"The Theory Of A Natural Energies"

suppea ja negatiivistuva

"The Theory Of A Natural Energies"

Mainos sisällöstä: kuka tämän vimmalla tänään viuhdotun sepostuksen jaksaa silmäillä läpi hän yllättyy iloisesti kun maailman on saatu aikaiseksi uusi käytännöllinen teoria
siis=hyvin suppea extract tornadoista ja niiden aiheuttamien miljoonavahinkojen kulujen vähentämises-tä, sekä yleensäkin hieman pidemmästä suunnitteluaikavälin tarjoamista hyödyistä,
hyvin suppea extract myös seksistä, ihmismielen saloista
ja anatomiasta, naisen niin kauniin jykevästä leuasta, rinnoista, sääristä ja tietenkin nänneistä)

Haluan ilmoittaa lyhyesti (niin..no) teoriastani "The Theory Of A Natural Energies"
(jota voinee suomeksi niin halutessaan kutsua myös "Jaksollisuuden Teoriaksi", mikäli ei halua
käyttää nimitystä "Luonnollisen Energian teoria", joka kieltämättä ei viittaa vain naistenlehtimäiseen hyvänolon tavoitteluun vaan ehkä ei ole vain hyvä käännös)

Olen 31.8.2005 asti markkinoinut teoriaa Prime Time medioihin vain oppiakseni sen, että historiankir-joihin, joissa lukee "herra N.N esitti teoriansa vuonna ## tai ####" täytyy lisätä nykyään, "Herra N.N esitti teoriansa sekä 10 000 kappaletta empiirisiä käsin tehtyjä yli 500 havainnon tutkimuksia, jotka to-dettiin merkitykselliseksi television ajankohtaisohjelman katselijan puolesta ajattelevan asiantuntijan toimesta.

Mikäli Herra Einsteinille olisi sanottu näin sata vuotta sitten olisi keksimisen ilon tuskin vienyt häneltä
edes Otto Hahn 1938, vaan vasta Oppenheimer empiriallaan myöhemmin. Mikäli nöyryytetyssä ase-massa on sallittua esittää kritiikkiä ymmärtääkseni Einsteinilla ei ole ollut teoriansa tueksi mitään empi-riaa vaan pelkästään laskelmia. Minulla sentään on ollut tietokone ja disketti matkassa, joita vihjasin lyhyesti voivani äärimäisessä hädässä vilauttaa. Mikäli tämä ei riitä verifioinniksi tässä mielessä täytyy todeta, että tunnen että en ole saanut aivan tasa-arvoista kohtelua.

Myös toinen asiaa vaikeuttanut ongelma liittyy siihen, että en yritä tehdä tieteellistä läpimurtoa alistus-palkalla paikallisessa opinahjossa vaan riippumattona yrittäjänä uskoen kykeneväni itse erottamaan oi-kean väärästä ja halliten jonkinlaisella varmuudella tilastollisia todentamistyömenetelmiä.

Omaamatta kirjallisia ja suullisia lahjoja näyttää urani toistaiseksi suuntautuvan ruohon juuritasolle
pyrkien aikaansaamaan jonkinlaista aaltoliikettä www-sivustojen kautta. Toistaiseksi ainoat ystäväni ovat olleet radioasemat ja arvostankin nyt radioasemien työtä aivan toisella tavalla ymmärrettyäni nii-den merkityksen mm. tieteellisen tai taiteellisen vapauden sanansaattajina.

Joka tapauksessa pyrkimättä ajaa itseäni aivan mahdottomaan tilanteeseen, toivon että ajatukset, jotka ovat kirjallisesti ala-arvoisia kuitenkin viestisivät omasta sisäisestä halusta tavoittaa materiaalilleni esim. yhteistyökykyinen kirjailija joka toimittaisi yhteistyössä kanssani tai edes saamansa materiaalin perusteella teokseni Joulumarkkinoille Suomeen. Hyvällä tuurilla ehkä jollakin tavalla päädymme myös Amerikkaan Hyvää Joulua toivottamaan ja jakamana kirjaan nimikirjoituksia. Mutta näillä tekstinäyt-teillä se, ei tule tapahtumaan. Joten keskityn itse materiaalin verifiointiin vilauttelemalla ja esittämiseen ensimmäisenä maailmassa.

Itse teorian nimeäminen ja tornadolöydöksen vuotaminen julkisuuteen oli tarkoitus tapahtua arvokkaasti kravatti kaulassa ja hyvällä niskakenolla asioita painottaen televisiomme A-Studioista käsin 31.8.2005 alkaen. Sen sijaan paras saavutus kuitenkin oli että hallussa olevani autoni ikkunoista tarkasteltiin mi-nulle mitään puhumatta tarkoituksena ilmeisesti silmäillä onko sinne kenties laitettu pommi tms. epäi-lyttävää tai ainakin kiinnostavampaa kuin mitä itselläni oli asiaa. Tämä oli ensikosketus siihen miten tiedemieheksi itseään kuvittelevaan henkilöön suhtaudutaan.. Luulin, että käsissäni on uutispommi, mutta ilmeisesti asiassa tapahtui linguistinen onnettomuus.

Tarjotessani äänikasetille taltioitua uutispuhetta se mahdollisesti kuulostaa enemmän pommiuhkauksel-ta mainitsenhan kasetilla pyrkien lainamaan Sauli Niinistöltä oppimaani hyvää artikulointia käyttäen
viestini "Nimeni on Janne Huttunen. Olen. Suomen. Kansalainen..." Pahaksi onneksi painotan ehkä asi-oita liian pitkään ja esiinnyn auktoriteettina vaikka olen vain yksi ihminen. Tätä asiaa jouduin selittä-mään mm. illan mittaan sillä kyseessä olisi ollut ilmeiset luotettavampi asia jos olisi ollut monta ihmis-tä.

Kaiketi8 tämä kuvastaa jotakin yrittäjyydestä ja oma-aloitteisuudesta Fenno-germaanisessa kulttuurissa. Totta tietysti on varmaankin, että esim. 3 hullun henkilön kokoonpano jotka tarjoavat yhtä aikaa kaset-tia teeveetoimitukseen on vähemmän todennäköinen kuin vain yhden.

Olin valmistautunut päästämään yhden lauseen kerrallaan asiasta kiinnostuneelle toimittajalle ja valmis-tauduin lehdistötilaisuuden koollekutsuun. Valitsemani usean vuoden radiohiljaisuuden jälkeen
päädyin kuitenkin siihen , että jo pelkkä lehdistön koollekutsua varten kysytyt neuvot olisivat saattaneet jonkun teräväaivoisen tutkijan miettimään , että valmisteleekohan tuo kaveri sen tornadoteorian ja kai-ken teorian julkistamista ja olisi laittanut pökköä pesään viime metreillä. Tällaisesta pelon tunteesta on tiettyä etua ehkä joissakin asioissa, tällä kertaa se taisi olla haitaksi. Hämmentävää onkin, että saan jul-kaista maailman massiivisimman teorian aivan kaikessa rauhassa. Kukaan ei ole edes kiinnostunut sitä.
Asiassa ei ole muuta vikaa, mutta työnhakukurssia kritisoineena ja karenssikortin saaneena 2 kuukau-deksi alkaa nälkä kolkuttaa ovenpieliä jos tosin niitäkään ei pitkän koska rangaistustoimenpiteiden seu-rauksena ei vastaavasti vuokraakaan ole kyetty maksamaan. Toisaalta hyvä puoli on se, että apteekissa ei tarvitse käydä, koska lääkkeisiin ei olisi kuitenkaan varaa, jolloin voi keskittyä itse työnhakuun
ja iltaisin 8 tunnin lepotauon jälkeen esim. harrastaa ns. tieteentekoa harrastuksena, muta ei ammattina.

Päädyin näissä olosuhteissa pitkän linjan suunnittelijana ja ennakoinnin tulevana puolesta puhujana ka-rauttamaan lennokkini pakkolaskuun toivoen vain että maaliviivaa edes rikkoutuu. Toivon, että omista aloittelijamaisista turvaproseduureista "Emergency Case" tuottaa minulle kaikissa vaihtoehdoissa on-nentunteen päästä ensimmäisenä häntäjalkaisena perille ja hedelmöittää tiedonhaluinen maailma nase-villa kommenteilla seksikkäänä henkilönä, jos ei siten aivan heti miljonäärinä.

Miljonäärejä, lottomiljoonikkoja lukuunottamatta arvosteta suomessa riittämiin. Tässä on juuri yrittä-jyyden suurimpia esteitä. Samalla voisin ottaa erilaisten tieteenteon innoittamiseksi tekaistujen kannus-tusteorioiden valossa vastuun suomalaisesta vastineesta noita kirjalle Harry Potterille. Vastineeni Harry Lotter, on yltiöpäinen lotonpelaaja joka voittaa joka kerta luettuani kirjani Lotter-Harry, sillä hän osaa lotota oikealla jaksolla käyttäen kirjani jokapojan-lottoamisformulaa.

Omakohtainen miljonääriksi rekisteröityminen on tapahtunut jo unelmissa niin monta kertaa, että se 9 päivän puhelin-, sähköposti ja toimituksen ihmisten vaivaaminen joka on tuottanut sentään ystävällisel-tä taholta yhden radiokommentoinnin on aivan riittävä tunnustus siihen panostukseen nähden mikä syn-tyy 60-70 viikkotunnin työpaikalla oleilusta muutaman vuoden työrupeaman hedelmänä.

Asiaosa 1'

Tieteellis-taloudellinen väitteeni lienee yksiselitteiseen asuun puettavissa. Tornadoja .....

* Vielä selitys sinulle, joka et tiedä että tornadot sijaitsevat useimmiten Yhdysvalloissa ainakin liki sa-taprosenttisesti ja esiintyvät myös Hurrikaanien yhteydessä ja ovat pyörremyrskyjä. Trombi on suoma-laista alkuperää. Tornadosta, jonka tuulennopeuksien kiihottavuutta en aio lähteä selittämään televisi-oon asti kravattikaulassa niskakenolla painottamaan löytää siitä kaikki tähän asti maanpäällinen tieto hakukoneilla arvon WWW-verkosta.

eli... Tornadoja .....voidaan tunnistaa teoriani "The Theory of a Natural Energies" osoittamalla tietynlai-sella laskennallisella jaksollisuudella. Olen merkinnyt teoriassani tämän tunnistamisprosessiin
liittyvän lausekkeen yksinkertaisimmassa mahdollisessa muodossa minkä itse haluan täsäs yhtyedessä julkaista.

NE=NT

Tässä NE (Natural Energies) ja NT (Natural Time) liitto kuvastaa luonnossa tapahtuvaa hypoteettista ja oletuksenmukaista jaksollisuutta joka vastaa energiaa siten että energia kyetään tunnistamaan.

* En pyri kuitenkaan liian tiukkaan auktoriteettiin asioiden esittämisessä ja kuten tässä vaiheessa on hyvä sanoa kaikki, tarkoitus on että tästä tulee playgroundtyyppinen avoin oppimis,- ja motivaatio teoria myös lapsille ja vaikkapa Science For Dum and Realdum-versio tyhmille aikuisille joten linguistisen merkkien aiheuttaessa muutenkin väärinymmärryksiä ihmisten välille (jonka vuoksi ilmaisvihjeenä an-taisin että esim. lakikirjat kannattaisi sanatulkintojen vaihtoehtoisuuden vuoksi itse asiassa saattaa ku-vallisen muotoon) puolestani jaksollisuudesta voi käyttää myös termiä syklisyys, aika tai impulssi. Tus-kin niiden hallinta ja käsitteellinen kiistely kuitenkaan johtaisi yksimielisyyteen vaikka termejä olisi vain yksi.

**Huomautan että tämä teksti (esitän asian myöhemmin kirjassani ainakin viidellä sadalla sivulla) on kirjoitettu tänään yhdellä ja samalla kirjoituskerralla, joten jos arviot tapaani ajatella ja kirjoittaa haluan myös itseltäsi näytteen siitä, miten ajattelet ja kirjoitat vastaavassa ajassa tai muutoin pyrkisit ansaitse-mana leipäsi useiden hengityssairauksien runtelemana.)

Mikäli joku haluaa sovittaa NE=NT ensin opiskelua varten valmiisiin traditioihin nivoen voinee joku miettiä klassisen fysiikan energian ja oman kellonsa välisiä yhteyksiä, en tosin lupaa johtaako se mullis-tavaan havaintoon, sillä näillä termeillä ei ole mitään asian kanssa. NE on tavallaan kuin energioiden joukossa kuin marsalkka taviskenraalien keskellä. NE on kaikkien löytyneiden ja löytämättömien ener-gioiden äiti ja tulee olemaan Teknillisten Korkeakoulujen innoite vuosisatojen ajan.

Teoriani mukaan NE:tä estimoivia syklisyyttä ja asynkronista syklisyyttä (varmuuden vuoksi li-near nonlinear=everybody ) kuvantavia indikaattoreita, "biomarkkereita" voi löytyä sekä mikrotasolta, että makrotasolta. Itse en osaa avata leptoneita enkä kurkistaa fotonin sisään ja sanoa hei, mutta sen si-jaan osaankatsella esim kirjaa "Planeetat värikuvina" uskonkin, että tajuan ilmeisesti harvojen ihmisten joukossa itsestäänselvyyden, jonka otaksun jäävän kaiken asiat kategorisoivassa loosi-yhteiskunnassamme huomiotta.

Emme ehkä ole tunteneet toistaiseksi tarvetta erityisellä syyllä nostaa leukaa tai muutenkaan kurkistella taivaalle, koska sieltä ei näytä löytyvän mitään hyödyllistä. Satelliitit lentelevät eriväristen kaasu ja ma-teriakoostumusten keskellä ja etsivät jotain hyödyllistä tulevaa varten. Sen sijaan se, että siellä olisi jo jotain ajankohtaista on ilmeisesti yhtä kaukainen asia kuin että aurinko lämmittää ja valaisee. Näyttäisi siltä kuin yhteiskunnallinen näkemys olisi se, että maapallomme olisi oma erillinen tyhjiössä toimiva ja kelluva yksikkönsä tuntuu monille olevan itsestään selvyys. Tosin Auringon vaikutus on pilvettöminä päivinä myönnettävä. Myös muiden aurinkojen valo näkyy toisinaan. Uskomme tietävämme biosfäärin sisällä tapahtuvista ekologiasta hyllymetreittäin hyödyllistä. Siirtyminen korkeammalle ilmakehän val-loitukseen ja sen ymmärtämiseen on monia ammatillisesti kiinnostava asia, muta miksi satelliitit lentä-vät jatkuvasti yhden ilmeisimmän asian ohi?

Voiko aurinkokuntamme ja universumin ekologiaa pohtia ihan perusviljelijän logiikalla. Sillä jota maa-ilmankuulut tiedemiehet ovat käyttäneet ja heille se on riittänyt ajatusten kirkastamiseksi.

Kumpi on loogisempaa? '

a) Olemmeko todella erillinen ekologinen järjestelmä ja riippumaton tai jokseenkin riippumaton
muusta ympärillä olevastamme massasta ja energiasta

vai

b) Vai olemmeko samalla tavalla yhteydessä muuhun aurinkokuntaan ja universumin massaan ja ener-giaan kuin ekosysteemimme planeetallamme?

Mitä itse ajattelet.?

Itse en pystyisi valitsemaan muuta kuin kohdan b. pelkällä asioiden loogisuudella.

Osa 3 Havainnoista

Tornadoista olen havainnoissani 100% varma. Se kuitenkin missä määrin Tornadoja pystytään käytän-nössä EWTAS-mallini mukaan (ks. teksti lopussa) laskennallisesti ennakoimaan voidaan näyttää toteen vain käytännössä. Todennäköisintä on, että niitä pystytään ennakoimaan ei NE=NT mukaan vaan ehkä esim. 0,05-0,20*(NE) =NT, jos näinkin kävisi aluksi se olisi aika mielettömän paljon. Tornado on kui-tenkin samalla teorian verifioinnin kanalta mielekkäin sillä sen tapahtumat etenevät todella nopeasti ja toistaiseksi tornado on harvoja taloudellisesti ja inhimillisesti merkittäviä luonnonilmiöitä joiden syste-matiikka on satunnaisilmiöitä etsivän tutkijan kannalta melko hallitsematon.

Itse pidän muiden vuosien todentamis-, experimentointi-, ja empiiristen tutkimusteni valossa täysin päi-vänselvänä että teoria on yleispätevä., jos sen että jotakin asiaa on pidettävä loogisempana kuin toista voisi selvällä suomenkielellä sanoa.

Se, missä vaiheessa tunnistaminen kuitenkin on kuvastanee ehkä teoriani oletus, jossa tapahtumien vaihtoehdot ovat vaikkakin ryhmän osalta tunnistettavissa, kuitenkin ryhmän sisällä enemmänkin ääret-tömyyttä lähestyvä mahdollisuuksien joukko, jota kuvastaa ehkä että jos teorian nykykehityksen vai-heessa otaksutaan että voidaan tunnistaa, että jonkun paita on sininen, ei kuitenkaan nähdä asiaa siltä osin ainakaan kovin helposti mikä sinisen sävy ja se onko siinä kyseessä ruutu,- tai pallo,- tai mikä lie kuosi.

Lisäksi jaksollisuusanalyytikoiden experimentoivan koulukunnan perustaminen tuntuisi varmastikin melko huuhaa toiminnalta. Toiminnan organisaatio jäisi täysin toteuttamatta ilman energiatunnisteiden
alkuperäistä kuvallista tai edes linguististä koodausta, joka luonnollisesti olisi aluksi korkeintaan expe-rementoiva ja erheellinen (paitsi ehkä jonkun taitavan kuten minun tekemänä:)
(tietynlainen Globaali ja esim. visuaalinen tai esim. englaninkieleen perustuva linguitinen proseduuri-Lexicon määritellen sanan on teoreettinen mutta käytännössä se vaatisi tuhansia miestyövuosia ). Siovu-työnä asiasta vois tietsi syntyö uusi globaalikielie tai sitten kommunikoinnin mutuminne visuaaliseksi viitomakieleksi:)

Todettakoon, urheilijoita, naisia ja kaikkia muitakin ihmisiä ajatellen että ei vain empiiristen tutkimus-ten, mutta oman elämäni kautta olen huomannut että tietyllä ajoituksella myös omat henkilökohtaiset hyvin alhaiset energiat ovat olleet aivan valtavan paljon korkeammalla tai valtavan matalammalla. Tä-mä johtuu teoriani mukaan sekä sisäisestä (syklien vastaanottamisesta ) energian nousuista ja laskuista ,mutta on selvää että pelkkä sisäisen energian nousu ei selitä sitä, että yksiköllä tässä tapauksessa ihmis-yksiköllä (Huexer) (Human Experiencer) (huom. asiasta myös lucasmainen menninkäis elokuva..) on-nistumine on parempaa vaan kyseessä on koko kyseistä toimintalokaatiota (Circumstantial Environ-ment) koskeva yleisenergeettinen ilmiön, joka vaikuttaa kaikki yksiköihin ja ilmiöihin jolloin käytän-nössä energiatasoja tasaisesti nostava ns. Sininen Sykli (..:) Blue Cycle) aiheuttaa myös vastaavanlaisen energiaväylän avaus, joka on yksikölle tai ilmiölle kuin avoin ovi ja loiva alamäki ilman merkittävää ympäristön vastavoimaa. Kun taas aikana jolloin ovet kopsahtavat tavallista helpommin nenän edestä kiinni ja aina tietenkin oman energian, joka on hallitsematonta tai alhaista vuoksi kopsahtelee käsi ovenpieliin ja maidot tippuvat maahan. Tämä on varma merkki ns. asynkronisesta syklistä (Red Cycle), joka ilmenee myös tornadon aikana. Ja jos joku sanoo, että joku on tämän asian sanonut minua enne niin tuokaapa se kaveri tänne. Tornado on sen verran järeä ilmiö että ihan asiaa popularisoidakseni tor-nadon tunnistamisen on täytynyt kehittä oma marsalkka-termi lei kun Red Cycle ei riitä käytän itse ter-miä (Code Red).

** Itselläni on ollut liuta promoartikkeleita valmiina, mutta houkuttelevat naistenlehti jaaritukset kuten väljästi vaikka otsikoista "How To measure the Invisible", "Ticking Together with mother nature", "There is no withchraft" yms. löysäilyt perustuivat kaikki käsitykseen julkkikseksi nousun helppoudes-ta ja siitä kuinka auvoisaa rahantulo on pelkkien visioiden listaamisella. Sitä ennen kuitenkin pitää ponnistella mediaseksikkääksi ettei eroa ruodusta. Kuitenkin jo piakkoin-julkkiksena kuitenkin jo poh-justan sen verran, että teoriani ja tutkimukset ovat syntyneet tyhjiössä ja monivuotisen selibaatin tulok-sena
vasta teoriani viime metreillä kuulin esim. Einsteinin laatineen ns. epäonnistunutta "Kaiken teoriaa"
näin ollen tämäkin vois olla myös " Kaiken teoria".

Se miksi teoriassa on = merkki eikä esim. sinnepäin tai 0,0001 sijasta on se, että tiedän jo etukäteen teorian paikkansa pitäväksi. Mikäli joku kysyy syytä, se johtuu löysistä määritelmistä ja linguistisistä ja ontologista kömmähdyksistä. NE pitää sisällään siis kaiken vähänkin energiaan viittaavaan ja vielä sen takaakin löytyvät pölyt kun taas NT puolestaan kuten jos sanottua sanan josta ei voi olla muuta kuin yhtä tai erimieltä: sykli, jaksollisuus, aika, impulssi tms

Osa 4 selvennöksiä ..oonkstää mitään uutta? E kai..kaveri keksi saman jo 20 vuotta sitten
muttei vaan puhunu mitään.

Lue kirjani joulukuussa. Saat useamman sivun lucastermistön kaupan päälle.
ja tiiviin lähtökohdan mistä voi sen jälkeen oppia raiskamaan sama teoria ja kehittää fiinimmän sen poh-jalta.

.

Se onko minulla todella jotain uuttaa voi jokainen päätellä siitä, onko joku muu kenties ilmoittanut ky-kenevänsä lisäämään amerikanserkuillemme varoaikaa ei vain muutaman ylimäräisen Doppler-minuutin
vaan kokonaisia EWTAS- (ref. amerikankielinen teksti alhaalla), tunteja, päiviä, kuukausia.

No? Tuleeko mieleen?

Ehkä saman teorian pohjalta tulevaisuudessa kyetään jo esittämään suunnittelun perusmalleiksi sellaisia pohjia, joka saa ainakin hieman muutettua ja karsittua tätä humaanista toimintaa muuksikin järkiperäi-seksi kuin päivittäisissä kriiseissä rutiineja pyörittäväksi koneeksi.

Vaikka onkin totta, että teoria on verifioitu vain hurrikaani ja tornadotutkimuksin ( 500 & 750 havain-toa each) on kuitenkin kyse yleisteoriasta. Silti tietysti tieteen ja tutkimuksen kannalta teoriasta joka on eri asia kuin käytäntö.

Kuitenkin, se että tällaista keksintöä tulisi epäröidä lähtökohtaiseksi toimimattomaksi kun käsillä on yksi tutkimus joka on puoltava osoittaa tieteellisten varovaisuusprinsiippien
kohdalla yhden olennaisen asian unohdusta. Myös nopeus on turvallisuutta.

Riippuu perpsektiivistä, mutta oma elämäni on ollut pelkää reagointia ja penkiltä nousua ylös
toivon mukaan se loppuu ja asioista voi ennakoida ja pyrkiä rauhoittamaan, mutta tieteenteossa läpimur-ron tavoittelu, intohimo ja muut asiat ei voine korostua jos tutkijalla ei ole mahdollista saada business-mäistä palkintoa, joka vastaa keksinnön tai löydöksen todellista arvoa - muiden osapuolien panostukset.

EWTAS ei ole kallis investointi experimentoinniksi
Kun se nyt näyttä perustellusti enemmän todelta, mitä sanoisi väinö linnan -sukupolven johtajat?
Pitääkö silloin rynnäköidä heti ja käyttää tilanne hyödyksi vai odottaa lisävoimia ja tulitukea?
Mielestäni rohkein tie tulee ottaa kulkusuunnaksi kun tiedustelija on . Tervetuloa kilpailuun mukaan.
You beat me I beat You and the quality gets better.

5. Paloja paloista

Huomautan, että on todella vaikeaa nopeasti kirjoittaa normaalia ja kovin ajattelevaista tekstiä, koska
jokaisella tarkastelukerralla on näkökulma toinen. Olen kirjoittanut satoja sivuja asiasta mutta en ollut valmistautunut esittämään asiaa pedagogisessa mielessä. Fläppitauluesitys ilman fläppitaulua muistuttaa selibaatin todennäköisyydestä tapahtumavaihtoehtoihin.

Teoria perusaksiooma voidaan lausekkeellistaa

NE=NT=NM

Tämä on rinnastettavissa omasta mielestäni asiasta sen syvällisemmin perehtyvälle lukijalle Einsteinin suhteellisuusteorian kaavaan E=Mc2, rinnastuksella. Kuten em. kaavassa myös "Jakosllisuuden Teori-assa" (The Theory Of A Natural Energies) on sama energian muuntuminen olotilasta toiseen materiaksi eli massaksi ja päinvastoin. Materia ei kuitenkaan siirry Energiajksi valonnopeuden neliöllä vaan luon-nonsyklien indikoimalla tavalla. Kuten edellä on jo oletettu tämä ilmeisesti helposti yhetikunnalisen byrokratian jalkoihin jäävä asia ja siten jonkinlaiseksi haparoivaksi open universitiksi rönsyvä asia we-bissä olettaa että jaksollisuus, aika, tai luonnossa esiintyvä syklisyys on formula joka kertoo samankal-taisen asian KUIN jo sata vuotta sitten. No jos tämä ei ole uuttaa niin ehkä lokaation exaktius ja ajoitus-sitten kuitenkin on.

Aksiooma laajennetussa muodossaan on

NE=NT=ExO=Ma=CFM/S

Jossa S=Space (Tila) (* kunnia vuosikaudet neliöjuuria vankilankaltaisissa yliopistoissa laskeneille aritmeetikoille, mutta käsittääkseni mitä yksinkertaisemmassa muodossa teorian voi esittää se kaiketi on sitäkin parempi, siten pidän yllä olevaa ilmaisua aivan riittävänä.)

Edellä olevasta ehkä nyt kiinnostavin hypoteesi on, että kyseessä on tällainen perinteinen ja jo monen kertaan esitetty ajan ja paikan teoria, jolla mm. tornadojenkustannuksia on vähennyt aiemminkin mil-jardeja mutta kerron nyt vielä, että tässä näin varsin ortodoksisesti oletetaan energian ilmenevän mate-riana tietyssä kolmiulotteisessa kuutiossa tai esim. ulkomuodoiltaan epämääräisessä tilassa kuten esim. ihmisen iän myötä hieman muuttuvien ääriviivojen sisällä tai esim. vaikka atomien sisällä, jos jaksaa lausekkeita listata riittävän paljon. Keksinnön edistyksellisyyttä kuvastaa se, että Spacet eli tilat voivat esim. sijaita päällekkäin joka on jälleen vähän kuin marsalkka verrattuna esim. kentsu- GRPS:ään nimi-täin EWTAS m2 Future version paikantimella todetaan kynä pöydällä, ja erotetaan se pöydän ylätasosta omaksi yksikökseen leptoneita ja tietysti kvarkkeja kanssa hipoen.

Muita termejä tuossa kaavassa ovat

C=Colour
F=Form
M=Mass

Jotka ovatkin normaalille kansaihmiselle huomattavasti tärkeämpi tietää eli minkä värinen on esim. mu-kava sohva, minkäs muotoinen se on ja jaksankos sen siirtää. Tämän vaikeammaksi ei tietystä tulisi tehdä tai muuten siitä tulee vähän samanlainen kuin lakikirjamme sisällyshakemiston josta ei kyllä yk-sikään löydä yhtään mitään ilman vähemmistökoulutusta, jos nyt näin sopii huumorimielessä sanoa.

ExO=tapahtumavaihtohdot (Expressional Options)

ExO asettaa tunnisteet (kuvalliset tai linguistiset) energioille. ExO:jen tunnistustyö
tarkoittaa käytännössä laajaa asiantuntemusta ja soveltuvia henkilökohtaisia
visuaalista ja linguististä laaja-alaisuutta ja luovuutta. Markkereiden nimeämisprosessiin on viitattu jo aiemmin ja jaksollisuusanalyytikon työnkuva alkuvaiheissaan on oppimisprosessi ja persoonallisen tai-don käyttöä tai asian proseduuriksi rakentamista.

Ma= materia on kapinareliikki, joka sisältyy pyrkimykseen tehdä tiedettä , jolla on käytännöllistä arvoa ja yhteinen kieli tavanomaisen ihmisen kanssa.

Asioita ja termistöä on nyt turha tähän enempää änkeä, mutta asian kuvantimien laajetessa informaatiota lisääntyy

NE=NT=ExO->Ex(ExO/Exere-CoUP)=Ma=CFM/S

Kuvastaa teorian mukaista mahdollisuutta laskea todennäköisin tapahtumavaihtoehto
joka saadaan kun tunnetaan toimintalokaatio (Cirmustantial Envirionmnet), tietynlainen kontekstuaali-sesti toimiva ympäristö. Se, että voidaanko se teorian tälle kehitysvaiheella todeta on vastaus että ei voida reaalitoiminnassa arvioida. Sen sijaan ideaaliexpressioissa on estimoinnissa helpointa päästä lä-helle, tunnettujen tekijöiden kasvaessa.

Siten esim. Televisio ja elokuvat ovat "Jaksollisuuden teorian "todentajan paras rakastettu
sillä tutkimusmateriaalia löytyy enemmän ja vähemmin häiriötekijöin kuin reaalipuolelta.
Itse olen todentanut esim. väitöskirjaksi asti vanhoja Charlies Angels-pätkiä. Juonen pystyy käytännössä kertomaan jaksollisuuden perusteella etukäteen. Ei ehkä ihan niin tarkkaan minkä väriset hepeneet Far-rahilla on päällä mutta muuten pääpirteissään kyllä. Pornovideot ovat tietysti anatomian ja positioiden ajatuksen tutkimiseksi olennaisia sillä hetki jolla oikea käsi on ylhäällä on likimain yhtä pitkä kuin tor-nadon isku maahan. Reaaliexpressioina (RE..termit kondiksessa)näitä asioita on mahdotonta todentaa. Ainakin selibaatissa.

Luonnollisesti em. voi tutkia vain virallinen jaksollisuusanalyytikko, joita meikäläinen kouluttaa
pientä korvausta vastaan.

6.Fyysisyden prinsiippi

Jaksollisuuden teoria ei hyväksy immateriaalisia ilmiöitä tieteellisenä lähtökohtana. Näin mm. vanhan koulun psykiatria esim. ei voi olla tiede, koska sillä ei ole mitään järkiperäisiä todisteita. Seurauksena tästä syntyisi paine ryhtyä etsimän aitoja fyysisiä sairauksia, jotka todella voivat parantaa ja auttaa elä-mää kehittymään kuin polkea paikallaan. Sen sijaan vaikka teoriaa voi tulkita myös teologin näkökul-masta on vaikea saada luonnolliseen asiaan mitään negatiivisia pirteitä jotka olisivat luonnonilmiöistä itsestään lähtöisin. Teologi voisi tietysti ajatella, että mikäli teoria ei hyväksy immateriaalin käsitetä ei jumalaa ole tai jumala on jokin kivenmurikan palanen tai törkeästi kenties koko universumin massan summa. Näin kategorisesti ei kuitenkaan tarvitse ajatella vaan kukin voi nähdä uskonnollisen näkemyk-sensä sellaisena kuin se on tarkastelematta uskonnollisuutta teorian yhteydessä. Kylmäkiskoista näkö-kuomaa ei kuitenkaan Jaksollisuuden teoriasta ole mahdollista saada. Jos asiaan ei muuten tunnu tule-van sopivaa loosia, voi Jumalalle antaa poikkeusluvan olla ainoa immateriaalinen ja tunnistamaton
kaukainen ystävä myös teorian teologisissa tulkinnoissa.

Taiteellisen näkemyksenä en pitäisi aivan huonona ajatuksena, jos Jumalan voi käsittää myös
kaikkena sinä mikä on. Tällöin varmastikin Jumalakysymyksetkin ovat lähellä ja käytännöllisellä taval-la jokapäiväisessä elämässä mukana eivätkä jää kirkonpenkille, jos näin sopii sanoa. Mikäli Jumala on se minkä koemme ja aistimme ja sen lisäksi vielä tunnistamaton olomuoto on ihmiset ja muut yksiköt ja ilmiöt olennaisia osia jumalasta ja aina läsnä. Tämä nyt ei varmaankaan ole ikävä asia, jos uskonto on tärkeä asia.

Luonnollisesti mikään teoria tai tiede ei voi järkiperäisyytensä säilyttääkseen ottaa kantaa uskonnollisin sen paremmin kuin muihinkaan asioihin, mutta näin persoonallisena ajatuksena hengellisyyden lähen-tymine jokapäiväisessä elämässä voisi tuoda pohdintaa siitä miksi kaikki asiat ovat kuitenkin jumalan kuvia ja miksi opettaa jotakin muuta?
Mikään kuva ei ole sen enemmän väärä tai oikea. Sen sijaan niin ei tarvitse olla. Ja jos näin on mikä silloin on voima joka auttaa valitsemaan kohtuuden? Ehkä tällaisten asioiden tunnustaminen voisi esi-tellä lähellä elämää ja realismia olevan Jumalan mikä tuskin haittaisi yhteiskunnan yhteisöllisiä arvoja. Koulutettu, itsenäinen, kriiseissä selviävä ja omaa moraalia omaksunut kansalaine on taas suorastaan halvempi hallinnoitava, joka tarkoittaa kaiketi rahaa veronmaksajille eli itse kullekin. No niin eikös ole-kin kaiken teoria?

Näin tietysti käsitteiden kömmähdyksissä tarpoen voitaisiin ajalle itselleenkin olla tarvetta löytää fyy-sinen olomuoto. Mitä se sitten on jos aika on esim. sama kuin elämä kaikkine ilmiöineen kullakin het-kellä?

7. NT-mittarit

NT-estimaattoreita oletetaan löytyvän luonnonilmiöistä (is there any other?) mikro ja makrotasolla.

Makrotason mittareina olisivat teorian mukaan suhteessa esim. yhteen ihmisyksikköön tai johonkin tä-män soluun koko universumin massa ja massojen indikoima ja synnyttämä energia. Kuitenkin tällaisen informaation jaksollisuuksien mittaaminen on tässä historian kehityksessä luonnollisesti mission imbos-sible. Näin myös jos jätetään pois aurinkokuntamme ulkopuolinen teoriassa ns. tertiäärimassaksi luoki-teltu osuus pois. Jo omassa aurinkokunnassamme on yli 15 000 massan yksikköä planeettamme ulko-puolella. Jaksollisuuden mittaaminen näistä kuulostaa huithapelipuuhalta. Huexer-aivoissa moisen datan pyöritys vaatii enemmän ruokaa ja isommat aivot kuin nykyjannulla on. Sen sijaan käytännössä teoria olettaa että otos massoista on riittävä jonkinmoiseen Rolls Royce-tason tehoarviontiin.

8. Millä perusteella yleisteoria?

Tornado ja Hurrikaanihavainnot ovat (500 ja liki 800 havaintoa) käsittävinä faktaa.
Monia kertoja huolellisesti tarkastetut "käsityönä", josta ei yhdessäkään maailman yliopistossa kukaan vaivautuisi alistuspalkalla tekemän and that´s a fact. Show me one person who has checked manually 3 or more times his or her observations and I make wawes and I will kneel down. Ne jotka tekee parasta työtä on kaikkien piestyimmät ihmiset ja se on vaan varma. Itse en ole piesty mutta teen silti kohtuulista työtä.

Toisekseen onko olemassa jotain luotettavampaa asiaa maailmassa kuin yksi ihminen. Yhden ihmisen kunniasana? Vai luotatko kenties kun kymmenen ihmisen ryhmä tulee ja työntää yhtä aikaa tai erikseen antamaan kädenkouraan ja sanoo että meidän sanaan voi luottaa? Siis kenenkä heistä?

Jos itse tarkastelisin asioita luottaisin aina yhden miehen tai naisen sanaan.

Olen tutkinut empiirisesti asiaa siinä määrin, että pidän asiaa totena. Se taas mitä voin antaa empiriaksi
ja joka puoltaa asiaa satoja havaintoja (kieltäviä aihealueita en ole löytänyt) ja mitä haluan sanoa on esim. anatomian ja seksuaalisuuden tutkimus. Jos henkilön seksuaalinen viehätysvoima voidaan tunnis-taa tarvitsematta suostutella riisumaan tarpeettomasti vaatteita mikäli ei kiinnosta on kaiketi saatu ai-kaan palvelus , josta joku maksaa jotakin. Tai mikäli henkilön jaksollisuuden saatuaan tietää esim. leu-anmuodon ja pituuden edes jonkinlaisella vuonna 2007 sokkotreffipalvelussa summittaisena verifikaa-tiona, lienee saatu aikaan hyvä palvelus sokkotreffejä käyttäville maksukykyisille kansalaisille.

Luonnollisesti empiriani tulee saamaan jos joku siitä vaivautuu kiinnostumaan jyrkkää halveksuntaa kuten koulussa luovuutta on opetettukin.

Itse totean, että satoja havaintoja käytetyssä 18-40 vuotiaiden naisten pituustutkimus, 18-40 vuotiaiden naisten leuanmuodon summittainen tutkimus löytyi puolto osittaiselle tunnistukselle jo pienen otosmit-tariston mukaan. Luonnollisesti kyseessä on summittainen mittausmahdollisuus. Mikä sitten ei olisi summittaista ja mikä olisi tiedettä, jossa luottamusväli olisi perusteltavissa? Jos haluttaisiin mitata ole-tettavasti edes samaa jaksollisuutta olisi huolehdittava, että kaikki mitattavat olisivat mittausvälineessä juuri sekunnilleen samanikäisenä, tarkoittaen että tiede ei oikein toimi kovin tarkasti ylipäätään muu-tenkaan) , lisäksi olen tehnyt väritutkimuksia: mm. väriesiintyvyys pinta-alassa, väriyksiköiden määräl-linen esiintyvyys kokonaisexpressioissa yms yms. Se että oliko spektrometri kalibroitu oikein jokaisella mittaus kerralla on vastaus että ei ollut. Tutkimukset ovat manuaalisia ja preliminäärejä. Kun kaikki kuitenkin tähän asti toimii, en pidä romanttisena ajatuksena etteikö samalla värien aallonpituudet löydä ainakin summittaisia todennäköisyyksiä asettua paikoilleen tietyin luottamusvälein.

Tämä on teoria. Probing ja opening doors jalkaväki tulee perässä jos ehtii,

Goodbye,

copyright Janne Mikael Huttunen 2005 10.9.2005

You may send donations to help this project
If you wish to hear of this project
with more timely and carefully written
and organised.

Thank You for reading this materiel,

All the best

My bank account number

MR. JANNE HUTTUNEN

FI35800025-37996307
BICPSPBFIHH
SAMPO BANK HELSINKI FINLAND

----------------
Newsrelease,

Content of this Newsrelease has been given with permission to freely publish
Already by Mr. Janne Mikael Huttunen. The content of this letter can also be verified by calling his number given in the end of this mail

”A man who claims being capable of reducing millions of dollars of storm costs in USA”

Mr. Janne Mikael Huttunen from Finland says he is convinced enabling to cut down essential amount of storm costs annually especially regarding tornadoes.

Mr. Huttunen has studied natural catastrophes since 2003. He says in 2004 he came to the conclusion that tor-nadoes did had the pattern which was strong enough he could detect.
Proving this assumption scientifically valid and trustworthy occurred also during 2004 with a vast re-search of tornadoes as well as co-study with hurricanes. He tells the invariances grew in such magni-tudes and kept their still in high confidence intervals that he realized that this scientific discovery could be used also for practical pur-poses such as an EWTAS (Early Warning Tornado Alarm System), which he has offered to the United States Government. While the EWTAS is offered to the experimental pur-poses, however Mr. Janne Huttunen himself says he is no longer personally too cautious about the pos-sibilities of EWTAS but regards the promises of the project very appealing.

He says his message to the people of the America regarding of strong winds is very simple. He promises safety and saving costs - possibly even lives. This is due to the essentially longer evacuation time EW-TAS can give. Regarding tornadoes Mr. Huttunen says he does not speak of giving more minutes. In-stead he speaks of days – even weeks. The claim should not be shocking while the truth is the question is only of revolutionary findings we have not yet get used to as we are with our daily routines. If EW-TAS cashes in its promises with high service-ability Huttunen promises that being with a possible brink of perhaps a revolutionary science should be a joyful not a scary issue which certainly takes only a time to get used to like any new ideas will take.

While launching the product in the middle of the such a crisis and despair of people he likes to empha-size that not as a scientist but as a person; this hard to believe promise is not to presented in a light-hearted and a irre-sponsible fashion nor it should be misunderstood in any connection to be giving a false hope nor played by any-one’s emotions. He adds that after many years of working and extensive studies however it is simply more logical and trustworthy to make conclusions that EWTAS will work than to say it would not. He also present his personal wish that EWTAS could give a joyful hope for a possibil-ity to gain more safety thus securing humane resources to be used more innovative workings than for example escaping from primitive and untamed forces like strong winds.

Also he punctuates that even EWTAS is fully tested with extreme carefulness and responsible control of working however it is a prototype. He continues that even EWTAS would be accepted as an experimen-tal project nothing would happen in an overnight but even EWTAS assembled would result many ex-perimental phase and re-developments. He estimates that if all goes well and the project would see a quick start-up, on a next tornado rush hours on spring 2006 it should be the EWTAS can already cut down and stop some of the tornado havoc.

Alongside with EWTAS Mr. Janne Huttunen has on 31st August 2005 also released a preliminary amount of in-formation regarding his theory; “The Theory of a Natural Energy” depicting also the pow-erfulness of EWTAS. This busy man says he tries to give his best intention to make the book released on a Christmas market 2005 enabling to give at least short understanding some of the ideas and theories which seem to take the possibility of being even revolutionary.

*Mr. Janne Huttunen has given information he is ready to comment his work in a limited amount to the verified representatives of the press and media also for online TV and Radio shows and news.

His phone number is 358 40 5000969
And he is best reachable on
late evenings every day.

You can also send email to him as a private person
to addresses:
[email protected]
[email protected]

--------------

New scientific discovery

The project is partially based on a scientific
findings which are totally new.
Perhaps revolutionary.

I am ready to comment this in a limited amount
to the press.

You can reach me best phoning
tFinland 358 40 5000969

during every day
between 2100-2300
local time Helsinki

or through email
[email protected]

Mr. Janne Mikael Huttunen

--------------

Tornadouutisia

Hei,

Olen jättänyt kasetin, jossa kerroin olevan tietoa tornadotutkimuksestani sekä siihen liittyvästä
teoriastani Nelosen TV-Uutisille klo 16 , 31.8.2005 Tehtaankadulla, Helsingissä. Kasetin vastaanotti Nelosen toimituksen puolesta Niko Nurminen. Luovutustilaisuuden olen tallentanut ääninauhalle
ja kertonut että näin teen. Samana iltana puoli kuudelta samaisen kasetin vastaanotti MTV3 edustaja
ja kello 19 keskustelin puhelimitse Ilta-Sanomien uutispäällikön kanssa sekä luovutin kasetin Ilta-Sanomia varten. Asiasta on olemassa itselläni vastakuitti. Sanoma Oy:ssä kasetin vastaanotti henkilö-kohtaisesti hieman myöhemmin samana päivänä Helsingin Sanomien puolesta
Inka Kovanen. Myös tästä luovutustilaisuudesta on äänitallenne, jossa kerroin nauhoittavani tilanteen.

Itse uutistoimituksille, jätetyllä kasetilla olin tiedottanut lyhyesti asiasta siinä määrin mikä mielestäni oli korrektia ensimmäiselle päivälle tiedottaa, jolloin olin päättänyt tulla teoriani ja tutkimusteni kanssa ns. julkisuuteen.

Siinä todettiin mm. että olin tutkinut luonnonkatastrofeja vuodesta 2003 ja vuonna 2004 päätynyt
empiiristen tutkimusteni mukaan päätelmään, että ainakin tietyille luonnonkatastrofeille näyttäisi olevan tunnistettavissa oleva malli ja tämän mallin perusteella niitä ei voitaisi vain ymmärtää ja selittää vaan myös ennakoida. Olin myös todennut, että ennakointi voisi tarkoittaa käytännössä ennakoitavuutta, jopa kuukausia etukäteen ennen ko. luonnonkatastrofin esiintymistä.

Totesin kasetilla tutkineeni mm. Hurrikaaneja satojen havaintojen tutkimuksin sekä tornadoja yli 700 havainnon tutkimuksella. Kerroin löytäneeni siinä määrin poikkeamia, eli ns. invariansseja, jotka olivat tilastollisen testein merkitseviä joko 95% tai sitä korkeammalla luottamustasolla, että tällaisen luokan havainnon jälkeen olisi loogisempaa pitää teoriaani "The Theory of a Natural Energies" totena kuin epä-totena.

Samalla totesin, myös että löydös riittäisi rakentamaan radikaalisti paremman tornadojen ennakkovaroi-tusjärjestelmän Yhdysvaltain kansalaisten suojelemiseksi ennen tornadojen maahaniskua. Arvioin että järjestelmä säästäisi vuosittain mahdollisesti kymmeniä miljoonia dollareja.
Pahoittelen, että tuon nyt subjektiivisesti esiin keskiviikon lanseerauksen ja vastaavan julkaisumattomu-den tuottaman hämmennyksen vuoksi esiin, että mm. tämä kommentti luonnollisesti tulisi normaalilo-giikalla tulkiten tarkoittaa, että tuskin esim. pyrin esittämään että varoitusjärjestelmäni alkuvaiheessaan poistaisi esim. KAIKKI tornadojen aiheuttamat tuhot kustannuksineen. Jostain syystä mitään asian osal-ta ei kuitenkaan katsottu olevan merkityksellistä tehdä asian uutisoimiseksi.

Koska olin kommentoinut ja kasetillakin kerrottavan, että asiasta on tehty tarjous Yhdysvaltain halli-tukselle, katsoin että kysymykset, jossa odotettiin erityisesti että ryhtyisin verifioimaan teoriaani sen vuoksi, että se tulisi uutisoitua esim. Ilta-Sanomiin ei saavuttanut ilmeisesti jo esiin tullutta
huomiota , että tavarani on kauppatavaraa josta on tehty tarjous
ja en ainakaan kovin laajamittaiseen verifiointiin voisi lähteä.

Sen vuoksi oletan että uutistoimitukselle tulisi riittää se, että tällainen asia on tuotu
julki ja olen kertonut että asian voi julkaista ja olen valmis siitä kommentoimaan
soveltuvin osin. Lisäksi olen todennut, että olen valmis myymään tarvittaessa lisäkommentointioikeudet jollekin uutisyritykselle
ja asian olen vahvistanut kunniani ja omantuntoni kautta.

Lisäksi oli varmastikin käynyt selville, että olin valmis kommentoimaan asiaa samana päivänä tarvitta-essa, jossain määrin laajemmin.

Nyt kuitenkin huomaan olevani tilanteessa, jossa minun on kysyttävä kohteliaimmin neuvoa millä taval-la asiassa tulisi toimia?

Oman käsitykseni mukaan ymmärrettävistä syistä haluan saada tutkimukselleni ja teorialle, joko julki-suuden tai julkisyhteisön tarjoamaa suojaa esim. siten, että voin myöhemmin todistaa
näin toimineeni.

Tässä kerron vielä yllätulleiden seikkojen lisäksi seuraavaa.

"The Theory of a Natural Energies" sisältää kymmeniä sivuja aksioomia, postulaatteja, hypoteeseja ja käsitteiden määritelmiä. Se miten tällaisen termistön julkaiseminen lyhyessä uutisasiassa voisi tapahtua ei tietysti ole oma tehtäväni pohtia, mutta itse ajattelin että voisiko olla helpointa esim. kertoa, että
kyseessä on teoria, jossa on kyse energian, massan sekä luonnon syklien (jaksollisuuden) vuorovaiku-tuksista ja sen mittaamista siten , että syntyy informaatiota ei vain ymmärryksen tasolla mutta myös niin tarkkaa informaatiota, että sitä voidaan käyttää ennakointiin.

Edellä esitystä puolestaan on jo pääteltävissä että ennakointi täytyy olla luottamusväliltään varsin tark-ka, jos tutkija kertoo teorialla pystyttävän ennakoimaan jopa tornadojen kaltaisia ilmiöitä, jotka
toki ovat äärimmäisen irregulaarinen ja satunnaiselta tuntuva ilmiö ...jne jne..esim sen tietämyksen ja kulttuurihistorian valossa, johon meistä kukin on saanut kasvaa ja elää ja oppia jne jne.....(jos näin sopii lisätä ajatuksia , mitä itse esim. mahdollisesti käyttäisin kommentointivihjeenä) > .. ja edelleen.. esim.. vaikkapa..luonnollisesti tällainen väitös tarkoittaisi samalla tieteellistä revoluutiota
ja humaanisen ajattelun vaiheittaista murrosta. (esim.)

Jos äkkiä itse teoriasta tulisi esittää, jotakin ottaisin perusaksioomista osasen NE=NT ( helpon muistet-tavuuden vuoksi) jossa energia (huom. tarkoitukselle Energiaa ei kuvata klassisen fysiikan E merkin-nällä..kysy lisää..) oletetaan olevan sama kuin mitä ovat luonnonsyklit (merkinnät jälleen eivät klassista fysiikkaa). Se, että NE=NT pitää sisällään mitattavuuden ensimmäisen lähtökohdan. NT on itsessään mitattavissa AT-viitekehyksen avulla, jossa AT viittaa asynkronisiin sykleihin.
Asynkronisuus on teoriassa termi jolla viitataan non-lineaarisuuteen. Käytännössä luonnollisesti se onko asia lineaarinen vai non-lineaarinen on näkökulmakysymys, mutta lineaarisia jaksoja vasten
luonnonsyklit näyttävät meille irregulaariselta, vaikka itse asiassa kyse on päinvastaisesta asiasta
jos haluaisi tarkastella asiaa luonnon itsensä näkökulmasta ja tämän teorian mukaisesti.

NE=NT voitaneen pitää teorian olennaisimman asian suppeimpana esitysmuotona.

Toisena asiana haluaisin tuoda suojaa jollakin tapaa teorian laajemmalle perusyhtälölle, joka voidaan hyvin yksinkertaistettuna kuvata, myös esim. seuraavasti.

NE=NT=ExO=Ma=CFM/S

Toistaiseksi julkaisupoliittisista syistä, koska asiaa ei oman tietoni mukaan missään vielä noteerattu, en halua esittää mitä asioita täydentyy ja mitä termistö kertoo koko asiasta, mutta
jos ymmärrän, että asialle tulee julkisuuden suojaa luonnollisesti olen mitä ystävällisimmin valmis
tuolloin kertomaan mitä teorian laajennettu osa pitää sisällään.

Kolmantena asiana kerron tarjonneeni Yhdysvaltain Hallitukselle tornadotutkimukseni tietoja
ja mahdollisuutta rakentaa tornadoja varten aluksi koeluontoinen hälytysjärjestelmä.
Tämä hälytysjärjestelmä kantaa toistaiseksi työnimeä "Early Warning Tornado Alarm System" (EW-TAS), joka perustuu em. teoriaan ja laajaan empiirisen tutkimukseen, joka on tieteellisesti pätevin me-netelmin todennettu oikeaksi.

Luonnollisesti tässä mainitut asiat saa julkaista ja ne voitte verifioida esim. soittamalla minulle 040-5000969 puhelimeeni klo 22-24 tänään perjantaina

4

382

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Öinstöin

Mikä on tavoite? Pitääkö tätä kommentoida? Varmaankin hyvä lähtökohta jollekkin hyvälle teorialle. Vaatinee vielä ehkä hiomista? Mutta eihän Roomaakaan tehty yhdessä päivässä.

• Sekakäyttäjä

yksittäisen hullun sairasta pilaa vai kohdistuuko se poliisiasiana siinä mainittuun?

Tämähän on täyttä P*****.

• nyt on?????

Eikö voisi vaan pysyä väärennetyissä sotainvalidikeräyksissä???

• send me green and heaven yo...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3315
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      120
      1321
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1265
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      1028
    5. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      1021
    6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      187
      1006
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      957
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      921
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      66
      900
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      78
      855
    Aihe