aito ihmisenpääkallo tai kutistettu pää.. mistä ihmeestä niitä löytää..
sellaset tahtosin omistaa ja niillä seinäni komistaa..
formaliiniin säilön rotan sitten huikan verta otan..
kohta vannon voodoovalat ja näin opin pimeyden salat..
ja jos joskus edes ehtii hengähtää voi vampyyri niskaan lennähtää..
silloin nopee täytyy olla tai pian alkaa hämärtyy polla..
mut kohta mylvii ja myrskyää ja pitää pervokin kotikellariin ennättää.. muuten pois tuuli pervokin lennättää..
ontuva kauhurunoratsu
9
406
Vastaukset
tuulit sut lennättä....=:))
..luulen ..aika kova tuuli.. ja mä kun oon sen verran hoikka et myrskytuuli kyllä pois lennättää..
pervokki kirjoitti:
..luulen ..aika kova tuuli.. ja mä kun oon sen verran hoikka et myrskytuuli kyllä pois lennättää..
nilkkoihin vaan.... niin ei tuuli vie...Pervokki oletko hoikka poika huittisista....=:))))
BBrunetti kirjoitti:
nilkkoihin vaan.... niin ei tuuli vie...Pervokki oletko hoikka poika huittisista....=:))))
..huittisista.. huittisista tule mieleen makkarat..
pervokki kirjoitti:
..huittisista.. huittisista tule mieleen makkarat..
kyllä ne makkaratkin mieleen.....Kuis sun päivä on lähtenyt käyntiin....?
Me käytiin tota vettä ja tuulta uhmaamas...Mut kyl on ihan koiran ilma....BBrunetti kirjoitti:
kyllä ne makkaratkin mieleen.....Kuis sun päivä on lähtenyt käyntiin....?
Me käytiin tota vettä ja tuulta uhmaamas...Mut kyl on ihan koiran ilma......huonosti.. ihme väsymystä kuten eilenkin.. jää taas hommat tekemättä...
pervokki kirjoitti:
..huonosti.. ihme väsymystä kuten eilenkin.. jää taas hommat tekemättä...
jotain vitamiineja.... Mut syksykin yleensä masentaa... Kyllä se siitä....
BBrunetti kirjoitti:
jotain vitamiineja.... Mut syksykin yleensä masentaa... Kyllä se siitä....
..tarvitaan ja piristystä.. juuh.. auttaiskohan tosissaan ne vitamiinit?.. jaah pitänee päästää sisko koneelle..
pervokki kirjoitti:
..tarvitaan ja piristystä.. juuh.. auttaiskohan tosissaan ne vitamiinit?.. jaah pitänee päästää sisko koneelle..
auttaa ne...Heips pervokki...=:))
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5591898- 91920
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18917Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101816Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2747Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50739- 63715
- 68705
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74658- 65543