Hello everybody!!

yksitypy

Saakuti rallaa sanon minä :=)))
Oli hyvät Venetsialaiset. Tosi hauskaa kuin tytöillä pitää ollakin. Tässä kotiintulomatkajuomaksi otettiin WSOP:n konjakkia( ei ollut punkkua) ja huomenna olis töihin meno.
Tapasin Pereskutin ja oli puhe, että olisin jatkanut lomaani vielä kaks päivää Perskutin kanssa laulellen, mutta ei auta. Töihin on mentävä huomenna. Perskutin kanssa olimme perjantaina karaokebaarissa laulamassa, ja lauluhan meiltä sujui. Meni kahteen asti yöllä.
Mutta tänä aamuna oli sellainen juttu, että Perskuti tuli fillarilla mua hotellihuoneeseen katsomaan, ja rintsikat päällä menin aukaisemaan oven ja olisin ollut valmis vaikka mihin, niin hän vain muina miehinä sanoi, että lähdetäänkös torille kahville:=((((tarkoitti pubiin kaljalle) mutta ymmärsin yskän ja siitä alkoi typyn alamäki, jota kestää huomenaamuun :=))))

28

824

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nylkkäri

katkesi nyrkkeily otteluun jossa en pärjännyt.
      Hammas poikki simä mustana annoin luovutusvoiton
      että silviisiin.

• yksitypy

Olipa harmi :=(( Odoti neilikka rinnassa torilla, että varmaan ainakin neljä huuhaamiestä ryntää härän tavoin punaista kohti, mutta ei. Pelastus kuitenkin oli Perskuti, joka ei kuitenkaan antanut vaikka rukoilin :=((( Mutta olihan meillä kuitenkin hauskaa ja se korvas muut puutteeni :=))))

• nylkkäri
        yksitypy kirjoitti:

Olipa harmi :=(( Odoti neilikka rinnassa torilla, että varmaan ainakin neljä huuhaamiestä ryntää härän tavoin punaista kohti, mutta ei. Pelastus kuitenkin oli Perskuti, joka ei kuitenkaan antanut vaikka rukoilin :=((( Mutta olihan meillä kuitenkin hauskaa ja se korvas muut puutteeni :=))))

ollut iloa nykykunnollani ja tuskin olisin uskaltanut tulla ovesi taakse.
        Musta silmä on kyllä kaunistus pärstässni
        arpikin minua kaunistaa. Perskuti on ollut
        pois tolaltaan tai kauneutesi on hänet sokaissut,ehkä hänen mielestään hyvää kannattaa
        vähän odotella. Perskuti on onnenpoika hän on nähnyt uhkean povesi josta nylkynen vain uneksii.
        Aikuinen kokenut nainen odottaa syliinsä ei jumalauta pyörryn veri pakenee päästä
        HUH HUH HU! Sekoan

• yksitypy
        nylkkäri kirjoitti:

ollut iloa nykykunnollani ja tuskin olisin uskaltanut tulla ovesi taakse.
        Musta silmä on kyllä kaunistus pärstässni
        arpikin minua kaunistaa. Perskuti on ollut
        pois tolaltaan tai kauneutesi on hänet sokaissut,ehkä hänen mielestään hyvää kannattaa
        vähän odotella. Perskuti on onnenpoika hän on nähnyt uhkean povesi josta nylkynen vain uneksii.
        Aikuinen kokenut nainen odottaa syliinsä ei jumalauta pyörryn veri pakenee päästä
        HUH HUH HU! Sekoan

meillä oli Perskutin kanssa henkevät keskustelut, johon hän on osoittanut taipumusta näin palstallakin. Tuli taas osoitettua, että kyllä palstalla saa ihmisen ajatusmaailmasta aika oikean kuvan kun tarpeeksi kauan jonkun kirjoituksia seuraa. Olisin odottanut myös sinun tapaamista, mutta ymmärrän tilanteesi. Eikä se Perskuti reagoinut mun poveeni mitenkään. Kait minussa jokin vika on :=(((

• nylkkäri
        yksitypy kirjoitti:

meillä oli Perskutin kanssa henkevät keskustelut, johon hän on osoittanut taipumusta näin palstallakin. Tuli taas osoitettua, että kyllä palstalla saa ihmisen ajatusmaailmasta aika oikean kuvan kun tarpeeksi kauan jonkun kirjoituksia seuraa. Olisin odottanut myös sinun tapaamista, mutta ymmärrän tilanteesi. Eikä se Perskuti reagoinut mun poveeni mitenkään. Kait minussa jokin vika on :=(((

jos sanoo asiat niiden oikeilla nimillä.
        minun käsitykseni on sinusta työtä pelkäämätön
        aikuinen nainen jota kannattaa tavoitella.
        mielelläni minä sinut joskus tapaisin
        vaikka kahvin merkeissä. olet tukenut minua vaikeina hetkinä en sitä unohda.
        nyt kuitenkin alan treenata nyrkkeilyä.
        Menen peilin eteen ja hoen peilikuvalleni minusta tulee mestari.minusta tulee mestari. Teen tätä niin kauan,ett kuvani poistuu itkien peilistä

• yksitypy evk
        nylkkäri kirjoitti:

jos sanoo asiat niiden oikeilla nimillä.
        minun käsitykseni on sinusta työtä pelkäämätön
        aikuinen nainen jota kannattaa tavoitella.
        mielelläni minä sinut joskus tapaisin
        vaikka kahvin merkeissä. olet tukenut minua vaikeina hetkinä en sitä unohda.
        nyt kuitenkin alan treenata nyrkkeilyä.
        Menen peilin eteen ja hoen peilikuvalleni minusta tulee mestari.minusta tulee mestari. Teen tätä niin kauan,ett kuvani poistuu itkien peilistä

tulee mestari. Tai oikeastaan olet jo sitä ilman sen kummenpia harjoituksia :=)) Eikö me jokainen olla mestareita kuka sitten milläkin alueella.
        Mutta elämän mestari on se paras mestari :=))
        Perskutin kanssa totesimme olevamme tosi hyvät ystävät ja aika paljon samoja ajatuksia elämästä, vaikka ei se mun povesta välittänytkään :=((((
        Mutta hän kuitenkin aikoi jatkaa lomaansa vielä viikon, ennen palaa maisemiin :=)))
        Ja toivottavasti tapaamme kanssasi ainakin kahvin merkeissä vielä :=))) Hyvää yötä sinulle. Nyt lähden yrittämään unta, joka jäänyt aika vähiin viikonloppuna :=))))

• tiedän

mille Kutonen tuoksuu.) ei ole enään mitään.

• varatartsan

Kuka siellä? Kerro murheesi ja heti. :o|

• yksitypy
        varatartsan kirjoitti:

Kuka siellä? Kerro murheesi ja heti. :o|

tartzan. Murhe on se että en saanut, vaikka parastani panin :=((( Minä kaipasin sinua tartzanini :=)) Miksi et ollut Janea liaanillasi noutamassa? :=))

• yksitypy

paitsi viidestoista yö :=(((

• kippari

et hengissä selvisit sieltä sitä mä varoitin sinuu et otat iisisti,mut hyvä et olet kondiksessa;=)

• yksitypy

olenko kondiksessa, mutta hengissä selvittiin :=)))
        Olihan siellä mahtavat ilotulituset, mutta en muista oliko ne perjantaina vai lauantaina. Ainakin yhden raketin näin :=))))

• kippari
        yksitypy kirjoitti:

olenko kondiksessa, mutta hengissä selvittiin :=)))
        Olihan siellä mahtavat ilotulituset, mutta en muista oliko ne perjantaina vai lauantaina. Ainakin yhden raketin näin :=))))

on vaarallisia pippaloita,mut kyllä me hengissä pysytään vaikka mikä olis;=))

• yksitypy
        kippari kirjoitti:

on vaarallisia pippaloita,mut kyllä me hengissä pysytään vaikka mikä olis;=))

erittäin vaarallisia. Mutta henkeä ne ei onneks vie :=)) Tai ei ainakaan vielä. Pääasia että hauskaa oli ja sai nauraa ja pidentää ikää ainakin kahdella vuodella :=))

• kippari
        yksitypy kirjoitti:

erittäin vaarallisia. Mutta henkeä ne ei onneks vie :=)) Tai ei ainakaan vielä. Pääasia että hauskaa oli ja sai nauraa ja pidentää ikää ainakin kahdella vuodella :=))

sitä tullut riehuttua kanssa elämän aikana nyt pikkusen iisimpää,mut kun pääsen itse kondikseen alkaa kanssa tapahtumaan lähden vaikka johonkin reissuun jolla korvaan pillalle meneen kesäni;=)))

• yksitypy
        kippari kirjoitti:

sitä tullut riehuttua kanssa elämän aikana nyt pikkusen iisimpää,mut kun pääsen itse kondikseen alkaa kanssa tapahtumaan lähden vaikka johonkin reissuun jolla korvaan pillalle meneen kesäni;=)))

sinulle kyllä sydämmeni pohjasta, että pääset kuntosi puolesta reissuun, ja usko vain, niin tulee tapahtumaan. Muuten... Tulisitko yksitypyä katsomaan tänne tundralle? :=)))

• kippari
        yksitypy kirjoitti:

sinulle kyllä sydämmeni pohjasta, että pääset kuntosi puolesta reissuun, ja usko vain, niin tulee tapahtumaan. Muuten... Tulisitko yksitypyä katsomaan tänne tundralle? :=)))

tässä jossain kohtaa sit alkaa kunto paranemaan,mut voi olla et lähden käymään etelässä kun mulla on siellä yksi tuttu kundi jolla on siellä pari asuntoo ja monasti pyytänyt käymään siellä olis halpa reissu kun ei tarvii maksaa kuin matkat sinne:=)

• yksitypy evk
        kippari kirjoitti:

tässä jossain kohtaa sit alkaa kunto paranemaan,mut voi olla et lähden käymään etelässä kun mulla on siellä yksi tuttu kundi jolla on siellä pari asuntoo ja monasti pyytänyt käymään siellä olis halpa reissu kun ei tarvii maksaa kuin matkat sinne:=)

olisit nyt täällä tundrallakin ruskaa käynyt katsomassa. Vaikka hyvä vaan jos paranet niin en tykkää huonoa jos sinne eteläänkin menet.
        Mutta hyvät yöt Kippari ja kauniita unia :=))))

• kippari
        yksitypy evk kirjoitti:

olisit nyt täällä tundrallakin ruskaa käynyt katsomassa. Vaikka hyvä vaan jos paranet niin en tykkää huonoa jos sinne eteläänkin menet.
        Mutta hyvät yöt Kippari ja kauniita unia :=))))

nyt katsella mitä sitä sit keksii kun se aika koittaa:=)Hyvää yötä ja kauniita unia sinulle:=)

• Mitä sä rintsikoil vastaan meet...höh..oisit ottanut ne pois... Niin ois perskuti ollu sulaa vahaa.....;)))))

• yksitypy

näin maalaistyttönä :=((( En tajunnut ottaa niitä pois. Kaikkeni annoin ja yritin, mutta ei :=((
        Mun olis pitänyt osata sulta Brunetti kysyä neuvoja.
        No.. ehkä se korvas kaiken muun, kun Perskuti ajelutti ja näytti kaikki ne mahtavat ilotulitukset ja mökkiläisten vaivannäöt, mitä he Venetsialaisten eteen tekevät. Tosi hienoja lyhtyjä, valoja ja kokkoja veden äärellä. Tosi fantastinen näky :=)))

• yksitypy kirjoitti:

näin maalaistyttönä :=((( En tajunnut ottaa niitä pois. Kaikkeni annoin ja yritin, mutta ei :=((
        Mun olis pitänyt osata sulta Brunetti kysyä neuvoja.
        No.. ehkä se korvas kaiken muun, kun Perskuti ajelutti ja näytti kaikki ne mahtavat ilotulitukset ja mökkiläisten vaivannäöt, mitä he Venetsialaisten eteen tekevät. Tosi hienoja lyhtyjä, valoja ja kokkoja veden äärellä. Tosi fantastinen näky :=)))

höpsis... Multa neuvoja...hih hyvä et ite osaan miesjutut hoitaa... Mut kiva et sulla oli hauskaa...:))))

• yksitypy
        BBrunetti kirjoitti:

höpsis... Multa neuvoja...hih hyvä et ite osaan miesjutut hoitaa... Mut kiva et sulla oli hauskaa...:))))

tosiaan oli. Käytiin aamulla puhalluttamassa kuski poliisilaitoksella, että voiko hän ajaa, niin puhalti 0,09 promillea ja oli ajokuntoinen, vaikka joi aamu neljään saakka :=))))

• yksitypy kirjoitti:

tosiaan oli. Käytiin aamulla puhalluttamassa kuski poliisilaitoksella, että voiko hän ajaa, niin puhalti 0,09 promillea ja oli ajokuntoinen, vaikka joi aamu neljään saakka :=))))

siel on sitten läträtty...vaivaaks kankkunen...hih...:)))))

• yksitypy
        BBrunetti kirjoitti:

siel on sitten läträtty...vaivaaks kankkunen...hih...:)))))

vielä alkanut, kun se konjakkipullo kiersi autossa vielä kotiintulomatkallakin. Mutta huomenna saattaa olla :=(((

• AMR-52

..ollaa sitä oltu joron jälillä,nyt mie oon vähä äkänen siul...)))) no,pittäähän sitä välil irrotella,miekii tuos irrottelin vähä liikaakin,mut nyt elämä taas hmyilee,ainakin toisel suupielel...))))

• yksitypy evk

täytyy irrotella, mutta ei kovin usein.
        Mutta nyt typyn silmät painuu kiinni. Ei voi mitään.
        Hyvät yöt Antza. Taistellaan :=)))

• AMR-52
        yksitypy evk kirjoitti:

täytyy irrotella, mutta ei kovin usein.
        Mutta nyt typyn silmät painuu kiinni. Ei voi mitään.
        Hyvät yöt Antza. Taistellaan :=)))

..Hyvää Yötä ja toivottavasti et oo kuoleman kielis aamul.. mites ne 3 metrii muuten meni?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      505
      1455
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1156
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      862
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      61
      835
    5. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      807
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      746
    7. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      72
      714
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      30
      697
    9. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      691
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      685
    Aihe