..kauhurunoratsu laukkaa yössä.. ohjaksissa täysin päätön pervokki ratsumies..
..se on niinku vissiin huomenta...
kloppotikloppotiklop
9
244
Vastaukset
- LonesomeMan
Yönhalki kiitää, ratsuparvi kasakoiden!! =)
- kippari
sinulle myös täällä istä taas roikutaan;=)
- kippari
pervokki kirjoitti:
..aika herätä.. olin turhan aikaisessa yöllä joten menin nukkumaan..
ollut 6 asti hereillä ja tossa koiran kanssa liikeellä olin ja kohta pitää lähtee taas vuorostaan meilahdessa käymään;=)No kohta alkaa helpottamaan nää saakelin juoksut;=)
kippari kirjoitti:
ollut 6 asti hereillä ja tossa koiran kanssa liikeellä olin ja kohta pitää lähtee taas vuorostaan meilahdessa käymään;=)No kohta alkaa helpottamaan nää saakelin juoksut;=)
..aina katsomaan heartbiitin elikä siinä yhdeksän maissa.. aikaisempi herääminen on tuskaa.. no onneks on olemassa iltatöitä.. paitsi nyt ei oo mitään..
- kippari
pervokki kirjoitti:
..aina katsomaan heartbiitin elikä siinä yhdeksän maissa.. aikaisempi herääminen on tuskaa.. no onneks on olemassa iltatöitä.. paitsi nyt ei oo mitään..
nukkuisin mielellään pikkusen pitempään,mut viellä toi vatsa pikkasen kiusaa mua ja herättää aamulla ja onneksi nykyään siihen et on nälkä;=)
kippari kirjoitti:
nukkuisin mielellään pikkusen pitempään,mut viellä toi vatsa pikkasen kiusaa mua ja herättää aamulla ja onneksi nykyään siihen et on nälkä;=)
..mä nykyisin liikaa iltaisin kun herään aamulla yleensä kauheeseen nälän tunteeseen ja joskus peräti huonoon oloon..? ennen en syönyt oikeestaan aamuisin mitään..
- kippari
pervokki kirjoitti:
..mä nykyisin liikaa iltaisin kun herään aamulla yleensä kauheeseen nälän tunteeseen ja joskus peräti huonoon oloon..? ennen en syönyt oikeestaan aamuisin mitään..
et ruoka maistuu silloin tietää et ihminen on kunnossa:=)No nyt pitää lähtee piipahtamaan siellä meilahdessa,mut palataan asiaan:=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5591898- 91920
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18917Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101816Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2747Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50739- 63715
- 68705
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74658- 65543