terveysintoilijat helevettiin...

Minähän syön!

Olen 26v, akateeminen opiskelijapoitsu...
Mun ruokavalioni käsittää usein kotimaisia kaloja paistettuna pottumuusin kera, sienikastikkeita, unnikarjalanpaistia sun muita VANHANAJAN LIHARUOKIA joissa mureuden takaa pitkä haudutusaika. Lihaa, vihanneksia, kalaa, vaaleita leipiä... So what! Mustasta en välitä, koska siitä ei saa yhtä hyvän makuista kuin vaalea leipä.
Empä ole kuollut kolestroliin.
Kasvikset vihanneksia ja eri hedelmiä, lempparit parsakaali, tomaatti ja paprika eri tavoin kypsennettyinä ja hedelmistä luonnonmarjat, omena, banaani, aplarit...
Mitä muuten sanotte siitä, että saatan aterialla popsia jopa 3-400g ruokaa, ENKÄ LIHO. masu pullottaa jonkinaikaa, mutta palautuu sitten äkkiä kun aineenvaihdunta toimii. Olen 173cm/69-72 kg vaihteluväli. Aina se sama. Miksikä sanotaan nopean aineenvaihdunnan ihmisiä?
(En muuten tajua, miksi nykyään joulukinkkukin raiskataan makumielessä hauduttamalla liian vähän, tulee liian punaista ja nahkeaa kumilihaa.
Mökillä kinkku tai paistit laitetaan aina puulämmitteiseen uuniin, hautuvat KOKO YÖN yli haudutuspussissa siinä sadassa asteessa...
Niin mureaa, että luun voi vetää lihan läpi käsin ja lihasyyt ihanan pehmeitä.)

9

585

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

Kuin hevonen enkä liho.

• Porkkana

...ihan terveellisesti, lapsi kulta. ;)

Vaalea leipä on tuossa ruokavaliossa pieni pahe. Älä terveysintoilijoita moiti!

• Minua ärsyttää se,että mitään ruokaa ei saa syödä hyvällä ruokahalulla vaan se pitää pilata tällä jatkuvalla terveys hössötyksellä!Syökää ruokaa hyvällä omalla tunnolla!

• kulku

Olis mielenkiintoista lukea kommenttisi toiset 26v.elettyäsi.Tahtoo kilot lisääntyä 50-pylvään jälkeen jos ei pidä varaansa.Nauti toki"keveistä"vuosista!

• ...............

>Mitä muuten sanotte siitä, että saatan aterialla
      >popsia jopa 3-400g ruokaa

sanon siihen että minä syön aterialla 600-900g enkä liho.

• harrastan liikuntaa joka päivä ainakin vähintään yli tunnin joten ei pitäisi tulla painon kanssa ongelmia!

• Leena kirjoitti:

harrastan liikuntaa joka päivä ainakin vähintään yli tunnin joten ei pitäisi tulla painon kanssa ongelmia!

enkä muutenkaan halua stressata ulkonäöstäni, painostani tai siitä mitä syön.On sairasta,että nykypäivänä yritetään aivopestä ihmisiä kaikenmoisiin dietteihin!Ei ajatella sitä,että kaikki eivät halua laihduttaa..

• Xveg

"masu pullottaa jonkinaikaa, mutta palautuu sitten äkkiä kun aineenvaihdunta toimii. Olen 173cm/69-72 kg vaihteluväli. Aina se sama. Miksikä sanotaan nopean aineenvaihdunnan ihmisiä? "

On vanha myytti, että lihavuus aiheutuisi muka hitaasta aineenvaihdunnasta. Tähän suuntaanhan ylläolevakin vihjailee. Se jättää huomiotta sen tosiasian, että monilla sairaalloisen ylipainoisilla ihmisillä on hyvin nopea aineenvaihdunta.

"Empä ole kuollut kolestroliin."

Olet aika nuori vielä. Paljon aikaa. Kolestroliin liittyvät sairaudet kehittyvät hitaasti. Kun ihminen syntyy, verisuonet ovat puhtaat ja veri virtaa niissä vapaasti. Sitten kun hänelle tarjotaan "perinteisiä" elikkoruokia lihaa, kalaa, kanaa, kananmunia, maitotuotteita, kolestroli alkaa hitaasti kertymään verisuonten seinämiin.

Jonain kauniina päivänä verisuonten seinämään kasautuneesta kolestrolista saattaa irrota reilun kokoinen paakku, joka ajelehtii tukkien jossakin kohdassa veren kulun. Jos paakku tukkii sydämeen menevän valtimon, on kyseessä sydänkohtaus. Jos aivoihin menevän, on kyseessä aivohalvaus.

Koko prosessi on aivan huomaamaton. Kuin ajaisi autoa jossa ei ole polttoainemittaria. Kaikki menee hyvin kunnes bensa loppuu.

Sydänkohtauksella onkin sopiva lisänimi -hiljainen kuolema.

• Chi

300-400 g ruokaa/ateria on aika normaalia. Vilkaises esim. valmisruokien(yök,tiedän) pakkauskokoja... Kiroat terveysintoilijoita, mutta miksi? Ruokavaliosi kuulostaa melko terveelliseltä; syöt kalaa, lihaa ja kasviksia(ja vieläpä hyviä valintoja joukossa).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      91
      5518
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      57
      3661
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      61
      3005
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      49
      2219
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      61
      1986
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      301
      1927
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1626
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      96
      1511
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1407
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      9
      1363
    Aihe