Ja muuta siihen liittyviä vinkkejä',
JAUHELIHARISOTTO
3
10883
Vastaukset
- kotikokki
Tällä tavalla minä teen jauheliharisottoa, pitkäjyväisestä riisistä..
esim. kattilaan öljyä, sinne jauhelihat--> paisto. Lisää hienonnettu sipuli ja paljon valkosipulia, kuullota hetki.. lisää tarvittaessa hieman öljyä ja nakkaa riisit sekaan. Kuullota hetki kokoajan sekoittaen ettei riisit pala. Lisää kiehuvaa vettä. anna porista melkein kypsäksi ja lisää herne-massi-paprika sekoitus pussi. Mausta suolalla, mustapippurilla ja paprikajauheella. - risotolle,
Kuullota n.1,5dl riisiä(risotto tai pitkäjyväinen) ja hienonnettu sipuli öljyssä, älä ruskista! Lisää 4dl vettä ja lihaliemikuutio, sekoita. lisää haluamasi vihannekset(jos kiire herne-maissi-paprika) hauduta noin 15 min lisää ruskistettu ja maunmukaan maustettu, jauheliha. Anna hautua, kunnes nestettä "sopivan" vähän ja nauti.
- myy
Teen melkein kuten edellinenkin:
Kuullota sipulit kasarissa. Lisää pari teelusikallista paprikajauhetta ja lisää pari desiä riisiä. Kuullota riisiä, kunnes alkaa muuttua hieman läpikuultavaksi. Lisää kasariin muutamia desejä vettä kerrallaan, siis aina kun edellinen vesi on imeytynyt riisiin kunnes riisi on kypsää. Lisää sekaan ruskistettu jauheliha ja herne-maissi-paprikaa. Hyvää on =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537830- 614390
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404013Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233922Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423310Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko323287Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383228- 482963
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422741- 492484