"kulkusesta" tänään kun olin kanttarellissä.voi juma...piti kiiresti heittää housut nilkkoihin ja ruveta rapsuttaan :-)))))
onneks muita marjastajia ei ollut näkyvillä....tai ens viikolla ollaan 7-päivää lehdessä :-)
joku örkki söi...
15
804
Vastaukset
..se hirvikärpänen? sarwekas kulkustenpurija..
- awerell
mennä sanoon mikä oli,siinä vaiheessa kun housut oli nilkoissa,"ystäväni" oli hävinnyt jättäen kivun jälkeensä
- marjuska
awerell kirjoitti:
mennä sanoon mikä oli,siinä vaiheessa kun housut oli nilkoissa,"ystäväni" oli hävinnyt jättäen kivun jälkeensä
varmaan joku korvatunturin yökiitäjä joka etsi joulupukilta varastettuja kulkusia
- yksitypy evk
Satuin olemaan paikalla :=))))
Kuvasi lähetän huuhaapalstan juorutoimittajalle. Ja sen jälkeen pääset huuhaapalstan sivuille. Mutta olihan "se" niin komea, että kyllä sitä katsella muidenkin kannataa :=))))
Olithan kyllä hauska näky, kun housut nilkoissa raavit "pyllyä" :=)))- AMR-52
..tää arvon J.toimittaja hävinnyt?? ei ainakaan miun nurkis näy linsseineen,jollei kauko-objektiivii....))))))
- awerell
kumpi oli niin komea......örkki vai...se?????
- yksitypy
awerell kirjoitti:
kumpi oli niin komea......örkki vai...se?????
"se". Örkkiä tuskin sen rinnalla edes huomasi.
Älä ole awerell turhan vaatimaton. Voitaisko alkaa tutustumaan vähän lähemmin, niin voin harkita sitä sun kuvan lähettämistä? :=)))) - awerell
yksitypy kirjoitti:
"se". Örkkiä tuskin sen rinnalla edes huomasi.
Älä ole awerell turhan vaatimaton. Voitaisko alkaa tutustumaan vähän lähemmin, niin voin harkita sitä sun kuvan lähettämistä? :=))))tota niinku...niinku..onks tää jotain..niinku kiristämistä..niinku...vai ymmärränkö aivan väärin.. :-}
- yksitypy evk
awerell kirjoitti:
tota niinku...niinku..onks tää jotain..niinku kiristämistä..niinku...vai ymmärränkö aivan väärin.. :-}
kun en muuten miestä saa, niin täytyy ottaa kaikki keinot käytäntöön :=)))
Muuten awerell. Minä en sinusta eilen juorunnut mitään, kun sinä olit sen verran hyvä asiakas silloin Ilokadun aikaan, etten voinut paljastaa kaikkea sitä, miten ihanaa meillä oli :=)))) - awerell
yksitypy evk kirjoitti:
kun en muuten miestä saa, niin täytyy ottaa kaikki keinot käytäntöön :=)))
Muuten awerell. Minä en sinusta eilen juorunnut mitään, kun sinä olit sen verran hyvä asiakas silloin Ilokadun aikaan, etten voinut paljastaa kaikkea sitä, miten ihanaa meillä oli :=))))huomasin ettei mua huomioitu :-(
mutta minähän olen tälläinen vaatimaton ja hiljainen.ilmestyn myös silloin kun kukaan ei osaa minua odottaa - yksitypy
awerell kirjoitti:
huomasin ettei mua huomioitu :-(
mutta minähän olen tälläinen vaatimaton ja hiljainen.ilmestyn myös silloin kun kukaan ei osaa minua odottaasiksi typy sinusta onkin kiinnostunut :=)))
Olet niin salaperäinen. Ihan kuin tuo meidän sefu MM, jota tuo Marjuska on alkanut jallittamaan :=)))) - awerell
yksitypy kirjoitti:
siksi typy sinusta onkin kiinnostunut :=)))
Olet niin salaperäinen. Ihan kuin tuo meidän sefu MM, jota tuo Marjuska on alkanut jallittamaan :=))))jos nainen selvän saa, niin olen hänen omansa...
nyt poistun saunomaan, palaan myöhemmin - yksitypy
awerell kirjoitti:
jos nainen selvän saa, niin olen hänen omansa...
nyt poistun saunomaan, palaan myöhemminminulla on sittenkin toivoa :=))))
Alan päästä jyvälle jo sinusta Awerell. Tässä joku päivä suomennan :=))
Hyviä löylyjä sinulle. Heti häivyit kun asiaan alettiin päästä :=((( - awerell
yksitypy kirjoitti:
minulla on sittenkin toivoa :=))))
Alan päästä jyvälle jo sinusta Awerell. Tässä joku päivä suomennan :=))
Hyviä löylyjä sinulle. Heti häivyit kun asiaan alettiin päästä :=(((täällä ollaan
- awerell
hyvää.pannulla paistettu kanttarelli, sipulin kera ja sit leivän päälle.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5371768Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84863
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49711- 63705
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2697- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?66613- 65533