Kuka osaa neuvoa tekemään broiskua pähkinäkastikkeessa tms? Oon syöny 2 kertaa intialaisessa / thaimaalaisessa. Naaaam!!
Pähkinäinen kana?
4
3427
Vastaukset
- tästä ensi hätään
http://www.huvitutti.net/arki/perhe/keittokirja/kungpo.shtml
- J_K
Muitakin ohjeita varmaan löytyy googlella, mutta tuossa yksi:
http://www.pirkka.fi/ruoka/reseptit/broileri-satay.aspx- Asafoetida
Ja satay-kastikkeen ohjeen juuri laitoin maapähkinävoikeskusteluun.
En ole broileriasiantuntija, mutta pienet palat wokissa ja satay päälle voisi hyvinkin toimia. Tai sitten grillaus tikuissa ja satay lautaselle.
Maapähkinä ei tosin ole pähkinä, vaan palkokasvi. Po. ilmansuunnalla tärkein pähkinä on cashew (Anacardium occidentale) vaikka onkin kotoisin kotoisin Etelä-Amerikasta.
Cashew tyypillisesti ruskistetaan (varovasti!) öljyssä ja sen jälkeen sen voi vaikkapa murskata, kenties jopa jauhaa tahnaksi punaisen chilin ja sopivien lisäainesten kanssa. Asafoetida kirjoitti:
Ja satay-kastikkeen ohjeen juuri laitoin maapähkinävoikeskusteluun.
En ole broileriasiantuntija, mutta pienet palat wokissa ja satay päälle voisi hyvinkin toimia. Tai sitten grillaus tikuissa ja satay lautaselle.
Maapähkinä ei tosin ole pähkinä, vaan palkokasvi. Po. ilmansuunnalla tärkein pähkinä on cashew (Anacardium occidentale) vaikka onkin kotoisin kotoisin Etelä-Amerikasta.
Cashew tyypillisesti ruskistetaan (varovasti!) öljyssä ja sen jälkeen sen voi vaikkapa murskata, kenties jopa jauhaa tahnaksi punaisen chilin ja sopivien lisäainesten kanssa....toivottavasti osaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091025
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä30611ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482