhan heitin... ;)
Olisi mukavampi kysellä jotain sellaista, jota ei vielä ole huomannut?
Ajattelin ettei sullakaan ole kivaa lukea asioista, jotka sä jo tiedät.
Ei sen puolen, kyllähän se on hyvä asioita varmistaa, ettei vaan ole erehtynyt.
Sulta tulee muuten tosi kivoja juttuja, joskus nauran vatsa vääränä ja naapurit luulevat että sekoan, kun ikkunat on auki niin kuuluu pitkälle. - LonesomeMan
miukuli22 kirjoitti:
Olisi mukavampi kysellä jotain sellaista, jota ei vielä ole huomannut?
Ajattelin ettei sullakaan ole kivaa lukea asioista, jotka sä jo tiedät.
Ei sen puolen, kyllähän se on hyvä asioita varmistaa, ettei vaan ole erehtynyt.
Sulta tulee muuten tosi kivoja juttuja, joskus nauran vatsa vääränä ja naapurit luulevat että sekoan, kun ikkunat on auki niin kuuluu pitkälle.Huumorintajuinen vetää puoleensa
Yhdysvaltalaistutkimuksessa selvitettiin, mitä ihmiset tarkoittavat sillä, että joku on huumorintajuinen. Tutkimuksen mukaan naisia vetävät puoleensa miehet, jotka saavat heidät nauramaan. Miehiä puolestaan naiset, jotka arvostavat heidän hauskuuttaan, enemmän kuin ne naiset, jotka ovat itse hauskoja.
Leva 4/2005 - miukuli22
LonesomeMan kirjoitti:
Huumorintajuinen vetää puoleensa
Yhdysvaltalaistutkimuksessa selvitettiin, mitä ihmiset tarkoittavat sillä, että joku on huumorintajuinen. Tutkimuksen mukaan naisia vetävät puoleensa miehet, jotka saavat heidät nauramaan. Miehiä puolestaan naiset, jotka arvostavat heidän hauskuuttaan, enemmän kuin ne naiset, jotka ovat itse hauskoja.
Leva 4/2005En voisi edes kuvitella, ettenkö arvostaisi huumorintajuista miestä.
Enkä myöskään allekirjoita itse olevani huumorintajuinen, vaikka näin väitetäänkin. Vain iloinen ja elämänmyönteinen. ;)
Hämmästelen tutkimustulosta siinä suhteessa, että miehiä kiinnostaisi enemmän nainen joka arvostaa huumorintajuista miestä, mutta ilmeisemmin olisi tosikko. Se ei ole enää loogisesti ymmärrettävissä oleva asia. - LonesomeMan
miukuli22 kirjoitti:
En voisi edes kuvitella, ettenkö arvostaisi huumorintajuista miestä.
Enkä myöskään allekirjoita itse olevani huumorintajuinen, vaikka näin väitetäänkin. Vain iloinen ja elämänmyönteinen. ;)
Hämmästelen tutkimustulosta siinä suhteessa, että miehiä kiinnostaisi enemmän nainen joka arvostaa huumorintajuista miestä, mutta ilmeisemmin olisi tosikko. Se ei ole enää loogisesti ymmärrettävissä oleva asia.Aivan, en ajatellutkaan loppuun asiaa, parempi kun antaa tulla vaan omasta päästä, jospa naapurit sitten taas jupisevat että taasko se tyttö on siellä netissä huuhailemassa!! =)
- miukuli22
LonesomeMan kirjoitti:
Aivan, en ajatellutkaan loppuun asiaa, parempi kun antaa tulla vaan omasta päästä, jospa naapurit sitten taas jupisevat että taasko se tyttö on siellä netissä huuhailemassa!! =)
Mutta eipä tuo ketään haittaa.
Mä käväisin äsken sun galleria sivulla ja jäin sinne koukkuun, kun löysin sieltä linkin runoihin, ja silloin mua vietiin jonnekkin seitsemänteen taivaaseen.
Olen sen verran vähäntouhunut täällä tuon iltatyön ulkopuolella, että täältähän löytää vaikka mitä. Jeps. Sun kannattaa olla oma ihana itsesi. - LonesomeMan
miukuli22 kirjoitti:
Mutta eipä tuo ketään haittaa.
Mä käväisin äsken sun galleria sivulla ja jäin sinne koukkuun, kun löysin sieltä linkin runoihin, ja silloin mua vietiin jonnekkin seitsemänteen taivaaseen.
Olen sen verran vähäntouhunut täällä tuon iltatyön ulkopuolella, että täältähän löytää vaikka mitä. Jeps. Sun kannattaa olla oma ihana itsesi.pitäiskin siihen taas vähän joka päivä jotain lisäillä ;)
- miukuli22
LonesomeMan kirjoitti:
pitäiskin siihen taas vähän joka päivä jotain lisäillä ;)
Yksinkertaisisti voi jäädä sanattomaksi.
Jees, lisää kaikkea kivaa, niin mä muutan sun sivulles, tuo mulle silloin tällöin kahvia ja pari voileipää. KIITOS !!!! :)) - LonesomeMan
miukuli22 kirjoitti:
Yksinkertaisisti voi jäädä sanattomaksi.
Jees, lisää kaikkea kivaa, niin mä muutan sun sivulles, tuo mulle silloin tällöin kahvia ja pari voileipää. KIITOS !!!! :))tarjoilua!! Menü:hun toivomuksia =)
- miukuli22
LonesomeMan kirjoitti:
tarjoilua!! Menü:hun toivomuksia =)
Kaikkiruokainen. Joten mikä sinusta tuntuu kivalta, uskoisin itsekin pitäväni.
Samalla aaltopituudella täällä pörisään galleria sivusta päätellen.
Nyt Neiti menee arkisesti tyhjentämään pyykkikonetta, mutta palailee vielä myöhemmin takaisin. Haaa!! Tutkin myös muut linkkisi ensiyön aikana, joten katsokin että ovat "siveelliset" muuten punastun korvakorujani myöten. - LonesomeMan
miukuli22 kirjoitti:
Nyt Neiti menee arkisesti tyhjentämään pyykkikonetta, mutta palailee vielä myöhemmin takaisin. Haaa!! Tutkin myös muut linkkisi ensiyön aikana, joten katsokin että ovat "siveelliset" muuten punastun korvakorujani myöten.Tervetuloa! Suhteellisen siveelliset linkit ;) Mutta en ota vastuuta linkin linkin linkistä =)
- LonesomeMan
miukuli22 kirjoitti:
Nyt Neiti menee arkisesti tyhjentämään pyykkikonetta, mutta palailee vielä myöhemmin takaisin. Haaa!! Tutkin myös muut linkkisi ensiyön aikana, joten katsokin että ovat "siveelliset" muuten punastun korvakorujani myöten.Kissaa ei saa puhaltaa korvaan. Jos sitä puhaltaa neljä tai viisi kertaa, se puraisee huuleen eikä päästä irti ainakaan minuuttiin.
- Lisa 9 v.
itselles nallukka..... ;)))
- LonesomeMan
Ruumiissa on 90 prosenttia vettä, 2 prosenttia luuta ja lihaa sekä kynsiä tarpeen mukaan.
- Eero 7v LonesomeMan kirjoitti:
Ruumiissa on 90 prosenttia vettä, 2 prosenttia luuta ja lihaa sekä kynsiä tarpeen mukaan.
- Eero 7vkuultua.....:)))))
- LonesomeMan
BBrunetti kirjoitti:
kuultua.....:)))))
..lisää ;)
Krister ei vastaa kun häntä puhutellaan. Hoitotäti kysyy missä hänen korvansa on, johon Krister vastaa:"Täällä ne on hatun alla!"
- Krister 5v. LonesomeMan kirjoitti:
..lisää ;)
Krister ei vastaa kun häntä puhutellaan. Hoitotäti kysyy missä hänen korvansa on, johon Krister vastaa:"Täällä ne on hatun alla!"
- Krister 5v.lapset on hassuja...hih:)))
- kunkku
BBrunetti kirjoitti:
lapset on hassuja...hih:)))
nythän oletkin vertaises seurassa;)pus pus haniiii
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5171580- 641176
- 61862
- 62861
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18837Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101766- 76751
- 30707
- 63695
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49691