Mikä teitä riepoo? Syysmasennusko?
Minä se vaan tässä karaokea lauleskelen ja väliin näitä huuhaajuttuja lueskelen. Kovin on laimeaa :=(((
Pitäis kai tässä punkkuakin alkaa laimentamaan vedellä, kun loppuu muuten kesken :=)))))
Olen nyt sinkkuna. Mitähän keksis? :=))))
Missä äksön??
114
3469
Vastaukset
- Juonut
Aikuisen naisen kaiken me jaamme toisiamme tukekaamme
- yksitypy
juodaan yhdessä :=)) Malja aikuiselle naiselle.
Kippis :=)))
Täällä sitä on kun tulit mukaan:)
- yksitypy
nyt laitetaan elämä risaseks :=)))
Mikä laulu lauletaan seuraavana? Elo ilman viiniä on teeskentelyä vai? Vai mikä? :=))) - Sitten
yksitypy kirjoitti:
nyt laitetaan elämä risaseks :=)))
Mikä laulu lauletaan seuraavana? Elo ilman viiniä on teeskentelyä vai? Vai mikä? :=)))Tein sulle kotiviiniin mansikoista vain
Sitten kirjoitti:
Tein sulle kotiviiniin mansikoista vain
Juodaan viinaa, tullaan viisaamiksi näin...
- yksitypy
tuputuu kirjoitti:
Juodaan viinaa, tullaan viisaamiksi näin...
vain piinaa hetkittäin :=))
- yksitypy
yksitypy kirjoitti:
vain piinaa hetkittäin :=))
päin :=))) Siis jatkoa tuohon edelliseen.
- Sittenkin niin
tuputuu kirjoitti:
Mutta juodaan viinaa...
Korpikuusen kannon alla oli mörrimöykyn kolo siellä oli peti ja peikolla pehmoinen
- yksitypy
tuputuu kirjoitti:
Mutta juodaan viinaa...
taas. Kippistä tuputuu. Ei meillä itketä eikä surra pienistä... Paljonko sulla on viinaa jäljellä? :=)))
- Niihpä kai
yksitypy kirjoitti:
taas. Kippistä tuputuu. Ei meillä itketä eikä surra pienistä... Paljonko sulla on viinaa jäljellä? :=)))
Eipä itketä perjantaina eipä viitsitä murjottaa
- yksitypy
Niihpä kai kirjoitti:
Eipä itketä perjantaina eipä viitsitä murjottaa
hukkaan kulua saa. Hei tulen sinua noutamaan ole valmis kun kohdataan... juu. miten se olis? :=)))
- Vaikka
yksitypy kirjoitti:
hukkaan kulua saa. Hei tulen sinua noutamaan ole valmis kun kohdataan... juu. miten se olis? :=)))
Löydän sinut näin viivy siinä hetki näin
- yksitypy
Vaikka kirjoitti:
Löydän sinut näin viivy siinä hetki näin
ollaan kahden läl,lä,lää :=)))
yksitypy kirjoitti:
Tupu joutuu sulkeen masiinan nyt koska vuoroduuni kutsuu ja pakko nukkua pari tunti että jaksaa valvoo yön. Mieluummin mä täällä huuhailisin. Hyvät illat kaikille siitä huolimatta, pitäkää huuhaa kunnossa älkääkä antako sen juorutoimittajan kurkkia millaisia unia mä nään siitä yhdestä rahtarista jolla on TOSI ISO auto.
- Sittenkin jopa
yksitypy kirjoitti:
ollaan kahden läl,lä,lää :=)))
Pääsi rinnallein painuu sannhiljaa sinulle rakkain
- yksitypy
tuputuu kirjoitti:
Tupu joutuu sulkeen masiinan nyt koska vuoroduuni kutsuu ja pakko nukkua pari tunti että jaksaa valvoo yön. Mieluummin mä täällä huuhailisin. Hyvät illat kaikille siitä huolimatta, pitäkää huuhaa kunnossa älkääkä antako sen juorutoimittajan kurkkia millaisia unia mä nään siitä yhdestä rahtarista jolla on TOSI ISO auto.
harmi. No ymmärrän jos duuniin. Mutta otetaan joku toinen kerta uusiks. Hyviä öitä ja toivotaan ettei JT tule sun unia häiritsemään niin isosta autosta :=)))
- yksitypy
Sittenkin jopa kirjoitti:
Pääsi rinnallein painuu sannhiljaa sinulle rakkain
viipyä kauan. Tahdon olla näin kauan vaikka ainiaan :=)))
- jooooooo
yksitypy kirjoitti:
viipyä kauan. Tahdon olla näin kauan vaikka ainiaan :=)))
Astut huoneseen tilaa vierelleen teen
- yksitypy
jooooooo kirjoitti:
Astut huoneseen tilaa vierelleen teen
rakkain. Kukaan varjosta vastaa ei, vaikka kuiskaan sanan rakkain. Lähemmäks vielä, vielä, vielä kutsun kuulen.... :=)))
- Vakkavaksi
yksitypy kirjoitti:
rakkain. Kukaan varjosta vastaa ei, vaikka kuiskaan sanan rakkain. Lähemmäks vielä, vielä, vielä kutsun kuulen.... :=)))
JO joutui juoma aika, syksy sen vei
- yksitypy
Vakkavaksi kirjoitti:
JO joutui juoma aika, syksy sen vei
halki repaleisen lokakuun kaipuun kaljakori kilisee :=)))
- marjuska
mutta olen sefusta huolissani kun sen delete sormi on varmaan ruosteessa:)
- yksitypy
yhäkö sinä Marjuska haaveilet sen MM:n sormista?
Missä lie sen sormet tänäkin iltana? :=)))) - AMR-52
...marjuska..)) itseasiassa Siulla hyvä keino,jotta sefun sormesta ruosteet kuluis pois..)))))) lipsuttelemisiin.....))))
- AMR-52
yksitypy kirjoitti:
yhäkö sinä Marjuska haaveilet sen MM:n sormista?
Missä lie sen sormet tänäkin iltana? :=))))...marjuskal annoin vinkin,miten sais sormen liukkaaks...)))))
- yksitypy
AMR-52 kirjoitti:
...marjuskal annoin vinkin,miten sais sormen liukkaaks...)))))
anna miulle ja Marjuskalle ohjeit :=)))
Me kyl osataan ne hommat :=))))
- nylkkäri
illat on jo pimeitä niinpä lähden soitelemaan pirunviulua tulee lapsuus mieleen.
- yksitypy
nyt lähde Nylkkäri. Ehdit myöhemminkin. Ilta on vielä nuori :=)))
- Repailesen
Lokakuun,etkö tiedä kuinka?
- yksitypy
mää en tiedä mittään, mää en muista mittään. Mää en tiedä mittään :=)))
- voi parantua
yksitypy kirjoitti:
mää en tiedä mittään, mää en muista mittään. Mää en tiedä mittään :=)))
Anna minulle armahduksesi tee minulle raparperikiisseli
- yksitypy
voi parantua kirjoitti:
Anna minulle armahduksesi tee minulle raparperikiisseli
voisin olla kyllä sulle ennemmin rafaelin enkeli :=)) Taidat olla joku "vanha tuttavuus". Tuo raparperikiisseli on jotenkin tuttua :=)))
Mutta.. Sua muistan vielä useinkin yksin kun mä oon :=)))
- ykköskolli®
Kolli se täällä raapustelee niitä ja näitä.
Haaveilee, yhdestä tipusta, jolla on ruskeat hiukset, ja poninhäntä.
*Kolli huokaa*
Sellaisen kun saisin (hyväluontoinen) naarashenkilö.
Hänellä ei olis hädän päivää, kun ottaisin hänet suojelukseeni.
(ja hän minut)
Hyvin pitkälti.
Sinulla ei kaiketi ole pitkää, ruskeaa tukkaa/hiuksia.
Eikä vihreitä/ruskeita silmiä ja poninhäntää.
Johon olen ihan heikkona.
;-)- yksitypy
mulla siniset silmät ja punainen tukka :=(((
Hei! Tiedän yhden, jolla ainakin ruskeat pitkät hiukset. Hän on..... Brunetti :=)))) - Kuin
yksitypy kirjoitti:
Hei! Tiedän yhden, jolla ainakin ruskeat pitkät hiukset. Hän on..... Brunetti :=))))Kaduilla tuulee
- yksitypy
Kuin kirjoitti:
Kaduilla tuulee
sinua turhaan odotan, tiedän sun silloin saapuvan:=))) Miksi et vastannut kysymykseeni?
- Meidän
yksitypy kirjoitti:
sinua turhaan odotan, tiedän sun silloin saapuvan:=))) Miksi et vastannut kysymykseeni?
Kahden keskistä
- yksitypy
Meidän kirjoitti:
Kahden keskistä
meidän kahdenkeskistä?? Sinähän salaperäinen mies olet :=))) Ihan tässä alkaa kiinnostus heräämään :=)))
- poju!
yksitypy kirjoitti:
Hei! Tiedän yhden, jolla ainakin ruskeat pitkät hiukset. Hän on..... Brunetti :=))))sulla on vai punatukka, täytyypä katsoa sitten autolla etsii sinua ja heittää silmänisku! Etköhän sie ajelet aina pyörällä niinkuin ´Kippari. : )))))
- Niinpä niin
yksitypy kirjoitti:
meidän kahdenkeskistä?? Sinähän salaperäinen mies olet :=))) Ihan tässä alkaa kiinnostus heräämään :=)))
Hopeinen kuu luo merelle pintaa
- yksitypy
poju! kirjoitti:
sulla on vai punatukka, täytyypä katsoa sitten autolla etsii sinua ja heittää silmänisku! Etköhän sie ajelet aina pyörällä niinkuin ´Kippari. : )))))
vähän isommalla pyörällä. Minä vaan itsepoljettavalla fillarilla :=(((
Hei Poju :=))) Missä olet ollut? Olen kaivannutkin sinua :=))) - poju
yksitypy kirjoitti:
vähän isommalla pyörällä. Minä vaan itsepoljettavalla fillarilla :=(((
Hei Poju :=))) Missä olet ollut? Olen kaivannutkin sinua :=)))Ooh! vai olet kaivannut minua :=I))). Anteeksi se viimekerrallan sun luonas. Mä olen heikkona typyyn! :=))))
- yksitypy
poju kirjoitti:
Ooh! vai olet kaivannut minua :=I))). Anteeksi se viimekerrallan sun luonas. Mä olen heikkona typyyn! :=))))
Tämähän alkaakin jännäksi käymään :=)))
Kuka sinä niistä monista mun luona käyneistä se olet? - poju!
yksitypy kirjoitti:
Tämähän alkaakin jännäksi käymään :=)))
Kuka sinä niistä monista mun luona käyneistä se olet?huosuni repeni takapuolella luonasi sitten mä en muista sen jälkeen enää :=(( kun tulin autolla kännissä sun luokse:=)))
- yksitypy
Niinpä niin kirjoitti:
Hopeinen kuu luo merelle pintaa
siltaa. Tulla ei koskaan voisi kai tällaista iltaa.
Odotan turhaan sinua armain.... - yksitypy
poju! kirjoitti:
huosuni repeni takapuolella luonasi sitten mä en muista sen jälkeen enää :=(( kun tulin autolla kännissä sun luokse:=)))
En voi koskaan unohtaa sinua ja niitä revenneitä housujas :=))) Voi niitä aikoja poju :=))
- poju
yksitypy kirjoitti:
En voi koskaan unohtaa sinua ja niitä revenneitä housujas :=))) Voi niitä aikoja poju :=))
grillasin makkaraa ja sun hieno leninki meni ketsuppiksi :=(((. Voi kun nyt mä muistanko oikein :=III oltiinko sängyssä.
- yksitypy
poju kirjoitti:
grillasin makkaraa ja sun hieno leninki meni ketsuppiksi :=(((. Voi kun nyt mä muistanko oikein :=III oltiinko sängyssä.
se olikin :=))) Eihän sinusta sänkyyn enää ollut.
Vein sinut autoon nukkumaan, kun sammuit. Nyt muistan :=))) Ihanaa että olet täällä taas :=)) - poju
yksitypy kirjoitti:
se olikin :=))) Eihän sinusta sänkyyn enää ollut.
Vein sinut autoon nukkumaan, kun sammuit. Nyt muistan :=))) Ihanaa että olet täällä taas :=)):=))))) )) vielä
- yksitypy
poju kirjoitti:
:=))))) )) vielä
jatketaan. Oletko nyt grillauskunnossa? Minulla vielä vähän punkkua jäljellä :=)))
- poju
yksitypy kirjoitti:
jatketaan. Oletko nyt grillauskunnossa? Minulla vielä vähän punkkua jäljellä :=)))
Hyvä! kaada sitten mulle :=)) ja makkarat panen siihen ;=)) )) ))
- yksitypy
poju kirjoitti:
Hyvä! kaada sitten mulle :=)) ja makkarat panen siihen ;=)) )) ))
ole hyvä. Siis mihin sä ne makkarat oikein olet laittamassa? Et kait taas ole humalassa?
Pane ne nyt sinne grilliin... Mitä sä nyt oikein... :=))) - poju
yksitypy kirjoitti:
ole hyvä. Siis mihin sä ne makkarat oikein olet laittamassa? Et kait taas ole humalassa?
Pane ne nyt sinne grilliin... Mitä sä nyt oikein... :=)))mä luulin siihen .. . jaa tähän :=))) . Otatko siekin tää mun konjaakkiii ;=III
- yksitypy
poju kirjoitti:
mä luulin siihen .. . jaa tähän :=))) . Otatko siekin tää mun konjaakkiii ;=III
kun tuo yskäkin on vähän aikaa ollut. En muuten ottais. Harvoin otan mitään alkoholipitoista juomaa.
Kiitos. Jopas alkoi veri kiertämään.
Siis mitä ja mihin sä haluat laittaa... hik.. Voisinko mitenkään auttaa? :=))) - poju!
yksitypy kirjoitti:
kun tuo yskäkin on vähän aikaa ollut. En muuten ottais. Harvoin otan mitään alkoholipitoista juomaa.
Kiitos. Jopas alkoi veri kiertämään.
Siis mitä ja mihin sä haluat laittaa... hik.. Voisinko mitenkään auttaa? :=)))ja ota sieltä esiin :=))))) . Nyt sulla alkoi kyllä tää hommaa toimimaan :=)) ))
- yksitypy
poju! kirjoitti:
ja ota sieltä esiin :=))))) . Nyt sulla alkoi kyllä tää hommaa toimimaan :=)) ))
mun pitää ottaa esiin? Hetkinen... haen suurennuslasin.. Jotain näen nyt. Hei.. se alkaa kasvamaan. Mitäs mä nyt teen? :=)))
- vetää kalsarikännit
ja roikkua netissä ja laulaa karaokea yksin
- Lähde mukaan
Et joudu hukkaan
- yksitypy
duona laulaa. Kivempi yksin :=))
Hitsi. En vielä ole kalsarikännissä. Mistä sais lisää. Loppuu kohta kesken :=))
Lauletaanko yhdessä? - Unohda nyt
yksitypy kirjoitti:
duona laulaa. Kivempi yksin :=))
Hitsi. En vielä ole kalsarikännissä. Mistä sais lisää. Loppuu kohta kesken :=))
Lauletaanko yhdessä?Käänny en taakseni katsomaan
- yksitypy
Unohda nyt kirjoitti:
Käänny en taakseni katsomaan
unhoita oi kallis ystäväin. Mulle olet sä ainoa sen tunnen syömmessäin.. :=)))
- Syksy
yksitypy kirjoitti:
unhoita oi kallis ystäväin. Mulle olet sä ainoa sen tunnen syömmessäin.. :=)))
Saapuu kuitenkin
- yksitypy
Syksy kirjoitti:
Saapuu kuitenkin
kun saapuu syys ja lehdet puiston...
Mutta kohta taas laulaa linnut: tipitii, tipi, tipi, tipi tii, kevät on vallaton :=))) - Lehmätkin
yksitypy kirjoitti:
Mutta kohta taas laulaa linnut: tipitii, tipi, tipi, tipi tii, kevät on vallaton :=)))Etelään kerrotaan almanakassa.
- yksitypy
Lehmätkin kirjoitti:
Etelään kerrotaan almanakassa.
sitten täytynee uskoa :=)))
- Kukka on
yksitypy kirjoitti:
sitten täytynee uskoa :=)))
Paras kukka
- yksitypy
Kukka on kirjoitti:
Paras kukka
Ilman huumoria ei olis elämää :=)))
- Olemme
yksitypy kirjoitti:
Ilman huumoria ei olis elämää :=)))
Samaa mieltä. Saat minulta ruusun.
- yksitypy
Olemme kirjoitti:
Samaa mieltä. Saat minulta ruusun.
ollan yhtä mieltä :=)))
Mä voisin ojentaa sulle sitten metsätähden. Se on kaunis kukka :=)))) - Ruusuja
yksitypy kirjoitti:
ollan yhtä mieltä :=)))
Mä voisin ojentaa sulle sitten metsätähden. Se on kaunis kukka :=))))Poimin sinulle,sinulle vain.
- Laulaa vielä
yksitypy kirjoitti:
Mutta kohta taas laulaa linnut: tipitii, tipi, tipi, tipi tii, kevät on vallaton :=)))Puuseppää aina tarvitaan
- yksitypy
Ruusuja kirjoitti:
Poimin sinulle,sinulle vain.
siis olet se joka kanssani laulunpätkiä suolsi :=)))
Siis suolsi. Mikähän sanan synonyymi voisi olla? :=)) - Voisipa olla
yksitypy kirjoitti:
siis olet se joka kanssani laulunpätkiä suolsi :=)))
Siis suolsi. Mikähän sanan synonyymi voisi olla? :=))villit ruusut
- yksitypy
Voisipa olla kirjoitti:
villit ruusut
villit ruusut ihanat, villit ruusut vielä kaikkein kauneimmat.. Menikö oikein? :=)))
- yksitypy
Laulaa vielä kirjoitti:
Puuseppää aina tarvitaan
teitä laulattajia on kaks.Tai yks ja sama. En enää perässä pysy.
Mitähän minä tuohon.. No.. Sukuvika on kun suksi ei luista... :=))) - Kerronpa
yksitypy kirjoitti:
villit ruusut ihanat, villit ruusut vielä kaikkein kauneimmat.. Menikö oikein? :=)))
Typy ja Ex_er oli kiva rupatella en kilpaile. Rupatellaan joskus taas.
- ja sama
yksitypy kirjoitti:
teitä laulattajia on kaks.Tai yks ja sama. En enää perässä pysy.
Mitähän minä tuohon.. No.. Sukuvika on kun suksi ei luista... :=)))En kilpaile ja silleen.
- yksitypy
Kerronpa kirjoitti:
Typy ja Ex_er oli kiva rupatella en kilpaile. Rupatellaan joskus taas.
nyt jo lähdet? Ilta vasta nuori. Mutta jos päätit lähteä unten maille, niin hyvää yötä ja palaillaan.
Oli kiva rupatella :=))))
- Tullakin
Eipä tässä muutakaan tekemistä tällä hetkellä ole
- Vastasin
Voisinpa tullakin.
- kirjoitin
Lueppa alempaa
- poju
hiero sitä pintaa kahdella käsin, että neste tulee huuh nyt näkyy joka puolella. :=)) hyvä! mitä mä teen sulle? :=)))))
- yksitypy
tiedä? No niin.. Olisit voinut tehdä jotain kivaa mulle ennen sitä.. siis sitä. :=(((
Ja sitten yhdessä oltais nautiskeltu.. Mitäs sä nyt tuolla lailla? :=((( - poju!
yksitypy kirjoitti:
tiedä? No niin.. Olisit voinut tehdä jotain kivaa mulle ennen sitä.. siis sitä. :=(((
Ja sitten yhdessä oltais nautiskeltu.. Mitäs sä nyt tuolla lailla? :=(((avasit sitä huh, se oli niin kuuma makkara :=))) se neste kiehahti sun kädessäs :=). Onko vielä sitä punkkua? ;=)))) otetaanko vielä kurkusta alas?
- yksitypy
poju! kirjoitti:
avasit sitä huh, se oli niin kuuma makkara :=))) se neste kiehahti sun kädessäs :=). Onko vielä sitä punkkua? ;=)))) otetaanko vielä kurkusta alas?
olla vähissä. Yks ryyppy enää molemmille. Kuule nyt poju. Taas olet liikaa ottanut..
Hei mitä sä nyt.. Päästä irti senkin kännikala!
Saakuti. Ajattelin että oltais vietetty romanttinen ilta syysillan hämyssä. Miksi sinä aina teet minulle näin? :=((( - poju
yksitypy kirjoitti:
olla vähissä. Yks ryyppy enää molemmille. Kuule nyt poju. Taas olet liikaa ottanut..
Hei mitä sä nyt.. Päästä irti senkin kännikala!
Saakuti. Ajattelin että oltais vietetty romanttinen ilta syysillan hämyssä. Miksi sinä aina teet minulle näin? :=(((Hyvä yksi! :=( . häh.. . voi! :=))))))))))
- yksitypy
poju kirjoitti:
Hyvä yksi! :=( . häh.. . voi! :=))))))))))
Oles kunnolla.. Siis ihmisiksi. Päissään olet kuin ellun kana. Ja niinkuin minä odotin jotain romanttista :=(((
- Sydän.Ystävä
myöhässä äksönistä???
- yksitypy
nythän vasta äksön on aluillaan :=)))
Punkku kyllä loppui, mutta väliäkös sillä :=))) - Sydän.Ystävä
yksitypy kirjoitti:
nythän vasta äksön on aluillaan :=)))
Punkku kyllä loppui, mutta väliäkös sillä :=)))että kerkesin mukaan äksöniin ;)))
Minä voin tarjota sulle punkkuu.. - perskuti
Huomasin tuossa, että aloitettiin kirjoittelu samaan aikaan, aika kiva yhteensattuma:=))
- yksitypy
Sydän.Ystävä kirjoitti:
että kerkesin mukaan äksöniin ;)))
Minä voin tarjota sulle punkkuu..nyt kyllä punkkua haluaisin. Itse join just viimeisen kulauksen. Lähetä mulle vaikka kirjekyyhkysen mukana yks pikari kerrallaan :=))
Loppui nimittäin kesken iltaa :=)))
- perskuti
Taisin nukkua onneni ohi, piti käydä vähäksi aikaa pitkälleen, mutta tässä sitä ollaan niin aamunvirkeenä, tais tulla yöunet nukuttua.
Voi minua poikaa poloista,... mutta iltaa kaikille, alan tässä lueskelemaan Teidän kirjoituksianne,... että tällainen tapaus tällä kertaa.- yksitypy
Voi perskuti sua. Ei kannata nukkua. Jää paljosta paitsi..hik.. Mä olen tässä naukkaillut vähän, mutta nyt loppui kesken :=((( Mistä sais lisää?
- perskuti
yksitypy kirjoitti:
Voi perskuti sua. Ei kannata nukkua. Jää paljosta paitsi..hik.. Mä olen tässä naukkaillut vähän, mutta nyt loppui kesken :=((( Mistä sais lisää?
Kuten edellä kerroin, olen nukkunut, ei anneta sen häiritä vaan päinvastoin.
Mites se yksitypy on niin innostunu, että punkku alkaa loppumaan?
No, Sinä kun niin harvoin juhlit tuollatavalla reilummin niin juoman määrän arviointi voi olla vaikeampaa. - yksitypy
perskuti kirjoitti:
Kuten edellä kerroin, olen nukkunut, ei anneta sen häiritä vaan päinvastoin.
Mites se yksitypy on niin innostunu, että punkku alkaa loppumaan?
No, Sinä kun niin harvoin juhlit tuollatavalla reilummin niin juoman määrän arviointi voi olla vaikeampaa.viserrä. Aina juomat loppuu kesken :=(((
Kun sitä yrittää olla muka fiksu ja ostaa niin vähän. Sitten katuu. Mutta ehkä huomenna on tyytyväinen :=))) - perskuti
yksitypy kirjoitti:
viserrä. Aina juomat loppuu kesken :=(((
Kun sitä yrittää olla muka fiksu ja ostaa niin vähän. Sitten katuu. Mutta ehkä huomenna on tyytyväinen :=)))Aina kannata huomisesta huolta kantaa.
Katohan kaapista, jos vaikka olis pullo sinne unohtunu viime keväältä.
Siinä vois sanoa, että on luurankoja kaapissa:DDD - yksitypy
perskuti kirjoitti:
Aina kannata huomisesta huolta kantaa.
Katohan kaapista, jos vaikka olis pullo sinne unohtunu viime keväältä.
Siinä vois sanoa, että on luurankoja kaapissa:DDDPerskuti. Typyllä ei jää yhtään pulloa. Juon aina sen minkä ostankin :=)))
- perskuti
yksitypy kirjoitti:
Perskuti. Typyllä ei jää yhtään pulloa. Juon aina sen minkä ostankin :=)))
Yksitypy on tarkka,.. mutta jos kuitenkin.
Noooo...Kunhan jollakin verukkeella yritin
pitää Sinua keskustelu kumppanina:=))
Jos viini on finaalissa niin kait karaoke soi? - yksitypy
perskuti kirjoitti:
Yksitypy on tarkka,.. mutta jos kuitenkin.
Noooo...Kunhan jollakin verukkeella yritin
pitää Sinua keskustelu kumppanina:=))
Jos viini on finaalissa niin kait karaoke soi?perskuti :=)) Jo noista sun hymiöistä.
Aika kettu oot. Viini on nyt lopussa ja varmaan kohta alkaa alamäki :=((( - perskuti
yksitypy kirjoitti:
perskuti :=)) Jo noista sun hymiöistä.
Aika kettu oot. Viini on nyt lopussa ja varmaan kohta alkaa alamäki :=(((Antaa mennä kun on alamäki vaan,..vai oliko se taas?
Otahan se kappale: Hei poika hoi, miksi laulusi ei soi... - yksitypy
perskuti kirjoitti:
Antaa mennä kun on alamäki vaan,..vai oliko se taas?
Otahan se kappale: Hei poika hoi, miksi laulusi ei soi...typy on tarkka. Hei poika hoi, miksi soittosi ei soi ?? Oliko se näin? :=)))
Alamäkeä mennään joo :=)) - perskuti
yksitypy kirjoitti:
typy on tarkka. Hei poika hoi, miksi soittosi ei soi ?? Oliko se näin? :=)))
Alamäkeä mennään joo :=))Harmonikastahan siinä puhutaan....
Miksi yksitypy puhuu alamäestä niin melankooliseen sävyyn, että perskutiakin hämmentää:=((
Jos nyt viikonloppuna vähän irrottelee niin kai meillä kaikilla siihen on oikeus?
Jos Sinulla jotain raskaampaa sydämellä niin ota minuun yhteyttä.
- yksitypy
Kyllä sitä arkena yöhön asti kukutaan, mutta kerrankin näin viikoloppuna kun yksitypy valvoo, niin ei ole keskustelijaa :=(((( On siinä minulla ystäviä :=(((
- perskuti
Hemmetinmoinen mekkala se täällä on?
Nyt taitaa yksitypy olla tosissaan! - yksitypy
perskuti kirjoitti:
Hemmetinmoinen mekkala se täällä on?
Nyt taitaa yksitypy olla tosissaan!kerrankin tosissaan :=)) Se oli tarkoituskin huutaa, että kaikki heräis. Hei Perskuti. Sinä et ainakaan ollut tuo poju. Et ole huuhaalla ollut vielä silloin kun grillattiin makkaraa :=))))
- perskuti
yksitypy kirjoitti:
kerrankin tosissaan :=)) Se oli tarkoituskin huutaa, että kaikki heräis. Hei Perskuti. Sinä et ainakaan ollut tuo poju. Et ole huuhaalla ollut vielä silloin kun grillattiin makkaraa :=))))
Kuinka Sinä yksitypy niin usein epäilet perskutia multinikkeilystä?
En ole saanut maistaa huuhaa-grillimakkaraa.
Miten oli oliko hyvää? - yksitypy
perskuti kirjoitti:
Kuinka Sinä yksitypy niin usein epäilet perskutia multinikkeilystä?
En ole saanut maistaa huuhaa-grillimakkaraa.
Miten oli oliko hyvää?kun se poju sammui ennen aikojaan :=)))
Niinhän siinä usein pakkaa käymään.
Ja äläs narraa. Olet muuten tänään multinikkeillyt.
Itsehän sen jo äsken tunnustit:=))) - perskuti
yksitypy kirjoitti:
kun se poju sammui ennen aikojaan :=)))
Niinhän siinä usein pakkaa käymään.
Ja äläs narraa. Olet muuten tänään multinikkeillyt.
Itsehän sen jo äsken tunnustit:=)))En kai minä sellaista myöntäis, muka multinikkeilyä,..kaikkea sitä kuule:DDD
Mikähän kohta se olis missä tällaista olen tunnustanut? - yksitypy
perskuti kirjoitti:
En kai minä sellaista myöntäis, muka multinikkeilyä,..kaikkea sitä kuule:DDD
Mikähän kohta se olis missä tällaista olen tunnustanut?kyllä minä sinut tiedän :=)))
Olet muuten monta kertaa tässä viestiketjussa multinikkeillyt. Kyllä minä sun kirjoitukset tunnistan :=))))) - perskuti
perskuti kirjoitti:
En kai minä sellaista myöntäis, muka multinikkeilyä,..kaikkea sitä kuule:DDD
Mikähän kohta se olis missä tällaista olen tunnustanut?Paljon onnea!!!!!!!!
missä äksön?
Tässä ketjussa - "Tämä keskustelu on täynnä!"
Ei hassumpaa - eikä tietoakaan syysmasennuksesta!
Terveisin, MM.
Ketjusta on poistettu 89 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks2074476Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t833218Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per881757Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va131357Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181336Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20241173Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi101121- 501118
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt2481109- 511016