Amerikkalaisilla on astronautti, venäläisillä kosmonautti, kiinalaisilla taikonautti ja suomalaisilla pöönautti.
Ei me piru vie pitkälle pötkitä...
Avaruusaikaan
25
874
Vastaukset
- tähtitoimittaja ejk
ja onneksi on kaffella psykolooki joka taikoo pöön autin pois. Ja on meillä yksi nauttikin, se on toi Masse-setä joka nauttii mäyräkoiria ja välillä käy avaruudessa. Jonkinlainen massenautti?
- MillaN
...ja sit taivaalla on monta kaunista tähtinauttia.:D
- tähtitoimittaja ejk
MillaN kirjoitti:
...ja sit taivaalla on monta kaunista tähtinauttia.:D
meiltäkin löytyy taikanautti, se on vastaava kuin kiinalaisten taikonautti.
- Iloinen Veikko
Mesessä päivänsä viettävä on mesenaatti.
Alan olla naatti tästä työpäivästä, mahassa kiertää,,,tuntuu kuin joku olisi mahaa kiertävällä radalla... - Jermu
Iloinen Veikko kirjoitti:
Mesessä päivänsä viettävä on mesenaatti.
Alan olla naatti tästä työpäivästä, mahassa kiertää,,,tuntuu kuin joku olisi mahaa kiertävällä radalla...Millanautti, toiminautti, viskinautti ja soodanautti.SIKArinautti on kanssa. Homppelipoikien palstalla on varmasti tilaa hydraulinautille.
- tukkusutija
nautti jos viieskii, nin mistäs tiiät onkos pirulla pitkäkin pötki?
- Jermu
sellaiselle, joka tankilla kiertää maapallon ympäri ja joskus jopa ämpäri.
- tukkusutija
sun ämpäriis on pantu muita.
- tähtitoimittaja ejk
yritettiin muistaakseni tunkea tukkiksen päähän. Se on kait sitten sankonautti.
- tukkusutija
tähtitoimittaja ejk kirjoitti:
yritettiin muistaakseni tunkea tukkiksen päähän. Se on kait sitten sankonautti.
osuis yhti kytiä
- MillaN
...on tilaa yhdelle Jermunautille joka tankkinautilla ajelee maapallon ympäri ämpäri nauttien.:D
Onnea Idolsille! :) - Jermunautti
MillaN kirjoitti:
...on tilaa yhdelle Jermunautille joka tankkinautilla ajelee maapallon ympäri ämpäri nauttien.:D
Onnea Idolsille! :)tarjoa vodkanautin voitonjuhlintaan osallistuville.
- Iloinen Veikko
Jermunautti kirjoitti:
tarjoa vodkanautin voitonjuhlintaan osallistuville.
...ja se suomalainen avaruuslentäjä, persnautti, etenee sfääreissä biokaasulla...
- Jermu
Iloinen Veikko kirjoitti:
...ja se suomalainen avaruuslentäjä, persnautti, etenee sfääreissä biokaasulla...
onko itsekäs ja itsekeskeinen narsnautti vai naisnautti?
Moneen Loveen langennut ja sieltä avaruuteen singonnut on MoLonautti. - Iloinen Veikko
Jermu kirjoitti:
onko itsekäs ja itsekeskeinen narsnautti vai naisnautti?
Moneen Loveen langennut ja sieltä avaruuteen singonnut on MoLonautti.MOLOnautti...hahaaaa...nainauttien sukuun kuuluva...
Tässähän pitäisi jutella pöönautista, mitään nautittavaa se ei kai ole, tai siis nautinnollista... - MillaN
Jermunautti kirjoitti:
tarjoa vodkanautin voitonjuhlintaan osallistuville.
...minä yhdet vodkanautit tarjoan kaikille, vaan kun ei persnauttia aleta ottamaan.:D
Jermunautti kirjoitti:
tarjoa vodkanautin voitonjuhlintaan osallistuville.
Olen tullut tekemään tästäkin juhlastanne pelkän tilaisuuden. Kiäh kiäj:)
Täälläkö ne juhlat pidetään?:)
- suomalainen
-mulla on kohtpuoleen loma-
*hih* - MaanMatonen
Mie en saa olla Idoli.
Mie en saa olla astronautti.
Mie en saa olla kosmonautti.
Mie en saa taikonauttii.
Mie en saa pöönauttii.
Mie en saa multaa.
Mie en saa mennä mullan alle.
Mie en saa kohta happee.
Mie en ala mittää.- tukkusutija
oon sitä mieltä, että oo saamatta.
- MaanMatonen
tukkusutija kirjoitti:
oon sitä mieltä, että oo saamatta.
Mie en saa itkee.
Mie en saa sannoo sutija kiusaa.
Mie en saa-aaa. - tukkusutija
MaanMatonen kirjoitti:
Mie en saa itkee.
Mie en saa sannoo sutija kiusaa.
Mie en saa-aaa.saa ny mitä saat
- MaanMatonen
tukkusutija kirjoitti:
saa ny mitä saat
Mie saan narista.
Mie saan kiusata sutijaa.
Mie saan nauttii.
Mie saan nauraa.
- maailmanmenoa
palstalla on saanut yli 10000 lukijaa, täällä reilut 600, mistäköhän johtuu?
- Iloinen Veikko
Täällä tehdään kaikki nauttien eikä turhia höpistä (vale). Ja viime aikoina ollaan oltu kitusia myöten kiinni noissa kilpailuissa, jalat maassa ja sanat solmussa.
Kävin katsomassa maailman menoa ja hyviä ehdotuksia suomalaisille nauteille siellä oli. Mattinautti ja naispuolinen Mervinautti olivat aika hyviä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792372Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1411526- 1331462
- 1581234
- 1091023
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten377950Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683