tässä pari tunti sitten laskeuduin Oulun kentälle.
Aivan fantastinen reissu. Laivalla Tukholmaan ja takaisin. :=)))
Illat karaoken ja tanssin merkeissä. Syötiin, juotiin punkkua ja vähän muutakin (siis juotiin)
Nyt tulee paljastus:
En nähnyt lainkaan Man of Mysteryä :=(((
Ei tullutkaan laivaan. Petti kehveli minut.
Oli vain tyytyminen kurssitovereihin, jotka olivat naisia kaikki.
Itseasiassa en tunne edes MM:ää vaikka haluaisin kernaasti tutustuakin häneen :=)))
Mutta hyvin MM olit mukana tässä jutussa hämäämässä huuhaalaisia. Kiitos sulle siitä :=))))
Olemmehan huuhapalstalla.
Typy olikin vain koulutuspäivillä laivalla.
Että tässä ne mun herkulliset uutiset sitten olivatkin :=))))))))
Ihana reissu :=))))
27
1117
Vastaukset
>Mutta hyvin MM olit mukana tässä jutussa hämäämässä huuhaalaisia. Kiitos sulle siitä :=))))<
- kiitos itsellesi - olen kovin yllättynyt/huvittunut/nuortunut vuosikymmeniä (nauruhan pidentää ikää, sanotaan) monien kirjoittajien reaktioista, jotka olivat yllättävänkin tosikkomaisia.
Mutta tässä huuhaahämäysprojektissa en Sinua pettänyt........!
Hauskaa on ollut minullakin - ja mukava kuulla, että reissusi meni kaikinpuolin hyvin. Koulutus silloin tällöin tekee terää itse kullekin noin ammatilllisessa mielessä.
Että tällainen tapaus - osui ja upposi, sanoisin.........!
Huuhailu jatkukoon, kiitos vielä kerran!
Terveisin, MM.- perskuti
Osu ja uppos:DDD
- yksitypy
miksi et tullutkaan? :=)))
Joo aika kivaa tää satujen keksiminen on, täytyy myöntää :=))
Ja eihän sitä koskaan tiedä missä me MM sun kans vielä kohdataan. :=)))
Eihän se nyt mikään utopistinen ajatus olis.
No... En kiusaa sua nyt tämän enempää. Tahdon olla vähän sellanen kiusanhenki :=))) - häipyy täältä
toiset ovat ihan tosissaan täällä aamusta iltaan mutta onneksi yksi jaksaa vielä vetää huuhaa showta kiitos siitä ja haluan vanhan huuhaan takaisin
- mitä vaan
yksitypy kirjoitti:
No... En kiusaa sua nyt tämän enempää. Tahdon olla vähän sellanen kiusanhenki :=)))toisia kohtaan hän on vähän turhankin tiukka
yksitypy kirjoitti:
No... En kiusaa sua nyt tämän enempää. Tahdon olla vähän sellanen kiusanhenki :=)))>miksi et tullutkaan? :=)))<
- sulla on kuule ihan ikiomat kysymykset - "miksi et tullutkaan"...........!!!
>Ja eihän sitä koskaan tiedä missä me MM sun kans vielä kohdataan. :=)))
Eihän se nyt mikään utopistinen ajatus olis.<
- ei olekaan - maailma kun on niin kovin pieni nykyään........
Terveisin, MM.- yksitypy
Man-of-Mystery kirjoitti:
>miksi et tullutkaan? :=)))<
Terveisin, MM.Ens kerralla kun sinne etelään tulen, niin vaikka sitten tavattais :=)))
Ja siinä sekin hyvä puoli, ettei kukaan huuhaalla enää uskois sitä todeksi kuitenkaan. :=)))
Saatais olla paparazzeilta erossa :=)) - yksitypy
mitä vaan kirjoitti:
toisia kohtaan hän on vähän turhankin tiukka
on sefu munkin juttuja joskus poistellut :=)))
Et vain ole sitä huomannut. Mutta minua ei sellaiset hetkauta. Jos olen jotain epäasiallista huuhaata kirjoittanut, niin sellaiset saakin poistaa. :=))
Muistetaan että tämä on huuhaapalsta. Joillakin se tuppaa unohtumaan :=))) - joku ns vakkari
yksitypy kirjoitti:
on sefu munkin juttuja joskus poistellut :=)))
Et vain ole sitä huomannut. Mutta minua ei sellaiset hetkauta. Jos olen jotain epäasiallista huuhaata kirjoittanut, niin sellaiset saakin poistaa. :=))
Muistetaan että tämä on huuhaapalsta. Joillakin se tuppaa unohtumaan :=)))tuolla kyselikin onko tästä tullut senssipalsta ja minusta huuhaan alkuperäinen tarkoitus on hävinnyt tyystin
- yksitypy
joku ns vakkari kirjoitti:
tuolla kyselikin onko tästä tullut senssipalsta ja minusta huuhaan alkuperäinen tarkoitus on hävinnyt tyystin
siinä vinha perä. Mutta tietenkin ymmärrän, että ihminen etsii toista, eikä kaikki halua senssipalstolla pyöriä. Kaikkia täytyy ymmärtää :=)))
Mutta onhan se tämä huuhaa kiinni paljon myös omasta aktiivisuudesta, että tekee avauksia vaan ahkeraan huuhaana. Minä kyllä yritän, mutta mun täytyy saada siihen kavereita.
Ala sä mun kans :=))))) Siis huuhailemaan. Ei muuta :=)))) - marjuska
Man-of-Mystery kirjoitti:
>miksi et tullutkaan? :=)))<
Terveisin, MM.sefu on typy :)))
- marjuska
mitä vaan kirjoitti:
toisia kohtaan hän on vähän turhankin tiukka
mä en ala enää mitää ;(
marjuska kirjoitti:
sefu on typy :)))
>sefu on typy :)))<
Vaan sefu on Typyn............*huuhaa huuhaa*
Terveisin, MM.häipyy täältä kirjoitti:
toiset ovat ihan tosissaan täällä aamusta iltaan mutta onneksi yksi jaksaa vielä vetää huuhaa showta kiitos siitä ja haluan vanhan huuhaan takaisin
http://keskustelu.suomi24.fi/arkisto/122/550/
Kas siinä koko huuhaa yhdessä linkissä - tosin en ole ollenkaan varma siitä, mihin "vanha" huuhaa loppuu, ja mistä "uusi" alkaa...........?
Terveisin, MM.
- perskuti
Kaikki "pyh" sanat.
Kivi putosi sydämeltä.
Mitä minä MOM:tä, pää-asia, että yksitypy on pirteän terhakkaalla tuulella, valmis kiusoittelemaan huuhaan miehiä:=))- yksitypy
täällä sanaa pyh?? Miksi sinä Perskuti sellaisia sanoja?
Eikös olis jotain kivempia sanoja?
Vaikka pöh.. :=))) - ne on rekistöröity
yksitypy kirjoitti:
Vaikka pöh.. :=)))ellenixille ja hän ei tykkää kun häntä kopioi
- perskuti
yksitypy kirjoitti:
Vaikka pöh.. :=)))Siinä oli hyvä esimerkki, en edes hallinnut itseäni kun olin niin huolissani, ja sen tähden tulee kirjoiteltua ajattelemattomasti.
Mennään iloisempiin asioihin:=))
Oliko karaokessa paljon väkeä,..pääsitkö laulamaan montaa kappaletta? - yksitypy
perskuti kirjoitti:
Siinä oli hyvä esimerkki, en edes hallinnut itseäni kun olin niin huolissani, ja sen tähden tulee kirjoiteltua ajattelemattomasti.
Mennään iloisempiin asioihin:=))
Oliko karaokessa paljon väkeä,..pääsitkö laulamaan montaa kappaletta?lauloin ehkä 6 kappaletta :=))
Olisin tietenkin enempikin, mutta pitkät jonot oli muitakin innokkaista. Paikka oli tupaten täynnä, joka tietenkin oli harmi, kun niin vähän sai laulaa :=)))
- quistis
Heh...Sä kuules kuitenkin olet ollu tosi tuhma...Myönnä pois vain:o))
- yksitypy
pitkästä aikaa. Olet ilmeisesti saanut koneen taas käyttöön :=)))
Ja elämä alkaa pikkuhiljaa asettua uuteen uomaansa.
Toivottavasti :=))
Minä olen kyllä joskus vähän tuhma, mutta en kuitenkaan liian tuhma :=)))) - quistis
yksitypy kirjoitti:
pitkästä aikaa. Olet ilmeisesti saanut koneen taas käyttöön :=)))
Ja elämä alkaa pikkuhiljaa asettua uuteen uomaansa.
Toivottavasti :=))
Minä olen kyllä joskus vähän tuhma, mutta en kuitenkaan liian tuhma :=))))Olen käymässä entisessä kodissa!!! Meil ihan hyvät välit entisen miehen kanssa...Ainakin viel toistaiseksi;o)) Juuh...tuhma saa olla vähän..ja pitääkin olla;o)) Mä myös tuhva...ihna snadisti;o)
kiva kuulla susta!!!
- kippari
sanoin sulle typy et kusetat huuhaata noilla jutuilla kun tää kippari tuntee noi naiset jo niin tarkkaan:=)
- yksitypy
minä tein, mutta eikös tää olekaan sitten huuhaapalsta?
Ja kyllä uskon, että Kippari naiset tuntee. Mutta minä luulen, että sinäkin vähän otit tosissasi sen mun huuhaan. Vai? :=)))) - kippari
yksitypy kirjoitti:
minä tein, mutta eikös tää olekaan sitten huuhaapalsta?
Ja kyllä uskon, että Kippari naiset tuntee. Mutta minä luulen, että sinäkin vähän otit tosissasi sen mun huuhaan. Vai? :=))))tää on huuhaata ja aina pikku kusetus voi olla paikallaan vaikka kippari ei sellaisia harrasta kerron aina totuuden:=)No voi olla et menin itsekkin halpaan pikkusen:=))
- yksitypy
kippari kirjoitti:
tää on huuhaata ja aina pikku kusetus voi olla paikallaan vaikka kippari ei sellaisia harrasta kerron aina totuuden:=)No voi olla et menin itsekkin halpaan pikkusen:=))
kusettaa huuhaalla mielestäni voi, kunhan ei sillä loukkaa ketään :=))))
Ja sellaiset pienet valkoiset valheethan on ihan jees :=))
Jos elämä menee liian totiseks, niin se ei enää ole elämää :=)) - kippari
yksitypy kirjoitti:
kusettaa huuhaalla mielestäni voi, kunhan ei sillä loukkaa ketään :=))))
Ja sellaiset pienet valkoiset valheethan on ihan jees :=))
Jos elämä menee liian totiseks, niin se ei enää ole elämää :=))pikku valheita voi joskus tehdä ja onhan tää huuhaa palsta et oikeistaan kaikki pitäs olla huuhaata:=)
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks2074476Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t833218Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per881757Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va131357Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181336Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20241173Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi101121- 501118
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt2481109- 511016