Kärsiikö Antti ?

Antti näyttää vaivautuneelta kun on Minnassa kiinni pakosta.Minna säteilee.Kuinka Antti tulee kestämään?

5

1847

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päivää subilta

      24/7 osoittaa että tilanne on tänään toinen. Ja jokaisella on huonot/mietiskelypäivät, vai?

    • Selvästikkin illan realityssä annettiin ymmärtää että Antti ei olisi halunnut Minnaa parikseen:

      -BB selosti ettei Antti ole ottanut oaa Minnan tekemiin keskustelualoituksiin.
      -Näytettiin kun Antti viittoili "HELP" sillävälin kun Minna oli pk-huoneessa.
      -Näytettiin kohtaus jossa Antti oli elottoman oloinen kun Minna hieroi häntä.

      Jotenkin tuli kyllä tarkoitushakuinen fiilis tuosta. En tiedä onko Antti ollut eilen pk-huoneessa kertomassa mielipidettään tehtävästä, mutta varmasti se olisi kyllä näytetty jos hän siellä olisi sanallakaan viitannut siihen että olisi "kärsimässä". Mihin tällä siis pyrittiin?

      • että ihmiset

        jaksais seurata enemmän ko ohjelmaa ja saada jotain jutun- juurta. koska talossa ei todellakaan tapahdu mitään. Ottaa vissiin kuiteskin koville tuo yhteis elo kaverin kaa.


      • ..mieltä..
        että ihmiset kirjoitti:

        jaksais seurata enemmän ko ohjelmaa ja saada jotain jutun- juurta. koska talossa ei todellakaan tapahdu mitään. Ottaa vissiin kuiteskin koville tuo yhteis elo kaverin kaa.

        ..hakemalla haettiin jotakin erikoista. Ei tainnut onnistua. antaisivat niille nyt viinaa kun ovat kiinni toisisaan...;-)

        Voisi saada tosi hyvät naurut kun perttu ja terhi on kiinni toisissaan, terhi ei juo ja perttu vetäsi kunnon kännit..

        ja voisi muutakin hauskaa tulla noiden muiden kanssa kun kävisivät pareittain oksentamassa..


      • BB:lta

        BB haluaa, että seuraavaksi äänestetään Minna ulos. Niinhän täs on koko ajan tehty, kansa pudottaa heidän mielen mukaan. Kun Iina haluttiin pois niin tv:ssä esitettiin sellaista kuvaa Iinasta, joka saa ihmiset suuttumaan. Myös Hannasta esitettiin samaan tapaan aina vaan sellaisia juttuja että ihmiset alkaisi vihaamaan häntä. Kaikilla kun ei ole mahdollisuutta seurata 24/7 niin tottakai joku pieni juttu sieltä esitettynä saa kilpailijan luonnekuvan muuttumaan aivan toisenlaiseksi. Selvää suunnitelmallisuutta BB.ltä. Seuraavaksi halutaan Minna pois, koska hän ikävöi kovasti lapsiaan. Ainoa hankaluus tietty on se, että jos muut kilpailijat ei laita häntä äänestykseen niin talossa pysyy. Timoa he ilmeisesti halusi häätää talosta, mutta ei onnistuneetkaan, olihan se aika kohtuuton rangaistus kuitenkin sääntörikkomuksesta Timolle pistää pudotusäänestykseen.

        Muutenkin alkaa huvittaa tuo heidän tapansa rahastaa katsojilla. Eikö ole enää ideoita uusiin kilpailuihin ja halutaan katsojat valitsemaan viikkotehtävä. Rahastuksen makua. Samoin tuo alkoholin käyttö. Ensin tarjotaan alkoholia ja sitten kun kilpailjat juo niin sitten ollaan vahtimassa heidän käyttäytymistään ja näytetään kaikki epämiellyttävät jutut heistä. Mitä kaksinaamaisuutta BB:ltä, saahan he sitten kansan taas raivoihinsa kun joku oksentaa sanoo sanan v...u tai sekstailee (jotka on tietysti ennenkuulumatonta ja poikkeavaa käytöstä suomalaisille)niin jopas kansa äänestää...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1489
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1218
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe