Ostin 2003vm 206 Pösön kesällä ja jo silloin kiinnitin huomiota sisälle kuuluuvaan rengasääneen ( mielestäni liian kova ) MUTTA nyt se vasta kova on kun vaihdettiin talvipyörät alle. Onko muilla 206:n omistajilla samoja fiiliksiä vai onko aihetta tutkia paremmin?
nimimerkki: "korvatulpat korvissa matkalle? "
Peugeot 206
7
552
Vastaukset
- kky
Taitaa olla rengasmelu kaikkien pikkuautojen, ja vähän suurempienkin autojen ominaisuus näissä hintaluokissa. Kalliimpiin merkkeihin siirryttäessä tehdas on panostanut jo laatuun, joka näkyy mm. myös paremmassa äänieristyksessä.
Hiukan voi myös vaikuttaa ääneen oikella rengasvalinnalla.- Brenda
Siis mun edellinen vanha,rämä Uno piti paljon pienempää meteliä......
- mutta
Brenda kirjoitti:
Siis mun edellinen vanha,rämä Uno piti paljon pienempää meteliä......
siinä oli varmaan pari senttiä kapeammat gummit alla.
- korkemmalla
mutta kirjoitti:
siinä oli varmaan pari senttiä kapeammat gummit alla.
profiilillakin varmaan
- nokialaiset
alla, jos on en ihmettele yhtään
vain olisi pyöränlaakeri rikki? Se ääntää melko lailla samoin kuin Nokialainen.
Ratas ylös ja heiluttelemaan löytyykö välyksiä ja jos, niin mistä.
- sdgsdg
Oli täsmälleen samoja kokemuksia. Onneksi ei ole enää Pösöä. Siitä oli muutenkin vain pelkkää harmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645180Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662377- 2622352
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362349Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191624Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191448Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai491038- 89996
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12929- 66927