Ei mikään pysäytä minua, ettenkö tulisi tänne.
Nettiin yritin tänään 2 tuntia ja ei päässyt. Tunti jonotusta Soneran tukeen, ja löytyihän vika. IP-osoite oli mystisesti kadonnut jonnekin sinne bittiavaruuteen. :o/
Ei hidasta tämä flunssakaan. Vedet valuu silmistä ja väliin aivastuksia ja yskänpuuskia. Himmeli sekaisin kuumeen vuoksi. Ja eikun tässä vaan taas ollaan!
Oonkohan tosiaan lätkässä huuhaahan? :o|
Lätkässä huuhaahan :o|
18
976
Vastaukset
..vaikuttaa.. onkohan jatkuva huuhailu terveellistä?.. mieli voi alkaa mennä ehkä rakoille..ja silmät pullistuu aivopaineen takii ulos.. sitten olisit sellanen ns mulkosilmä tartsani..
- varatartsan
nyt sentään niitä mulkosilmiä? Nyt taidat pervokki vaan pelotella. Sittenhän kaikilla huuhaalaisilla pitäis ennemmin tai myöhemmin olla mulkosilmät.
Etpäs tosiaan antanut kovinkaan valoisaa tulevaisuutta meitsin tulevaan ulkonäköön. :o| varatartsan kirjoitti:
nyt sentään niitä mulkosilmiä? Nyt taidat pervokki vaan pelotella. Sittenhän kaikilla huuhaalaisilla pitäis ennemmin tai myöhemmin olla mulkosilmät.
Etpäs tosiaan antanut kovinkaan valoisaa tulevaisuutta meitsin tulevaan ulkonäköön. :o|..kysmys kuuluu.. ootko tavannut yhtäkään huuhaalaista reaalimaailmassa??.. mietippä..
- varatartsan
pervokki kirjoitti:
..kysmys kuuluu.. ootko tavannut yhtäkään huuhaalaista reaalimaailmassa??.. mietippä..
Mikäs tää yksi näyttelijä nyt olikaan, hirveet mulkosilmät ja aika huuhaajutut.
Enpä ole tavannut yhtään huuhaalaista (täältä) reaalimaailmassa, mutta olis kiva tavata kaikki.
Mitä taas tulee reaalimaailman huuhaalaisiin, niitä olen nähnyt ja täytyy sanoa, että joukossa on ollut myös näitä ns. mulkosilmäisiä... - yksitypy
pervokki kirjoitti:
..kysmys kuuluu.. ootko tavannut yhtäkään huuhaalaista reaalimaailmassa??.. mietippä..
Tavannut neljä, mutten sano ketä. Kaikki jotka olen tavannut ovat olleet tosi loistotyyppejä. Eihän huuhaalla voi kukaan muuta ollakaan. Niin saman henkisiä kaikki. Ja aika jännää oli muuten tavata. Pieniä perhosia vatsassa ennen tapaamista. Himskatin jännää :=)))))
- varatartsan
yksitypy kirjoitti:
Tavannut neljä, mutten sano ketä. Kaikki jotka olen tavannut ovat olleet tosi loistotyyppejä. Eihän huuhaalla voi kukaan muuta ollakaan. Niin saman henkisiä kaikki. Ja aika jännää oli muuten tavata. Pieniä perhosia vatsassa ennen tapaamista. Himskatin jännää :=)))))
vaan kuvitella, että tapaaminen jännittäis. Mutta kun kaikki samalla "aaltopituudella", varmaan tuntuis siltä, kuin tapais vanhoja ystäviään. Ainakin luulen niin. :o\
varatartsan kirjoitti:
Mikäs tää yksi näyttelijä nyt olikaan, hirveet mulkosilmät ja aika huuhaajutut.
Enpä ole tavannut yhtään huuhaalaista (täältä) reaalimaailmassa, mutta olis kiva tavata kaikki.
Mitä taas tulee reaalimaailman huuhaalaisiin, niitä olen nähnyt ja täytyy sanoa, että joukossa on ollut myös näitä ns. mulkosilmäisiä.....marty feldman??
enpä oo tavannut mäkään.. enkä reaalimaailman huuhaaihmisilläkään oo pahemmin nähnyt mulkosilmii..yksitypy kirjoitti:
..eikä oo olleet mulkosilmii vai?.. jos näin on ehkä uskallan edelleen huuhailla pelkäämättä enää aivopaineen aihettumaa silmien ulosponnahdusta..
- yksitypy
varatartsan kirjoitti:
vaan kuvitella, että tapaaminen jännittäis. Mutta kun kaikki samalla "aaltopituudella", varmaan tuntuis siltä, kuin tapais vanhoja ystäviään. Ainakin luulen niin. :o\
olen sen verran rohkea, ja toisaalta nautin sellaisista tilanteista.
Minun kans on helppo tulla juttuun, jos jaksaa vaan sujuvasti kuunnella mun juttuja, ja voi kyllä ehtiä itsekin sanoa jonkun sanan väliin jos oikein nopsa on :=))))))
Ja tosiaan on tunne että vanhoja tuttuja ollaan, kun täällä kirjoiteltu :=)))) - yksitypy
pervokki kirjoitti:
..eikä oo olleet mulkosilmii vai?.. jos näin on ehkä uskallan edelleen huuhailla pelkäämättä enää aivopaineen aihettumaa silmien ulosponnahdusta..
heillä kenelläkään ei ilmeisesti ollut kilpirauhasen liikatoimintaa, joka aiheuttaa mulkosilmäisyyttä :=)))))
yksitypy kirjoitti:
heillä kenelläkään ei ilmeisesti ollut kilpirauhasen liikatoimintaa, joka aiheuttaa mulkosilmäisyyttä :=)))))
..siitäkö se johtuukin eikä aivopaineesta.. hmm kaverillani kerran ponnahti silmät kokonaan irti ja ne pyörivät sohvan alle.. voit arvata kuka joutu ne sieltä noukkii ja asentaa paikalleen.. yökk..
- yksitypy
pervokki kirjoitti:
..siitäkö se johtuukin eikä aivopaineesta.. hmm kaverillani kerran ponnahti silmät kokonaan irti ja ne pyörivät sohvan alle.. voit arvata kuka joutu ne sieltä noukkii ja asentaa paikalleen.. yökk..
kyllä tosi raju kilpirauhasen liikatoiminta.
Mutta teit kyllä hänelle ystävän palveluksen, kun laitoit takaisin paikoilleen. Sinussa on tosi ystävän luonnetta. :=))))) Kai muistit ensin desinfioida ne pirtussa ettei mikään silmätulehdus päässyt yllättämään :=))) - varatartsan
yksitypy kirjoitti:
olen sen verran rohkea, ja toisaalta nautin sellaisista tilanteista.
Minun kans on helppo tulla juttuun, jos jaksaa vaan sujuvasti kuunnella mun juttuja, ja voi kyllä ehtiä itsekin sanoa jonkun sanan väliin jos oikein nopsa on :=))))))
Ja tosiaan on tunne että vanhoja tuttuja ollaan, kun täällä kirjoiteltu :=))))pääsis "nenäkkäin" tämän jengin kanssa. Ei voi tietää:o)
- yksitypy
varatartsan kirjoitti:
pääsis "nenäkkäin" tämän jengin kanssa. Ei voi tietää:o)
ja paikka, niin typy on paikalla heti :=))))
Et uskalla. Arvasin sen. Voisin syödä vaikka sinut :=)))) yksitypy kirjoitti:
kyllä tosi raju kilpirauhasen liikatoiminta.
Mutta teit kyllä hänelle ystävän palveluksen, kun laitoit takaisin paikoilleen. Sinussa on tosi ystävän luonnetta. :=))))) Kai muistit ensin desinfioida ne pirtussa ettei mikään silmätulehdus päässyt yllättämään :=)))..öö joo tuota.. no muistin tietenkin..
- vt ejk
yksitypy kirjoitti:
ja paikka, niin typy on paikalla heti :=))))
Et uskalla. Arvasin sen. Voisin syödä vaikka sinut :=))))etten uskalla. :o\ Tämä tuli niin äkkiä...
Nyt täytyy mennä nukkumaan ja parantelemaan oloa. Hyvää yötä typy. :o)
- nylkkäri
minäkin olen en vain tiedä mitä tehdä.
Ammatti rakastajana minun pitäisi osata toimia.
Hikoan ja manaan saamattomuuttani.- varatartsan
Ilmeisesti päivität nyt itsesi ja pian olet taas se sama tuttu nylkkis:o)
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5591898- 91920
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18917Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101816Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2747Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50739- 63715
- 68705
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74658- 65543