jos voittaisit miljoonan

nylkkäri

näin usein kysytään ja haaveillaan.
kysyn mitä tekisit miljoonalla kut et saisikaan sillä kaikkea.on asioita joita ei voi ostaa.

26

986

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kippari

oikeassa rahalla ei saa kaikee vaikka kyllä se raha rauhoittaa;=)

• rahtari1

ekaks mä auttasin suo hinaamaan noi kaikki ladat siperiaan

• "Rahalla ei saa ystäviä, mutta toisaalta - sillä saa parempilaatuiset vihamiehet.........."

Terveisin, MM.

• rahtari1

on jälleen oikeassa,kiitos MM

• Nylkkäri
        rahtari1 kirjoitti:

on jälleen oikeassa,kiitos MM

MM on oikeassa. En minä niitä rahoja sure se mitä koitan sanoa on ei raha tee sinusta yhtään parempaa ihmistä.Ne ystävät jotka minlla oli silloin olivat lompakkoni ystäviä.Aamusta iltaan riitti olalle taputtajia oot hyvä jätkä ja viina virtasi .Kaikkeen väsyy kuienkin niin minäkin
        .menin mökille ja minulla oli oma taksi joka toi viinaa ja sitä riitti .DIapamit takasivat jonkinlaisen tokkuran mutta ei kunnon unta. Rukoilin jumalaa perkelettä ja saatanaa ei kukaan kuullut ei mistään vastausta. Taksikuski kuitenkin tajusi että nyt nylkynen tarvii apua ja kieltäytyi tuomasta viinaa,mutta puhelin minulla oli ja rahalla saa .En tiennyt enää mikä päivä on ja näin harhoja en myöskään tiedä mistä olin saanut 100 mg trmaleja mutta niitä olin syönyt
        ja melkei pääsyt irti elämästä mutta ei ollut aika vielä.Sitten olikin suljetulla osastolla aikaa miettiä.Tämä ei ole huuhaata vaan katkeraa totuutta sankaristanne nylkysestä

• rahtari1
        Nylkkäri kirjoitti:

MM on oikeassa. En minä niitä rahoja sure se mitä koitan sanoa on ei raha tee sinusta yhtään parempaa ihmistä.Ne ystävät jotka minlla oli silloin olivat lompakkoni ystäviä.Aamusta iltaan riitti olalle taputtajia oot hyvä jätkä ja viina virtasi .Kaikkeen väsyy kuienkin niin minäkin
        .menin mökille ja minulla oli oma taksi joka toi viinaa ja sitä riitti .DIapamit takasivat jonkinlaisen tokkuran mutta ei kunnon unta. Rukoilin jumalaa perkelettä ja saatanaa ei kukaan kuullut ei mistään vastausta. Taksikuski kuitenkin tajusi että nyt nylkynen tarvii apua ja kieltäytyi tuomasta viinaa,mutta puhelin minulla oli ja rahalla saa .En tiennyt enää mikä päivä on ja näin harhoja en myöskään tiedä mistä olin saanut 100 mg trmaleja mutta niitä olin syönyt
        ja melkei pääsyt irti elämästä mutta ei ollut aika vielä.Sitten olikin suljetulla osastolla aikaa miettiä.Tämä ei ole huuhaata vaan katkeraa totuutta sankaristanne nylkysestä

uskon ,sun pitää vaan puhua asioista avoimesti et pääset noist asioist eroon,mullakin on sellanen faija joka on istunu linnas yli 10vuotta petoksista rattijuoppouksista sun muusta,munkin elämä on suorastaan ollu aika helvettiä mut kun pääsin omaan kotiin asuu nyt asiat hyvin,ja faija on juonu yli 40vuotta ja juo nykyäänkin joka päivä

• nylkkäri
        rahtari1 kirjoitti:

uskon ,sun pitää vaan puhua asioista avoimesti et pääset noist asioist eroon,mullakin on sellanen faija joka on istunu linnas yli 10vuotta petoksista rattijuoppouksista sun muusta,munkin elämä on suorastaan ollu aika helvettiä mut kun pääsin omaan kotiin asuu nyt asiat hyvin,ja faija on juonu yli 40vuotta ja juo nykyäänkin joka päivä

tämän vuosituhannen puolella pisaraakaan.
        piti van käydä kova tie ennen kuin huomasi
        en voi olla kukaan muu kuin itseni sen pitää riittää minulle ja muillekin .Minut on hyväksytty aina sellaisena kuin olen en vain sitä ole ymmärtänyt

• marjuska

!!!!

• rahtari1
        nylkkäri kirjoitti:

tämän vuosituhannen puolella pisaraakaan.
        piti van käydä kova tie ennen kuin huomasi
        en voi olla kukaan muu kuin itseni sen pitää riittää minulle ja muillekin .Minut on hyväksytty aina sellaisena kuin olen en vain sitä ole ymmärtänyt

juttu,mä oon tääl huuhaalla kertonu omiani et oon ollu kuukauden juomatta mutta oikeesti lopetin viinan läträämisen kokonaan jo viimevuoden marraskuussa,sen jälkeen en ole ottanu pisaraakaan ja mun kaverit on hyväksyny asian vaikka ite kyllä juovatkin

• UPCIDER

Jos olisit muutaman vuoden takaisessa teknobuumissa ostanut tekno-osakkeita vaikkapa tuhannella eurolla (EUR 1000) niin sinulla olisi niitä tällä hetkellä noin 61 euron edestä. Jos sen sijaan olisit ostanut koko rahalla olutta niin pelkästään tyhjät pullot palauttamalla sinulla olisi nyt noin 80 euroa käteistä rahaa! Turha varmaan mainitakaan kuinka paljon hauskempaa sinulla olisi ollut olutta lipitellessä kuin pörssin suuntaa murehtiessa.
      Mitä tästä opimme: Myy osakkeet ja osta olutta.

• Rahaton...

Saisin mä ainakin millillä velat maksettua ja voisin ostaa tönön jostaki. Mutta tuskin saisin ostettua rakasta itelleni... Toista ihmistä kun ei voi ostaa... ainakaan aitoa ei olisi onni... ehkä...

• ejk

Olen lapsuuteni ja nuoruuteni asunut maalla ja sitten vaan kaupungissa kerrostalossa. Tämä on helvetillinen asuinmuoto minulle joka olin tottunut ja ilomielin kasvattanut kotimme vihannes-, mansikkapenkit yms.

Vapaa-ajallakin jaksoin samoilla metsissä, soilla...

Siis vain tupasen maalta sillä lottomillillä haluaisin, vaatimattoman ja niin etteivät naapurit olisi seinän takana; ainakin 200 metriä lähimpään (tuo mitta toi mieleeni lapsuuteni, serkkuni asuin "linnuntietä" tuon matkan ja se oli sopiva).

Raha ei ole minulle merkinnyt koskaan muuta kuin että sain yksin yksin ilman ulkopuolisten (isänsä) tukea lapseni kasvatettua kunnollisiksi ihmisiksi. Joskus saivat ostaa jonkun merkkikuteen etteivät erottuneet sakista, eivät valittaneet. Rahaa ei ollut kuin pakolliseen.

Menin vähän asiasta poikkeen, siis vain tupanen. Loppurahoista en ajatellut kuin ettei ainakaan liikaa lapsille (työssä jo käyville... ok, ylläriperintönä sitten kun kuolisin, -isi- konditionaalimuoto siksi kun saatan kuolla vaikka tänään, kuka sitä tietää).

En hyväntekeväisyyteen, sillä siellä on niitä välistävetäjiä ja suoranaisia huijareita vaan itse tietämääni kohteeseen, takuulla harkittuun.

Sellaista...

• varatartsan

ainaskin nyt heti tuli mieleen, että:

Pervokille ateljee ja viikonlopuiksi hintaa muutamaan "löysään leipään".

Nikkilälle viikonlopuiksi auto kuljettajineen, ettei ilta mene hukkaan miettiessä "taxilla vai ei" paikalliseen soittoruokalaan.

Bbrunetille uusi näppis ja kaikkee muuta mukavaa.

Yksitypylle oma viinitila.

rahtari1:lle kaksitoistakielinen...

pailulle oma kuorma-auto ja kaivuri.

Rinalle ja nylkkärille lemmenlaivaristeily kaikilla herkuilla.

miukuli22:lle hienot karaokelaitteet.

Kipparille sivuvaunu Ducatiin tulevaa morsianta silmälläpitäen.

Ykköskollille kultainen vetskari ja uudet äänieristeet turkismuokkaamoon.

luke67:lle kassillinen lenkkareita ja oma kirjasto.

leidi_10:lle lenkkareita, että pysyy luken perässä. Ja VIP-kortti luken kirjastoon.

LonesomeMan:lle ikioma veikkauksen on-line piste tietsikan viereen.

Hartte-Vainaalle lisää elinpäiviä.

tuputuulle sellainen tietsikka, että pääsee yölläkin huuhaalle.

AMR-52:lle oma liigajoukkue

Perskutille kitarankieliä ja plektroja loppuelämäksi.

Doe-01:lle enemmän yhteistä aikaa Sydän.Ystävän kanssa.

Sydän.Ystävälle enemmän yhteistä aikaa Doe-01:n kanssa.

Carmencitalle enemmän omaa aikaa, että kerkeis olla huuhaallakin.

quistis:lle uusi kotikone ja sylikone myös ja paljon ihkuja paituleita.:o)

Man-of-Mysterylle uusi isompi tähti ja voimia huuhaan paimenena.

Sitten itselleni vaihtaisin uuden täytteet talvipesääni.

En läheskään kaikkia muistanut, mutta muistaisin kaikkia! :o)

• rahtari1

kiitos jo etukäteen siit 12 kielisestä skitasta

• varatartsan
        rahtari1 kirjoitti:

kiitos jo etukäteen siit 12 kielisestä skitasta

on lottoarvonta. Päälle tulis myös banjo ja sähkökantele...:o)

• rahtari1
        varatartsan kirjoitti:

on lottoarvonta. Päälle tulis myös banjo ja sähkökantele...:o)

et saat voiton niin mullakin ei oo sit heti pulaa noist soittimist

• leidi_10

mulle..!? Meinaatko etten korkkareil pysy peräs? :))) Joko sä oot flunssan nujertanu?

• varatartsan
        leidi_10 kirjoitti:

mulle..!? Meinaatko etten korkkareil pysy peräs? :))) Joko sä oot flunssan nujertanu?

Kyllä varmaan korkkareillakin...:o) Taitaa olla joku keuhkoputkentulehdus, kun kova yskä ja lämpöä öpaut 38,5C. Maanantaina pitäis varmaan mennä lekuriin...

Mites leidillä lauantai-ilta?

• varatartsan
        rahtari1 kirjoitti:

et saat voiton niin mullakin ei oo sit heti pulaa noist soittimist

pannaanko vielä harppu (se kielisoitin), siis tarkoitan instrumenttia, vielä kaupan päälle? No mikä ettei! :o| Siis jos se lottovoitto tulee. (7 oikein).

• leidi_10
        varatartsan kirjoitti:

Kyllä varmaan korkkareillakin...:o) Taitaa olla joku keuhkoputkentulehdus, kun kova yskä ja lämpöä öpaut 38,5C. Maanantaina pitäis varmaan mennä lekuriin...

Mites leidillä lauantai-ilta?

lekuriin jos tollaset oireet on! Mä en ois pystyssä ollenkaa jos mul noin paljo kuumetta.. Tässähän tää ilta menee,kotosalla.. :((

• rahtari1
        varatartsan kirjoitti:

pannaanko vielä harppu (se kielisoitin), siis tarkoitan instrumenttia, vielä kaupan päälle? No mikä ettei! :o| Siis jos se lottovoitto tulee. (7 oikein).

vaan noin kaupan kylkiäisenä

• varatartsan
        leidi_10 kirjoitti:

lekuriin jos tollaset oireet on! Mä en ois pystyssä ollenkaa jos mul noin paljo kuumetta.. Tässähän tää ilta menee,kotosalla.. :((

tässä vielä pärjäilee. Täytyy odotella, että ilta pitenee, niin saa nukuttua sitten koko yön.

Hunajateetä, buranaa, auringonhattu-uutetta, yskänlääkettä, kissan silitystä... kyllä tämä tästä...:o\

• leidi_10
        varatartsan kirjoitti:

tässä vielä pärjäilee. Täytyy odotella, että ilta pitenee, niin saa nukuttua sitten koko yön.

Hunajateetä, buranaa, auringonhattu-uutetta, yskänlääkettä, kissan silitystä... kyllä tämä tästä...:o\

samalta kuin mitä lääkäri määräis.. paitsi toi mirri..;)) Kisulit kivoja,mullakin 2 ollu joskus..

• marjuska

et muistanut minua vaikka olen sefun morsian

• vt ejk
        marjuska kirjoitti:

et muistanut minua vaikka olen sefun morsian

Varmana muistaisin niitäkin, joita en muistanut. Kuules marjuska, mitä toivoisit? :o)

• marjuska
        vt ejk kirjoitti:

Varmana muistaisin niitäkin, joita en muistanut. Kuules marjuska, mitä toivoisit? :o)

sulhaspojaksi ;))))) kyllä minä maksan ja jos sefu karkaa niin siirry hänen paikallen kyllä minä maksan hahhaaaa :))) vitsi,vitsi

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      207
      4476
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      83
      3218
    3. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      88
      1757
    4. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      13
      1357
    5. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      18
      1336
    6. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1173
    7. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      10
      1121
    8. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      50
      1118
    9. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      248
      1109
    10. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
      Ikävä
      51
      1016
    Aihe