sairaslomaa

ypoyksin

kaaduin aamulla duuninssa ja nyt oon saikulla lokakuun loppuun aluksi....voipi mennä kauemminkin jee kipiää teki luulin Niagaran-putoukset olevan nenän molemmin puolin

23

989

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • XXX

Toivotan sulle pikaista paranemista =)

• ypoyksin

kiitos vaan paljon

• ..kovaa siis kolahti.. huhh..

• ypoyksin

kovaa..muttei korkeelta..onneks on toi putoomis matka lyhyt kun liukastelee kiireessä

• Ikävää että aina kun saa ylimääräistä lomaa on sitten niin kipee ettei voi tehdä mitään mukavaa:( Koita saada aika kulumaan vaikka huuhaassa.

• ypoyksin

enpä nyt ihan heti meinaa lähtee 100.m aitoja juoksee(en muute juoksis muutenk....)

• quistis

Toivottavasti kuitenkin rentouttava sairasloma!!!
      Lämmin hali sinne jonnekkin:o)))

• ypoyksin

kovasti...

• perskuti

Ei kiva:=((

Haloo!... Onko kukaan ehtiny kirjoittaa nimeään siihen kipsiin?
      Nyt kirjoitan minä "pikaista paranemista toivoo perskuti".

• ypoyksin

kyllä sapettaa mut minkä teet....korvat punasena vielläkii ku boss haukku...ei haittaa....mut ne sienet harmittaa....onneks ex haki koirat kuukaudeks ja myös mun auton mut mikään ei oo ilmaista

• perskuti
        ypoyksin kirjoitti:

kyllä sapettaa mut minkä teet....korvat punasena vielläkii ku boss haukku...ei haittaa....mut ne sienet harmittaa....onneks ex haki koirat kuukaudeks ja myös mun auton mut mikään ei oo ilmaista

Minkä tähden boss haukkumaan alkaa, eihän tapaturmalle mitään voi(huono boss)?
        Hyvä, että sait asioita järjestymään.
        Niin eihän mikään ilmaista ole, nuo ennalta-arvaamattomat tilanteet tahtoo keinuttaa venettä, mutta kyllä asiatat yleensä uomansa löytää.
        Ota rauhallisesti ja parantele "käpälä" kuntoon:=))

• ypoyksin
        perskuti kirjoitti:

Minkä tähden boss haukkumaan alkaa, eihän tapaturmalle mitään voi(huono boss)?
        Hyvä, että sait asioita järjestymään.
        Niin eihän mikään ilmaista ole, nuo ennalta-arvaamattomat tilanteet tahtoo keinuttaa venettä, mutta kyllä asiatat yleensä uomansa löytää.
        Ota rauhallisesti ja parantele "käpälä" kuntoon:=))

kun täs ois vaan toi tassu mut toi jalkakin..onneks samalta puolelta ja mitä ex.ään niin se otti vaan auton käyttöön se on maksu

• perskuti evk
        ypoyksin kirjoitti:

kun täs ois vaan toi tassu mut toi jalkakin..onneks samalta puolelta ja mitä ex.ään niin se otti vaan auton käyttöön se on maksu

Että kyse on muustakin kuin tassusta. Edellisessä kirjoituksessa ilmaisuni oli väärä,..asia tulee toistumaan:=))

• ypoyksin
        perskuti evk kirjoitti:

Että kyse on muustakin kuin tassusta. Edellisessä kirjoituksessa ilmaisuni oli väärä,..asia tulee toistumaan:=))

kuten on puhuttu(kirjoitettu) ajatus menee nipeemmin kun sormi..anteeksi kärkevä oikein kirj. vastikkeeni

• ypoyksin
        perskuti evk kirjoitti:

pinna vähä tiukalla....ei sais suuttuu mut minkäs teet....voishan olla pahemminkin

• perskuti evk
        ypoyksin kirjoitti:

pinna vähä tiukalla....ei sais suuttuu mut minkäs teet....voishan olla pahemminkin

Tuo tunteen sekamelska heti tapahtuneen jälkeen on ymmärrettävää, kuten missä tahansa onnettomuudessa.
        Kysymykset, miski, minkä tähden, olisiko tapahtunutta ollut mahdollisuus välttää,
        Toiminko tällä hetkellä tilanteeseen nähden oikein,..ovat aivan normaalia.
        En tarkoita, että olisit jotenkin ei normaali.

Olet Suomalainen perusjuntti joka vastaa sydänverellään epäonnistumisista ja onnistuessaan vähättelee itseään.
        Ajattele kokonaisuutta kuinka suuresta asiasta on kysymys ja suhteuta se siihen,.. äläkkä ripottele sitä tuhkaa päälles, muuten huomenna on kurja siivouspäivä.
        Imurin letku teipattuna kyynärsauvaan:=DD

• ypoyksin
        perskuti evk kirjoitti:

Tuo tunteen sekamelska heti tapahtuneen jälkeen on ymmärrettävää, kuten missä tahansa onnettomuudessa.
        Kysymykset, miski, minkä tähden, olisiko tapahtunutta ollut mahdollisuus välttää,
        Toiminko tällä hetkellä tilanteeseen nähden oikein,..ovat aivan normaalia.
        En tarkoita, että olisit jotenkin ei normaali.

Olet Suomalainen perusjuntti joka vastaa sydänverellään epäonnistumisista ja onnistuessaan vähättelee itseään.
        Ajattele kokonaisuutta kuinka suuresta asiasta on kysymys ja suhteuta se siihen,.. äläkkä ripottele sitä tuhkaa päälles, muuten huomenna on kurja siivouspäivä.
        Imurin letku teipattuna kyynärsauvaan:=DD

tuo todellakin tarkoittaa huutamista ei vahinko...hattu mä mikään perusjuntti oo ja on hyvä et tunnet mut noin hyvin paremmin ku mä ite ei tartte suuttuu jos et vastaa niin ei sitte...voin jo etukäteen kiittää mukavasta seurasta...eipä tartte ootella sun kommentteja enää....hei mä oon leijona horoskoopilta ja äkkipikanen...paitsi et nyt kulku on hidasta....enpä tuntenu itteeni ihan yksinäiseks kun sain jutella....otanpa uuden paukun koht mut ootan et vastaat etanakin oia nyt pikajuoksija muhun nähden

• perskuti evk
        ypoyksin kirjoitti:

tuo todellakin tarkoittaa huutamista ei vahinko...hattu mä mikään perusjuntti oo ja on hyvä et tunnet mut noin hyvin paremmin ku mä ite ei tartte suuttuu jos et vastaa niin ei sitte...voin jo etukäteen kiittää mukavasta seurasta...eipä tartte ootella sun kommentteja enää....hei mä oon leijona horoskoopilta ja äkkipikanen...paitsi et nyt kulku on hidasta....enpä tuntenu itteeni ihan yksinäiseks kun sain jutella....otanpa uuden paukun koht mut ootan et vastaat etanakin oia nyt pikajuoksija muhun nähden

Että et ole etana horoskoopissa, vai onko sellaista horoskooppimerkkiä olemassakaan,
        en näin äkkiseltään muista,..ei taida olla, ainakaan näissä läntisissä?
        Leijona,..hah, sanoisin mielummin tuollaista kotimirriksi ja mitä äkkipikaisuuteen tulee niin se viittais pehmoleluun:=))
        Nyt sitä on alettu dokaamaankin murheeseen,
        no kyllähän sen pari kuukautta saa tuntumaan ainakin lyhyemmältä, kun ei joka päivää muista:=))

• ypoyksin
        perskuti evk kirjoitti:

Että et ole etana horoskoopissa, vai onko sellaista horoskooppimerkkiä olemassakaan,
        en näin äkkiseltään muista,..ei taida olla, ainakaan näissä läntisissä?
        Leijona,..hah, sanoisin mielummin tuollaista kotimirriksi ja mitä äkkipikaisuuteen tulee niin se viittais pehmoleluun:=))
        Nyt sitä on alettu dokaamaankin murheeseen,
        no kyllähän sen pari kuukautta saa tuntumaan ainakin lyhyemmältä, kun ei joka päivää muista:=))

nyt alko niska tukka nousee ja korkeelle,,,,,onks tarkotus oikeesti suututtaa mut vai mitä...saatanan saatana ops anteeks mä en rupee ryyppää vaikka aikaa ois EN muute saanko kysyy mist päin oot et kai vaan jostain juupajoelta istun viel vähän aikaa oottelemassa

• perskuti evk
        ypoyksin kirjoitti:

nyt alko niska tukka nousee ja korkeelle,,,,,onks tarkotus oikeesti suututtaa mut vai mitä...saatanan saatana ops anteeks mä en rupee ryyppää vaikka aikaa ois EN muute saanko kysyy mist päin oot et kai vaan jostain juupajoelta istun viel vähän aikaa oottelemassa

Tuo sinun nimimerkki ei viittaa sellaiseen, että sinulla on niin paljon kavereita ja jokaiselle on vain hetki aikaa;O

Mistäkö olen, jaha,..annas ku vähän mietin mitä vastaisin, mmm...Kaupungista!
        Sinulta kysyisin, kulkeeko siellä metro?

Noihin aijempiin kirjoituksiin mennäkseni niin olen todella pahoillani tapahtuneesta ja koetin vain piristää Sinua:=))

• ypoyksin
        perskuti evk kirjoitti:

Tuo sinun nimimerkki ei viittaa sellaiseen, että sinulla on niin paljon kavereita ja jokaiselle on vain hetki aikaa;O

Mistäkö olen, jaha,..annas ku vähän mietin mitä vastaisin, mmm...Kaupungista!
        Sinulta kysyisin, kulkeeko siellä metro?

Noihin aijempiin kirjoituksiin mennäkseni niin olen todella pahoillani tapahtuneesta ja koetin vain piristää Sinua:=))

1 väärin jos niitä ois niin en varmaan kirjottais noin
        2 ei kulje metroo ei muute junaakaan
        3 piristit ja hyvin jopa naureskelin oli hauskaa mut mikään ei näköjään kestä ikuisesti oishan mun pitäny tietää jo kokemuksestakin oon vaan tällänen ressukka

• perskuti evk
        ypoyksin kirjoitti:

1 väärin jos niitä ois niin en varmaan kirjottais noin
        2 ei kulje metroo ei muute junaakaan
        3 piristit ja hyvin jopa naureskelin oli hauskaa mut mikään ei näköjään kestä ikuisesti oishan mun pitäny tietää jo kokemuksestakin oon vaan tällänen ressukka

Äkkipikainen leijonaressukka.
        Kaikkea toi geenimanipulaatio teettää;O
        Noi ikuisuuskysymykset siirrän tuonne teologian puolelle.
        No kävitkö jo hakemassa sen pullon siihen pöydänjalan viereen, että ei tarvitse edestakas huseerata?

• ypoyksin
        perskuti evk kirjoitti:

Äkkipikainen leijonaressukka.
        Kaikkea toi geenimanipulaatio teettää;O
        Noi ikuisuuskysymykset siirrän tuonne teologian puolelle.
        No kävitkö jo hakemassa sen pullon siihen pöydänjalan viereen, että ei tarvitse edestakas huseerata?

en viittiny kai sain herätyksen....jos mä nyt dokaan niin voi mennä toinenkin jalka...olen huomaavani pientä hattuiluu oonko oikeessa?
        oottelen vastausta

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      559
      1898
    2. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      91
      920
    3. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      917
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      816
    5. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      747
    6. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      739
    7. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      68
      705
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      658
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      543
    Aihe