Avaruusaikaan

Iloinen Veikko

Amerikkalaisilla on astronautti, venäläisillä kosmonautti, kiinalaisilla taikonautti ja suomalaisilla pöönautti.

Ei me piru vie pitkälle pötkitä...

25

874

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tähtitoimittaja ejk

      ja onneksi on kaffella psykolooki joka taikoo pöön autin pois. Ja on meillä yksi nauttikin, se on toi Masse-setä joka nauttii mäyräkoiria ja välillä käy avaruudessa. Jonkinlainen massenautti?

      • MillaN

        ...ja sit taivaalla on monta kaunista tähtinauttia.:D


      • tähtitoimittaja ejk
        MillaN kirjoitti:

        ...ja sit taivaalla on monta kaunista tähtinauttia.:D

        meiltäkin löytyy taikanautti, se on vastaava kuin kiinalaisten taikonautti.


      • Iloinen Veikko

        Mesessä päivänsä viettävä on mesenaatti.
        Alan olla naatti tästä työpäivästä, mahassa kiertää,,,tuntuu kuin joku olisi mahaa kiertävällä radalla...


      • Jermu
        Iloinen Veikko kirjoitti:

        Mesessä päivänsä viettävä on mesenaatti.
        Alan olla naatti tästä työpäivästä, mahassa kiertää,,,tuntuu kuin joku olisi mahaa kiertävällä radalla...

        Millanautti, toiminautti, viskinautti ja soodanautti.SIKArinautti on kanssa. Homppelipoikien palstalla on varmasti tilaa hydraulinautille.


    • tukkusutija

      nautti jos viieskii, nin mistäs tiiät onkos pirulla pitkäkin pötki?

    • Jermu

      sellaiselle, joka tankilla kiertää maapallon ympäri ja joskus jopa ämpäri.

      • tukkusutija

        sun ämpäriis on pantu muita.


      • tähtitoimittaja ejk

        yritettiin muistaakseni tunkea tukkiksen päähän. Se on kait sitten sankonautti.


      • tukkusutija
        tähtitoimittaja ejk kirjoitti:

        yritettiin muistaakseni tunkea tukkiksen päähän. Se on kait sitten sankonautti.

        osuis yhti kytiä


      • MillaN

        ...on tilaa yhdelle Jermunautille joka tankkinautilla ajelee maapallon ympäri ämpäri nauttien.:D

        Onnea Idolsille! :)


      • Jermunautti
        MillaN kirjoitti:

        ...on tilaa yhdelle Jermunautille joka tankkinautilla ajelee maapallon ympäri ämpäri nauttien.:D

        Onnea Idolsille! :)

        tarjoa vodkanautin voitonjuhlintaan osallistuville.


      • Iloinen Veikko
        Jermunautti kirjoitti:

        tarjoa vodkanautin voitonjuhlintaan osallistuville.

        ...ja se suomalainen avaruuslentäjä, persnautti, etenee sfääreissä biokaasulla...


      • Jermu
        Iloinen Veikko kirjoitti:

        ...ja se suomalainen avaruuslentäjä, persnautti, etenee sfääreissä biokaasulla...

        onko itsekäs ja itsekeskeinen narsnautti vai naisnautti?
        Moneen Loveen langennut ja sieltä avaruuteen singonnut on MoLonautti.


      • Iloinen Veikko
        Jermu kirjoitti:

        onko itsekäs ja itsekeskeinen narsnautti vai naisnautti?
        Moneen Loveen langennut ja sieltä avaruuteen singonnut on MoLonautti.

        MOLOnautti...hahaaaa...nainauttien sukuun kuuluva...

        Tässähän pitäisi jutella pöönautista, mitään nautittavaa se ei kai ole, tai siis nautinnollista...


      • MillaN
        Jermunautti kirjoitti:

        tarjoa vodkanautin voitonjuhlintaan osallistuville.

        ...minä yhdet vodkanautit tarjoan kaikille, vaan kun ei persnauttia aleta ottamaan.:D


      • Jermunautti kirjoitti:

        tarjoa vodkanautin voitonjuhlintaan osallistuville.

        Olen tullut tekemään tästäkin juhlastanne pelkän tilaisuuden. Kiäh kiäj:)

        Täälläkö ne juhlat pidetään?:)


    • suomalainen

      -mulla on kohtpuoleen loma-

      *hih*

    • MaanMatonen

      Mie en saa olla Idoli.
      Mie en saa olla astronautti.
      Mie en saa olla kosmonautti.
      Mie en saa taikonauttii.
      Mie en saa pöönauttii.
      Mie en saa multaa.
      Mie en saa mennä mullan alle.
      Mie en saa kohta happee.
      Mie en ala mittää.

      • tukkusutija

        oon sitä mieltä, että oo saamatta.


      • MaanMatonen
        tukkusutija kirjoitti:

        oon sitä mieltä, että oo saamatta.

        Mie en saa itkee.
        Mie en saa sannoo sutija kiusaa.
        Mie en saa-aaa.


      • tukkusutija
        MaanMatonen kirjoitti:

        Mie en saa itkee.
        Mie en saa sannoo sutija kiusaa.
        Mie en saa-aaa.

        saa ny mitä saat


      • MaanMatonen
        tukkusutija kirjoitti:

        saa ny mitä saat

        Mie saan narista.
        Mie saan kiusata sutijaa.
        Mie saan nauttii.
        Mie saan nauraa.


    • maailmanmenoa

      palstalla on saanut yli 10000 lukijaa, täällä reilut 600, mistäköhän johtuu?

      • Iloinen Veikko

        Täällä tehdään kaikki nauttien eikä turhia höpistä (vale). Ja viime aikoina ollaan oltu kitusia myöten kiinni noissa kilpailuissa, jalat maassa ja sanat solmussa.

        Kävin katsomassa maailman menoa ja hyviä ehdotuksia suomalaisille nauteille siellä oli. Mattinautti ja naispuolinen Mervinautti olivat aika hyviä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2372
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      141
      1526
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1023
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      377
      950
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe