kaikille tasa puolisesti.Olin lukevinani,että jossain rivien välissä meinaa olla masentuneisuutta.Älkääs nyt höpsöilkö.kyllä kaikki vielä iloksi muuttuu,uskon minä:)
Aamupäivää
30
753
Vastaukset
- LonesomeMan
Aamupäivää sullekin. Proxy Error on ainaskin masentanu muutamia taas. On se kyllä kun täytyis hoitaa asioita mutta kun ei pääse mihkään tästä. Tosin aamukahvit on keittämättä, olisko tuo yksi starttipilotti siinä? :)
- helitär
vähän hidasta toi viestien lähteminen.Sinäkö et ole edees aamukahvia ehtinyt juomaan.Minä olen jo pari pannullista juonut:)
En kummempaa ole puuhastellut.Muutaman pitkän kirjeen olen kirjoittanut,siinä kaikki - LonesomeMan
helitär kirjoitti:
vähän hidasta toi viestien lähteminen.Sinäkö et ole edees aamukahvia ehtinyt juomaan.Minä olen jo pari pannullista juonut:)
En kummempaa ole puuhastellut.Muutaman pitkän kirjeen olen kirjoittanut,siinä kaikkiOikeinko vanhan ajan kirjeen kirjoitit? Sähköpostissa voi pitkä kirjoitus hävitä sen siliän tien, sen aikakatkaisun takia jos ei säädä, siten kävi alkuun että kirjoittanut ensin vaikka notepadiin ja sieltä vasta liittäny pidemmän tekstin. Kahvit vasta nyt alkaa tippumaan.
- helitär
LonesomeMan kirjoitti:
Oikeinko vanhan ajan kirjeen kirjoitit? Sähköpostissa voi pitkä kirjoitus hävitä sen siliän tien, sen aikakatkaisun takia jos ei säädä, siten kävi alkuun että kirjoittanut ensin vaikka notepadiin ja sieltä vasta liittäny pidemmän tekstin. Kahvit vasta nyt alkaa tippumaan.
koneellahan minä ne kirjoitin.Mulla on kanssa kadonnut muutaman kerran,mutta jotenkin olen onnistunut löytämään aina osan niistä takaisn.Sitten vaan uudestaan jatkamaan.Tosin nyt teen varmuuden vuoksi niinkin,että kirjoitan useamman lyhyen kirjeen,niin sillai ne ei myöskään katoa:)On niinkuin jatkokertomus,kun kirjoittaa jatkuuuuuuuuu seuraavassa.
tunnustan,etten oikeestaan ymmärrä tän koneen päälle höykösenpöläystä. - LonesomeMan
helitär kirjoitti:
koneellahan minä ne kirjoitin.Mulla on kanssa kadonnut muutaman kerran,mutta jotenkin olen onnistunut löytämään aina osan niistä takaisn.Sitten vaan uudestaan jatkamaan.Tosin nyt teen varmuuden vuoksi niinkin,että kirjoitan useamman lyhyen kirjeen,niin sillai ne ei myöskään katoa:)On niinkuin jatkokertomus,kun kirjoittaa jatkuuuuuuuuu seuraavassa.
tunnustan,etten oikeestaan ymmärrä tän koneen päälle höykösenpöläystä.juttu se "jatkoromaani" tyylinenkin kirjoittelu, ainaskin ei vastaanottaja sitten valita etteikö luukku kolisisi :) Tietokonehommissa on niin monta monessa, kaikki ongelmat ei tosiaankaan johdu aina omasta osaamisesta. Paras on aina yrittää selvittää mistä joku asia johtuu, kuin kysellä neuvoa kuin ihan viimetipassa.
- helitär
LonesomeMan kirjoitti:
juttu se "jatkoromaani" tyylinenkin kirjoittelu, ainaskin ei vastaanottaja sitten valita etteikö luukku kolisisi :) Tietokonehommissa on niin monta monessa, kaikki ongelmat ei tosiaankaan johdu aina omasta osaamisesta. Paras on aina yrittää selvittää mistä joku asia johtuu, kuin kysellä neuvoa kuin ihan viimetipassa.
se on.Minä olen muutaman kerran soittanut johonkin mikä lienee asiakasneuvonta.Kyllä siellä on kavereita varmaan naurattanut,kun ovat suunnilleen piirtämään joutuneet mulle puhelimessa niitä neuvoja.Olenkin sanonut,että turha mun on edes mitään kysyä,kun en kuitenkaan ymmärrä mitään.Varmaankin ihmettelevät,että mitä sitten soittelet.No,lähinnä olen soittanut noista verkkoyhteyksistä ja he siellä toisessa päässä pystyvät niitä katsomaan,et onko vika taloyhtiön,vaiko koneessa tai laajemalla alueella:)
..juuh nyt voit lukea sen myös täältä.. rivien välistä..
- helitär
muistankos oikein.Etkös sinä lähtenyt silloin aikaa sitten etsimään sitä "luottokumppania"Kuinkas kävi?Huonostikko??toivottavasti tulkitsen väärin rivien välistä.
helitär kirjoitti:
muistankos oikein.Etkös sinä lähtenyt silloin aikaa sitten etsimään sitä "luottokumppania"Kuinkas kävi?Huonostikko??toivottavasti tulkitsen väärin rivien välistä.
..aiwan oikein.. ei löytynyt luottokumppanii mutta sen sijaan baarin täynnä tuttuja.. blaahh..
kävi niinkuin pelkäsin..- helitär
pervokki kirjoitti:
..aiwan oikein.. ei löytynyt luottokumppanii mutta sen sijaan baarin täynnä tuttuja.. blaahh..
kävi niinkuin pelkäsin..sitten ilmeisesti tuli ainakin maailmaa parannettua,oletan:)
helitär kirjoitti:
sitten ilmeisesti tuli ainakin maailmaa parannettua,oletan:)
..parannettua ja parannettua.. miten sen nyt ottaa.. joku ainakin rikastui ja joku köyhtyi..voi tätä elämää..
- helitär
pervokki kirjoitti:
..parannettua ja parannettua.. miten sen nyt ottaa.. joku ainakin rikastui ja joku köyhtyi..voi tätä elämää..
muuta:)Saitko köyhtymisen lisäksi vielä päänsärynkin?Sitä se välillä on,ei aina muista,ettei oikein olisi varaa hömsötellä rahojaan.Itselleni on käynyt monet kerrat niin:)
Joskus aivan kauhistuttanut mennä katsomaan pankkitiliä,että paljonko sieltä on tullut otettua.Nyt ei onneksi pitkään aikaan ole tullut sillai möhlittyä. - raikas
helitär kirjoitti:
muuta:)Saitko köyhtymisen lisäksi vielä päänsärynkin?Sitä se välillä on,ei aina muista,ettei oikein olisi varaa hömsötellä rahojaan.Itselleni on käynyt monet kerrat niin:)
Joskus aivan kauhistuttanut mennä katsomaan pankkitiliä,että paljonko sieltä on tullut otettua.Nyt ei onneksi pitkään aikaan ole tullut sillai möhlittyä.Helitär ja Pervokki (hih, ihanku peikko ja keiju)
helitär kirjoitti:
Joskus aivan kauhistuttanut mennä katsomaan pankkitiliä,että paljonko sieltä on tullut otettua.Nyt ei onneksi pitkään aikaan ole tullut sillai möhlittyä...tullut päänsärkyä.. eikä huonoo oloo.. mutta kaikki muut pahat krapula-oireet.. jos olis ollut naisseuraa niin olisin taas säästynyt tältä typeryydeltä..
raikas kirjoitti:
Helitär ja Pervokki (hih, ihanku peikko ja keiju)
..pakko matkustaa on jonnekin.. niin minne?
- raikas
pervokki kirjoitti:
..pakko matkustaa on jonnekin.. niin minne?
pakkaa laukun ja lähtee Espanjaan, jee!!!! On sitä ootettukin! Menen kyläilemään pariksi viikoksi :) Jo matkan odottaminen on mukavaa.
- Laina Luottamus
pervokki kirjoitti:
kävi niinkuin pelkäsin..Makustelin tässä sanaa "luottokumppani". Onko se kaveri, jolta saa aina vipin vai lainan takaaja. Tai kaveri, johon voi aina luottaa vai ehkä jotain muuta?
Laina Luottamus kirjoitti:
Makustelin tässä sanaa "luottokumppani". Onko se kaveri, jolta saa aina vipin vai lainan takaaja. Tai kaveri, johon voi aina luottaa vai ehkä jotain muuta?
..tapauksessa kyseessä on naispuolinen henkilö johon voi luottaa ja turvautua.. ja jonka kanssa vois puuhastella kaikkee kivaa..
raikas kirjoitti:
pakkaa laukun ja lähtee Espanjaan, jee!!!! On sitä ootettukin! Menen kyläilemään pariksi viikoksi :) Jo matkan odottaminen on mukavaa.
..aurinkoon.. mitäs siellä.. hyvii ruokii, sangriaa.. muistan aina andalusian..huokaus..
- raikas
pervokki kirjoitti:
..aurinkoon.. mitäs siellä.. hyvii ruokii, sangriaa.. muistan aina andalusian..huokaus..
..joo. En ole käynyt siellä ennen, ihan mukava mennä sitten.
Mutta kyllä ne nämä Suomenkin syysillat on ihania. Talvi on vaan ehkä vähän liian pitkä, liian pimeä minulle. Oikeasti matkalle pitäisi mennä joulukuussa tai tammikuussa, jotta näkis auringon. raikas kirjoitti:
..joo. En ole käynyt siellä ennen, ihan mukava mennä sitten.
Mutta kyllä ne nämä Suomenkin syysillat on ihania. Talvi on vaan ehkä vähän liian pitkä, liian pimeä minulle. Oikeasti matkalle pitäisi mennä joulukuussa tai tammikuussa, jotta näkis auringon...suomessa tämä syksy.. parasta aikaa mun mielestä.
kesällä andalusiassa on kyllä aivan liian kuuma.. varmaan sielläkin alkaa helpottaa helteet..- raikas
pervokki kirjoitti:
..suomessa tämä syksy.. parasta aikaa mun mielestä.
kesällä andalusiassa on kyllä aivan liian kuuma.. varmaan sielläkin alkaa helpottaa helteet..minustakin syksy on paras vuodenaika.
Toivottavasti siellä ei ole liian kuumaa, mutta ehkä minäkin saan kuitenkin vähän rusketusta naamalle... Voihan siellä sataakin. - helitär
raikas kirjoitti:
Helitär ja Pervokki (hih, ihanku peikko ja keiju)
mitähän tekis,että saisin itseni keijua muistuttamaan.Taitaa olla liian suuri tehtävä.no toisaalta onhan keijuja monenlasia hm...hm..
- helitär
pervokki kirjoitti:
..tullut päänsärkyä.. eikä huonoo oloo.. mutta kaikki muut pahat krapula-oireet.. jos olis ollut naisseuraa niin olisin taas säästynyt tältä typeryydeltä..
mistäpä sitä tietää mitä kaikkea typeryyksiä olisi sattunut jos olisit vääränlaisen naisen matkaasi saanut.Olisi vienyt sinulta kaiken,ajatteles sitä:)
helitär kirjoitti:
mistäpä sitä tietää mitä kaikkea typeryyksiä olisi sattunut jos olisit vääränlaisen naisen matkaasi saanut.Olisi vienyt sinulta kaiken,ajatteles sitä:)
..yleensä en etsi seuraa humalassa.. vääriä valintoja tekee selvänäkin.. ulkoota kaunis sisältä myrkkyy.. näin usein käy..
- raikas
helitär kirjoitti:
mitähän tekis,että saisin itseni keijua muistuttamaan.Taitaa olla liian suuri tehtävä.no toisaalta onhan keijuja monenlasia hm...hm..
tuli vaan mieleen tuosta nikistäsi :) Keijuthan ovat kivoja!
- helitär
pervokki kirjoitti:
..yleensä en etsi seuraa humalassa.. vääriä valintoja tekee selvänäkin.. ulkoota kaunis sisältä myrkkyy.. näin usein käy..
se sellainenkin ruma sanonta meistä naisista,että kauneus ja järki ei pysy samassa päässä.Minä en tiedä pitääneekö paikkaansa,te miehet sen varmankin paremmin osaatte arvioida.
Minä kyllä arvostan ihmisessä ennenkaikkea sisäistä kauneutta,että osaa olla ihminen ihmiselle.Ymmärrät varmaan mitä tuolla sanonnalla tarkoitan. helitär kirjoitti:
se sellainenkin ruma sanonta meistä naisista,että kauneus ja järki ei pysy samassa päässä.Minä en tiedä pitääneekö paikkaansa,te miehet sen varmankin paremmin osaatte arvioida.
Minä kyllä arvostan ihmisessä ennenkaikkea sisäistä kauneutta,että osaa olla ihminen ihmiselle.Ymmärrät varmaan mitä tuolla sanonnalla tarkoitan...riittää.. ei ne aina paikkaansa pidä..en ainakaan usko..
ja juu ymmärrän mitä tarkoitat...
kai tässä pitää ryhdistäytyy ja alkaa tekee jotain..- helitär
raikas kirjoitti:
tuli vaan mieleen tuosta nikistäsi :) Keijuthan ovat kivoja!
kyllä:)Otinkin sen leikkinä Mulle tuli mieleen keiju sanasta lapsuuden koulunäytelmät.Kyllä se oli katkera pala jos ei päässyt keijuksi vaan joutui esim.olemaan peikkona:)
- helitär
pervokki kirjoitti:
..riittää.. ei ne aina paikkaansa pidä..en ainakaan usko..
ja juu ymmärrän mitä tarkoitat...
kai tässä pitää ryhdistäytyy ja alkaa tekee jotain..sanat.Ruokaa lähdettävä ostamaan,etten kuole nälkään tähän koneen ääreen.
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5591898- 91920
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18917Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101816Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2747Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50739- 63715
- 68705
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74658- 65543