Onko porsaan ulkofile hyvä paistaa 150 asteessa?
Porssan ulkofileen paistaminen
9
1195
Vastaukset
- mutta...
Kannattaa ensin ruskistaa pannulla ulkofile joka puolelta jolloin pinta "sulkeutuu" eikä lämpösäteily pääse tunkeutumaan lihan sisälle vaan se jää mehukkaksi eikä kuiu.
- slowfood
Höpöhöpöä. Ei ne pinnat mihinkään sulkeudu. Lämpö menee lihaan samalla tavalla paistoi sitä tai ei. Paistaminen synnyttää vain epäterveellisiä karsinogeeneja.
Aloittajalle: on ihan hyvä lämpötila, itse paistan kassleria usein 125 asteessa.
- Kotikokki
Suosittelisin mieluummin tekemään höyrytettyjä nakkeja ketsupin kera, kyllä siinä kääntyy suupielet hymyyn! Kauhean sitkeää ja väkevästi maustettua porsaan filettä kun tarjoaa lapsille niin menee koko viikonloppu pilalle.
- AperitaAatu
Mitens olis parmakinkku italialaiseen tapaan.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=59&v=YJze78pKS7I - Johnni2k
Minä tein ulkofileestä fillaariin uuden satulan. On aika paljon pehmeämpi kuin entinen pelkkää kamaraa ollut Selle Royal.
- Ylikypsää
Sellestäkin tulee mureaa kun laitat 105C ja 48h.
- parastapossua
20 astetta C. ja 48 tuntia pitäis olla mureeta. Pyykkipinna nenässä, jam,jam.
- niinsitäpitää
parastapossua kirjoitti:
20 astetta C. ja 48 tuntia pitäis olla mureeta. Pyykkipinna nenässä, jam,jam.
20 astetta ja 48 timmaa, niin salmonella-ella ja muut toksiinit kiittävät päästessään viimeinkin tappamaan jonkun.
- puukkoakylkeen
Kysy sitä Muslim-lihakauppiaalta, niin saat puukosta, kyljyksen sijaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774662- 1801957
- 1241640
- 1351211
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161131- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4858