...Esitit kysymyksen aiemmassa viestiketjussa.
Yritin siihen vastata parikin kertaa onnistumatta,
kysymyksesi kun oli poistunut varsin nopeasti..."hävinnyt". Luottaen siihen että itse muistat mitä kysyit, vastaan vaivautuneena.
Jos haluat vilpittömästi tietoa nk. hyvän ja pahan välisestä "ikuisesta" kamppailusta suosittelen perehtymistä vaikka erääseen vanhaan Z-kirjaimella alkavaan uskontoon.
Vakavasti: minä olen helsinkiläinen pienyrittäjä, joka vastaan ajatuksistani ainoastaan sydämelleni ja omalletunnolleni -EN MILLEKÄÄN RYHMITTYMÄLLE.
Minkäänlaatuinen "johtaminen" missään muussa mielessä kuin mainitussa (oma yritys) ei ole mielenkiintoni kohteena. Oikeudenmukaisuus on arvo joka motivoi tätä yksinkertaista puurtajaa.
Mikä sinua karvapää-ää motivoi? Ehkä pilkkaamisen tuottama sadistinen nautinto?
Tämä oli siis tarkoitettu alunperin pikaiseksi vastaukseksi "kysymykseen" jonka mainittu nimimerkki "karvapää" minulle esitti ja jossa hän mukamas kysymykseen muotoiltuna ivana onnistui parilla lapsekkaalla kirjoitusrivillä pilkkaamaan minun lisäksi myös toista henkilöä, joka ei keskusteluun edes osallistunut.
Tuo "kysymys" kuitenkin hävisi äkäisen nopeasti mikä on sinänsä surullista -se kun oli varsin selkeä todennus tuottajansa aivojen tilasta.
Hyvä "karvapää"...
10
855
Vastaukset
- Sinun on
turhaa edes kuvitella saavasi minkäänlaista reilua vastausta itsellesi. Esitit oman kysymyksesi ryhdittömyyden perikuvalle, joka ei kykene reiluun ajatustevaihtoon. Pelkästään mainitsemasi pilkkaaminen kuuluu hänen harrastuksiinsa täällä. olen ehkä seurannut kirjoitteluaan pidemmän aikaa kuin sinä, siksi tiedän ja myös puutuin tähän.
- Fafner
...vastaus on tällaisessa tilanteessa (pakenee raukkamaisuuttaan) juuri vaikeneminen.
En odotakaan mitään HÄNELTÄ, ainakaan minkäänlaista rehtiyttä.
Halusin vain yksinkertaisesti osoittaa minkä lajin parjaajasta on kysymys...jälleen kerran hän ei itse jättänyt mahdollisuutta useampaan tulkintaan.
RAUKKA MIKÄ RAUKKA.
- mitään
vastaa turha yritys
- korvapuu
RASISTIT!!!!!!!!!!!!RASSUT!!!!!!!!!!!!NATSIT!!!!!!!!!!!!!!VIHAAN TEITÄ FASISTIT!!!!!!!!!!!JA RÄKÄISET NAURUT PÄÄLLE HAHAHAHA!!!!!!!
- muttei
se ollut vissiin juttus pointti
- Fafner
...ollu
ennustat jotain puhdistuksia tulevaksi. samaa on ennustanut aurelianus. ihan vaan päättelin että kuulutte varmaan samaan salaseuraan. wwwnational saattaa olla myös teidän kavereitanne.
- Fafner
...ja toivon sellaista tulevaisuutta, jossa oikeus olisi taas itse nimensä arvoinen.
Kaikki toiveeni aiheen tiimoilta lähtevät oikeudenmukaisuuden, EI tuhoamisen, tärkeyden ja sen ensisijaiseksi asettamisen merkityksestä itselleni.
Olen aivan liian paljon nähnyt tämän TODELLISUUDEN, sellaisena kuin se ikävä kyllä ilmenee kotikaupungissani, ikäviä puolia että voisin vain välinpitämaättömästi tukkia turpavärkkini.
Ja oikeudesta: Uskon että oikeus on oikeutta myös muille kuin vaaleille ihmisille. Jos asian OIKEIN
ymmärtää -eikä väkisin väännä esim. minun mielipiteistäni jotain "natsilaista" ideologiaa.
Niin on usein tapahtunut.
Ylipäätänsä on TÄYSIN hedelmätöntä ja turhaa tuo jatkuva ja lapsellinen rassu vs hyysäri -asetelma,
se vie vain pois siitä mitä itse haluaisin:
Oikeudenmukaista kehitystä, kaikille.
Onko väärin unelmoida maailmasta, josta on "puhdistettu" -edes jossain määrin- ihmisluonteen karkeimpia sekä kriminaaleimpia piirteitä? Fafner kirjoitti:
...ja toivon sellaista tulevaisuutta, jossa oikeus olisi taas itse nimensä arvoinen.
Kaikki toiveeni aiheen tiimoilta lähtevät oikeudenmukaisuuden, EI tuhoamisen, tärkeyden ja sen ensisijaiseksi asettamisen merkityksestä itselleni.
Olen aivan liian paljon nähnyt tämän TODELLISUUDEN, sellaisena kuin se ikävä kyllä ilmenee kotikaupungissani, ikäviä puolia että voisin vain välinpitämaättömästi tukkia turpavärkkini.
Ja oikeudesta: Uskon että oikeus on oikeutta myös muille kuin vaaleille ihmisille. Jos asian OIKEIN
ymmärtää -eikä väkisin väännä esim. minun mielipiteistäni jotain "natsilaista" ideologiaa.
Niin on usein tapahtunut.
Ylipäätänsä on TÄYSIN hedelmätöntä ja turhaa tuo jatkuva ja lapsellinen rassu vs hyysäri -asetelma,
se vie vain pois siitä mitä itse haluaisin:
Oikeudenmukaista kehitystä, kaikille.
Onko väärin unelmoida maailmasta, josta on "puhdistettu" -edes jossain määrin- ihmisluonteen karkeimpia sekä kriminaaleimpia piirteitä?viestisi vain vaikutti verhotulta uhkaukselta.
- Fafner
karvapää kirjoitti:
viestisi vain vaikutti verhotulta uhkaukselta.
...on tietenkin mahdoton tietää syitä, jotka saavat sinut pelkäämään JA: löytämään "uhkauksia"
kirjoituksista joiden merkitys ei ole hyökätä ketään yksityistä tahoa kohtaan.
Myönnän että tyylissä on korjattavaa,pakko olla, koska niin usein on ymmärretty näin.
Joskus olen sortunut jopa huumorin hirvittävään syntiin ja alkanut kinastelemaan "lämpimikseni".
Nyt en.
Uhkaukset, jos niihin tunnen joskus tarvetta, esitän suoraan. Ole huoleti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 242423
- 951536
- 1191289
- 751130
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa20993Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa251873- 52872
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo19850MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209840- 34795