Mun mielestä ne on sikahyviä, mutta noin yhden puraisun verran, sitten pitää pistää loput kaappiin odottamaan seuraavaa mieliteko-hetkeä
Reese's peanutbutter cups
8
3372
Vastaukset
- Sanna
taas aivan hirveitä! Mistä muuten niitä olet saanut, kun mielestäni niitä ei Suomessa myydä? Itse asuin USAssa, ja mieheni osteli niitä kun niistä tykkäsi kovasti (niinkuin kaikki amerikkalaiset).
- alkup kirjoittaja
Joo, minäkin USA:ssa asustellessani tutustuin niihin. Niitä saa nykyää Suomessakin. Hesassa on WTC:n tiloissa lafka joka myy kaikkea "jenkki"-safka värkkiä. Tosin hinnat on stratosfääristä
- mulle ei kukaan kerro mitää...
alkup kirjoittaja kirjoitti:
Joo, minäkin USA:ssa asustellessani tutustuin niihin. Niitä saa nykyää Suomessakin. Hesassa on WTC:n tiloissa lafka joka myy kaikkea "jenkki"-safka värkkiä. Tosin hinnat on stratosfääristä
Voihan..!!!
Saako niitä todellakin Suomesta?!! Tämä tyttö lähtee niitä metsästämään heti kun keskustaan on asiaa. Ne on niin hyviä!!! Niitä mulla on eniten ikävä USAn nameista!!!!
- keklekeke
no onhan reeses parempi kun fazerin ripulikarvamössö
- Reesespiecesfan
Ai vittu neon parhaita voi kun niitä löytyisi pohjosemmastakin.
- jflsdjdfldjllfj
Onhan niitä ollut esim. liidelissä ja muistaakseni myös c'ittarin amerikan tuotehyllyssä (jos k-ketjulla vielä jenkkituotteita...?) viime vuosina myynnissä. Olen nähnyt reesen pähkinävoi kuppipaloja suomessa nettikaupoissa myös mm. maxikarkilla ja behnfords'lla.
- kjkjkjkjkjkjk
Just eilen näin meidän lähiksuperissa ihan tavan karkkihyllyssä noita reesejä, 2-3 pähkinävoikuppia per oranssi pakkaus ja maksoi about egekuuskymmentäsenttiä.
- Anonyymi
Nyt on ihan uusi suomalainen nettikarkkikauppa avattu josta saa vähän harvinaisempiakin herkkuja, myös muita kuin amerikkalaisia: https://www.joeamericansnacks.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2585230Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204241- 604101
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363647- 513600
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413405Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv192763Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202606- 232536
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo652417