Ilmaiskaa kantanne vain laittamalla Kyllä tai ei vastauksia.
Nähdään sitten miten kansan syvät rivit suhtautuvat.
Ma Ke
Kuka haluaa tänne muslimeja
12
765
Vastaukset
- prosentteja
...jotka yrittävät esiintyä kansan syvinä riveinä!
Ka Ke - Outopipa ja mies
Ei ehdottomasti.
- joka maksaa niiden kulutkin
Nyt äänestämään.
Mun ääni on EI - Sandra.s
joka maksaa niiden kulutkin kirjoitti:
Nyt äänestämään.
Mun ääni on EIjoka varmasti kertoo että maksamme KAIKKIEN muslimien kulut ja elämän Suomessa?
En ole itse nähnyt missään tällaista tilastoa.
Noh,ehkäpä olenkin vaan vähän tyhmä?
Onko muuten laskettu yhteen myös kaikkien muiden uskontokuntien aiheuttamat kulut?
Ok. Antaa sitten tulla täyslaidalta haukkumista, ei haittaa minua.
Hups! meinasinpas unohtaa,vastaukseni on siis ehdottomasti kyllä.
- wwwnational
4,5% hyväksyy islamin uskon. 52,5% vastustaa Islamia, lopuilla ei ole kantaa. Tämä on viimeinen virallinen tutkimus joka on asiasta suoritettu. Eipä heitä kukaan halua Suomeen, mutta eivät he taida ymmärtää ennenkuin porukat laitetaan kylmäksi. Minä muuttaisin pois Suomesta jos olisin muslimi, miksi asua maassa minne heitä ei haluta.
- suomalainen muslimi
olen 100% suomalainen, mutta uskontoni on Islam? Taytyyko myos minun,joka olen syntynyt ja kasvanut Suomessa muuttaa ulkomaille,koska "tilastojen" mukaan suomalaiset eivat hyvaksy eivatka pida muslimeista? tuleepahan vaan mieleen, etta mistapahan suomalaiset tykkaa?Eivatpa paljon mistaan??!!
- wwwnational
karvapää kirjoitti:
ne tilastot.
Linkki viralliseen tutkimukseen säilyi 2 minuuttia viimeksi kun sen postitin. Eikä siinä ollut ainoatakaan mädättäjä sanaa...
Katsos jos ei muslimi shefu kestä totuutta kuulla tai lukea, niin huonosti on uskontonne laita. - hähähähäähähäh
suomalainen muslimi kirjoitti:
olen 100% suomalainen, mutta uskontoni on Islam? Taytyyko myos minun,joka olen syntynyt ja kasvanut Suomessa muuttaa ulkomaille,koska "tilastojen" mukaan suomalaiset eivat hyvaksy eivatka pida muslimeista? tuleepahan vaan mieleen, etta mistapahan suomalaiset tykkaa?Eivatpa paljon mistaan??!!
Sinulla voi olla Suomen kansalaisuus mutta luovuit suomalaisuudestasi sillä hetkellä kun 'palasit islamiin'. Miksi et muuttaisi muslimimaahan kerran tykkäät heidän uskonnostaankiin.
- mikä ettei
siinä kuin muutkin.
- Kyllä
tervetuloa vaan, kunhan et ole itsemurhapommittaja, tai muu terroristi, et sekaanu lapsiin, et lyö vaimoasi, et halua pyyhkäistä Israelin valtiota pois maailmankartalta, kunnioitat Suomen lakeja ja suomalaisten elintapoja, siinä muutama ehto, muitakin löytyy. Kamelin eritteiden nautiskelu ei haittaa.
- Tinku
...tänne vaan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa691904- 1001839
- 1421724
- 971411
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo331354MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil3151246- 601199
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1301092Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2761056Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta
Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa446943