Eikö teillä ole rahaa ?

Pankki

Eikö teillä ole rahaa matkustaa muualle kuin Turkkiin. Itse säästän ja sitten matkustan jonnekin mukavaan maahan. Ei ole pakko tyytyä halpaan ja huonoon.

51

3637

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KungiasPaviaani

Todella asiallinen viesti. Sitten mennään vielä Turkkiin ja siellä lasketaan sekä vertaillaan hintoja jatkuvasti. Semmoisessa hintapelissä menee lomakin pilalle.

• Orvokki

säästän ja säästän kunnes pääsen mukavaan viihtyisään maahan lomalle. Kannattaa todella.

• teillä?
        Orvokki kirjoitti:

säästän ja säästän kunnes pääsen mukavaan viihtyisään maahan lomalle. Kannattaa todella.

Miksi kitisette toisten matkavalintoja tällä Turkki-palstalla? Teetteekö saman muidenkin maiden kohdalla? Ketään tuskin kiinnostaa mihin olette menossa. Pääasia ettette tulekaan Turkkiin!

• matkaaja
        teillä? kirjoitti:

Miksi kitisette toisten matkavalintoja tällä Turkki-palstalla? Teetteekö saman muidenkin maiden kohdalla? Ketään tuskin kiinnostaa mihin olette menossa. Pääasia ettette tulekaan Turkkiin!

että tuollaiset idiootit pysyvätkin pois Turkin matkoilta.

• do,kedi
        teillä? kirjoitti:

rahaa on niin paljon et pystyn käymään turkissa useita kertoja kesässä ja tyhmemmille toppa housuille en lainaa vaan annan rahaa ettei vaan ikinä tulis turkkiin vaan painais sinne missä muutkin löytötex porukka käy,kreikka espanja linjalla.sitä rahaa vaan on niin paljon ettei tarvi edes säästää,niin paljon että oikein oksettaa!

• tantta(?)

eikös ne jotka siittä turkin kalleudesta puhuu ja vertaile hintoja ole yleensä juurikin ne jotka eivät turkista pidä?me tantathan ei niin tarkasti sittä rahan käytöstä tingitä...kun kerta siihen todella kalliiseen maahan matkustetaan aina uudestaan ja uudestaan! tsemppiä kaikille tantoille!

• jyry
        teillä? kirjoitti:

tarvitse valittaa. Ei fiksuista maista.

• Pankki

Paviaani on ajan tasalla ja puhuu täydellistä asiaa.

• Ei "homo" Sapies
        do,kedi kirjoitti:

rahaa on niin paljon et pystyn käymään turkissa useita kertoja kesässä ja tyhmemmille toppa housuille en lainaa vaan annan rahaa ettei vaan ikinä tulis turkkiin vaan painais sinne missä muutkin löytötex porukka käy,kreikka espanja linjalla.sitä rahaa vaan on niin paljon ettei tarvi edes säästää,niin paljon että oikein oksettaa!

Juoppa hiukan parempia aineita ,jos kerran on "täppiä",pitäis pysyä sisällä,tiedän kokemuksesta. Jos aamulla oksettaa,olet ollut Kaliffin kanssa tekemisissä. Älä vaan sano ,että olet mies.

• Noh noh
        do,kedi kirjoitti:

taitaa tyttelin tili näyttää pelkkää nollaa... ei ole lainattavaksi ei annettavaksi.

• juu juu

ei se siitä rahasta ole välttämättä kiinni. Jotkut nyt vaan ei haluu jämähtää johkin kanariansaarten massaturismi keskuksiin. Siellä te istutte päivät pitkät ja huomaatte: OLIPA TYLSÄ REISSU!! minä menen turkkiin tasan sen takia että siellä on hyvää ruokaa,musiikkia ja paljon nähtävää.KOKEILISIT SINÄKIN

• kuurankakkara

turkkiin, vai onko se sittenkin rahasta kiinni... heheeee....

• yksikään paikkaansa

Ruoka ja musiikki on Turkissa huonoa! Nähtävyydetkin on aivan olemattomat. Mitään järkisyytä en näe matkustaa Turkkiin.

• kuullut?
        yksikään paikkaansa kirjoitti:

Ruoka ja musiikki on Turkissa huonoa! Nähtävyydetkin on aivan olemattomat. Mitään järkisyytä en näe matkustaa Turkkiin.

Mielipideasioista ei pidä kinastella.

• Tusa

On rahaa,käyn Turkissa säännöllisesti joka vuosi katsomassa kavereita kun niitä siellä asuessani kertyi kuten käyn koti suomessakin kylässä.Käyn myös muualla lomalla, esim Pekingissä kävin vasta ja talvella olen menossa Malesiaan 3 viikoksi.Vaikka Turkkiin matkat on suhtkot halpoja,Turkissa muuten eläminen on aika kallista nykyään.Että enpäs usko tähän sinun teoriaan että rahaa ei olisi jos siellä lomailee.Eikö minun säästää tarvi.

• Tusa

EIKÄ MINUN SÄÄSTÄÄ TARVI NIIN KUIN SINUN.

• öykyrikas
        Tusa kirjoitti:

EIKÄ MINUN SÄÄSTÄÄ TARVI NIIN KUIN SINUN.

kyllä sinun säästää pitäisi että pääsisit muuallekin kuin Turkkiin.

• Orvokki
        öykyrikas kirjoitti:

kyllä sinun säästää pitäisi että pääsisit muuallekin kuin Turkkiin.

Totta puhuu herrasmies/herrasnainen.

• )))(((())))(((()))

eikö minun säästää tarvi... mistäs minä ja kukaan sen voisi tietää.. vain sinä itse.

• Tusa
        )))(((())))(((())) kirjoitti:

eikö minun säästää tarvi... mistäs minä ja kukaan sen voisi tietää.. vain sinä itse.

Ettekö te osaa lukea?Ala puolella ensimmäistä tekstiäni lukee KORJAUS: eikä minun säästää tarvi joten ihan turhaan rupesitte v******ileen.Anteeksi nyt kamalasti kun ensimmäisessä tekstissäni oli kirjoitus virhe.

• muualle HALUA mennä.

• Justiisa.

Haluatko karvapää käydä vain ja ainoastaan turkissa. Etkö todellakaan mieli mihinkään muualle.

• ketj.aloittanut

palstalla on paljon köyhää väkeä... säästäkää, mutta älkää ottako matkaa varten pankkilainaa.. ei jos menette Turkkiin.. ei ei.

• von celius

Kyllä se on niin että rikkaat eivät todellakaan matkusta Turkkiin. Amerikka/Florida, se on poikaa. Kun on rahaa, on valtaa päättää minne matkustaa.

• kävelykeppi.

Minä kävin kerran Turkissa ja näin ollen voin esiintyä puolueettomana asiantuntijana maan suhteen.

• Kävelykeppi

Tarkoitan että en ollut yhtään tyytyväinen maahan.

• onko vai ei?

Jokainen matkustaa siihen maahan mihin haluaa,tuskin lomakohteen valinta on pelkästään rahasta kiinni.
      Lapsellista arvostella muita kohteita paitsi omaa valintaasi "halvaksi ja huonoksi".
      Tämä viesti taas osoitti tosi asiallista käytöstä...oma valinta on hyvä ja muut huonoja,jaaha.

• on, että rahasta

Turkkiin matkaavat täällä keskustelevat. Turkkiahan mainostetaan halpana paikkana matkustaa. No Turkki etenkin Alanya ja Marmaris ovat Teneriffan kaltaisia turistirysiä, jotka käsittelevät turisteja kuin liukuhihnalta. Eli toiset sisään ja sitten ulos. Mikäli yksilöllisyyttä ja aitoutta haluat kokea matkusta jonnekin muualle kuin Turkkiin.

• mielistelijä.
        on, että rahasta kirjoitti:

Turkkiin matkaavat täällä keskustelevat. Turkkiahan mainostetaan halpana paikkana matkustaa. No Turkki etenkin Alanya ja Marmaris ovat Teneriffan kaltaisia turistirysiä, jotka käsittelevät turisteja kuin liukuhihnalta. Eli toiset sisään ja sitten ulos. Mikäli yksilöllisyyttä ja aitoutta haluat kokea matkusta jonnekin muualle kuin Turkkiin.

Kanssasi prikulleen samaa mieltä.

• turkey

Miksi kukaan yleensä matkustaa minne matkustaa? Miksi sinä matkustat sinne minne matkustat? Sama kysymys voitaisi esittää sinulle. Makunsa kullakin ja kukin matkustaa sinne mistä tykkää. Piste.

• ei juuttunut.

Vaihtelu noin yleensäkin virkistää ihmistä. Miksi mennä alati alati samaan kohteeseen kun valittavana on paljon muitakin, mielenkiintoisempia ja kulttuuririkkaampia.

• turkey
        ei juuttunut. kirjoitti:

Vaihtelu noin yleensäkin virkistää ihmistä. Miksi mennä alati alati samaan kohteeseen kun valittavana on paljon muitakin, mielenkiintoisempia ja kulttuuririkkaampia.

Toki vaihtelu virkistää. Voihan Turkissakin matkustaa ympäri maata ja nähdä paljon erilaisia kohteita. Ja mitä tulee tuohon, että joku muu paikka olisi mielenkiintoisempi, no, kullakin on makunsa. Joku paikka kiinnostaa toista, toinen toista. Makuasioista ei voi kiistellä. Ja jokaisella maalla on oma kulttuurinsa. Kukaan ei voi sanoa, mikä maa on rikkaampi tässä suhteessa.

• Pankki *

No toisaalta... Eihän se ole ihmisen vika jos hänellä ei ole rahaa.. Mutta työtä tekevä kyllä pystyy säästämään sievoisen summan esim. vuoden aikana, joten ei kannata maata laakereillaan odottaen esim. lottovoittoa.. Ei se kumminkaan tule ja sitten on taas PAKKO matkustaa, kun matkustusvietti on, TURKKIIN..

• Juristi*

Työskentelen tätä nykyä arvostetussa lakialan firmassa, ja tienaan varmasti enemmän kuin keskivertosuomalainen. Siitä huolimatta olen useasti käynyt Turkissa ja varmasti käyn vastakin. Eikä se ole mitään "tyytymistä halpaan ja huonoon", vaan elämänkokemuksen opettamaa maahan tykästymistä. Toisaalta matkustelen myös monissa muissa maissa kun siltä tuntuu, enkä pidä niitä yhtään sen parempina tai huonompina kuin Turkkiakaan. Jokaisessa maassa on puolensa, ja kukin tykkää mistä tykkää. Matkusta sinä siis minne tykkäät, mutta älä hauku niitä, jotka haluavat matkustavat jonnekin muualle. Syitä matkustamiseen kun on varmasti yhtä monia kuin meitä ihmisiäkin.

• mää

työskentelet lakifirmassa joko tsupparina tai siistijänä... eikö vain ??

• Juristi*
        mää kirjoitti:

Ihan vaan koulutukseni mukaisissa hommissa lakimiehenä täällä työskentelen. Joskus opiskeluaikoina tuli kyllä tehtyä myös noita mainitsemiasi hommia, mutta silloin oli palkatkin vähän erit. Ja sekös sinua harmittaa...

• kuinka
        Juristi* kirjoitti:

Ihan vaan koulutukseni mukaisissa hommissa lakimiehenä täällä työskentelen. Joskus opiskeluaikoina tuli kyllä tehtyä myös noita mainitsemiasi hommia, mutta silloin oli palkatkin vähän erit. Ja sekös sinua harmittaa...

naurettavaa on tulla tällaselle keskustelu palstalle kertomaan omasta ammatista.

• Juristi*
        kuinka kirjoitti:

naurettavaa on tulla tällaselle keskustelu palstalle kertomaan omasta ammatista.

No ei varmasti ainakaan lähellekään niin naurettavaa kuin se, että joku tosissaan kuvittelee Turkissa lomailemisen olevan kiinni taloudellisesta tilanteesta tai ammatista. Tuon keskustelun aloittajan illuusion rikkomiseksi siis vain kerroin omasta tilanteestani. Olen pahoillani jos se jotenkin otti sinun luonnollesi. Itse tunnen muutamia muitakin lakimiehiä, lääkäreitä jne. hyvin ansaitsevia ja rahakkaita henkilöitä, jotka ovat viettäneet/viettävät lomiaan Turkissa. Ei siinä mitään kummallista pitäisi olla.

• pekacos
        mää kirjoitti:

Työllistettynä lakifirmassa hanttihommissa.

• Pankki

että kun sairastutte turkissa, ei hoito ole samaa luokkaa kuin suomessa ... Ja varkaat... ne kannattaa myöskin ottaa huomioon. Jopa hotelleissa.

• Riehu

Minä olen sairatunut turkissa ja viettänyt yhden viikon ahu hetmannin yksityisessä sairaalassa oli kyllä laskukin sen mukainen mutta parempaa palvelua sieltä saa kuin suomessa.on 24 h /vuorokaudessa oma hoitaja ja lääkäri jotka passaa sut piloille,satelliitti tv:t,omat huoneet,hyvää ruokaa ja kaikki tutkimukset tehtiin todella perusteellisesti mitä suomessa ei todellakaan tehdä eikä siellä olla "liukuhihna" potilaita joten enpä nyt sanois että hoito ei ole samaa luokkaa,kun kyllä se ainakin turisteille on.

• hyrry
        Riehu kirjoitti:

Minä olen sairatunut turkissa ja viettänyt yhden viikon ahu hetmannin yksityisessä sairaalassa oli kyllä laskukin sen mukainen mutta parempaa palvelua sieltä saa kuin suomessa.on 24 h /vuorokaudessa oma hoitaja ja lääkäri jotka passaa sut piloille,satelliitti tv:t,omat huoneet,hyvää ruokaa ja kaikki tutkimukset tehtiin todella perusteellisesti mitä suomessa ei todellakaan tehdä eikä siellä olla "liukuhihna" potilaita joten enpä nyt sanois että hoito ei ole samaa luokkaa,kun kyllä se ainakin turisteille on.

turkissa ja aika hassua oli olla kuvaushuoneessa yläpää paljaana kaikkien ohikulkevien töllisteltävänä... huh... oli sekin kokemus.

• sinun asiasi

eli ei taida todella olla sun asia arvostella mihin ihmiset matkustaa??vai koetko sen jotenkin sydämesi asiaksi miettiä minne muut matkustavat ja millä rahalla? elämän hankkiminen voisi olla hyvä sinun tilanteelle,pienenä vinkkinä! ..niin ei tarvitse muita arvostella?! matkusta sinä minne haluat niin me muutkin tehdään eikä toisia matkakohteiden perusteella arvostella!!!!!!!!!!!!!!!!!

• kir

niin ja kuinka monesti itse olet turkissa käynyt?

• Orvokki
        kir kirjoitti:

niin ja kuinka monesti itse olet turkissa käynyt?

kerta, ja se riitti.

• nissas

Tiedän mihinkä käytän rahojani ja niitä rahoja en käytä Turkin matkailuun, vaikka rahaa on... hhihihih

• lapsenvahti

mutta sinun pitää olla kiltti poika että saat ne ensi viikollakin joten HETI HAMMASPESULLE JA NUKKUMAAN !!!!

• päättävät

mihin sinä matkustat,koska olet ala-ikäinen.
        Itse valitit tällä palstalla,että vanhempasi pakottivat sinut Turkkiin lomalle.
        Eli sinä matkustat minne vanhemmat käskevät et sinne mihin itse haluat.
        Muistele omia juttujasi...

• matkaaja

No ei se rahasta oo kiinni mut ku tykkää käydä maassa jonka tuntee ja sielä palvellaan ja muutenki tietää mitä hakee niin miksi vaihtaa?? Eihän kesämökkiäkään vaihdeta joka vuosi tietääkseni. Toi sun ajattelutyyli ei ole pakko tyytyä halpaan ja huonoon on kyl melko syvältä ja mun täytyy valitettavasti olla ainaki jolkimmäisen adjektiivin suhteen erimieltä. Olis kiv jos tällaset itkupillit ei kokoajan naukus näillä palstoilla . Taitaa olla tääki tapaus ettei saanu reissulla niin koko matka meni vikaan.

• ei matti kukkarossa

mut onkos sulla ????????

• Zeynep1

Et tainnut tietaa etta lokakuun alussa myos maailman rikkain mies Bill Gates lomaili Turkissa useamman viikon ajan?!? Samoin viime kesan alussa Naomi Campbell ja Paris Hilton. Myos nuorempi Kennedy (lento-onnettomuudessa kuollut) & Caroline viettivat haamatkansa Istanbulin Ciragan Palace hotellissa.
      Turkista kylla loytyy erittain tasokkaita ja kalliitakin paikkoja, mutta naihin ei Marmaris tai Alanya kuulu. Bulgariassa ja Romaniassa naita luksustason mestoja saa viela vahan etsiskella. Jos haluat kalliin loman Turkissa suuntaa vaikkapa Bodrumin Turkbukuun jossa et saa edes kaljaa alle 20 euron.

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      40
      3714
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      99
      1768
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      136
      1635
    4. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1620
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      97
      1371
    6. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      31
      1283
    7. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      297
      1176
    8. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      57
      1145
    9. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      127
      1041
    10. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      271
      1011
    Aihe