tämä nyt?
toimiiko
48
1373
Vastaukset
- rahtari1
manxi miten tää menee läpi ja huomenta vaan sullekkin
- rahtari1
manxman kirjoitti:
nythän mä hokasin et aamu
han se taas aukesi,huomenii vaan kaikillehuuhaa poorukka,tääl on jo manxman ja rahtari nyt kaikki joukolla sekoilee ja heti
- kippari
vaan sinulle ja kaikille muillekin sinne huuhalle :=)
- rahtari1
saitko yön nukuttuu hyvin vai hyvin huonosti
- kippari
rahtari1 kirjoitti:
saitko yön nukuttuu hyvin vai hyvin huonosti
saada jo itsekin slaagin kun heräsin 5 aikaan ja sit otin lääkettä ja nukuin peräti 8 asti:=)
- rahtari1
kippari kirjoitti:
saada jo itsekin slaagin kun heräsin 5 aikaan ja sit otin lääkettä ja nukuin peräti 8 asti:=)
noilla tuntimäärillä viel oikee kehuu pääse,ootan sitä hetkee et saat ees 6timmaa nukuttuu
- kippari
rahtari1 kirjoitti:
noilla tuntimäärillä viel oikee kehuu pääse,ootan sitä hetkee et saat ees 6timmaa nukuttuu
kun olin kunnossa nukuin noin 6-7tuntia yössä et aika normaali uni viimeyöllä jos ei laske sitä et heräsin 5aikaa ottamaan lääkettä:=)
- rahtari1
kippari kirjoitti:
kun olin kunnossa nukuin noin 6-7tuntia yössä et aika normaali uni viimeyöllä jos ei laske sitä et heräsin 5aikaa ottamaan lääkettä:=)
jos lääkkeet auttaa mut odotan et pääset siihen pyttykuvauksii niin jos sais täälläkin sit rauhan mielelleen ja ajatuksilleen
- kippari
rahtari1 kirjoitti:
jos lääkkeet auttaa mut odotan et pääset siihen pyttykuvauksii niin jos sais täälläkin sit rauhan mielelleen ja ajatuksilleen
ne auttaa,mut kiva olis kun ei tarviisi lääkettä olenkaan ja saisi alkaa elämään normaali elämää;=)
- AMR-52
siullekkin kippari..)) aarinko paistaa,mut ei vettä sada,taitaa tulla syksy...)))kuules,en mie sitä sp. sivuu osant kaventaa. pienemmäks tietyst sain jotta pystyy lukemaan hiiren juoksutuksella. täytynee kysyy helpdeskist neuvoo postin kautta. puhelu maksaa nin älyttömästi. saattaa olla,et miul liikaa tavaraa näytös,roskiksen tyhjennän säännöllisesti,ja poistin muutaman turhan ohjelman,mut ei apua.
kyl tää suomi 24 on melko surkee sivusto, aamul ei viestit kulje minnekään,ja välil häviää sähköposti kesken kirjottamisen. t. antza - kippari
manxman kirjoitti:
kuulin että harrastat konepyöräilyä?
tossa kaiken muun lisäksi teen;=)Tossahan toi ducatti seisoo pihalla kun olis parempi ilma voisi lähtee taas ajelemaan:=))
- AMR-52
AMR-52 kirjoitti:
siullekkin kippari..)) aarinko paistaa,mut ei vettä sada,taitaa tulla syksy...)))kuules,en mie sitä sp. sivuu osant kaventaa. pienemmäks tietyst sain jotta pystyy lukemaan hiiren juoksutuksella. täytynee kysyy helpdeskist neuvoo postin kautta. puhelu maksaa nin älyttömästi. saattaa olla,et miul liikaa tavaraa näytös,roskiksen tyhjennän säännöllisesti,ja poistin muutaman turhan ohjelman,mut ei apua.
kyl tää suomi 24 on melko surkee sivusto, aamul ei viestit kulje minnekään,ja välil häviää sähköposti kesken kirjottamisen. t. antza..jatkoo. ko asensin mesen ja sitten tietsikkaliikkees dvd ohjelmiston, hävis oma kotisivu,eli baana-laajakaistan puh.yhtiön kotisivu,miten sen saan takaisin???
- kippari
AMR-52 kirjoitti:
kyl tää suomi 24 on melko surkee sivusto, aamul ei viestit kulje minnekään,ja välil häviää sähköposti kesken kirjottamisen. t. antzaaika kurja oloinen toi keli,mut ei se mitään:=)No se on näiden koneiden kanssa kun käyttää kauan alkaa ne sekoilemaan mullakin tossa toinen läppäri vieressä juuri jota asentelen ja nyt käytän tässä likan läppräriä et pääsen nettiin samaan aikaan kun toi toinen asenuksen alla;=)
- rahtari1
kippari kirjoitti:
ne auttaa,mut kiva olis kun ei tarviisi lääkettä olenkaan ja saisi alkaa elämään normaali elämää;=)
muuta mäkin jouduin vuoden elää uudenlaista elämää sillo sen autokolarin takia
kippari kirjoitti:
tossa kaiken muun lisäksi teen;=)Tossahan toi ducatti seisoo pihalla kun olis parempi ilma voisi lähtee taas ajelemaan:=))
on oikean merkkinen pyörä ei mikään riisi.mulla on 57 trumppa 650cc ainoa vika siinä on että jatkuvasti saa ruuvata,ei ole luotettava,kylillä ajelen ei uskalla lähtee kauemmas
- kippari
rahtari1 kirjoitti:
muuta mäkin jouduin vuoden elää uudenlaista elämää sillo sen autokolarin takia
se elämää osaa sit arvostaa kun itselle tapahtuu jotain vakavaa;=)
- rahtari1
kippari kirjoitti:
se elämää osaa sit arvostaa kun itselle tapahtuu jotain vakavaa;=)
mäkin osasin ajatella ihan uudella tavalla kun toivuin mut kovat oppirahat piti maksaa
- kippari
manxman kirjoitti:
on oikean merkkinen pyörä ei mikään riisi.mulla on 57 trumppa 650cc ainoa vika siinä on että jatkuvasti saa ruuvata,ei ole luotettava,kylillä ajelen ei uskalla lähtee kauemmas
sullakin sit alan pyörä ja olihan noissa vanhemmissa aina jotain tollaista vikaa,mut tää mun on 750 super sport-93 et siinä ei ole ollut mitään vikaa antaa palaa vaan tosi hyvin toimii ja todella hyvä ajaa jos vertaa vaikka kun ajoi yksi päivä kawalla sellainen 1100zzr niin nopee pyörähän se on mut ei tollaisia ajoominaisuuksia kun ducessa:=)
- kippari
rahtari1 kirjoitti:
mäkin osasin ajatella ihan uudella tavalla kun toivuin mut kovat oppirahat piti maksaa
ei tajuu tätä elämää vasta sit kun sattuu omalle kohdalle jotain vakavaa;=)
kippari kirjoitti:
sullakin sit alan pyörä ja olihan noissa vanhemmissa aina jotain tollaista vikaa,mut tää mun on 750 super sport-93 et siinä ei ole ollut mitään vikaa antaa palaa vaan tosi hyvin toimii ja todella hyvä ajaa jos vertaa vaikka kun ajoi yksi päivä kawalla sellainen 1100zzr niin nopee pyörähän se on mut ei tollaisia ajoominaisuuksia kun ducessa:=)
se trumppa tuolla tallissa ja vielä vakuutuksessakin kuun loppuun,ei vaan kilsoja tullut tänäkesänä paljon.oli noita auton rakentelu hommia
- kippari
manxman kirjoitti:
se trumppa tuolla tallissa ja vielä vakuutuksessakin kuun loppuun,ei vaan kilsoja tullut tänäkesänä paljon.oli noita auton rakentelu hommia
on se talessa veillä älä vaan hukkaa sellaista fillaria mihinkään:=))))
- rahtari1 evk
kippari kirjoitti:
on se talessa veillä älä vaan hukkaa sellaista fillaria mihinkään:=))))
tais toi manxman lähtee käymään kaupassa
- kippari
rahtari1 evk kirjoitti:
tais toi manxman lähtee käymään kaupassa
se lähti sinne käymään;=)Mä tässä samalla tappelen ton yhden mun läppärin kanssa et saisi sinne uudelle kovalevylle käytiksen asennettua:=)
juuh.. toimii..:))
- rahtari1
toimiihan tää kai nyt jo eiks kauppa aukee kahehsalta ja huomenta vaan sullekkin
rahtari1 kirjoitti:
toimiihan tää kai nyt jo eiks kauppa aukee kahehsalta ja huomenta vaan sullekkin
rahtari.. Jokos aamukahvit on nautittu....?:))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
rahtari.. Jokos aamukahvit on nautittu....?:))
pannullinen meni jo ,täytyy kohta käydä laittaa toinen tippumaan
rahtari1 kirjoitti:
pannullinen meni jo ,täytyy kohta käydä laittaa toinen tippumaan
mulla... Tossa ennen kasia vasta heräsin...:))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
mulla... Tossa ennen kasia vasta heräsin...:))
pitäny nukkuu sun vieressä niin oisin aamilla tarjoillut sulle kahvit vuoteeseen
rahtari1 kirjoitti:
pitäny nukkuu sun vieressä niin oisin aamilla tarjoillut sulle kahvit vuoteeseen
oisin kahvit ihan sänkyyn....:)) Tiedät sie mitä.... ei ois kuule kahdestaan nukuttu ku typy siin välis olis kumminki ollu....;)))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
oisin kahvit ihan sänkyyn....:)) Tiedät sie mitä.... ei ois kuule kahdestaan nukuttu ku typy siin välis olis kumminki ollu....;)))
laitettu typy ulos leikkii niin meil ois ollu aikaa ainakin pikatestiin ,mut asiast toiseen,tykkään muuten lapsista mut vaan oikeella tavalla
rahtari1 kirjoitti:
laitettu typy ulos leikkii niin meil ois ollu aikaa ainakin pikatestiin ,mut asiast toiseen,tykkään muuten lapsista mut vaan oikeella tavalla
voi viel yksin...Niih onhan noi lapset sellaisia aarteita...:))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
voi viel yksin...Niih onhan noi lapset sellaisia aarteita...:))
kyllä sulla on tosi aarre se typy
- Brune...ejk...
rahtari1 kirjoitti:
kyllä sulla on tosi aarre se typy
kultaakin kalliimpi...:)
- rahtari1 evk
Brune...ejk... kirjoitti:
kultaakin kalliimpi...:)
se sanonta pitää paikkansa
- AMR-52
..tämä perskutarallaa toimii,ihmeitten aika ei oo sivu viel...)))) nii ,Sunnuntaita kaaikil ,tasapuolisest. se on koht pyhäkouluu lähtö,en nyt vaa kuolemakseinkaa muista tää pyhän muistolausetta. Huupappi nappaa pian kepil kynsil,on sen verran äkänen ukko...))))
se minäkin pyäkoulua lapsena,kun kaverin mutsi piti sitä,oli vähän pakko käydä.mutta ei niistä opeista paljon päähän jäänyt
- rahtari1
vai pyhäkouluun valmistelet lähtöä,sano niille multakin terveisii ja hyvää sunnuntaiaamua sullekkin
rahtari1 kirjoitti:
vai pyhäkouluun valmistelet lähtöä,sano niille multakin terveisii ja hyvää sunnuntaiaamua sullekkin
onko kellään winmixii tai jotain muuta imutusohjelmaa koneel?toimiiko ne? onko ne maksullisii? itellä oli mixi vuosia sitten
- AMR-52
manxman kirjoitti:
se minäkin pyäkoulua lapsena,kun kaverin mutsi piti sitä,oli vähän pakko käydä.mutta ei niistä opeista paljon päähän jäänyt
...vika rahikaisessa,eipä ne miul ainakaa isommin elämän ohjetta antaneet tai ei jääneet kalloon. se oli pien pakko meikäläisen käyvä pyhäkoulus, ko jo manan majoille menneet vanhemmat oli sitä mieltä, et mentävä on.
kirkos en oo käynt ko ripil, ja muutamis häissä/hautajaisissa. jaa kävin joku vuosi sitten joulukirkos Raumal,sielläkin pitkin hampain,mut en kehant ystävää loukata kieltäytymällä.
- Nylkkäri
On sunnuntai ja papit
kirkossa paskaa jauhaa
mun korvissain rokki täysillä
pauhaa.
Mä musiikin matkassa teen
eilliseen retken.
Ei tarvi kuin silmät mun
sulkea niin kohta
voin nuoruus ajoissa kulkea
Tään matkan oon tehnyt monta
kertaa ei sille vedä mikään
vertaa.
Voin olla hetken mä terve
ja nuori kun päässä
on kuulokkeet ja alla
nojatuoli.- nylkkäri
manxman kirjoitti:
oli se setä karvajärvi aamukahvilla
myös laatikkoleikki ohjelmn juontaja
Huumorinkukka on muuten paras kukka.....;))
- rahtari1
mihin sä vastauksia nyt tarttet mun kohalla asia on tahdon
- rahtari1
omatunto kolkuttaa,lupaan parantaa tapani huomisesta alkaen
Ketjusta on poistettu 105 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5051455- 641156
- 61862
- 61835
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18807Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101746- 72714
- 30697
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49691- 63685