Kannattaa lukea Ayaan hirsi Alin kirja itse sen lukeneena voin vain kauhistella, lukekaa se ennenkuin lankeatte islamin uskoiseen mieheen hyvät naiset.
Ayaan
9
316
Vastaukset
muslimimiehet ei ole samanlaisia. jokainen on erilainen.
- joo.
Mikä älyn lento! Kuin kanan lento.
- JAJH
joo. kirjoitti:
Mikä älyn lento! Kuin kanan lento.
Pngelman ydin ei ole muslimit, vaan Koraani, islaam. Mikä on, ettei ero mene jakeluun sen enempää muslimeille kuin muillekaan?
- koska
JAJH kirjoitti:
Pngelman ydin ei ole muslimit, vaan Koraani, islaam. Mikä on, ettei ero mene jakeluun sen enempää muslimeille kuin muillekaan?
tämä ongelma esintyy vain sinun pääsi sisällä.
- JAJH
koska kirjoitti:
tämä ongelma esintyy vain sinun pääsi sisällä.
Ehkäpä alqaaida ei ole pääni sisällä.
- pitkästä aikaa
Jaah, enpä taida jaksaa. Olen ollut islaamin uskoisen miehen kanssa naimisissa 10 vuotta. Yhteisiä lapsia on, vierailtu on pitkiäkin aikoja hänen kotimaassaan, olen ollut siellä jopa ilman miestä lasten kanssa.
En tiedä mitä ko. kirja kertoo, mutta tuskinpa ainakaan minun miehestäni =) Hänestä tuskin mitään menestysdekkaria saisi aikaan kun on tavallinen rakastava aviomies, perheen isä ja pitää meistä hyvän huolen. - saifullah
ayaan on suuri valehtelija, hänen omat vanhempansa ja sisaruksensa ovat kertoneet julkisesti ayaanin valehdelleen kertoessaan elämästään ja perheestään, hän on sanonut että ennen hän käytti kasvohuntua ja oli harjoittava muslimi, näin ei perheen mukaan koskaan ollut. ayaan oli aina länsimaalaisia matkiva tyttö.
miksi pitäisi lukea kirja jonka kirjoittaja on jäänyt kiinni valheesta, kuka tietää mikä on totta?
ayaan on nainen joka myy oman äitinsäkin rahan ja julkisuuden takia, eurooppalaiset rakastavat sitä kun muslimit luopuvat omasta uskonnostaan ja kulttuuristaan ja siksi nostavat ayaanin jalustalle. ayaan ei osaa edes puhua kunnolla hollantiakaan mutta kuitenkin on maan eduskunnassa.
uskostaan luopuminen on varma menestyksen tae euroopassa. esim. suomessa ensimmäinen linnan juhliin kutsuttu somalialainen oli tyttö joka on luopunut kulttuuristaan ja luulee olevansa suomalainen. hän on ottanut suomalaisen kristityn poikaystävän ja esiintyi kuuluisassa näytelmässä jossa hän on tullut raskaaksi suomalaiselle poikaystävälleen.- Jake Waits
hitler
- JAJH
Kun Ayaan Hirsi Ali kertoo perheestään ja sen sisällä vallinneesta mielivallasta, puhuu perhe, joka kieltää kaiken, tietysti totta.
Kun polilla makaava potilas kertoo pahoinpitelijästään, on syytetty, joka kieltää kaiken, tietysti oikeassa.
Taannoin oli Hesarissa juttu, jossa muslimivanhemmat kertoivat rikoksiin syyllistyneiden lastensa asuvan kadulla. Sosiaalityöntekijä, itse muslimi, totesi, että puheet ovat pelkkää roskaa, ja kyseiset lapset asuvat kotona.
Edellä esitetyt esimerkit todistavat, että sosiaalityöntekijä valehteli. Eikös?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 403744
- 991768
- 1361635
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa541629- 971381
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo311293MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil2991187- 571145
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1271051Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2711011