Hei....

AMR-52

M of M..huomenta..)) Ollaanko kaikki menty halpaan yhdes jutus,jos niin Perkele,lainaan mielelläin Smith&Wessonia, sille olis käyttöö saunan takana..(( en viitsi mainita tarkemmin,tiedät kyllä...

23

835

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LonesomeMan

Taidat tarkoittaa samaa kuin minäkin! Ihmetellä asiaa kyllä sopiikin.

• AMR-52

...noin on asia,täytyypi jo alkaa tosissaan funtsiin ,miten täst eteenpäin en vastaa enää kuin varmasti tunnetuille..(((

• LonesomeMan
        AMR-52 kirjoitti:

...noin on asia,täytyypi jo alkaa tosissaan funtsiin ,miten täst eteenpäin en vastaa enää kuin varmasti tunnetuille..(((

Aloin vastaamaan yhteen viestiin ja kun laitoin lähetykseen niin oli jo se viesti poistettu mihin koitin vastata, sellanen mulla kävi yhdessä vaiheessa.

• nyt en kylläkään ymmärrä, mitä viestilläsi tarkoitat - sen myönnän kyllä, että esim. Smith&Wessonilla olisi useinkin käyttöä saunan takana, tarkemmin tässä erittelemättä.

Että tällainen tapaus, t. MM.

• AMR-52

...poisto tos sillä aikaa ,ko koiran ka lenkil..(((. voiko itse poistaa viestinsä,sitä en tiedä.
        jos se on jo tullut näytölle?

• AMR-52 kirjoitti:

...poisto tos sillä aikaa ,ko koiran ka lenkil..(((. voiko itse poistaa viestinsä,sitä en tiedä.
        jos se on jo tullut näytölle?

>voiko itse poistaa viestinsä,sitä en tiedä.
        jos se on jo tullut näytölle?<

- voi, klikkaamalla "Ilmoita asiattomasta viestistä"-linkkiä ja kirjoittamalla poistopyyntö siihen ruutuun. Saan sen, ja teen poiston - tai sitten en.

Eikä osoitella sillä pyssyllä tännepäin - "mä oon rauhotettu eläin......."

Terveisin, MM.

• AMR-52
        Man-of-Mystery kirjoitti:

- voi, klikkaamalla "Ilmoita asiattomasta viestistä"-linkkiä ja kirjoittamalla poistopyyntö siihen ruutuun. Saan sen, ja teen poiston - tai sitten en.

Terveisin, MM.

...oon kenties anteeksipyynnön velkaa jollekin, tai sitten en.

• LonesomeMan

Terveisin, MM.

Kiitti muuten, kerran kävi niin että jouduin sen tekemään, ja rivakasti onneksi poistit! Että vielä siitä kiitokset näin perästäkin päin =)

• AMR-52
        LonesomeMan kirjoitti:

Kiitti muuten, kerran kävi niin että jouduin sen tekemään, ja rivakasti onneksi poistit! Että vielä siitä kiitokset näin perästäkin päin =)

..ky se vika välil,et kirjotan ens,ajattelen vast sen jälkeen....((((((

• LonesomeMan
        AMR-52 kirjoitti:

..ky se vika välil,et kirjotan ens,ajattelen vast sen jälkeen....((((((

Sitten huolimattomasti voi kirjoittaa niin että tulee joku virhe tai sana jää pois ja se viesti ymmärretäänkin ihan päinvastoin, kun ei aina tarkasta ennen lähetystä

• AMR-52

Terveisin, MM.

...tuol se kaapis on,ja kai läpiruostees,taitaa itelle tulla noutaja jos laukasee...))))))

• raikas
        LonesomeMan kirjoitti:

Sitten huolimattomasti voi kirjoittaa niin että tulee joku virhe tai sana jää pois ja se viesti ymmärretäänkin ihan päinvastoin, kun ei aina tarkasta ennen lähetystä

..ja kun omia viestejä ei usein tule lähetyksen jälkeen luettua, niin sitten öönä miettii että mitenkähän minä näin annoin ymmärtää...

• LonesomeMan
        raikas kirjoitti:

..ja kun omia viestejä ei usein tule lähetyksen jälkeen luettua, niin sitten öönä miettii että mitenkähän minä näin annoin ymmärtää...

harmittaa jos tahtomattaan on joskus loukannu jotain ja sitten ei tiedä asiaa korjata =(

• Sydän.Ystävä

Minäkin olen viimepäivinä huomannut,että täällä tapahtuu outoja ;)))
      Olikos hyvä lenkki lindan kanssa?

• AMR-52

..syys aamua Siulle SY...))) kiva oli lenkki,välil koira innostuu kaivamaan tien penkas,ettei näy ko vähän hännänpäätä...)))))
        Kyl tänne on tullut outoo seurakuntaa,joist ei selvää saa,kumpii ne loppui lopuks on...((((

• Sydän.Ystävä
        AMR-52 kirjoitti:

..syys aamua Siulle SY...))) kiva oli lenkki,välil koira innostuu kaivamaan tien penkas,ettei näy ko vähän hännänpäätä...)))))
        Kyl tänne on tullut outoo seurakuntaa,joist ei selvää saa,kumpii ne loppui lopuks on...((((

Sen verran koleaa on täälläkin,jotta laitoin tuvan uuniin tulet ja sitten paistikuppi uuniin muhimaan ;)))

• AMR-52
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

Sen verran koleaa on täälläkin,jotta laitoin tuvan uuniin tulet ja sitten paistikuppi uuniin muhimaan ;)))

...vesi kielel,ko paistista puhuit...))))
        miulla viel rokkaa täks päiväks, huomen jotain uutta pöperöö taas tehtävä. mulla ko suora s.lämmitys,ei tulipesiä,pitää vaan toivoo,et ei tulis talvisaikaan pitkii sähkökatkoksii..(((

• Sydän.Ystävä
        AMR-52 kirjoitti:

...vesi kielel,ko paistista puhuit...))))
        miulla viel rokkaa täks päiväks, huomen jotain uutta pöperöö taas tehtävä. mulla ko suora s.lämmitys,ei tulipesiä,pitää vaan toivoo,et ei tulis talvisaikaan pitkii sähkökatkoksii..(((

on vaan vedettävä turkishaalarit päälle ja karvahattu päähän jos niin ikävästi käy ;))
        Vaan harvemmin kai talvella sähkö on poikki pitkää aikaa?

• AMR-52
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

on vaan vedettävä turkishaalarit päälle ja karvahattu päähän jos niin ikävästi käy ;))
        Vaan harvemmin kai talvella sähkö on poikki pitkää aikaa?

...sitten joku lämmike petiin....)))))

• Sydän.Ystävä
        AMR-52 kirjoitti:

...sitten joku lämmike petiin....)))))

sen sanoit,varmaan olis vielä mukavampaa niin ;)))

• AMR-52
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

sen sanoit,varmaan olis vielä mukavampaa niin ;)))

...hyvinkin,täytyy täs terästäytyy talven varal...)))))

• Sydän.Ystävä
        AMR-52 kirjoitti:

...hyvinkin,täytyy täs terästäytyy talven varal...)))))

vaan lehteen,että petinlämmittäjän paikka avoinna ;)))

• AMR-52
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

vaan lehteen,että petinlämmittäjän paikka avoinna ;)))

...vaik Maaseudun Tulevaisuus lehteen,siel olis immeisii,jotka tykkäis maal olemisest....))))

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      129
      2178
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1718
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1319
    4. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1211
    5. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1177
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      88
      992
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      83
      866
    8. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      857
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      16
      761
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      107
      701
    Aihe