mulla roiskahti oikein kunnolla

rahtari1

sinappii grillimakkaroiden päälle kun kävin grillaamassa,onnek oli vaan sinappii

35

1006

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lä mää tiedån

• rahtari1

helvetis tiedät ku ite roiskutit ne

• Mulla on vaan pari saunakaljaa. Ei tuu sotkua mutta alko tekeen makkaraa mieli kun luin tän eikä mulla oo.

• rahtari1

mulla ois kyl makkaraa

• rahtari1 kirjoitti:

mulla ois kyl makkaraa

Mä istun tässä koneella enkä malta lähtee kauppaan.

• rahtari1
        tuputuu kirjoitti:

Mä istun tässä koneella enkä malta lähtee kauppaan.

maailmaa sä asut mulla on grillimakkaraa ja lenkkiä,niin voisin kyl tuoda

• rahtari1 kirjoitti:

maailmaa sä asut mulla on grillimakkaraa ja lenkkiä,niin voisin kyl tuoda

Täällä mä olen hämeen sydänmailla.

• rahtari1
        tuputuu kirjoitti:

Täällä mä olen hämeen sydänmailla.

kaupungin tarkemmin niin huomenna mä voin tulla jo ajoissa,lenkit mukana

• rahtari1 kirjoitti:

kaupungin tarkemmin niin huomenna mä voin tulla jo ajoissa,lenkit mukana

auto. Mä oon aina tykännyt niistä isoista. Niissä on sitä vaarantuntua. Mä tykkään aina heilutella rekkakuskeille ennenkuin meen auton taakse ja käytän tekosyynä sitä että mä haluun että ne huomaa mut siks ettei vahingossa peruuta päälle.

• rahtari1
        tuputuu kirjoitti:

auto. Mä oon aina tykännyt niistä isoista. Niissä on sitä vaarantuntua. Mä tykkään aina heilutella rekkakuskeille ennenkuin meen auton taakse ja käytän tekosyynä sitä että mä haluun että ne huomaa mut siks ettei vahingossa peruuta päälle.

rekkakuski,mulla on tummanruskea tukka eli pitkä ponihännällä ja lippis aina päässä ja lippa taaksepäin,unohdin mulla on iso kultanen korvarengas

• rahtari1 kirjoitti:

rekkakuski,mulla on tummanruskea tukka eli pitkä ponihännällä ja lippis aina päässä ja lippa taaksepäin,unohdin mulla on iso kultanen korvarengas

Sitten mä heilutan sulle viä enemmän kuin niille toisille kuskeille joitten mä pelkään aina peruuttavan mun päälle. Mä tiedän että sä oot tarkka ja aina katsot kenen päälle parkkeeraat.

• rahtari1
        tuputuu kirjoitti:

Sitten mä heilutan sulle viä enemmän kuin niille toisille kuskeille joitten mä pelkään aina peruuttavan mun päälle. Mä tiedän että sä oot tarkka ja aina katsot kenen päälle parkkeeraat.

on semmonen suomenlipun värinen rekka jos on oviin maalattu kaks härkää jotka puskee toisiaan ja niitten alla lukee power

• rahtari1 kirjoitti:

on semmonen suomenlipun värinen rekka jos on oviin maalattu kaks härkää jotka puskee toisiaan ja niitten alla lukee power

Jos sulla on sellainen niin mä liftaan kyytiin. Lupaatko ottaa mut kans? Mä haluun ajelulle sellasella niin näkee kaikki missä tämä tyttö luuraa:)

• rahtari1
        tuputuu kirjoitti:

Jos sulla on sellainen niin mä liftaan kyytiin. Lupaatko ottaa mut kans? Mä haluun ajelulle sellasella niin näkee kaikki missä tämä tyttö luuraa:)

kyytiin ja sä voit sillä aikaa kun mä ajan saksaan niin lepää kerrossängyissä

• rahtari1 kirjoitti:

kyytiin ja sä voit sillä aikaa kun mä ajan saksaan niin lepää kerrossängyissä

Mä voin vaikka ommella nappeja tai jotain sun vaatteisiin samalla kun sä ajat. Olis se kiva päästä kiertämään maailmaa sun kyydissä.

• rahtari1
        tuputuu kirjoitti:

Mä voin vaikka ommella nappeja tai jotain sun vaatteisiin samalla kun sä ajat. Olis se kiva päästä kiertämään maailmaa sun kyydissä.

ota ulkomailla liftareita kyytiin ollenkaan varsinkin hampuris niit on ihan harmiks asti,susta mä oisin ylpee ku mul ois tommonen kaunis maskotti mukana

• rahtari1 kirjoitti:

ota ulkomailla liftareita kyytiin ollenkaan varsinkin hampuris niit on ihan harmiks asti,susta mä oisin ylpee ku mul ois tommonen kaunis maskotti mukana

Kyllä mä voisin lähtee vaikka sun mukaan kesällä mutta kun tässä talviaikaan mun pitää opiskella ja tehdä viä duuniakin etttä sais edes laihan leivän kasaan. sitten kun olen iso ja rikas niin noista jutuista ei enää murhetta:)

• rahtari1
        tuputuu kirjoitti:

Kyllä mä voisin lähtee vaikka sun mukaan kesällä mutta kun tässä talviaikaan mun pitää opiskella ja tehdä viä duuniakin etttä sais edes laihan leivän kasaan. sitten kun olen iso ja rikas niin noista jutuista ei enää murhetta:)

kyl mä ajan niihin jatkuvasti,mut nyt mä meen kattoo telkkuu ja sanon sulle hyvät yöt,mut tuu huomenna taas tänne HEIPPA

• tuhmia ajattelin...Mut onneks se vaan oli todellakin sinappia....=:)))

• rahtari1

välillä muutakin mut sen nyt sai aikaan toi manxman

• rahtari1 kirjoitti:

välillä muutakin mut sen nyt sai aikaan toi manxman

törkeästi roiskitaan ja sit viel muita syytetään...=;))

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

törkeästi roiskitaan ja sit viel muita syytetään...=;))

en mä sitä sinappii roiskinu,mä roiskin ihan muuta

• rahtari1 kirjoitti:

en mä sitä sinappii roiskinu,mä roiskin ihan muuta

se oli mun sivupersoona mikä tuhmia ajatteli...nyt tääl aito brune joka on siveyden sipuli....Eli mieliset pois heti....=;)))

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

se oli mun sivupersoona mikä tuhmia ajatteli...nyt tääl aito brune joka on siveyden sipuli....Eli mieliset pois heti....=;)))

jotain aina vähän mielessä,mä vaistoon kyl sen

• rahtari1 kirjoitti:

jotain aina vähän mielessä,mä vaistoon kyl sen

niin että näköä ja kuuloakin haittaa...=;)))

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

niin että näköä ja kuuloakin haittaa...=;)))

mä saan joku päivä keikan lahteen niin tuun varmaan kahville,voi olla jo ensviikol

• rahtari1 kirjoitti:

mä saan joku päivä keikan lahteen niin tuun varmaan kahville,voi olla jo ensviikol

meillä ei sitten ole kuin pullaa... tortut on piilos...ups kääretortut....:))

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

meillä ei sitten ole kuin pullaa... tortut on piilos...ups kääretortut....:))

sit pitkoo niin mä en laske sit niit pullapaloja,mä lasken et montaks pitkoo meni,et tiiät sit

• rahtari1 kirjoitti:

sit pitkoo niin mä en laske sit niit pullapaloja,mä lasken et montaks pitkoo meni,et tiiät sit

tehdään niin sitten....;))

• leidi_10

Puristitko tuubii liikaa? ;))

• rahtari1

ollu ,ku sen teki mun kaveri,mulla roiskuu kyl kans välil

• LonesomeMan
        rahtari1 kirjoitti:

ollu ,ku sen teki mun kaveri,mulla roiskuu kyl kans välil

roiskuu aina välillä :)
        Kerran rakennuksilla parikymmentä vuotta sitten oli otettu ruokatunnilla perjantain kunniaks "mehua". Iltapäivällä kottikärryjen kans äijä kaatu, betoni laasti levis ja kotiinpassitus. Meni mullakin kärryjen ohi muutama lapiollinen, kun olin sitä siinä täyttämässä =)

• rahtari1
        LonesomeMan kirjoitti:

roiskuu aina välillä :)
        Kerran rakennuksilla parikymmentä vuotta sitten oli otettu ruokatunnilla perjantain kunniaks "mehua". Iltapäivällä kottikärryjen kans äijä kaatu, betoni laasti levis ja kotiinpassitus. Meni mullakin kärryjen ohi muutama lapiollinen, kun olin sitä siinä täyttämässä =)

mä oon ennen noit rekkahommii ajanu betoniautoo,mikä sattuma

• LonesomeMan
        rahtari1 kirjoitti:

mä oon ennen noit rekkahommii ajanu betoniautoo,mikä sattuma

rivitalotyömaalla olisko ollu 88 syksyllä, se oli sillon Haka vielä missä olin apupoikana. Kyllä sinne useampi autollinen betonia tuli jostain, ei tiedä vaikka sinä olisit ollut =)

• rahtari1

mut nyt mä meen kattoo telkkuu ja sanon kaikille jo hyvät yöy ja palataan huomenna astialle,HEIPPA

Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      72
      1768
    2. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      14
      1672
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      136
      1258
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      126
      1135
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      83
      807
    6. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      162
      741
    7. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      168
      721
    8. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      412
      652
    9. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      582
    10. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      535
    Aihe