Poistit ketjun

Horologi

missä oli Aki Sirkealosta asioita!Miksi?Oliko se niin sua koskettava,että teit sen?On meitä muitakin joille on käynyt samanlaisia asioita,eikä me niistä voida loukkaantua.Siinä oli se Akin viimeiseksi jäänyt,tapahtumahetkellä levyttämätön biisi,myöhemmin levytetty.Olen ymmärtänyt että musiikki on sinun alaasi,joten vastaatko,vaikka tähän jatkoksi,ja sitten poisat sen.Saathan sinä kylläkin vaikka halutessasi minun e-mailinikin tietoon.Kiitän jo etukäteen vastauksesta.

20

748

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oisko kyseessä kelloseppä,tai jotain?

• vt evk

olikohan siinä jotain sellaista, mikä olis loukannu jotain toista. Se biisinäytehän on netissä muutenkin kaikkien kuultavissa.

Ilmeisesti se vaan hävis itsestään. Onhan täällä ollu häikkää muutenkin näitten viestien kanssa.

Se linkki tuossa vielä kerran, jos se nyt pysyy.

http://www.akisirkesalo.com/index.php?s=aanet

En usko, että MM poisti sen...

• Horologi

se oli ainakin nyt kuultavissa,ja kertositko onko se millä nimellä myytävissä,siis joku erillinen levykokoelma,vai yhdistetty johonkin aiempaan.En tiedä miksi tuo biisi sykähdyttääkään niin paljon,mutta siinä on se jokin.Kun kuulin sen eka kerran olin onneksi levähdyspaikalla yön aikaan,ja aivan mykistyny tuosta biisistä.Eihän mun tarvi kertoo miks se kosketaa niin paljon,mutta kun..........!!!!!Elämä on!

• Horologi kirjoitti:

se oli ainakin nyt kuultavissa,ja kertositko onko se millä nimellä myytävissä,siis joku erillinen levykokoelma,vai yhdistetty johonkin aiempaan.En tiedä miksi tuo biisi sykähdyttääkään niin paljon,mutta siinä on se jokin.Kun kuulin sen eka kerran olin onneksi levähdyspaikalla yön aikaan,ja aivan mykistyny tuosta biisistä.Eihän mun tarvi kertoo miks se kosketaa niin paljon,mutta kun..........!!!!!Elämä on!

hyvä biisi,etenkin puhaltimet toimii,millä cdllä kyseinen biisi?

• LonesomeMan
        manxman kirjoitti:

hyvä biisi,etenkin puhaltimet toimii,millä cdllä kyseinen biisi?

Olisko sinkulla!! Ensimmäisistä sessioista valikoitui singleksi Mullonikäväsua, joka sai ensiesityksensä Elämä Lapselle -konsertissa 15. syyskuuta 2004.
        T:Lone

• LonesomeMan kirjoitti:

Olisko sinkulla!! Ensimmäisistä sessioista valikoitui singleksi Mullonikäväsua, joka sai ensiesityksensä Elämä Lapselle -konsertissa 15. syyskuuta 2004.

tulin just tikkurilan maalaismarkkinoilta,saalinani myrttisen suolakurkkuja,2kg

• LonesomeMan
        manxman kirjoitti:

tulin just tikkurilan maalaismarkkinoilta,saalinani myrttisen suolakurkkuja,2kg

Taitaa ollakin jotain sellaista herkkua ettei kaikki osaa ostaa. Täytyy pitää nimi mielessä!

• LonesomeMan kirjoitti:

Taitaa ollakin jotain sellaista herkkua ettei kaikki osaa ostaa. Täytyy pitää nimi mielessä!

kurkut on huomenna aamulla tosi hyvii

• Horologi
        LonesomeMan kirjoitti:

cd baariin kuunteleen niitä biisejä,ja ostaa sitte kun se on kohdallaan.Muille biiseille sillä samalla kiekolla on ihan yks hailee.Mulla kans joku fiktio,että se ois sillä sinkulla,mutta meen ja varmistan sen heti alkuviikosta.Mutta eikös se äänitettykkin vasta tämän vuoden puolella?

• Horologi kirjoitti:

cd baariin kuunteleen niitä biisejä,ja ostaa sitte kun se on kohdallaan.Muille biiseille sillä samalla kiekolla on ihan yks hailee.Mulla kans joku fiktio,että se ois sillä sinkulla,mutta meen ja varmistan sen heti alkuviikosta.Mutta eikös se äänitettykkin vasta tämän vuoden puolella?

nyt mitä se horologi tekee ammatikseen?

• LonesomeMan
        Horologi kirjoitti:

En äkkiä osaa sanoo. Jos siitä on cd niin tossa taitaa olla ne keitä muita siinä on.
        Akin sanasta miestä levyllä sitä ei tietääkseni ole, siis se levy julkastiin tänä vuonna. Tota biisiä muistan kuulleeni jo heti tammikuussa.

Poppia Kyydissä
        Vuonna 2004 Aki Sirkesalo meni kesätöihin TV 1:een juontamaan musiikkiohjelmaa, jossa popparit, hän itse mukaan luettuna, esittivät toistensa kappaleita ja yrittivät myös tietää toisistaan kaiken mahdollisen. Artisteina ja kisailijoina oli suomirokin kermaa, kuten Ismo Alanko, Remu Aaltonen, Juice Leskinen, Neumann ja Jonna Tervomaa. Aki oli Poppia Kyydissä elokuun puoleen väliin asti, jonka jälkeen jatkuivat jo keväällä alkaneet uuden levyn äänityssessiot. Ensimmäisistä sessioista valikoitui singleksi Mullonikäväsua, joka sai ensiesityksensä Elämä Lapselle -konsertissa 15. syyskuuta 2004.

• LonesomeMan
        manxman kirjoitti:

kurkut on huomenna aamulla tosi hyvii

Suolasta pitää olla, jännä juttu sekin.

• Horologi
        manxman kirjoitti:

nyt mitä se horologi tekee ammatikseen?

Sovitaan päivämääräks maanantai 3 lokakuuta,vuonna 2005,siis ens maanantaina niin sitten julkasen sen muutaman sivun mittasen kirjelmän siitä horologin ammatista.Oon kyllä laittanu sen jo 3kertaa tänne,mutta aina se vaan katoo.Ei se tosiaan ole niin rivo ammatti miltä tuo nimike näyttää.HORO,sehän on jo jotain suurta-löysää,mutta ei sittenkään.LOGI,toinen arvoitus,siihen asti kun sen sitten maanantaina JÄLLEEN kirjotan.Se on kyllä ammatinimike,ja oon sen kertonu tuolla aiemmin,mutta eti se sieltä,tai oota maanantaihin.

Ps.Ei se ammatinimikkeenä ole kylläkään oikein kaunis nimi,kun se viittaa aivan toiselle alalle,mitä se on.

• Horologi
        LonesomeMan kirjoitti:

En äkkiä osaa sanoo. Jos siitä on cd niin tossa taitaa olla ne keitä muita siinä on.
        Akin sanasta miestä levyllä sitä ei tietääkseni ole, siis se levy julkastiin tänä vuonna. Tota biisiä muistan kuulleeni jo heti tammikuussa.

Poppia Kyydissä
        Vuonna 2004 Aki Sirkesalo meni kesätöihin TV 1:een juontamaan musiikkiohjelmaa, jossa popparit, hän itse mukaan luettuna, esittivät toistensa kappaleita ja yrittivät myös tietää toisistaan kaiken mahdollisen. Artisteina ja kisailijoina oli suomirokin kermaa, kuten Ismo Alanko, Remu Aaltonen, Juice Leskinen, Neumann ja Jonna Tervomaa. Aki oli Poppia Kyydissä elokuun puoleen väliin asti, jonka jälkeen jatkuivat jo keväällä alkaneet uuden levyn äänityssessiot. Ensimmäisistä sessioista valikoitui singleksi Mullonikäväsua, joka sai ensiesityksensä Elämä Lapselle -konsertissa 15. syyskuuta 2004.

semmonen tuntuma,että se ei ole Akin ääni sillä levyllä minkä oon kuullu,vaan joku toinen on sen sanoituksen levyttäny.Ääni nimittäin ei ole mun mielestä Akin,sillä Akin ääni on mun mielestä tukkosempi,tai sitten sitä on nykytkniikalla muutettu.Oonkohan oikeassa,jos en oikaskaa mun tieto!

• LonesomeMan
        Horologi kirjoitti:

semmonen tuntuma,että se ei ole Akin ääni sillä levyllä minkä oon kuullu,vaan joku toinen on sen sanoituksen levyttäny.Ääni nimittäin ei ole mun mielestä Akin,sillä Akin ääni on mun mielestä tukkosempi,tai sitten sitä on nykytkniikalla muutettu.Oonkohan oikeassa,jos en oikaskaa mun tieto!

Enempää en osaa sanoa, mulla on ainakin sama biisi mistä on Akin sivuilla näytekin!!

Radioille 6.9. jaettu ”Mullonikäväsua” -single esittelee Aki Sirkesalon uutta ja kauan odotettua materiaalia. ”Biisissä on reimaa ja harvinaisen suoraa rokkenrollia”, Aki luonnehtii.

”Mullonikäväsua” -biisin teksti käsittelee kahden ihmisen etääntymistä toisistaan: ”Voisit olla vaikka päiväntasaajalla, kuun pimeällä puolella taikka veden alla, minua kun hiljaisuuden vasaralla lyöt ja siksi valvon yöt.”

Kappaleessa kuuluu myös Sirkesalon rakkaus 70-luvun alun New Jerseyn ”valkoiseen souliin”, jonka sointiin ovat tuoneet oman lisänsä alan miehet Ruotsista: Per Lindvall (Abba, Lisa Nilsson), Lars Danielsson (Lisa Nilsson) ja Mats Schubert (Bo Kaspers Orkester).

Yli 100 000 levyä myynyt Aki Sirkesalo on soolouransa aikana julkaissut neljä studiolevyä sekä yhden kokoelman. Useita massiivisia hittejä tehneen Sirkesalon uusi studioalbumi julkaistaan helmikuussa 2005.
        http://www.emi.fi/cgi-bin/show.pl?page=news&tmpl=article.tmpl&marvin_articleid=245

• Horologi
        LonesomeMan kirjoitti:

Enempää en osaa sanoa, mulla on ainakin sama biisi mistä on Akin sivuilla näytekin!!

Radioille 6.9. jaettu ”Mullonikäväsua” -single esittelee Aki Sirkesalon uutta ja kauan odotettua materiaalia. ”Biisissä on reimaa ja harvinaisen suoraa rokkenrollia”, Aki luonnehtii.

”Mullonikäväsua” -biisin teksti käsittelee kahden ihmisen etääntymistä toisistaan: ”Voisit olla vaikka päiväntasaajalla, kuun pimeällä puolella taikka veden alla, minua kun hiljaisuuden vasaralla lyöt ja siksi valvon yöt.”

Kappaleessa kuuluu myös Sirkesalon rakkaus 70-luvun alun New Jerseyn ”valkoiseen souliin”, jonka sointiin ovat tuoneet oman lisänsä alan miehet Ruotsista: Per Lindvall (Abba, Lisa Nilsson), Lars Danielsson (Lisa Nilsson) ja Mats Schubert (Bo Kaspers Orkester).

Yli 100 000 levyä myynyt Aki Sirkesalo on soolouransa aikana julkaissut neljä studiolevyä sekä yhden kokoelman. Useita massiivisia hittejä tehneen Sirkesalon uusi studioalbumi julkaistaan helmikuussa 2005.
        http://www.emi.fi/cgi-bin/show.pl?page=news&tmpl=article.tmpl&marvin_articleid=245

otin kopsun tästä sun sivusta ja nyt osaan hakea ne mitä haluan.Onko se uusin biisi MULLONIKÄVÄSUA esittäjä Aki,vai onko se joku toinen,kun se ääni ei todellakaan ole mun mielestä Akin?

• ne sit,
        Horologi kirjoitti:

Sovitaan päivämääräks maanantai 3 lokakuuta,vuonna 2005,siis ens maanantaina niin sitten julkasen sen muutaman sivun mittasen kirjelmän siitä horologin ammatista.Oon kyllä laittanu sen jo 3kertaa tänne,mutta aina se vaan katoo.Ei se tosiaan ole niin rivo ammatti miltä tuo nimike näyttää.HORO,sehän on jo jotain suurta-löysää,mutta ei sittenkään.LOGI,toinen arvoitus,siihen asti kun sen sitten maanantaina JÄLLEEN kirjotan.Se on kyllä ammatinimike,ja oon sen kertonu tuolla aiemmin,mutta eti se sieltä,tai oota maanantaihin.

Ps.Ei se ammatinimikkeenä ole kylläkään oikein kaunis nimi,kun se viittaa aivan toiselle alalle,mitä se on.

jos sen kirjoittais: hårologi? Ei vaan, se näyttää hassulta, mutta tommonen ammattinimike ON olemassa, oon joskus lukenu lehdestä. :))

• UPCIDER
        LonesomeMan kirjoitti:

Et toi on hyvä sivu, pakko
        laittaa omille linkeille
        talteen, mut kuinkahan pitkään
        noita voi sit kuunnella
        ihan ilmatteex. :))

• mistä lienee nyt kysymys, kun edes poistopyyntöä en keltään saanut?

Mutta mitäs pienistä, kun suuret ovat muotia.............

Terveisin, MM.

• vt ejk

Kiitos kun ilmoitit. Eipähän jää vaivaamaan, että loukkasinko ketään. :o)

Pieni on kaunista...ja isot ovat kaunista ja.......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      201
      4281
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      58
      3052
    3. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      89
      1658
    4. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      18
      1296
    5. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      12
      1284
    6. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      8
      1076
    7. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      23
      1067
    8. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      48
      1028
    9. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      237
      1024
    10. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
      Ikävä
      49
      956
    Aihe