...kerro miulle php baanan kotisivuosoite,perskuti kun oon hukannut sen. nyt on engelsmanninkielinen mese kotisivuna....grrr.(((((
BBrune.....
10
360
Vastaukset
en mie tiiä... mut yritän selvittää...:))
- AMR-52
etukäteen,mulla hukassa php käyttäjä tunnukset ja salasana,jos se sielt kotisivult sais selvitettyy,kunhan ensin saan sen. näinpyhänä saa mistään apuja liikkeistä
AMR-52 kirjoitti:
etukäteen,mulla hukassa php käyttäjä tunnukset ja salasana,jos se sielt kotisivult sais selvitettyy,kunhan ensin saan sen. näinpyhänä saa mistään apuja liikkeistä
ai sul kaikki hukas....höh sinuu...:))
- LonesomeMan
Haluat päivittää suomenkieliseks??? Mä jossain törmäsin...
- AMR-52
...LonesomeMan, sain vihdoin oman kotisivuni takaisin. se on tuo php:n sivu. suur kiitokset viel....))))))
- LonesomeMan
AMR-52 kirjoitti:
...LonesomeMan, sain vihdoin oman kotisivuni takaisin. se on tuo php:n sivu. suur kiitokset viel....))))))
Ajattelin tohon väliin laittaa kun seikkailin just googlessa siinä. Hyvä jos oli apua =)
piti kans äsken salasana laittaa.. oli enkkua kysyykö sitä sulta.. pistät sen ja entterii niin taas suomeks kaikki....miks muuten salasanaa kysy...omituista ku mese mul auki kokoaika... noh häikkää häikkää...
- Laajakaistapää
..tarkotin php baanan sähköpostii,jonka tunnukset oon hukannut....((((
- AMR-52
Laajakaistapää kirjoitti:
..tarkotin php baanan sähköpostii,jonka tunnukset oon hukannut....((((
...kun tuli tuo muinaisjäänne vahingossa nikiks
t. antza
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5171580- 641176
- 61862
- 62861
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18837Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101766- 76751
- 30707
- 63695
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49691