Tuli mieleeni...

Stone-Man

että onko kohupariskuntaamme näkynyt täällä satuilemassa? Vanhat konkarit tietänevätkin, keitä tarkoitan:-)))

38

2551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stoneman! Legandaarinen Hakkuupalstan veijari:))

      Missäs olet piileksinyt?

      • Stone-Man

        en ole missään piileksinyt, mutta etenkin kesäisin on parempaakin tekemistä, kuin netissä kirjoittelu, esim. mökkeily ja golffaaminen ja terasseillakin on välillä kiva tähystellä kaikkea mielenkiintoista. Syksyn tullen saatan taas aloittaa taistot, jos sopivia ja tarpeeksi itseriittoisia tulee tyrkylle:-)


      • Stone-Man kirjoitti:

        en ole missään piileksinyt, mutta etenkin kesäisin on parempaakin tekemistä, kuin netissä kirjoittelu, esim. mökkeily ja golffaaminen ja terasseillakin on välillä kiva tähystellä kaikkea mielenkiintoista. Syksyn tullen saatan taas aloittaa taistot, jos sopivia ja tarpeeksi itseriittoisia tulee tyrkylle:-)

        Tiedä vaikka Kadunmiehellä on jotain hampaankolossa:) Sitä nöyryytitkin mennen tullen. Lilli-65 taisi antaa tiukemman vastuksen? :))


      • Stone-Man
        Waffen-ss kirjoitti:

        Tiedä vaikka Kadunmiehellä on jotain hampaankolossa:) Sitä nöyryytitkin mennen tullen. Lilli-65 taisi antaa tiukemman vastuksen? :))

        Lilli 65 olikin luultavasti itse pääpirulainen, eli Simis ??

        Kuin kaksi marjaa ja nuolenta oli puolin ja toisin suorastaan lesboilun asteella:-)


    • Judge

      ovat pitäneet hupiparin hiljaisena. Sikäli sääli, koska kartanotarinat suuregoisilta olivat kuitenkin jollain mittarilla viihdettä.

      • Stone-Man

        Kartanoita ja suurta rakkautta, sitähän nettikansa janoaa, mutta kaikki kaunis netissäkin kestää vain aikansa, eivätkä rankat ristiinpuhumiset edesauttaneet kohuparimme asiaa lainkaan. Monopelipelissä he olivat kuitenkin hakoja ja aika useisiin kootut sadut yllättäen upposivatkin.


      • Judge
        Stone-Man kirjoitti:

        Kartanoita ja suurta rakkautta, sitähän nettikansa janoaa, mutta kaikki kaunis netissäkin kestää vain aikansa, eivätkä rankat ristiinpuhumiset edesauttaneet kohuparimme asiaa lainkaan. Monopelipelissä he olivat kuitenkin hakoja ja aika useisiin kootut sadut yllättäen upposivatkin.

        korttitalo oli taitavahkosti rakennettu. Vaikka taisitkin nopeasti aistia jutun jujun.
        Siinä piti varmasti kiirettä, kun monta eri nikkiä samalta koneelta tuki toistaan ja vakuutteli tarinoiden todenperäisyyttä.


      • Stone-Man
        Judge kirjoitti:

        korttitalo oli taitavahkosti rakennettu. Vaikka taisitkin nopeasti aistia jutun jujun.
        Siinä piti varmasti kiirettä, kun monta eri nikkiä samalta koneelta tuki toistaan ja vakuutteli tarinoiden todenperäisyyttä.

        taivavasti, muttei tarpeeksi taitavasti. Vanha kettu ei syö helposti myrkkyä.


    • Ex-vakkari

      Hienoa kun tulet piristämään palstaa. Reiluja ja kunnon taistoja on hauska seurata.

    • Näytä näille!

      Koko palsta on täynnä nössöjä miehiä.

      • Stone-Man

        Waffen SS, siinä on miestä sinullekin:-)) Ota ja omista.


    • misu

      ootko tosiaan rikas? :))

      • Stone-Man

        Rikkaus on suhteellista. Sanotaan niin, että minulla ei ole huolen häivää ja kaikkea tarpeellista ja vähän tarpeetontakin on. Raha ei kuitenkaan ratkaise yhtään mitään ja antaisin ilman muuta kaiken omistamani, jos saisin nuoruuteni ja samalla köyhyyteni takaisin. Myös ensirakkaus sen huuma, olisi hienoa kokea uudelleen. Koin sen jo 13- vuotiaana.


    • Jermu

      Oot sitten lähteny liikenteeseen. Täällä kaikki valmiina tais... siis erittäinkin asiallisiin keskusteluihin palstan ja koko maailman tulevasta tilanteesta. Kjäh !

    • hurlumHei_

      ...ja totta tosiaan: kaikenlaista tuli mieleen mullakin...

    • tukkusutija

      onko matkassa perse-eerikkien
      armeijakunta? kuinka jaksaa vaatehenkari? lyödäänkö vetoa aikuisuudesta? vedetäänkö lyötyä kölin alta?

      ps. onpas sulla hölmön näköinen katse kun kaikki ei nuollut perää..

      ps.2. täällä vähäinenkin kähinä
      osoitetaan sormella hakkisen suuntaan sankaruuden muistoja vaalimaan. Mutta muuten hillitön hölmöytesi riemastuttaa.

      • Stone-Man

        "kyyninen kääkkä
        hirveän kauhean kamala
        ihastuttavan vihastuttavan herttainen
        herbaalineen verbaali".

        Käväisin galleriassasi ja luin muutamia juttujasi ja joudun toteamaan, etten tuhlaa aikaani sekopäisiin kalkattaviin akkoihin, joilla ei mitään järkevää sanottavaa, joten voit haastaa riitaa jollekin muulle.

        Ps. Kuka muu kuin sinä itse on sanonut sinua ihastuttavaksi?


      • tukkusutija
        Stone-Man kirjoitti:

        "kyyninen kääkkä
        hirveän kauhean kamala
        ihastuttavan vihastuttavan herttainen
        herbaalineen verbaali".

        Käväisin galleriassasi ja luin muutamia juttujasi ja joudun toteamaan, etten tuhlaa aikaani sekopäisiin kalkattaviin akkoihin, joilla ei mitään järkevää sanottavaa, joten voit haastaa riitaa jollekin muulle.

        Ps. Kuka muu kuin sinä itse on sanonut sinua ihastuttavaksi?

        naiset ovat erinomainen, ei alisteinen astia, josta jää hyvä maku suuhun.

        ps. ei kukaan. sain itsekehun tartunnan sinusta, kun lueskelin puoli vuotta turhaa pullisteluasi. ja kas, leikkaa/liimaa-toiminto onnistuu sinulta jo hyvin.


      • Utelias
        tukkusutija kirjoitti:

        naiset ovat erinomainen, ei alisteinen astia, josta jää hyvä maku suuhun.

        ps. ei kukaan. sain itsekehun tartunnan sinusta, kun lueskelin puoli vuotta turhaa pullisteluasi. ja kas, leikkaa/liimaa-toiminto onnistuu sinulta jo hyvin.

        Stone ei käsittääkseni ole täälläkään turhaan pullistellut ja vastasi myös puheistaan, toisin kuin sinä tyhjänä koliseva tynnyri. Mitäköhän Stone on mielestäsi liimaillut ja leikkaillut? Esimerkkejä please!


      • tukkusutija
        Utelias kirjoitti:

        Stone ei käsittääkseni ole täälläkään turhaan pullistellut ja vastasi myös puheistaan, toisin kuin sinä tyhjänä koliseva tynnyri. Mitäköhän Stone on mielestäsi liimaillut ja leikkaillut? Esimerkkejä please!

        tuli." peräeinari." pelase


      • Utelias
        tukkusutija kirjoitti:

        tuli." peräeinari." pelase

        Pervessioitakin sulla riittää, mutta vastaaminen tuottaa tuskaa!


    • Suhmuran Santra

      Mattia ja Merviäkö tarkoitat?

      • tukkusutija

        stone on suurin ankka, jota kakarat ovat kylpyammeisaan aikojen kautta uittaneet.


      • Suhmuran Santra
        tukkusutija kirjoitti:

        stone on suurin ankka, jota kakarat ovat kylpyammeisaan aikojen kautta uittaneet.

        Ankka? En tajua yhtään mitään.


      • tukkusutija
        Suhmuran Santra kirjoitti:

        Ankka? En tajua yhtään mitään.

        tota, sankarihan hää on suurin ja kaunein, jota bittiavaruudessa tavaillaan.


      • Suhmuran Santra
        tukkusutija kirjoitti:

        tota, sankarihan hää on suurin ja kaunein, jota bittiavaruudessa tavaillaan.

        Santra on ymmällään. En mä mistään sankarista ole ennen kuullut. Hitlerin elokuva alkaa, mut ruudin polttamista on pakko seurata.


      • tukkusutija
        Suhmuran Santra kirjoitti:

        Santra on ymmällään. En mä mistään sankarista ole ennen kuullut. Hitlerin elokuva alkaa, mut ruudin polttamista on pakko seurata.

        itket tai ihastut?. kyl stone kommertellee. häl on tilaus.


      • suurempi,
        tukkusutija kirjoitti:

        stone on suurin ankka, jota kakarat ovat kylpyammeisaan aikojen kautta uittaneet.

        kuin Posankka?


      • tukkusutija
        suurempi, kirjoitti:

        kuin Posankka?

        suurempi kuin turkkulaiset yhteensä.


      • tukkusutija
        Suhmuran Santra kirjoitti:

        Santra on ymmällään. En mä mistään sankarista ole ennen kuullut. Hitlerin elokuva alkaa, mut ruudin polttamista on pakko seurata.

        stone on käynyt jonkun käytös- tai koirakoulun ja saanut haukkupannan kaulaansa.


      • jonkin sortin
        tukkusutija kirjoitti:

        suurempi kuin turkkulaiset yhteensä.

        puliveivari. Juttusi tuntuvat juopuneen jankkaukselta ja itkulta.


    • Gongi

      et onneks niitä eikä sinua ole näkynny eikä iron.. ironiaa enempiä tarvitakkaan.

      • ironmikes

        Sehän on sinun onnesi, ettei minua ole näkynyt, muista en ole niinkään varma.


      • gongi kumahti jo
        ironmikes kirjoitti:

        Sehän on sinun onnesi, ettei minua ole näkynyt, muista en ole niinkään varma.

        Nopeastipa ponnahdit esille, hyvä poika! Ironiaa ironiaa, vaikkapa tahatonta puoleltasi, ja "yleisö nauraa" ja taputuksia "clap clap clap".

        Älä tosiaan ole varma niistä muista, sillä tavoin on enemmän hupia tiedossa :D


      • Tosion.
        gongi kumahti jo kirjoitti:

        Nopeastipa ponnahdit esille, hyvä poika! Ironiaa ironiaa, vaikkapa tahatonta puoleltasi, ja "yleisö nauraa" ja taputuksia "clap clap clap".

        Älä tosiaan ole varma niistä muista, sillä tavoin on enemmän hupia tiedossa :D

        Gongi kumahtaa ja olet kehän kulmassa kumossa ennenkuin huomaatkakaan myös tämän Miken suhteen.


      • totta tosiaan
        Tosion. kirjoitti:

        Gongi kumahtaa ja olet kehän kulmassa kumossa ennenkuin huomaatkakaan myös tämän Miken suhteen.

        Siis oliko se Tosion todellakin? Vai oliko se luupää-Stonen uusi pilkkanimi?

        En varmaankaan huomaaaaaaakaan tätä Mikea. Sen verran löysää juttua siltä tulee.


      • totta tosiaan
        totta tosiaan kirjoitti:

        Siis oliko se Tosion todellakin? Vai oliko se luupää-Stonen uusi pilkkanimi?

        En varmaankaan huomaaaaaaakaan tätä Mikea. Sen verran löysää juttua siltä tulee.

        samalta syltty/suolitehtaalta ne jutut näköjäään tulevat.

        Olin lähes oikeassa IronMakesin, Stonemanin ja erään kolmannen persoonan välillä.

        On tää virtuaali vaan niin kivaa :D


      • Utelias
        totta tosiaan kirjoitti:

        Siis oliko se Tosion todellakin? Vai oliko se luupää-Stonen uusi pilkkanimi?

        En varmaankaan huomaaaaaaakaan tätä Mikea. Sen verran löysää juttua siltä tulee.

        Stone on hoidellut sinullekin uuden nikin. Pitääkö sinun välttämättä vaihtaa nikiäsi jokaisen häviösi jälkeen?


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe