Nukutaanko

yksitypy

täällä huuhaalla yöllä lainkaan? Katsoin noita viime yön kirjoitusaikoja, niin tulin tulokseen ettei nukuta. Ja.... Missäs ne viime yön kirjoittelijat ovat nyt?
Nukkumassa tietenkin että jaksavat taas ens yön päivystää täällä :=))))
Täytyy sanoa, että ollaan me huuhaalaiset hyvässä hoidossa. Eipä tarvi kenenkään koskaan olla yksin :=))))
Voitais melkein arpoa joka viikko pari huuhaalaista yövuoroon :=))))

36

823

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varatartsan

on ilmeisesti siirtynyt jatkuvaan 3-vuorokirjoitteluun. :o)

• yksitypy

Minä voisin tehdä aina sitä kaksvuorotyötä, kun kolmivuorotyöhön en sovi. Tulee muuten univaikeuksia, kun päivällä ei saa nukuttua.
        Mutta luulen että yötyötä tekeviä kyllä riittää täällä. Miten sinä tarzan? Voisitko alkaa tekeen yöpäivystyksiä joskus? :=))))))

• varatartsan
        yksitypy kirjoitti:

Minä voisin tehdä aina sitä kaksvuorotyötä, kun kolmivuorotyöhön en sovi. Tulee muuten univaikeuksia, kun päivällä ei saa nukuttua.
        Mutta luulen että yötyötä tekeviä kyllä riittää täällä. Miten sinä tarzan? Voisitko alkaa tekeen yöpäivystyksiä joskus? :=))))))

Aina täällä joku jupisis kaverina, ei pääsis uni yllättämään. :o)

• yksitypy
        varatartsan kirjoitti:

Aina täällä joku jupisis kaverina, ei pääsis uni yllättämään. :o)

tässä pari kuukautta sitten, kun olin vielä nuorempi valvoin täällä kolmeen saakka, mutta nyt ei tulis enää kuuloonkaan :=))))

• varatartsan
        yksitypy kirjoitti:

tässä pari kuukautta sitten, kun olin vielä nuorempi valvoin täällä kolmeen saakka, mutta nyt ei tulis enää kuuloonkaan :=))))

äkkiä ne voimat ovat menneet? Parissa kuukaudessa! Älä ainakaan ajattele, miten jaksat olla täällä parin kuukauden kuluttua! :o|

• yksitypy
        varatartsan kirjoitti:

äkkiä ne voimat ovat menneet? Parissa kuukaudessa! Älä ainakaan ajattele, miten jaksat olla täällä parin kuukauden kuluttua! :o|

vähän huolestuttaa. Parin kuukauden päästä ehkä just ja just jaksaa tehdä täällä huuhaallakin vaan yksvuorotyötä. Olen kait sellaista nopesti vanhenevaa sorttia :=)))))

• minä nukuin kuin tukki yön..... Hyvät unilääkkeet oli heh...=:8))

• yksitypy

aika hyvät. Ja kun vieläkin noin naurattaa :=))))
        Montako kertaa... eikun tablettia unilääkettä jouduit ottamaan? :=))))

• yksitypy kirjoitti:

aika hyvät. Ja kun vieläkin noin naurattaa :=))))
        Montako kertaa... eikun tablettia unilääkettä jouduit ottamaan? :=))))

jouduin nauttimaan.....Niin ja muutama pyörähdys niin se oli siinä....=:8))))

• yksitypy
        BBrunetti kirjoitti:

jouduin nauttimaan.....Niin ja muutama pyörähdys niin se oli siinä....=:8))))

pyörahdyksiä ne oli? Ei sillä että mitenkään utelias olisin :=)))

• yksitypy kirjoitti:

kuvittelin etten osaa tanssia...tiedäthän vaiks sillanpään tahtiin...Niin kuule komiasti Brune se vaan pyörähteli....Hih.... =:8))))
        "kellohame heilahtaa..." vai miten se meni...Tosin ei ollu hametta....=:0))

• yksitypy kirjoitti:

ei oo sillanpäätä...tuli vaan mieleen...=:0)))että niin siel pyörähtelin...

• yksitypy
        BBrunetti kirjoitti:

kuvittelin etten osaa tanssia...tiedäthän vaiks sillanpään tahtiin...Niin kuule komiasti Brune se vaan pyörähteli....Hih.... =:8))))
        "kellohame heilahtaa..." vai miten se meni...Tosin ei ollu hametta....=:0))

levytansseissa kun tuon kellohameen tahdissa olet pyörinyt. Se kellohame olis kyllä ehdottomasti pitänyt sulla olla :=))))

• yksitypy kirjoitti:

levytansseissa kun tuon kellohameen tahdissa olet pyörinyt. Se kellohame olis kyllä ehdottomasti pitänyt sulla olla :=))))

hameet mun juttu.....
        mut nyt tupakkaa ostamaan...olen siitäkin riippuvainen.....=:0))))

• yksitypy
        BBrunetti kirjoitti:

ei oo sillanpäätä...tuli vaan mieleen...=:0)))että niin siel pyörähtelin...

se Katri-Heluna sitä kellohametta laulele :=))
        Tai käydäkin Brunetti sulla kova viuhka illalla?
        Montako peliä pyörähtelit oikein? :=)))

• yksitypy kirjoitti:

se Katri-Heluna sitä kellohametta laulele :=))
        Tai käydäkin Brunetti sulla kova viuhka illalla?
        Montako peliä pyörähtelit oikein? :=)))

oikeestaan sama hemmo toi aina hakemaan tuli....(vaiks kerran muuten astuin sen varpaille....)....heh....=:0))))

• yksitypy
        BBrunetti kirjoitti:

oikeestaan sama hemmo toi aina hakemaan tuli....(vaiks kerran muuten astuin sen varpaille....)....heh....=:0))))

pyysikö saatille? Ja tuliko uudet treffit vai oliko jo vanha tuttu? Ei sillä että utelias olisin :=)))))

• yksitypy kirjoitti:

pyysikö saatille? Ja tuliko uudet treffit vai oliko jo vanha tuttu? Ei sillä että utelias olisin :=)))))

Ööööööö..... tässä pien pien mutta..... Se henkilö on katos melkein sukua...Varmaan mun vaipat joskus vaihtanut ku oon ollu vauveli...Perhetuttu...heh....=:8)))))

• yksitypy
        BBrunetti kirjoitti:

Ööööööö..... tässä pien pien mutta..... Se henkilö on katos melkein sukua...Varmaan mun vaipat joskus vaihtanut ku oon ollu vauveli...Perhetuttu...heh....=:8)))))

olen nyt. Luulin että sinua joku tarzan on tanssittanut ja siinä rakkaus roimahtanut.
        Mutta että perhetuttuja :=(((((

• yksitypy kirjoitti:

olen nyt. Luulin että sinua joku tarzan on tanssittanut ja siinä rakkaus roimahtanut.
        Mutta että perhetuttuja :=(((((

että petyit....Nooh joskus saattaa jopa roihuta....heh..=:0))))

• yksitypy
        BBrunetti kirjoitti:

että petyit....Nooh joskus saattaa jopa roihuta....heh..=:0))))

pahoillaan saa olla, kun ajattelin jo että nyt Brunetti löytänyt elämänsä miehen :=)))
        Minulle kun ei mitään tapahdu koskaan, niin olisin niin toivonut että sulla olis ollut edes jotain äksöniä :=(((

• yksitypy kirjoitti:

pahoillaan saa olla, kun ajattelin jo että nyt Brunetti löytänyt elämänsä miehen :=)))
        Minulle kun ei mitään tapahdu koskaan, niin olisin niin toivonut että sulla olis ollut edes jotain äksöniä :=(((

äksöniä..... mullakaan...Pitäiskö ihan alkaa niinku metsästään...Tai laittaa haku päälle.... Ööööö.... noh tulee se jostain.... Rakkaus joskus kenties...=:0)))

• yksitypy
        BBrunetti kirjoitti:

äksöniä..... mullakaan...Pitäiskö ihan alkaa niinku metsästään...Tai laittaa haku päälle.... Ööööö.... noh tulee se jostain.... Rakkaus joskus kenties...=:0)))

vastaan vaikka kaupan hyllyjen välissä :=)))
        Kyllä se tulee Brunetti vielä. Ja muista että ilmoitat Typylle heti kun se tulee. Ei sillä että utelias olisin :=)))))))

• yksitypy kirjoitti:

vastaan vaikka kaupan hyllyjen välissä :=)))
        Kyllä se tulee Brunetti vielä. Ja muista että ilmoitat Typylle heti kun se tulee. Ei sillä että utelias olisin :=)))))))

siitä että ei Brune enää niin huuhaalla viihdy.....=;0))))

• yksitypy
        BBrunetti kirjoitti:

siitä että ei Brune enää niin huuhaalla viihdy.....=;0))))

kyllä väliaikatietoja käyt sittenkin antamassa.
        Et sinä sen miehen kyljessä kuitenkaan ihan koko aika ole :=)))))

• yksitypy kirjoitti:

kyllä väliaikatietoja käyt sittenkin antamassa.
        Et sinä sen miehen kyljessä kuitenkaan ihan koko aika ole :=)))))

Nooh ihminen ku rakastuu se loistaa... Kyllä sen huomaa.....=;8))))))

• varatartsan

sulla tuhti lompakko! Taitaa tuo sefun työ olla tienestien kannalta iiihan kiva. :o)

• Horologi

manimani,hani.Jahas,että oikein lottovoittajan uni,vai painajainen?Vuosia sitte sain (oli jo ecut),muutaman kymppitonnin,mutta painajaisista ei tietookaan.Se kyllä sattu niin sopivaan saumaan tuo voitto ettei paremmin ois voinu osua!Sen jölkeen ei enää edes neljää oo tullu.Kerta rytinä,eikä ainainen natina,äpättää kyllä.

Jos sanonnoilla voitas kertoo;Nou mani,nou hani.

• yksitypy

MM ollut melkoiset unet :=))))
        Mutta rahaahan se vaan oli. Minä haluaisin nähdä unta ihan toisenlaisista jutuista. Esim. Jaa... enpäs taida kehdata sanoakaan :=)))

• rahtari1

alkaa takas noi soittohommat ja vaihtaa siinä niinkun samalla vanhaan ammattiin

• Horologi
        rahtari1 kirjoitti:

alkaa takas noi soittohommat ja vaihtaa siinä niinkun samalla vanhaan ammattiin

soittimes skitta?Basso vai soolo?Mä nimittäin rakastan hljaisuudessa kuunneltua kitaramusiikkia,vain musiikki ja minä,ajatuksia ei ollenkaan.

• rahtari1
        Horologi kirjoitti:

soittimes skitta?Basso vai soolo?Mä nimittäin rakastan hljaisuudessa kuunneltua kitaramusiikkia,vain musiikki ja minä,ajatuksia ei ollenkaan.

täällä moneen kertaan että olen soittanut kitaraa yli 20 vuotta ,nykyään soitan vaan omaksi iloksi ja ettet vanha taito katoa, ja soitan sekä soolokitaraa että slide kitaraa

• yksitypy
        rahtari1 kirjoitti:

täällä moneen kertaan että olen soittanut kitaraa yli 20 vuotta ,nykyään soitan vaan omaksi iloksi ja ettet vanha taito katoa, ja soitan sekä soolokitaraa että slide kitaraa

musiikkia soitat? Laidasta laitaan vai onko jokin tietyn tyylinen musiikki?

• suutu

vastasit vaan tuolle horologille siihen malliin että oletit että kaikki pitäisi tietää että olet kitaraa soittava rekkakuski ja eihän sillä mitään merkitystä olekkaan soitatko vai etkö?lopetetaan tämä keskustelu.

• LonesomeMan

tietääkseni hereillä. Tarkotus olis nyt valvoo 20-21 asti että todellakin sen yön nukkuis. Ottaa huomioon että kävelin tänään liki 10 kilometriä ja ahdoin itteeni liikennemerkin kokoisen pizzan niin ei ihme että meinaa poski painua näppäimistölle, mutta taitaisin herätä huonoon aikaan. No mitäs, siinä kyllähän täällä aina joku on ;)

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      201
      4281
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      58
      3052
    3. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      89
      1658
    4. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      18
      1296
    5. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      12
      1284
    6. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      8
      1076
    7. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      23
      1067
    8. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      48
      1028
    9. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      237
      1024
    10. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
      Ikävä
      49
      956
    Aihe